81
ונותן לשוטרים סמכות להיכנס לשטח כאשר יש "סיבה מוצדקת"
עליהם להציג את עצמם כשוטרים וכמובן לבקש שיפתחו להם את הדלת לפני.
אם לא פותחים, ו או יש חשש אמיתי לחיי אדם אז פורצים דלת.
יש כבר חוק כזה גם בא ...
עליהם להציג את עצמם כשוטרים וכמובן לבקש שיפתחו להם את הדלת לפני.
אם לא פותחים, ו או יש חשש אמיתי לחיי אדם אז פורצים דלת.
יש כבר חוק כזה גם בא ...
שלישי יונ' 18, 2013 9:27 pm
•
10 תגובות
•
3174 צפיות

