לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב סינון

פרסומים מאת אבאלה(שולט)
3 תוצאות
2
אני לא מצליח לשים את האצבע שלי על זה...

אבל משהו בשרשור הזה ממש עושה לי כיף icon_smile.gif

מה דעתכן על ביל קלינטון כדמות אבהית? ...
חמישי ינו' 27, 2011 4:49 pm • 57 תגובות • 10646 צפיות
מאת
פורום
נושא