121
כתוב יפה מאוד, בצורה כנה שנותנת כבוד לסגנון החיים הבסדמי, ללא הקלישאות הרגילות. כל הכבוד.
שני אוג' 27, 2018 9:11 pm
•
17 תגובות
•
5479 צפיות

