101
| פרסומים מאת FairyInChains(מתחלפת){SimbaInCha}
166 תוצאות
|
102
רק אבא שלי ואחותי הקטנה יודעים שאני הולכת לדאנג'ן ומה זה אומר. רק האחות הקטנה הביעה קצת סקרנות לגבי לבוא ואולי יום אחד באמת נגרור אותה לשם.
אני ממש לא אשמח שאבא או אמא שלי יסתובבו בדאנג'ן (אם כי א ...
אני ממש לא אשמח שאבא או אמא שלי יסתובבו בדאנג'ן (אם כי א ...
חמישי אוק' 11, 2007 5:51 pm
•
22 תגובות
•
6090 צפיות
103
עם קבוצה של חברים, לחגוג את היומולדת שלי
חמישי ספט' 20, 2007 3:17 pm
•
22 תגובות
•
6558 צפיות
104
לערן1, לאסי ועטלפית על על כך שלקחו והחזירו אותי כדי שאוכל לחגוג עם אשתי ביומה המיוחד
ולכל מי שבא ותרם בהרבה מצב רוח טוב ושאר דברים טעימים ומשכרים
...
ולכל מי שבא ותרם בהרבה מצב רוח טוב ושאר דברים טעימים ומשכרים
ראשון ספט' 09, 2007 12:39 am
•
10 תגובות
•
3716 צפיות
105
אני לא מאמינה שפתחו לך שרשור לפני שהספקתי לפתוח בעצמי
טוב נו, אני מניחה שהשתלבת כאן בקהילה שהבאתי אותך אליה עוד יותר ממני
זה לא מפתיע, את תמיד מצליחה למצוא לך אנשים טובים בכל מקום שאת הולכת אליו
א ...
טוב נו, אני מניחה שהשתלבת כאן בקהילה שהבאתי אותך אליה עוד יותר ממני
זה לא מפתיע, את תמיד מצליחה למצוא לך אנשים טובים בכל מקום שאת הולכת אליו
א ...
שני ספט' 03, 2007 10:07 pm
•
31 תגובות
•
8231 צפיות
106
כמה זמן מותר להשאיר באט פלאג בלי שייגרם נזק לגוף?
*כי לגוף אין חלקי חילוף*
*כי לגוף אין חלקי חילוף*
שלישי אוג' 07, 2007 1:53 am
•
3 תגובות
•
3768 צפיות
107
לבחור היחיד שאני מכירה שמפריך את הטענה שלבלונדינים אין שכל
מי יתן ותחגוג בשתיית בירה מרובה ולבישת חצאיות סקוטיות (ואז תשלח לי את התמונות)
ותסיים כבר את הלימודים כדי שיהיה לך זמן לבילויים :win ...
מי יתן ותחגוג בשתיית בירה מרובה ולבישת חצאיות סקוטיות (ואז תשלח לי את התמונות)
ותסיים כבר את הלימודים כדי שיהיה לך זמן לבילויים :win ...
ראשון אוג' 05, 2007 2:52 am
•
13 תגובות
•
3690 צפיות
108
מישהו כאן יודע (ויכול לספק הסבר או הוכחה) אם כותבים סשן או סאשן?
בבילון לא מזהה סשן או סאשן
גוגל תומך במילה סשן ולא סאשן אבל גוגל זה לא ממש מילון P-:
anyone, please? ...
בבילון לא מזהה סשן או סאשן
גוגל תומך במילה סשן ולא סאשן אבל גוגל זה לא ממש מילון P-:
anyone, please? ...
שלישי יול' 03, 2007 1:57 am
•
20 תגובות
•
4658 צפיות
109
ממליצה בחום על מורדיל...אין על ההופעות שלהם!
חמישי יונ' 28, 2007 6:50 pm
•
9 תגובות
•
3825 צפיות
110

