סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב סינון

פרסומים מאת Rey H(שולט)
71 תוצאות
61
ראובן:
ציפור נפש עדינה ופגיעה שכמוך, תמונה מצוירת כל כך עוררה את תשומת לבך?
שחס וחלילה נצפה לתגובות נורמליות בפורום הזה, כמובן כמו שטרחת לציין בחצי שורה שהעתקת ממערכון הגשש על היבחוש שאין לך מושג ול ...
שני אוג' 09, 2010 9:48 am • 147 תגובות • 31182 צפיות
62
אתה יכול פשוט לסכם את זה בצורה אחידה שפונה לכול אחד באופן אישי.. ככה לתת יחס חם ואוהב
באופן פרטני
http://therealrevo.com/blog/wp-content/uploads/2009/09/i_want_you_to_shut_the_fuck_up.jpg ...
שני אוג' 09, 2010 12:45 am • 147 תגובות • 31182 צפיות
63
לא הבנתי את השאלה המפגרת הזו..
כל אחת זה אינדיבידואלי
אתה מחכה לתגובות של נשים שיגידו שהן אוהבות וככה לדעת למי לשלוח הודעות פרטיות?
מחוכם. בהצלחה.


כמה גועל.
כמה רוע.

הבחור בסך הכל שאל שאל ...
שבת יול' 10, 2010 6:49 pm • 123 תגובות • 36342 צפיות
64
לא הבנתי את השאלה המפגרת הזו..
כל אחת זה אינדיבידואלי
אתה מחכה לתגובות של נשים שיגידו שהן אוהבות וככה לדעת למי לשלוח הודעות פרטיות?
מחוכם. בהצלחה. ...
שבת יול' 10, 2010 5:06 pm • 123 תגובות • 36342 צפיות
65
אתה יכול לשאול כל מה שנראה לך לנכון, מבלי לחשבן להאם אחרים יתעצבנו מזה או לא
אם לא מוצא חן בעיניהם הם מוזמנים שפשוט לא להגיב לך לנושא.

עכשיו לעניין עצמו,
עם כמה שניתן להבין אותך, כי פה אנחנו שומע ...
שלישי יונ' 08, 2010 11:24 pm • 44 תגובות • 9698 צפיות
66
ומה קורה אם הכרתם, דיברתם, צחקתם, נפגשתם.. ו.. הבנת שזה לא זה
גם זה נכנס לסטטיסטיקה שלך? דברים קורים, לא בהכרח מתוך סיבות רעות, או אי רצינות
ומה עם אלו שרק בתחילת דרכם ומנסים לדעת מה הם בעצם רוצים? ...
שני יונ' 07, 2010 10:06 pm • 28 תגובות • 8177 צפיות
67

אם אתה טוען שזה עניין של רייטיניג זה אומר שאתה לא שוקל את האפשרות שיכול להיות שלא.
לא שתלו שם אביזרי סדו, לא שתלו מודעות של מלכות. הקישור לסאדו לא בא יש מאין.
זה לא שיוך אוטומאטי. אי אפשר גם לעשות ...
שבת מאי 08, 2010 7:07 pm • 6 תגובות • 2247 צפיות
מאת
פורום
68
לאחרונה זה נהיה להיט תקשורתי לקשר כל מקרה של אונס, שידול, וכו' לעולם הזה
כנראה שזה מוסיף להם רייטינג.

מה זה "העולם הזה" אתה לא באמת חושב ש"העולם הזה" חף וטהור
מאנשים נצלניים או מגברים מטומטמים שמ ...
שבת מאי 08, 2010 5:41 pm • 6 תגובות • 2247 צפיות
מאת
פורום
69
אולי זה כבר נאמר
אבל על כל פנים,
אני פשוט לא מבין את הקטע של אלה שרושמים בפרופיל תחת החלק של "חדשות"
משפטים מהסוג "בערוץ 2" ווריאציות מהסוג הזה
וכמובן יש את אלה שתמיד יראו אותכם ויגידו "אתה לא רו ...
שבת מאי 08, 2010 2:29 am • 164 תגובות • 30850 צפיות
70
לאחרונה זה נהיה להיט תקשורתי לקשר כל מקרה של אונס, שידול, וכו' לעולם הזה
כנראה שזה מוסיף להם רייטינג.
שבת מאי 08, 2010 1:27 am • 6 תגובות • 2247 צפיות
מאת
פורום