צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב

הכלוב. סוף הסיפור

Dom_Quixote
לפני 18 שנים • 25 בספט׳ 2005

ושוב הדמעות על האיפור

Dom_Quixote • 25 בספט׳ 2005
אוף, כבוד,

חודש שלם בקושי נכחתי פה, לא קראתי, לא הגבתי, לא כלום. ובא דור שלא ידע את קיחוט. ואני הייתי שמח וטוב לב בחלקי. והארץ שקטה ארבעים שניות.

ובאמת גמרתי אומר בלבי להיעלם. אבל רצה הגורל ונדרשתי הנה, ואז רצה הגורל וראיתי את השרשור הזה, ואז רצה הגורל ולא יכולתי שלא להתערב שכן כוח עליון ציווני לבוא וכהרגלי לשפוט בחוכמתי האין סופית מה פסול ומה כשר, ובתקווה ירצה הגורל וכולם ישתחוו אפיים ארצה ובמוצאי יום הכיפורים נערוך את ליל הסכינים הארוכות בכלוב II, ומפלגתי תישאר לעד בשלטון, הגם שאני עצמי אעשה לביתי באיי קיימן.

אז ככה, זה באמת נורא פשוט.


חבר זהב לא קשור ל"צבע בפרופיל". מימיי לא השתמשתי בצבע בפרופיל.

הוא גם לא קשור לתיבת ההודעות היוצאות ולהיסטוריה עם כל מכותב, הגם שבאלה השתמשתי תכופות ויקרות. הוא אפילו לא קשור לאפשרות להשמיע קול נביחה בצ'אט, שיש לקוות שברגע שכלובי יקבל את המרשם שלו האפשרות הזו תחזור אל תהומות ההזייה משם באה.

הוא קשור לדבר הרבה יותר חשוב.

אתם מבינים, בניגוד למה שחלקנו עשויים לחשוב, לכלובי קשישא יש, למעשה, סוג של חיים. ובמשך שנתיים וחצי הוא יושב ומנהל ומפתח את האתר הזה - צ'אט, מגזין, פורומים, מודעות, לינקים, תמונות, רדיו וכל הגאג הזה - חינם אין כסף.

אני לא צריך להסביר לכם שיחסית מעט מאוד גופים רוצים לפרסם באתר של קהילה בת כמה אלפי גולשים בודדים שלא ממש ניחנה בכוח קנייה מרובה ביחס לכלל החברה הישראלית.

כך שיוצא שבעוד שעלות אחזקת האתר ותפעולו היא עצומה, ההכנסות נמוכות מהרייטינג של "לימוזינה" עם גיל ריבה. /U]

ולכן עלה רעיון הזוי, מופרע, וחסר תקדים במוחו של כלובי - מכיוון שהוא מספק שירותים, אולי הוא גם יבצע [U]אקט שטרם נשמע כמוהו בעולם, וידרוש תשלום עבור השירותים הללו.


ועוד איזה תשלום, מי ישמע! ב-JDATE וקופידון, מי שרוצה לשלוח הודעה אחת מחורבנת, צריך להיפרד מלמעלה מ-100 שקלים בחודש (זה עוד במנוי המוזל - לטווח ארוך). באלט.קום - אתר ההיכרויות הבדסמי הגדול בעולם - תתכוננו לשלם את הסכום הזה בדולרים. בלי זה אי אפשר לשלוח אפילו הודעה אחת.

לעומת זאת בכלוב, אתם יכולים לשלוח הודעות כאוות נפשכם (שזו שערוריה, הרי אני רוצה לשלוח רק אחת בכל חיי, למה לי לשלם עבור כמות בלתי מוגבלת) סכום שערורייתי בעליל של 15 (!!!!!!) שקלים בחודש! 15 שקלים! מה הוא חושב לו הכלובי הזה, שאנחנו עשויים מזהב?

היום הייתי במסעדה, וצלוחית החמוצים עלתה 17 שקלים קיבלתי זיתים ושני מלפפונים חמוצים. היה שווה. אחר כך הזמנתי קולה, שעלתה 10 שקלים. גם שווה. אחרי הארוחה (סכום מגוחך של כמה עשרות שקלים לשניצל) גם הזמנו עוגה קטנה ב-27 שקלים. ואחרי כל זה כלובי בא ודורש ממני 15 שקלים? לחודש?? תקשיבו, הבן אדם חוצפן, אין מה לדבר.

אז הלכתי אליו הביתה (אני יודע איפה הוא גר כי פה בקהילה כולם אנשים כ"כ טובים, שכל שני וחמישי עושים לו אאוטינג זדוני במקום זה או אחר, והוא עדיין לא הופך את האתר להיות בתשלום בלבד, כי הוא לא רק חוצפן, הוא גם דביל), והפגנתי אצלו מתחת לחלון עד שהוא יצא.

והוא אמר לי "תקשיב קיחוט, אמנם אני צאצא של אנטיוכוס ודורש סכום בלתי הגיוני בעליל של 15 שקלים עבור כל שירותי האתר, ונכון שזה סכום שלא מכסה את החשמל של המחשב שדולק, שלא לדבר על שהייה של שעות על גבי שעות על גבי שעות בתחזוקת האתר הזה שמרבית חבריו שולחים לי מדי יום בקשות, תלונות על הטרדות, שאלות, פידבק טכני, וכמובן עושים לי אאוטינג כמו שאני כ"כ אוהב ברגע שלוקח לי יותר מעשר דקות לענות להם. אבל חשוב לזכור שבכל הזמן הזה גם מי שאינו מנוי זהב ולמעשה לא משלם אגורה שחוקה יכול לגלוש באתר ולעשות כמעט הכל - לקרוא, להגיב, לצ'וטט, ובסך הכל קיימת הגבלה על מספר ההודעות שניתן לשלוח. אתה יודע שבכל אתר היכרויות נורמלי צריך לעשות מנוי במאה שקל ויותר לחודש בשביל לשלוח הודעה אחת מסכנה?" "בוודאי שאני יודע, אמרתי לכסיל. אני כתבתי את זה פה בתחילת הפוסט, ועכשיו אני גם שם את המילים האלה בפיך שכן אני לא מוכן לנהל איתך שיחה גם אם מוסוליני בכבודו ובעצמו ידרוש ממני לעשות זאת. אבל תגיד לי, הר כלובי, איך אתה מסביר את ההגיון המעוות שלך, לפיו אנשים שמקבלים משהו אמורים לשלם בעדו? מה אתה רוצה, להחזיר אותנו לימי הביניים? ויותר מכך, על מה ולמה אתה נותן גם לאנשים שלא משלמים אגורה שחוקה את כל השירותים הללו? מה זה ההגיון המעוות הזה, לפיו אנשים שלא משלמים אגורה זכאים לקבל 99% מהשירותים שאנשים שכן משלמים זכאים להם? מה, אתה רוצה להחזיר אותנו לימי הביניים?"

וכלובי משך בכתפיו, וחזר מהר לעבודתו, כי בדיוק עשו למישהו אאוטינג בפורום והיה צריך למחוק את הפוסט לפני שייגרם נזק אמיתי, ואני אמרתי "לא צריך טובות", והלכתי ועשיתי מנוי ב-JDATE ב-120 ש"ח לחודש. ועכשיו אני שם, מחפש בתיאורי החברות רמזים דקיקים שהן בדסמיות, ושולח הודעות (אני יכול, כי עשיתי מנוי ב-120 ש"ח לחודש) עם רמזים עבים בסגנון "אז את מחפשת בחור דומיננטי, אה?". וטוב לי בחיי.


ומי שלא רוצה לעשות מנוי זהב - הרי זה לגיטימי ואף מובן. זכותו של כל אחד להחליט שפעילותו ורמת מעורבותו באתר לא מצדיקה השקעה כספית, ולא משנה הסכום. זכותו של אדם גם להחליט שרמת הפעילות שלו דווקא כן מצדיקה מנוי זהב, ועדיין לבחור שלא לשלם.

אבל בכוכב השלישי מהשמש במערכת הפלנטות שלנו, יש איזה נוהג מעצבן כזה, לפיו נהוג לשלם תמורת שירותים.

וכשמישהו נותן המון שירותים ולא דורש כסף בעבורם - אומרים תודה, ולא באים אליו בטענות.
בעיקר כשהוא אישית משקיע את כל העבודה והמשאבים במתן השירותים הללו, מתוך רצון טוב ואהבת הקהילה גרידא, ללא קבלת תמורה הולמת. כמה מכם היו עושים דבר דומה? רוצים לנסות לעבוד שעות על משהו ללא קבלת שכר, ועוד שיבואו להתלונן אחר כך? עכשיו זה באמת מזוכיזם אקסטרימי.


ואגב, "פרזיטים" אינם אלה שלא עושים מנוי זהב. שוב - זכותם לא לעשות. פרזיטים הם אלה שעוד מעזים להתלונן על זה שהם לא מקבלים הכל כולל הכל כולל הכל חינם, ושכלובי לא בא לנשק להם את הרגליים.

כל חבר בכלוב זוכה לאותו יחס, הן מצד ההנהלה והן מצד החברים. אף אחד מאיתנו לא מבדיל בין חדש לישן, בין ותיק לינוקא, בין דום לסאב (ואפילו סוויצ'ים!), בין גבר לאשה, בין זקן לצעיר, בין יפה ומכוער.

אנחנו מבדילים רק שלוש הבדלות: בין טובים לרעים, בין חכמים לטפשים, ובין אנשים שמבינים דבר או שניים בהלכות העולם ויודעים להכיר תודה כשצריך, לבין כאלה שחושבים רק, אבל רק, על עצמם.

עכשיו אם תסלחו לי, אני צריך ללכת לשלוח המון המון המון הודעות לכל הסאביות באתר. אחרת אני ארגיש שרימו אותי, כי יכולתי לקנות בכסף הזה צלחת חמוצים.

כבוד,
קיחוט

תקציר (C):

ים-של-דמעות-בשתי-עיניי

נ.ב - לא, אין קאם בק, אני לא פה.
Aragorn​(שולט)
לפני 18 שנים • 25 בספט׳ 2005

איך שהוא נראה לי שזה רלוונטי גם פה

Aragorn​(שולט) • 25 בספט׳ 2005
Aragorn כתב/ה:
יש כאלו שנמצאים בספייס באופן טבעי כל החיים
ואותם הצלפות דוקא מוציאות מהספייס
אבל כנראה שלא למספיק זמן בשביל למנוע מהם להמשיך ולדבר שטויות.


בוקר טוב icon_cool.gif
aka BODYGUARD
לפני 18 שנים • 25 בספט׳ 2005

תשמע איש...

aka BODYGUARD • 25 בספט׳ 2005
אתה צודק..נקודה.
הגעתי לא מזמן אבל באופן אישי אני אעשה זאת
ודרך קופת הדנג'ן, כי לא משחרר כרטיסי אשראי
באינטרנט ולא מעניין אותי גם אם צבא ארה"ב שומר על האתר..
בכל מקרה- האתר מספק סחורה, והמחיר נמוך ממרלבורו לייט..
ואתה ידידי, כותב מעולה...

icon_lol.gif icon_lol.gif icon_lol.gif icon_lol.gif icon_lol.gif icon_lol.gif icon_lol.gif icon_lol.gif icon_lol.gif icon_lol.gif
Yosefus​(שולט)
לפני 18 שנים • 25 בספט׳ 2005

אפליה !

Yosefus​(שולט) • 25 בספט׳ 2005
(אין) כבוד !
למה הפוסט הארוך-להפליא-ומשעשע-לעיתים (אבל רק לעיתים) של הרוח הלוחם בטחנה (שמא תחנה) מפורסם פעמיים רצוף ואילו הודעותי חדות האבחנה והשנונות להפליא מופיעות רק פעם אחת ?!? האם יש אפליה בין מנוי זהב למנוי זהב ? האם יש ביננו מנויי פלאטינה נסתרים ? האם זה קשור לכך שהקיחוט מחשבן 15 ש"ח לחודש ולא 10 ש"ח ?
העולם האפלולי והנכלולי של כל הזוממים וחורשי הרעה לרוקן את הקוראים התמימים מ- 120 ש"ח נחשף !
הלאה הצדק קישטא לכבוד תחי הבהמיות העאלק נהנית אה-לה- מרכז הליכוד.
יוספוס
(תמצית: תמיד דופקים את השחורים)
לולינה
לפני 18 שנים • 25 בספט׳ 2005

כבוד ויש הרבה כבוד !!!

לולינה • 25 בספט׳ 2005
קיחוט תמיד אומר הכל בשביל כולנו !

כבוד!
פרנקי
לפני 18 שנים • 26 בספט׳ 2005

לדום קיחוט

פרנקי • 26 בספט׳ 2005
ושוב הדמעות על האיפור
04:56 25/09/05


שניה.. יש לי גם דמעה
כל כך קולע , כל כך צודק שבא לי לחפש את הכתובת של כלובי }{ באואטינג הקרוב שיימצא ולהביא לו את ה120 ש"ח באופן אישי!!! במזומן!! קש בן אדם, קששששש

וגם ברצינות .. האתר מצדיק , בהחלט.., ואם תוסיף שירשור של חדשות ומתכונים אני לא אצא מכאן בכלל ..
מאלף סוררות​(שולט)
לפני 18 שנים • 27 בספט׳ 2005

חמש מאות מילים בשקל

מאלף סוררות​(שולט) • 27 בספט׳ 2005
לחלק מהמגיבים האמיצים והמגניבים פה. שנונים וחדי לשון, מהירים ומתוחים כחץ מושחז...
(דקה אני נקרע מצחוק) המשקיעים ממיטב מרצם לשכנע את המשוכנעים, ובוודאי להכניע את המוכנעות....

דומים חמודים וגבריים שלי... קחו לכם רגיעון, שימו טיפה על הלשון ותראו שהכל יהייה בסדר.


icon_twisted.gif


===========================
גבר שמדבר הרבה - כנראה גם כותב הרבה....
וכולנו יודעים מה הסיפור עם אלה
Adonasuy​(שולט)
לפני 18 שנים • 27 בספט׳ 2005

לעצם העניין:

Adonasuy​(שולט) • 27 בספט׳ 2005
בניגוד להרבה אתרים אחרים, רוב החומר פה חופשי לכל זב ומצורע. מסתבר שהאפשרות לראות רשימת חברים ולכתוב בצבע את הפרופיל שלך, כמו גם הפריווילגיה להרשם באותיות של זהב ברשימת המחוברים, לא שכנעו רבים מידי לפתוח את הארנק ולתרום (פשוט כך- סכום כזה הוא תרומה.. לא יותר מכך) להמשך קיום הכלוב.
במושב למדתי שחמור לא מסתפק ברמז אלא צריך מכה על העכוז כדי לזוז וכנראה שכלובי מאמץ את הגישה הזו ובצדק.
מי שלא רואה בתשלום דמי החבר הבעת הערכה על העבודה הנפלאה של כלובי ולירז פה, שישלם עבור הזכות להשתמש בשרותי האתר למטרותיו הפרטיות.
ולעניין התשלום- היות ודיסקרטיות היא שמי השני, וגם בסביבת המועדון אינני נוהג להסתובב, מצאתי, בעצה אחת עם כלובי, רעיון "חדשני" - משלוח מזומן בדואר רשום. איזה פלא, זה עבד.....
Inside your head
לפני 18 שנים • 27 בספט׳ 2005

אני שאלתי, ביררתי, חפרתי, נברתי...

Inside your head • 27 בספט׳ 2005
אך מכיוןן שאיני יכולה לשלוח מסרים icon_smile.gif נמנע ממני מלשאול את כלובי מהי הכתובת..

אז אדונשוי...
מה הכתובת לעזאזל?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!


<כאילו אתה יודע.. כתובת לדואר רשום..>

RD