לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב סינון

פרסומים מאת ^Odd
7 תוצאות
5
אני מסכים פה עם כולם ועדיין לא גיבשתי דעה,
אני רואה בקהילה ,כמו שהיא,ועדיין לא משליך עצמי בתוכה,
אני לא חלק ממנה והיא ,בין אם גלוי ובחבוי,אינה חלק ממני.
את הכלוב שאני חי בו אני מגלה עוד יום קצת,ול ...
חמישי יונ' 23, 2005 1:26 am • 49 תגובות • 9179 צפיות
6
ובכל זאת.
דק הוא הגבול,

ומליון פסיכולוגים ופסיכאטרים יושבים עליו.
ראשון מאי 08, 2005 1:37 am • 32 תגובות • 8603 צפיות
מאת
נושא
7
icon_idea.gif
אני קורא ועדיין מתקשה להבין,
אני רואה אנליזות,הסברים,טיעונים,
מילים מילים מילים,
ואני חייב להגיד משהו,חייב לאמור....

נשמע כאילו את מעריכה עצמך פחות ,עם כל פנטזייה כזאת,
אולי אני טועה, ...
ראשון מאי 08, 2005 1:23 am • 32 תגובות • 8603 צפיות
מאת
נושא