לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב סינון

פרסומים מאת Dark Anteros(שולט){Syffer}
48 תוצאות
8
אני ממש נהנתי אבל זה לא חוכמה, עם חבר'ה כמו שלי יש
גם בגהינום הייתי עושה חיים...

מסכות זה פטיש רציני אצלי, למרות שלא הרבה נשארו
איתם, נהנתי מהאווירה ומהמסכות המושקעות (רייג' אתה
ממש מוכשר!).
...
שישי מאי 07, 2010 11:55 pm • 79 תגובות • 19036 צפיות