סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

לא פה בשביל זה

מאת johnnyhamsa     5 ביוני 2024
הפלאפון רוטט, מקבל עדכון, מאצ' באפליקציה. שיער שחור, פנים יפות, משקפיים, וגם קצת מלאה עם ציצי ענקי. משהו בבחורות מלאות ישר גורם לי לחשוב על שליטה. נותן לה פליקים עד שהתחת הופך לאדום. מוחץ לה את הציצי, נותן לה ביסים וחניקות תוך כדי זיון פראי. אבל אני לא פה בשביל זה, אני פה בשביל להכיר, אולי זוגיות, אולי חברות, אולי סתם משהו מתמשך. אבל בוודאות לא נרשמתי בשביל זה.

לא עוברת שניה וכבר מקבל הודעה, היא עוקצת אותי על אחת התמונות. אני מחייך לעצמי וחושב 'חצופה'. זה בהחלט לא מפריע לי ובטח שלא נעלב. אני לא עונה, אני נמצא בעבודה, מחליט לענות לה יותר מאוחר. מגיע הערב, אני יושב על הספה ושלח לה הודעה:

"אמא שלך לא לימדה אותך להיות נחמדה יותר?"
"לא", היא עונה.

ממשיך לדבר איתה, ואני שם לב שהיא תמיד מתחמקת ומנסה להיות עוקצנית, או בקיצור חצופה.

"תגידי, את חצופה את יודעת את זה?"
"כן, מה אתה הולך לעשות בקשר לזה?"

בראש שלי שוב מתחילות לעבור כל המחשבות הזימתיות, איך אני מחנך אותך, ברכיים על הריצפה הגוף עם הציצי הענקי על הספה, ואני מתחיל להפליק לה עד שהתחת הופך לאדום והיא מתחננת שאעצור. אבל מצד שני זה בטח רק בראש שלי, היא לא במשחק, היא לא כזאת.

"אני אחנך אותך מחדש", אני עונה.
"נראה אותך..." היא עונה.

אוקיי, גיימס און, חשבתי לעצמי. ממשיכים לקשקש, יש כימיה, שנינו מרגישים את זה. "מחר 21 בערב, אני בא לאסוף אותך, נשב לאיזה דרינק". בכל זאת, אני חייב קצת להכיר אותה לפני שאנחנו צוללים. "תבואי עם חצאית או שמלה".

יום למחרת, 21 בערב, אני מחכה לה מתחת לבניין. 21:05 היא יורדת, חצאית פרחונית שנגמרת הרבה מעל הברך, וגופיה לבנה. נכנסת לרכב, מקשקשים קצת, ואז אני אומר לה:

"אני לא אוהב לחכות".
"בעיה שלך", היא אומרת.
"תזכרי את זה", אני אומר תוך שמחייך לעצמי.

יושבים בפינת הבר על הספה, אחד ליד השני. האווירה מתחממת ומרגישים את המתח באוויר. שם את היד שלי על הירך שלה ומתחיל ללטף אותה, בכל פעם עולה קצת יותר למעלה ויורד חזרה לאזור הברך. היא לרגע לא עוצרת אותי, בשלב מסוים היד שלי כבר ממש ליד הכוס שלה, ואני מרגיש את החום שיוצא משם. מלטף אותה שם ולוחש לה באוזן: "לכי לשירותים, תורידי את החוטיני, תחזרי לכאן ותביאי לי את זה." זהו, זה המבחן. אם היא עושה את זה, היא שלי.

היא מסתכלת לי בעיניים, מורידה את המבט והולכת לשירותים. היא חוזרת עם אגרוף סגור, מנסה להחביא את החוטיני שהרגע הורידה. מתיישבת לידי ומנסה להסתיר את החוטיני כשהיא מעבירה אותו אליי. אני מרגיש עד כמה הוא רטוב. "סיימנו פה", אני אומר לה. אני קם והולך והיא אחריי. שילמתי כשהיא הייתה בשירותים.

נכנסים לרכב, ונוסעים חזרה אליה. כל הנסיעה אני ממשיך ללטף אותה בירך כל פעם מתקרב עוד לכוס אבל אף פעם לא נוגע. היא מתנשמת בכבדות. כשמגיעים אליה, אני עוצר את הרכב ואומר לה: "אני לא הולך לזיין אותך היום". היא מסתכלת עליי לשנייה ומשפילה מבט. היא כבר לא הילדה החצופה שהייתה באפליקציה. "אבל אני אתן לך למצוץ", אני אומר תוך כדי שאני לוקח לה את היד ושם על הזין שלי מעבר לג׳ינס.

"תפתחי לי את הג׳ינס", אני אומר והיא מצייתת. "תוציאי אותו". היא מורידה את הבוקסר ומוציאה את הזין שלי. זין גדול, אולי לא הכי ארוך (17 ס״מ) אבל בהחלט הכי עבה שראתה. לא נותן לה זמן לעכל, אני תופס אותה בשיער ומוריד אותה לכיוון הזין שלי. היא מתחילה למצוץ ואני מצווה עליה לקחת אותו כמה שיותר עמוק.

היא עושה עבודה טובה ובהחלט יודעת למצוץ. אחרי כמה דקות, אני מרגיש שאני הולך לגמור. אני מתחיל להיות קצת אגרסיבי ומזיין לה את הפה. "אני הולך לגמור", אני מודיע לה "תבלעי הכל".

היא בולעת הכל. אני מסתכל עליה, העיניים שלה קצת דומעות. "תדחפי אצבע לכוס ואז תראי לי אותה". היא דוחפת אצבע ומוציאה אותה כולה רטובה. "תלקקי אותה", אני מצווה, והיא מצייתת כמו ילדה טובה. "עכשיו תעלי הביתה ותכתבי על דף את כל הדברים שהיית רוצה, דברים שאת לא בטוחה אם את רוצה, ודברים שאת לא רוצה לנסות בשום אופן. ניפגש בשבוע הבא...".