צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב

טרנסית בהפתעה

מאת miler milo     23 באוגוסט 2024
מדובר בסיפור אמיתי. אני מאזור דרום בארץ, אך היה יום שהייתה ישיבה שהתקיימה בתל אביב מהעבודה עד מאוחר, שהסתיימה סביבות 8 וחצי בערב. אחרי הישיבה יצאתי לכוון הרכב, ועל הדרך נכנסתי לקיוסק לקנות שתייה. בחוץ ישבה בחורה מהממת שנוצר בינינו קשר עין והיא חייכה. נכנסתי לקיוסק, קניתי בקבוק שתייה לדרך, ויצאתי החוצה. הבחורה קמה ונעמדה מולי, ושאלה:״לאיפה אתה ממהר כל כך?״ עניתי לה שאני גר בדרום ויש לי עוד זמן נסיעה עד שאגיע לבית. ושוב שאלה: ״נו, ו...מה דעתך עלי?״ פה הבנתי שיש איזה קליק, עניתי לה, "מהממת", היא אמרה: ״בוא אלי, תשתה קפה לפני הנסיעה, תהיה ערני".

אני זרמתי והלכנו לדירה שלה שהייתה בלוק וחצי משם. בדרך היא מחייכת ואומרת: ״אני מקווה שאתה אוהב הפתעות״. עניתי לה: ״תלוי״. ועלינו לדירה. עלינו אליה, היא הכינה לי קפה חזק, היא פשוט נראתה מדהים, חזה גדול, מטופחת, נראית מתאמנת, ממש פנטזיה שהתגשמה. ישבנו בפינת האוכל ושוחחנו מעט, לפתע הרגשתי נגיעות עם הרגל שלה מלטפת את הרגל שלי, והרגל שלה עלתה לכוון המפשעה. משם כבר אין דרך חזרה, הזין שלי נעמד והיא ממשיכה עם הרגל להעמיד אותו. אמרה: ״הופה, אני שמה לב שאני מעוררת תגובה רצינית אצלך״. היא התקרבה אלי וירדה על ארבע, הורידה לי את המכנסיים והתחילה למצוץ לי בלי שום התרעה. הזין כבר עומד להתפוצץ מרוב שאיבה שהיא נתנה. לפתע היא הפסיקה. היא נעמדה מולי ואמרה: ״אתה זוכר שהבטחתי לך הפתעה?״ אני: ״כן״.

היא לקחה אותי לחדר שינה, לקחה מטפחת וכיסתה את העיניים שלי, הביאה אזיקים ואזקה אותי לשתי פינות במיטה שלה. אמרתי לה: ״מה קרה, את רוצה לאנוס אותי?״ היא ענתה: ״אולי, חמוד״. שוב היא ירדה ומצצה גם את הביצים והרגשתי שאני עומד לגמור. ושוב היא עצרה, ואמרה: ״עוד לא, חמוד״. היא נמרחה עלי, ונישקה אותי עם הלשון ופשוט טרפה אותי. היא ישבה עלי והתקרבה אלי לפנים, הרגשתי משהו מוזר מנסה להיכנס אלי לפה, ניסיתי לבדוק עם הלשון מה זה, ואמרה לי: ״מה, אתה לא יודע מה מולך?״ עניתי בתמימות שלא. היא אמרה: ״זה הזין הגדול שלי, ואין לך איך לברוח״.

היא הורידה לי את הכיסוי עיניים, ופשוט הייתי בהלם, אני מנסה להשתחרר אבל היא אזקה אותי ממש טוב עם אזיקים של שוטרים. לא ידעתי מה לעשות, אמרה לי: ״אל תדאג, מתוק, אני שמה קונדום״. פשוט לא ידעתי מה לעשות, היא הרגיעה אותי, שכבה לידי, ושוב מצצה לי. אמרה: ״הזין שלך חושב אחרת ממך״. ״נכון, כי אני ממש חרמן״, אמרתי. היא התיישבה עלי שוב, ואמרה לי: ״עכשיו אתה תמצוץ לי״. היה לה זין ממש חזק בזקפה, בערך 19 סנטימטר. גם הדליק אותי לראות זין של מישהו בגוף של בחורה. פעם ראשונה שאני מוצץ זין, היא גם דאגה לדחוף לי אותו לגרון עמוק, וזיינה לי את הפה עד שכאב לי הגרון. הייתי בהלם מעצמי, ופה לא נגמר הסיפור. היא קמה ולקחה חומר סיכה. אני שואל אותה: ״למה זה?״ ״אל תדאג,״ ענתה, ״אני הולכת לאנוס אותך״. מה??? הייתי מבולבל, התחת שלי היה מאומן בהחדרת מלפפונים, אבל איבר חזק כמו שלה וגדול לא בא בחשבון.

היא התחילה בנשיקות למטה, ולקחה חומר סיכה ומרחה עלי למטה, אחר כך מרחה על הזין שלה. בעודי שוכב על הגב קשור, היא פשוט התחילה לחדור אלי, לאט לאט, עד שכל הזין שלה נכנס בתוכי, והרגשתי עוד שנייה אני גומר מבלי שרציתי. היא התחילה לזיין אותי, ואני בשוק מהמצב בו נקלעתי, והיא לא נרגעת, וממשיכה לזיין אותי עד שהרגשתי שהיא עומדת לגמור. היא הוציאה את הזין שלה הורידה את הקונדום וגמרה עלי, על הבטן ונזלה על הביצים שלי. היא שכבה עלי עם כל הזרע שלה ונישקה אותי, ואמרה ״תודה, מאמי״. הייתי בהלם גם מכמות הזרע, שהיה סמיך ודביק, וגם שפעם ראשונה טרנסית מזיינת אותי בניגוד לרצוני, ואני עדיין קשור.

היא השאירה אותי ככה, הלכה לשתות מים ונכנסה להתקלח. ואני עדיין קשור במיטה עם הזרע שלה שמתחיל להתייבש עלי. חיכיתי בערך עשר דקות עד שהיא חזרה. היא באה בחיוך ואמרה: ״נו, איך הייתה פעם ראשונה שלך?״ אמרתי שמוזר וכיף אבל מה איתי? ״אל תדאג, מאמי״, היא ניגשה אלי והתחילה לרדת לי, והיא מוצצת ושואבת רק בשביל שאני אגמור, ולא יכולתי להחזיק את עצמי כבר, וגמרתי לה בפה, והיא ממשיכה למצוץ ולהוציא כל טיפה. היא לא בלעה ולא ירקה, אלא באה אלי ודפקה לי נשיקה מהסרטים עם הזרע שלי. מרוב חרמנותי המשכתי עם זה, והיה רגע מדהים ושונה בטעמו וטעם של הזרע שלי ניתקע בגרון.

הייתי גמור במיטה וקשור, ולא יכולתי לקום למרות שכבר היה מאוחר. היא אמרה: ״לאיפה אתה חושב שאתה הולך?״ עניתי לה שאני צריך להגיע לדרום ושוב לנסוע לעבודה מוקדם בבוקר. ״לא, חמוד, יש שינוי בתוכנית״. היא שאלה אם אני רוצה לאכול משהו, אמרתי לה שכן. היא הביאה מעדן, ואני קשור במיטה, והיא מאכילה אותי כמו ילד קטן בכפית. ראיתי שהיא שותה כדור, אמרתי לה: ״מה שתית?״ היא ענתה: ״ויאגרה״. ״למה שתית את זה?״ ״בשבילך, חמוד, וגם דחפתי לך אחד במעדן״. אוי לא, בעבר פעם אחת לקחתי כדור והזין לא הפסיק לעמוד מספר שעות וכאבי ראש. היא נרדמה עלי קצת, ואחרי חצי שעה בערך היא התעוררה וחייכה . הזין שלי נעמד כמו טיל, וגם אצלה. מפה כבר לא הייתה דרך חזרה. היא זיינה אותי ללא הפסקה לתוך הלילה, וגמרה עוד פעמיים, וגם הסכמתי לטעום את הזרע שלה, אחרי שהיא פיצלחה אותי, היא הביאה שמן, ואוננה לי ופשוט חלבה אותי. גמרתי עוד פעם אחת, ועוד פעם, והרגשתי כבר רעידות ועוד שנייה אני מתעלף. אחרי שנרגעו הרוחות, השעה הייתה כבר שתיים בלילה. היא שיחררה אותי. הרגשתי בדרך לרכב כאוב. גרון כואב, ותחת כואב, ומרוקן מזרע. יום למחרת הייתי בהלם, וחיפשתי דרך להשיג את המהממת מתל אביב.

slave for ever​(נשלט)
פנטזיה נחמדה
25 באוג׳ 2024, 14:59
danishaton​(מתחלף)
ואוו
2 בספט׳ 2024, 21:04
נשוי כנוע נייד​(נשלט)
טרנסית זה פאר היצירה!!!!!!!
4 בספט׳ 2024, 22:18