שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב סינון

פרסומים מאת bael{בורדו בי}
285 תוצאות
31
נעביבש.
תמיד אמרתי שאתה נראה כמו ישו המרוקאי.
תגיד מקום שעה (כמובן רק לאחר תאום של חודש מראש) ואנחנו באים.
אחלה יוזמה. אני מאמין שיוזמה ברוכה זו תצליח רק אם אנשים יתגיסו במעשים ולא בדיבורים (אני רק ...
ראשון אוק' 11, 2009 11:27 pm • 41 תגובות • 10535 צפיות
מאת
פורום
34
מה זה הבדיחות האלה? מה, את ילדה בת שתיים? אחותי, זה לא פה קומי קומי.

חננה דבר ברור ובנימוס אל הגברת icon_twisted.gif

כן, המלכה קרן.

אתה הכי יפה כשאתה כזה כנוע icon_smile.gif ...
שישי אוק' 02, 2009 11:24 pm • 7 תגובות • 2122 צפיות
35
מאחר ולא רציתי שתודה לי באופן אישי וכך תעליב את כל השאר המתנתי עם ברכתי עד היום.
איש שנון ופרוע (וורבאלית), המון מזל טוב.
אושר, בריאות והמון אהבה.

bael ...
שישי אוק' 02, 2009 11:22 pm • 22 תגובות • 6449 צפיות
37
כוס אמא שלכם הצולעת.
עוד פעם המסיבה הכי מוטרפת בעיר ואני ובורדו ביביסיטר ל 7 גמדים רצחניים?
אורלי (וגם את תוכי....בחרת לך טיימינג לחגוג יום הולדת, או בעצם להוולד), את תשלמי על זה שבכל פעם שאנחנו לא ...
חמישי אוק' 01, 2009 5:24 pm • 63 תגובות • 14386 צפיות
38
לאיזו תקופה החברות במועדון?
האם מקבלים כרטיס מועדון מפלסטיק עם פס מגנטי שלא עובד?
יש נקודות יציאה?
אפשר לצבור נקודות למימוש באיקאה?
מקבלים הנחות על חבר מביא חבר?
למה עוד פעם האותיות בהסכם כ"כ קטנ ...
חמישי אוק' 01, 2009 5:16 pm • 35 תגובות • 9631 צפיות
39
לבעל האולסטאר הנצחי וחולצת הבטן מרשת.
המון מזל טוב ליום הולדתך.
מי יתן ושנה זו תהיה לך. שנת יצירה, הצלחה ונחת מהיורש.
ששנה זו תביא איתה בריאות, אהבה, אושר והמון צחוק וחיוכים.

מזה שאתה תמיד כועס ...
חמישי אוק' 01, 2009 1:15 am • 46 תגובות • 12961 צפיות
40
מבלי להיכנס לדיון לגופו של פורום ו/או לגופה של זונה, אעיר רק שהמידע שהביא המלט, הן לגבי החוק והן לגבי הפסיקה, הוא המידע הנכון והמדויק.

ובכלל, המלט הוא הלא עו"ד הכי עו"ד שאני מכיר.

שוב, בלי טיעונ ...
שבת ספט' 26, 2009 2:42 am • 108 תגובות • 26296 צפיות