בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

סקס, דלית (מירושלים) בת"א, אישתי שבמחזור והירושה מטבריה

דוקטרינה​(שולט)
לפני 18 שנים • 23 ביוני 2005

סקס, דלית (מירושלים) בת"א, אישתי שבמחזור והירושה מטבריה

דוקטרינה​(שולט) • 23 ביוני 2005
דלית מרצה. כן, זה העיסוק המרכזי שלה. כלומר, חוץ מלהיות אמא, רעיה (רעיה לשעבר, ליתר דיוק), "בת של" ועוד כל מני תארים כאלו ואחרים, דלית מרצה. אני מכיר אותה בערך חמש שנים. לא הכרות עמוקה או יסודית – אבל קצת יותר מאשר "שלום - שלום".

היא נשואה (או קי – היתה נשואה) עד לפני מספר חודשים לבחור מדהים. גם אותו הכרתי. שניהם – זוג מקסים. מקסים מקסים – אבל הם התגרשו.
כירושלמית שנשואה היתה לירושלמי עם שלושה ילדים ירושלמיים – היא החליטה לרדת לתל אביב.

ראשית, סליחה מכל הירושלמים, על המשפט לרדת לתל אביב, אבל דלית ירדה לתל אביב. לא להילחץ. לא באמת ירדה ירדה אלא החליטה לקחת שבוע חופש מירושלים, מהאקס, מהילדים, מהאמא שלה, ולרדת לתל אביב. מה יכול להיות רע בתל אביב?

מלון קטן בתל אביב קלט אותה (לא שהיתה למלון ברירה, היא שילמה). והטלפון הראשון היה אלי. האמת, זה כבוד גדול מאוד להיות הטלפון הראשון של דלית, כמי שגרה כל החיים שלה בירושלים.

את זה שהיא התגרשה קראתי בעיתון (הבעל שלה די מפורסם ולכן הגירושין היו אייטם תקשורתי כמה שניות) וחשבתי בליבי – זאת הזדמנות נפלאה לזיין ירושלמיות. נו, אתם יכולים לשאול, מה ההבדל בין לזיין ירושלמיות לבין לזיין תל אביביות. אז זהו – שעד לפני שלושה ימים לא זיינתי ירושלמיות ולכן לא ידעתי את התשובה.

זוגתי עודדה אותי מאוד. היא במחזור בימים האלו והדבר האחרון שחסר לה על הראש – זה בעל מיוחם, כמוני. ובמקום זה – דלית. היא הכירה אותה היטב מכנס שנערך למרצים, בים המלח. כוסית. בדיוק בשבילך, קבעה זוגתי. ואני, עם אישתי, לא מתווכח. בפרט שמדובר בלזיין את דלית. ובפרט כאשר דלית היא מירושלים.

טלפון נוסף מגיע ממנה – אל תיקח אותי למקומות רגילים. אני רוצה מקום מיוחד. אם ירושלמית, שאתה רוצה לזיין אותה, מבקשת ממך משהו מיוחד – קח אותה לדאנג'ן ביפו. ישר, בלי חוכמות.

הגעתי למלון. נסענו עד לכניסה ליפו ואז היא שואלת אותי – לאן בעצם נוסעים. הסברתי לה. הירושלמית, מייד רואים עליה שהיא לא מתל אביב ולכן היא מירושלים – אמרה מייד לא. בצורה החלטית. טוב, נכון, הייתי צריך להסביר לה מה זה. אבל מייד כאשר הסברתי לה – הגיע הלא המוחלט. הלא, המוחלט כל כך שלה, לא בדיוק עונה לקריטריונים של ירושלמיות אבל ככל הנראה אחד מההורים של הסבים של הסבים של דלית – לא היה מירושלים ואת זה מבחינים מייד כאשר דלית אומרת לא. אז לא.

רוצה להזדיין? שאלתי אותה. תראו ואני אגיד את זה פעם אחת או מקסימום פעמיים. אני הולך ישר. לא מסביב. התשובה היתה כן. כמו שאמרתי לכם, רואים שאחד ההורים של הסבא של הסבתא של הדודה של דלית, הוא לא מירושלים – ורואים את זה מייד כאשר היא אומרת כן. יש ל"כן" שלה, צליל של טבריה.

עלינו לחדר שלה. דלית, מה אני אגיד לכם, היתה חרמנית. מאוד. בסך הכל היה סקס די טוב. ככל הנראה, ככה זה עם ירושלמיות.

גמרתי ונחתי לצידה של דלית (ככה זה עם תל אביביים – הם צריכים לנוח אחרי שהם גומרים).
ואז היא שואלת אותי על הדנג'ן. הסברתי לה ביותר מפורט מה זה המקום הזה ומה בדיוק עושים בו. ככל הנראה, עם ירושלמיות, כל עוד אתה מסביר להן זה לא עובד אבל כאשר אתה מראה להן – זה עובד.

הסברתי לה מה היא צריכה לעשות אם כואב לה יותר מדי או היא רוצה שאפסיק לדבר אליה בצורה לא יפה (כמו שמדברים בתל אביב, קללות וכדומה). התחלנו.

האמת???? אין הרבה מה לספר. שניה אחרי שהתחלתי להכות אותה (ותאמינו לי בקושי הפעלתי כח. אלו היו מכות?!!! לטיפות זה היה. עדין עדין עדין) היא עצרה אותי ואמרה שהיא הבינה. זה, המכות וההשפלות, לא בשביל ירושלמיות. אם היא היתה גרה בחיפה אולי זה טוב. אבל לירושלים? לא נראה לי שירושלים מוכנים לקבל מכות. לא מסתדר עם ירושלמיות.

טוב, את לא רוצה מכות אז לא. אני בן אדם שמבין, לא צריך להסביר לו שוב. דלית לא רצתה מכות אבל דלית רצתה סיבוב נוסף. מה, הגיוני שאני אגיד לא לירושלמית אבודה בתל אביב?

רק מהרצון לסייע לזולת. רק מאהבת המולדת. רק מנימוס אלמנטרי – אמרתי לה כן.

טוב, אז אני, מהחרמנות של הרעיון שאני ליד דלית הירושלמית (ובגלל הנימוס האלמנטרי שלי) – נעמדתי דום שוב. שעה נוספת של זיון מענג ושוב (כמו כל תל אביבי טוב) אני צריך מנוחה.

זהו זה. לא עמדתי בזה יותר. גם הוא לא עמד בזה יותר. אז הלכנו. אני והוא. לא, דלית לא הגיע כי הלכנו (אני והוא) בחזרה הביתה. לאישה. זאת במחזור. זאת שלא יהיה לה בעל חרמן.

דלית נשארה במלון חמש דקות נוספות. התקלחה, התלבשה. נכנסה למונית ונסעה. ליפו כמובן.

היא סיפרה לי למחרת בטלפון שנהג המונית שהוביל אותה לדנג'ן שביפו הביט בה בעיניים מאוד לא מובנות (אבל אני ידעתי שהוא זיהה עליה ישר שהיא מירושלים).

ואני? רגוע עכשיו, עם אשה במחזור שרגועה גם היא, כל הזמן ידעתי בוודאות – שלדלית יש גנים של טבריה.
ורה
לפני 18 שנים • 25 ביוני 2005
ורה • 25 ביוני 2005
לזיין ירושלמיות מוציא ממך תובנות משעשעות. icon_smile.gif
ים_yam​(לא בעסק)
לפני 18 שנים • 25 ביוני 2005
ים_yam​(לא בעסק) • 25 ביוני 2005
אני אישית מכירה כמה ירושלמיות שבכלל לא קשה לשכנע אותן להגיע לדאנג'ן...
אולי הן גם ירושלמיות מטבריה? icon_rolleyes.gif
Yosefus​(שולט)
לפני 18 שנים • 10 בספט׳ 2005

תמצית

Yosefus​(שולט) • 10 בספט׳ 2005
הטבריניות מזדיינות
החיפאיות מוכות
התל אביביות במחזור
והירושלמיות זו ליגה בפני עצמה
ולדרבי כללים משלו
הבנתי נכון ?