ערב טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

ג'ינג'ית מתולתלת

מאת Elidental     16 במרץ 2024
כבר הרבה זמן שאני מחפשת קשר. מישהי שתאהב אותי, תכבד. נצא לבלות ביחד במועדונים, לרקוד עד שנופלים מהרגליים. שתדע ללקק את הכוס שלי היטב. שארצה לגמור בגלל שהיא אוהבת אותי. שאתרגש מהמגע שלה בי. נקשקש עד מאוחר בלילה על שטויות ועל החיים. שתדע לנשק אותי, לחבק טוב. שיהיה לנו כייף להיות ביחד.

כבר כמה שנים שאני מדשדשת עם קשרים מוזרים, קשרים שנגמרים מהר, אהבות ותקוות נכזבות. היו גברים שידעו לזיין, אבל פחדו מאינטימיות. היו גברים שרצו אינטימיות, אבל לא ידעו מה לעשות במיטה. היו גברים שהיו סתם זונות של לילה, וגברים נפוחים מאגו עם זין מאכזב.

השנים באוניברסיטה עברו כמו ימים. הימים בעבודה עברו סתם. האכזבות מאנשים התחילו להשאיר צלקות בולטות בנפש. לחץ דומם מההורים ומהחברות שכבר התחתנו וחלקן כבר היו עם ילדים קטנים, לא הוסיף אושר. כמיהה לאהבה עמוקה ומיוחדת הפכה לחלום שמתרחק לאיטו.

אני גרה בגבעתיים עם שני שותפים, על דלת הכניסה רשום: ״כאן גרים רוני הבת, רוני הבן, ורוני ההומו״. יצא לנו באופן מפתיע לגור שלושה רוני בבית אחד. כל אחד מאיתנו חי את העולם שלו.

רוני הבן הוא מהנדס שגמר את הלימודים לא מזמן, מנסה להשתלב בעולם התעשייה האווירית. טוחן שעות ולילות במפעל שנמצא ליד שדה התעופה. רוני ההומו הוא יועץ לענייני אינטרנט ומחשבים, נמצא בתקשורת הכתובה והדיגיטלית. ואני רוני הבת, מנסה לסיים תואר משולב בביולוגיה ומיחשוב.

הלימודים תובעניים, הזמן הפנוי מוקדש לעבודות זמניות בעיקר במלצרות. אני חוזרת בלילה למיטה קרה, לסדינים שלא החלפתי כבר חודש. בוהה לפני השינה בטלפון, באפליקציית הכרויות. מיליון לייקים, ומיליון אכזבות..

השנתיים שבהן אני גרה עם רוני ההומו, גרמו לי לחשוב שאולי אני טועה בנסיון להכיר גברים, ברצון להתמסר לזין. להתמסד כמו שכולם עושים. אולי פות ועוד כוס שווה אושר? אולי מישהי שהיא כמוני תבין אותי יותר, תקשיב, תכיל, תחבק בלילה, תלקק את הדגדגן שלי ביום.

סוף השנה האזרחית הגיעה, חברות מהלימודים הציעו להצטרף למסיבת נוביגוד שכמה חבר׳ה תוצרת רוסיה ארגנו בוילה. לקראת עשר הגענו למקום, ארגנו אותו יפה עם אורות צבעוניים, בובות וכובעים באדום ולבן. המון אלכוהול, מלא אנשים יפים, לבושים טוב, חלקם כבר שתויים קצת, וריח חזק של מריחואנה באוויר. מוזיקה שנותנת בראש. כולם מחפשים את זה שיתנשקו איתו בחצות.

האלכוהול והאווירה שיפרו את מצב הרוח. כמה שכטות מזדמנות גרמו לי להתחרמן על כמה גברים סקסיים וכמה נשים יפיפיות. השתחררתי, והריקודים הפכו יותר מיניים, נצמדתי פתאום למישהי שנראתה לי סקסית בטרוף, גבוהה על עקבים דקים, גרביון עם דוגמה מעניינת שעוטף רגליים מחרמנות. חצאית קצרה צמודה-צמודה מעור אדום, ומחוך לבן שבקושי רב מחזיק חזה מלא. ואז משומקום הגיע חיוך ענק, שקונה אותי בשנייה. עיניים גדולות עם אהבה. ושיער חום-ג'ינג'י מתולתל, שקופץ עם כל תנועה קטנה.

הג'ינג'ית המדהימה נצמדת, אוחזת במותניים שלי, קרובה קרובה, מנענעת את התחת, מחדירה רגל חטובה בין הרגליים שלי, מפשקת אותן, מרימה את חצאית המיני שלי גבוה, חושפת את החוטיני, ואז מחככת רגל ברגל, והירך שלה נוגעת בכוס שלי. רוקדת. הרגל שלה מרפרפת ומועכת את הכוס, נוגעת ועוזבת, מדליקה את הדגדגן, שמתחיל להיות שמח. כל הגוף שלי מתעורר. חום מתפשט מהמוח לחזה, לפטמות שנעמדות להן. החום יורד לבטן ומשם אל הכוס, מייצר רטיבות מחרמנת, רגישות מענגת, כמיהה לעוד ליטופים חושניים. לעוד דברים אסורים. לפורקן נפשי ופיזי.

הבחורה הזאת יודעת לזוז. היא משנה צעדים, אוחזת בצוואר שלי, מקרבת את הפנים שלה אליי, ומנשקת את השפתיים. אני פותחת את הפה לאכול את הלשון, לטעום את הליפסטיק המבריק, לתת לגוף שלי להרגיש את הג'ינג'ית שמשחקת בי.

האורות, המוזיקה, האלכוהול, האנשים האלה גורמים לי להרגיש חופשיה. אני שולחת ידיים אל התחת המוצק שלה. מנסה למעוך. מנסה לחוש את מי שמתחת לבגדים, ומיד מתהפנטת מהחזה שלה, שכמעט בורח מהמחוך, שנראה קטן עליה במידה אחת לפחות. מתה למחוץ את החזה שלה. למצוץ את הפטמות. חושבת לי שמעניין מה הצורה שלהן. כמה הן רגישות. כמה כייף יהיה להרגיש אותן על הלשון, לנגוס קלות, לשמוע את הג'ינג'ית גונחת מכאב והנאה.

המוזיקה משתנה, האורות הופכים עמומים, המקום מחשיך. הדי ג׳יי מכריז: עשרים שניות לנשיקת חצות. אני מביטה באישה הזרה שמולי, תוהה: האם היא מרגישה כמוני? האם היא תרצה לנשק אותי שוב? האם אני מושכת וסקסית בעיניה? האם היא תחזור איתי הביתה?

הג'ינג'ית אוחזת בידי מושכת, מצמידה. מקרבת פנים, מצמידה שפתיים לוהטות לשפתיים שלי. יד מפשילה את החצאית שלי ,מסיטה את התחתונים הצידה, ואצבע חמימה וסקרנית חודרת אל תוכי , מפזרת את הרטיבות. אני מתחילה לרעוד קלות, ואצבע שלה מגששת ונוגעת בדגדגן שלי, מעסה אותו, טופחת קלות, חודרת אליי, ומוציאה ממני גניחות שנבלעות בנשיקה הרטובה.

הספירה לאחור מזמן נגמרה. המוזיקה כבר נותנת בראש בביטים מהירים, אבל אני נמצאת ביקום מקביל. מתמכרת למגע המכושף שלה. לשפתיים הטעימות שלה, ללשון שחוגגת עם הלשון שלי.
לאורגזמה שמפעפעת בי. האצבע שלה עולה ויורדת, נכנסת ויוצאת. פעם עדינה, ופעם אגרסיבית.
היא טופחת על הכוס, מכאיבה קלות, מגרה אותי. היד השנייה מועכת את התחת שלי. ואז מלטפת את החזה שלי.

אני כולי שלה. היא מנגנת עלי. אני רוצה לשיר. אני רוצה להכיר אותה. אני רוצה שתלקק אותי. אני רוצה להיות הזונה שלה. אני רוצה לסגוד לגוף שלה. רוצה להגשים פנטזיות של הבחורה הזאת. אני רוצה לגמור.

הג'ינג'ית ממשיכה לגעת בכל נקודה שמעוררת אותי. אנחנו מתעלמות מהאנשים סביבנו. אנחנו לבד בעולם שכולו עונג גופני. המוח שלי מוצף, מלא בעונג, באושר. החרמנות שאספתי חודש מתפוצצת. אני גונחת יותר ויותר . הקול שלי הופך מלחישה לצעקה חנוקה. האורגזמה מכה בי, מגיעה בשני גלים . אני גומרת ,מרטיבה את היד שלה , והגוף שלי קורס מאושר.

היא מחבקת אותי. מנשקת קלות על השפתיים, ומושכת-גוררת אותי לספה פנויה. אני מתרסקת על הספה. עוצמת עיניים. מתמסרת להנאה שהייתה לי.

אחרי משהו שנראה לי כשתי דקות, אני פוקחת עיניים, מחפשת את הג'ינג'ית המופלאה. אבל לא רואה אותה כלל. אני שואלת את הבחורה שלידי, ״האם ראית בחורה ג'ינג'ית עם חצאית מיני אדומה?״ והיא עונה: ״כן, ראיתי אותה, היא הלכה. החבר שלה לא הרגיש טוב, הוא שתה ולקח הרבה מדי סמים. הוא הקיא בשרותים, ואז היא לקחה אותו החוצה ושניהם עלו על מונית. מישהו אמר שהם בדרך למלון שלהם, שהם תיירים מאירלנד.״

השולט אור​(שולט)
לוהט
16 במרץ 2024, 17:22
Grey / Green
מעולה!
20 במרץ 2024, 19:33