בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

סשן לילי -לחובבי הביזאר

kaly
לפני 18 שנים • 5 בספט׳ 2005

סשן לילי -לחובבי הביזאר

kaly • 5 בספט׳ 2005
השעה 3 בבוקר,אני מצלצלת לכלבלב שלי" תוך חצי שעה אתה מתחת לבית שלי,ברור?"
מתוך שינה וכמו בהקפצה צבאית הוא עונה לי "כן גבירתי" ומקבל ניתוק.
אני מתחילה לארגן את התיק,בוררת מה להכניס פנימה.
אזיקי ידים,שוט זנבות,מצבטי פיטמות,סטראפאון וחבל. ממש תיק עזרה ראשונה אני צוחקת לעצמי.

נסענו לשוק הדייגים ביפו,רעש הים והריח של המולת השוק עוד באוויר. נעמדנו באמצע השוק, "תתפשט" אני אומרת לו.
והוא על 4 ראש כמעט נוגע ברצפה,מריח ומסניף את הרגליים שלי."אני מרשה לך ללקק אותן" והוא בהכרת תודה מלקק בתאווה את כפות רגליי שנמצאות בתוך סנדל שחור עם עקב גבוה ודק,נאבק עם רצועות הסנדל,ללקק עוד סנטימטר מאצבעות רגליי,מתפתל על הריצפה.
אני קולטת אותו שולח יד ומאונן, "הפסק מיד ללקק אותי" אני מצווה בכעס.
"אני הרשתי לך לאונן?" והוא עונה עם רעד בקולו "לא גבירתי,סליחה גבירתי"

מעמידה אותו על 4 ,מוציאה מהתיק את השוט זנבות ומתחילה להצליף בו על הישבן,גב וכפות הרגלים והידים, "זה כבר ילמד אותך מתי מותר לך ומתי אסור לך לאונן,ברור זבל?" "כן גבירתי,סליחה גברתי".

הוצאתי מהתיק אזיקי ידים מעור,וקשרתי את ידיו מאחורי גבו "עכשיו נראה אותך מאונן ללא רשות" אמרתי בכעס, הוא לא ענה,הוא כבר ידע מתי אני מצפה לתגובה ומתי עדיף לו פשוט לסתום.

"עכשיו המשך ללקק" והוא מתנפל על כפות רגליי בתשוקה ובמעין ניסיון התנצלות, הפעם הוא גם מנצח את הסנדל שלי,מוצץ את האצבעות במלואן. הוא עושה את זה כל כך טוב הכלבלב שלי,לקקן אמיתי,מעביר בכל גופי צמרמורת.

אני מרגישה התעוררות אצלי, משחררת לו את האזיקים " שכב על הגב,ידים לצדדים" אני פוקדת.
נעמדתי מעליו,מרימה את החצאית,נותנת לו לראות את החוטיני הכחול שלבשתי במיוחד בשבילו, "תמשיך ללקק" אני אומרת לו,ובינתיים אני מסתכלת עליו מלמעלה,איך הוא מתפתל בין הרגליים שלי,כל פעם מלקק רגל אחרת,כאילו לא נתתי לו ללקק את כפות רגליי מעולם.

"תסתכל עלי" אני אומרת לו והוא מביט בי בעיניי הכלבלב שלו,עם מבט מתחנחן בעיניו.
אני מתישבת לו על הפנים והוא ישר מתחיל ללקק במרץ את החוטיני ואני מתנוענעת על פניו,חונקת אותו והוא יודע שאוי לו אם הוא יפסיק לרגע. מסיתה את התחתון שלי הצידה,עכשיו לשונו נוגעת ישירות בדגדגן שלי,אני שולחת יד ואוחזת לו חזק בביצים, "הזין הקטן שלך כבר עומד,אה?" אני צוחקת עליו בפראות וממשיכה לדהור לו על הפנים.

אני נעמדת מעליו,אני כבר רותחת, "אתה צמא?" אני שואלת, והוא,כאילו זכה בפרס הראשון בלוטו מהנהן ואומר "מאוד גבירתי,אני מתחנן לשתות" ובלי הרבה הקדמות נוספות השתן שלי מתחיל לצאת בזרם איטי על כל הפנים שלו,אני מגבירה את הזרם ומחלישה אותו, מטביעה אותו בשתן שלי ומשאירה אותו משתוקק לעוד, השתנתי על גופו החטוב והשרירי, על פניו ומסתכלת עליו כל הזמן,איך הכלבלב שלי נהנה.

אני מרגישה שעוד שנייה אני גומרת "אתה יכול לאונן ולגמור" אני אומרת לו. "תודה גבירתי" והוא מתחיל לאונן במרץ. אני מגבירה את קצב ההשתנה שלי,הבעת הפנים שלו אומרת לי שהוא עומד לגמור.

נעמדתי שוב מעל ראשו,התיישבתי על הפנים שלו והמשכתי להשתין עליו,תוך כדי שהוא מלקק אותי ומאונן. שנינו גמרנו בצעקות.