צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב

ממתק של אבא

מאת treatsfordaddy     14 בספטמבר 2024
"אז לגלח?" היא שאלה. "ברור", עניתי. הכרנו ברחבי המרשתת. אתר של שובבים. היא הייתה בת 18 ועם הרבה "דאדי אישיוז". בדיוק הטייפ שלי. לא רצתה לחכות ליום החופש שלי. "למה אתה עובד בשעות האלה?" ככה זה בתעופה, 24/7, ולאף אחד לא אכפת שקב"ה לא מרוצה, העיקר שהמטוסים יעופו. היא כל-כך התלהבה שיש מישהו שחולק איתה את השיגעון. האמת שגם אני רעדתי מהתרגשות כשהשיחה הלכה לכיוון חיובי. קבענו במלון, לא מהסוג הפאנסי, מהסוג שבאים אליו הבוגדים. ״אז מה אתה מעדיף? יש לי של נסיכות או חוטיני״. ״חוטיני״. בראש רציתי את הנסיכות. לא יודע למה אמרתי אחרת. כנראה פחדתי לצאת קריפ. זה לא היה משנה, כי הבינה אותי והביאה שקית עם כל התחתונים שלה.

הגעתי ראשון. התרגשתי בטירוף, לא ידעתי למה לצפות. רציתי לפנק, קניתי יין טוב שוקולדים. היא לא רצתה כלום חוץ ממני באותו לילה. "היי, אבוש". ישבתי עם הגב לדלת בהיתי בחדר. הכי מלון default שיש. לא ראיתי אותה עד שהיא עמדה מולי. חצאית בית ספר חולצת תלבושת של איזה בית ספר שאני לא מכיר. גרביים גבוהות וסניקרס. "פאק זה אשכרה קורה".

״אבוש, היה לי יום רע בבית ספר״.
״מה קרה?״
״המורה אמרה שהתנהגתי רע״.
״אז אבא צריך להעניש אותך״.
״חחח מזל שאמא לא פה״.
״כן, באמת מזל״.

היא התיישבה לי על הברכיים.
״רוצה יין?״
״לא, אבוש. לא בדייט ראשון״.
לא הייתי חשוף למועדונים או לתל אביב. אחרי שהתבגרתי הבנתי למה בנות לא שותות מבקבוקים פתוחים. עצוב שלזה הגענו.

היא הורידה את הסניקרס. "תיראה, אבוש!" היא הראתה לי את הרגל החלקה כמשי שלה. "fuck" על רגל אחת, "off" על השנייה. "למדתי היום אנגלית בבית הספר", היא צחקה. העניינים אצלי התחממו מאוד.

״בואי לא נשכח שהיית ילדה רעה היום״.
״כן, אבוש״.
״ואת יודעת כמה אני שונא לבוא לשיחות עם המורה שלך״.
״כן, אבוש״.
״תשכבי לי על הברכיים״.

היא נשכבה. השיער החלק שלה בהק באור החדר והריח שלה היה מדהים. החלקתי את ידי מהראש ומתחת לחצאית. הטוסיק היה מוצק וחלק. תפסתי אותו, הרמתי את החצאית והתחלתי להפליק. "כן, אבוש". האדרנלין העיר אותי. הלב פעם במהירות. לבקשתה, הגברתי קצב וכוח.

״כן, אבוש, הייתי ילדה רעה״.
״אבא חושב שאת נהנית. זה כבר לא עונש״.

בין ההפלקות, העברתי אצבע על פס החוטיני שלה. היא התחילה להרטיב וזה הרגיש לי נפלא. "זה קורה", חשבתי לעצמי. לא יכולתי להחזיק עוד. הייתי חייב את המגע שלה.
״תשחקי עם הנחש של אבא״.
״כן, אבוש״.

היא ירדה על הברכיים והתחילה לפתוח את המכנסיים. עזרתי לה עם החגורה. "אבוש, אני יכולה בעצמי. זה לא פעם ראשונה", היא צחקה. "וואו אבוש, אתה ממש רוצה אותי". נדיר שהייתי מגולח. זה הרגיש לי גברי יותר. יותר אורגני.

״אבוש, שתדע אני לא אוהבת שיחים״.
״אבא ישתפר לפעם הבאה״.

היא התחילה לאונן לי לאט-לאט, והסתכלה עליי במבט עם בטחון מלא.
״אתה אוהב שהנסיכה שלך מאוננת לך?״
״אם הנסיכה שלי תמשיך כך, אבא ישפריץ עוד לפני שיגיע למנה העיקרית״.
היא חייכה. אין מה לעשות בנות בלי אבא זה הסקס הכי טוב.
״תתני לנחש נשיקה״.
״כן, אבוש״.

הנשיקה הפכה במהירות למציצה מאוד מהירה וגסה. תפסתי אותה בשיער והאטתי את הקצב, ולאט לאט התחלתי לעזור לה לקבל אותו הכי עמוק שאפשר.

״אבוש, כיף לך?״
״מאוד נעים לאבא״.
״אני רוצה שתשחק איתי״.

הרמתי אותה על המיטה ונשקפה לעברי תמונה מחרפנת: הגרביים הלבנות שלה בלטו באור החלש של החדר. נישקתי לה את הצוואר ולאט התחלתי לרדת בקומות עד למרתף, שכנראה הייתה בו נזילה שאבא היה צריך לתקן. חזה, בטן, בטן תחתונה, הקו של החוטיני. נישקתי אותה דרך התחתונים הרטובים והזזתי אותם הצידה. אני תמיד מתחיל בעדינות. מגע מינימלי עם השפתיים, ולאט לאט מוסיף נגיעות לשון. כמו להתקרב לאט לאט לחתול שלא יברח, ואז כשקרובים מספיק, מתנפל עליו, כשאין לו עוד לאן לברוח. אולי לא הייתי זיין-על, אבל משהו שתמיד הייתי בטוח בו זה היכולות האוראליות שלי. לפי הטעם, היא הסכימה. בשלב הזה כבר נהיה לי חם מדי, ואני מוריד את החולצה. על הברכיים, עירום, אוכל את הנסיכה שלי הכי טוב שרק יכולתי. היא מחזיקה בשערי וכפות רגליה על גבי. ידיי עלו לבטן ומשם לחזה הקטן והמשגע שלה.

״אבוש, בחיים לא ירד לי גבר עם זקן״.
״נעים לך?״
״זה מדגדג״.

המשכתי עד שראשי נתפס בין ירכיה והרגשתי רעידה קלה. "וואו אבוש, תודה". הייתי מבסוט לראות את החיוך שלה. הזין עמד כל-כך חזק שהוא התלבש במהירות. עליתי עליה, הסתכלתי לה בעיניים בשקט, לראות אותן כשאני נכנס. מדהים אותי המיקרו תזוזה בשנייה שהוא נעטף בקירותיה החמים והרטובים. "ממתק של אבא", אמרתי לה.

baby steps
נהדר
24 באוג׳ 2024, 14:07
nickdaddydom
מושלם וחלומי
25 באוג׳ 2024, 11:25
HHMDSX​(שולט)
חמודים Making us proud
14 בספט׳ 2024, 14:51
linsub​(נשלטת)
מושלם
19 בספט׳ 2024, 10:58
תענוגות
יפה . אבל פחות להתרגש כמו ילד...
22 בספט׳ 2024, 15:34
sweet seraphina
מעניין. פורסם לפני פחות משבועיים והפרופיל כבר לא קיים?
27 בספט׳ 2024, 9:22
ארץ חלומות
בדיקה
30 בספט׳ 2024, 7:41