צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב סינון

פרסומים מאת שניה(נשלטת)
12 תוצאות
2
כנראה שבגרות נפשית (לא)נמדדת(רק)בגיל... icon_rolleyes.gif

אותי לימדו שבגרות נפשית נמדדת - בתרגיל.
רביעי נוב' 19, 2008 6:27 pm • 14 תגובות • 5141 צפיות
מאת
נושא
3
פוקסי.

העובדה המעניינת יותר היא שאת שם במערכת הזוגית הונילית (לא עלינו) הזו ועושה רושם שלא רע לך שם.
היית שמחה לגוון בקצת בדס"מ אבל נראה שזה לא deal breaker אצלך.

תהני.

ש. ...
רביעי נוב' 19, 2008 6:05 pm • 26 תגובות • 7941 צפיות
5
סקר:
מי יוותר על הכלוב אם יצא החוק החדש לחסימת אתרים באינטרנט?
אני אצטער לוותר על הכלוב אבל לא אצלצל לספק לוותר על החסימה כי בצבא החסימה תפעל, בעבודה אני לא אבקש מהבוס ובבית אני לא אבקש מההורים. אי ...
רביעי מרץ 05, 2008 8:28 pm • 43 תגובות • 9639 צפיות
8
שאלה מוזרה.

את מנסה לומר שאם לא נדחיתי אף פעם (נניח לצורך הדוגמא icon_smile.gif ) אסור לי לדחות אף פעם ?

אולי כלובי ישים אייקון חדש - לא נדחיתי אף פעם...... (מעניין מה זה יעשה לתיבת הדואר שלי icon_rolleyes.gif ) ...
ראשון ינו' 06, 2008 7:30 pm • 8 תגובות • 2841 צפיות
מאת
פורום
9
דעתי היא שזה נכון מאוד להתחלת קשר....
אבל,
ברגע שהגבר/ צייד הממוצע מתרגל אליינו , יפה או לא , הוא מתחיל לחפש דברים חדשים ואם את רוצה לשמור אותו את צריכה להתחיל לגוון וללהטט לו ... icon_smile.gif ...
ראשון ינו' 06, 2008 7:22 pm • 12 תגובות • 3525 צפיות
מאת
פורום