אחר צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב סינון

פרסומים מאת משתוקקלקולר
תוצאה אחת
1
ממש מתאים לי להתנצל בשם כולנו. מאמין שכמוני שקטים קוראים , ונשארים ב"ארון" יש הרבה. מעריץ נלהב (לצערי שקט) מתקופה יפה ותמימה של פיפ.
היכן אוכל למצוא את ה"בלוגים שלך? ומשהוא בנלי לסיום כגודל הצפיה גו ...
שבת דצמ' 10, 2011 10:45 am • 100 תגובות • 48380 צפיות