31
רק לי מציקות ההודעות המיסיונריות האלה בכל(!!) שרשור אפשרי?
אולי די עם זה כבר? נחנקנו
תתעלם. הכי כייף.
גם ככה הבן אדם, לא מתייחס למי שכותב לו, תגובה לגופו של נושא ועניין.
האיש, ממנטר עצמו ללא ה ...
אולי די עם זה כבר? נחנקנו
תתעלם. הכי כייף.
גם ככה הבן אדם, לא מתייחס למי שכותב לו, תגובה לגופו של נושא ועניין.
האיש, ממנטר עצמו ללא ה ...
שני אפר' 20, 2020 10:19 pm
•
30 תגובות
•
6386 צפיות

