שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

ממלכת הסוטים הפוריטניים

pseudonym
לפני 18 שנים • 3 באוק׳ 2005

ממלכת הסוטים הפוריטניים

pseudonym • 3 באוק׳ 2005
היי אתה

כן אתה, אתה זה שיושב שם בצד, כרגע רק מסתכל ומנסה להבין לאן הגעת. בו ואספר לך קצת על המקום הזה. מקומם של הסוטים הפוריטניים.

אני יודע שיש בך את התחושה שהגעת למקום שבו תוכל להיות אתה. מכיר את התחושות שיש בך כעת על כך שפתאום אתה מגלה שאתה לא לבד, שיש עוד כמותך. איך הלב מתרחב, איך אתה קורא בשקיקה את כל מה שכתוב כאן, מתלהב ומחייך לעצמך. איך פתאום אתה מרגיש שאתה יכול להיות יחד. בוא ואקח אותך לסיור קצר בממלכה, ממלכת הסוטים הפוריטניים.

למה פוריטניים? אתה שואל. פוריטניים כי כאן תפגוש סוטים שמרניים. לא תמצא כאן חירות מחשבתית, לא תמצא כאן פתיחות. תמצא שהסוטים כאן פועלים על פי קודים מוגדרים ומוקפדים. אם תהיה שונה במעט אז לא ממש תחשב לאמיתי אבל בטח ניגע בזה בהמשך.

נעבור למה שבאמת מעניין אותך, נשים. אז ככה, הנשים מחולקות כאן לכמה קבוצות:

מחפשות דמות האב. יש כאן לא מעט נשים צעירות שמחפשות את דמות האב. לכל אחת מהן הסיבות שלה אבל אם אתה צעיר מידי אז אין לך סיכוי איתן. הן בדרך כלל בתחילת שנות העשרים לחייהן, בדרך כלל נשים נאות מראה, בדרך כלל אבודות לחלוטין.

השונאות את עצמן. גם קבוצה זו רושמת נוכחות מלאה. נשים ששונאות את עצמן וכל מה שהן צריכות זה שמישהו ינהג בהן כפי שהן היו נוהגות בעצמן אם רק היו מעזות. אבל הן לא תעזנה ולכן הן צריכות את אותה דמות חיצונית.

החוששות להתפרק. זו קבוצה מסקרנת. בדרך כלל נשים חסרות בסיס עקב הגירה כל שהיא או עקב התפרקות התא המשפחתי. החשש הכי גדול שלהן הוא להתפרק ולכן הן כל הזמן תחפשנה את הדמות החזקה הזאת שתחזיק אותן.

הלא מעריכות את עצמן. נשים שחזותן החיצונית מהווה עבורן מקור לתסכול. אתה תקרא אותן כאן שלמות עם איך שהן נראות ועד כמה הן מאושרות. אל תשים לזה לב, אצל כולן יש, עמוק בפנים, את תחושת התסכול מאיך שהן נראות. הן תעשנה את הכל על מנת לקבל מעט תשומת לב.

החוששות לחצות גבולות. בדרך כלל נשים שבאו מבית שמרני ולא מצליחות להשתחרר מינית. הן מובלות לכאן מתוך תחושה שרק כוח חיצוני יעשה זאת עבורן.

מה שנדיר למצוא כאן זה את אותה אחת שאישיותה תהיה מגובשת, שלא תישא עימה מטענים נפשיים חריגים, שתהיה בטוחה בעצמה, רגועה ונינוחה, עצמאית ואסרטיבית. אחת כזאת היא מצרך נדיר כאן. אם זה מה שאתה מחפש קבל כבר כעת את המלצתי ועזוב את המקום הזה ולך מכאן.

אם אתה עדיין כאן שב טוב ותקרא כי זה פרק חשוב.

על מנת להצליח כאן אתה צריך לקרוא טוב את כל מה שכותבות נשות המקום. קרא את הבלוגים, קרא את הפורומים השונים ושים לב. כל מי ששומר על כללי המקום הוא זה שיצליח כאן. יש כאן קודים של התנהגות, חוקים וכללים. וכל מי שעומד בהם מצליח.

אתה צריך להיות קשוח. אסור לך להתפשר על מה שאתה רוצה. כל התפשרות תציג אותך כדמות פחות דומיננטית

אתה צריך להיות נחרץ. לא סתם נחרץ, אתה צריך להיות נחרץ לגבי כל הדוגמות הנהוגות כאן. אם לא תצטט אותן כהלכה לא יתייחסו אלייך ברצינות.

אתה צריך להיות גברי. מה זה להיות גברי? אם תשים לב לפרטים תגלה שהתייחסות גברית כאן היא למעשה חוסר התייחסות. נשמע מוזר? לא ממש. העיקרון המוביל כאן הוא תמיד לרצות פחות. אם תרצה באותה המידה או, רחמנא לצלן, יותר, אתה פסול ומחוק.

והכי חשוב, לשנן את הכללים, החוקים והתיאוריות. "בי די אס אם זה לא סקס" (חשוב מאוד), "בי די אס אם זו דרך לשחרר את נפש הכנועה" (משפט מעולה, תשתמש בו לעיתים קרובות, תגוון קצת עם הניסוח שלא תהפוך לשבלוני). "תפקידו של האדון לדאוג לכל צרכיה של הכנועה שלו, לתת מזור לכל מכאוביה ולשחרר אותם בכאב" (מעולה, הן קונות את זה בדרך כלל). אני בטוח שתמצא עוד כמה משפטים כאלו ותלמד להשתמש בהם.

שנן את כללי הבטיחות וציין שהם אחד מהדברים הכי חשובים בעולם. גם אם לא תבין אותם, גם אם תחשוב לעצמך איך מסוגל אדם לכפות את עצמו או את רצונו. שים לב, גם אם תחשוב טיפה לעמוק תגלה שהכללים הללו למעשה מגדירים מערכת שוויונית לחלוטין אל תאמר זאת. אסור בתכלית האיסור להוריד את מסכת השליטה.

אם תיתקל בשיחה שבה יאמר לך משפט כגון "אני צריכה שישלטו בי אבל שלא יעשו א', ב', ג' וד'. אל תגיב באמירה שתרמז, בשאלה, היכן למעשה השליטה? אמור, בביטחון מלא עד כמה אתה מעריך את הגבולות שלה ועד כמה שתכבד אותם ושיחד אתם תעבדו על מתיחתם.

הכי חשוב, אם לא תשמש במשפטים הללו יסתכלו עלייך כאחד שהוא לא אמיתי ונמצא כאן רק על מנת למצוא זיון וזאת התדמית הכי גרועה שתוכל לבקש לעצמך. אסור לך לרדוף אחרי סקס, סיכמנו כבר, בי די אס אם זה לא סקס.

ואם הגעת עד כאן אז הנה השוס.

הסקס כאן לא משהו. אלמנטים רבים שקיימים כאן נמצאים גם בעולם הרחב. אתה מבין, אנחנו חיים בדור שבו ההגדרות המובנות שלנו לא ממש מסתדרות עם אורך החיים שלנו.

כל אלמנט של גבריות נשחק לחלוטין. אנחנו כבר לא הציידים שדואגים למזון עבור נשותינו וילדינו. נשים הן כבר לא אימהות הממתינות לגבר שיחזור משדה הציד וידאג לכל צרכיהן.

אז תישאר בחוץ ופשוט תהיה גבר.

אל תשאל, תוביל.

ואם אתה עדיין כאן ואתה שואל למה פוריטניים?

פוריטניים כי המקום הזה שמרן. יש כאן לכאורה פתיחות מחשבתית, יש כאן לכאורה מקום מפגש שאמור להיות פתוח אבל הוא לא. הוא פועל על פי כללים וחוקים מאוד מאוד מקובעים ולא פתוח לשום דרך אחרת.

שתהיה שנה טובה לכולנו icon_smile.gif
לילך29​(אחרת)
לפני 18 שנים • 3 באוק׳ 2005

מעניין....

לילך29​(אחרת) • 3 באוק׳ 2005
חייבת לציין שעשית לי סדר בבלאגן...
אני כאן מספר חודשים.. ותוהה לגבי האדונים...
וכעת אתה הורס לי פנטזיה!!!!
חשבתי שזה מגיע בילדאין... ולפתע אתה מציג כאן הוראות הפעלה "לאדון" המתחיל....

ובאשר לקבוצת הסאביות שנמצאות כאן... לא ממש יודעת לאיזו קבוצה אני שייכת??
אז אולי בכל זאת .. אני לא ממש סאבית.. או אולי אני בכלל סאבית "לא תקנית".. כמצופה לפי הקטגוריות שכאן.. או שאולי שכחת קבוצה נוספת... של נשים דומיננטיות בחייהם, אסרטיביות, שאוהבות ומאמינות בעצמן, שאין להן חסכים רגשיים כלשהם, שפשוט מתגרות מעצם המחשבה שיהיה מישהו שכביכול יכול לשלוט בהן... בחדר המיטות..

חשבת על כך?????


לילך
Eve
Eve
לפני 18 שנים • 3 באוק׳ 2005
Eve • 3 באוק׳ 2005
חחחחחח
גדול !!!!!!!!!!

עכשיו אני רוצה בדיוק כזה אבל לזאת שיושבת שם בצד ותוהה לאן היא הגיעה ...
עשינו עסק ?
Tame
לפני 18 שנים • 3 באוק׳ 2005
Tame • 3 באוק׳ 2005
הומור ציני מעולה, גם אני אהבתיicon_smile.gif
מייפל​(לא בעסק)
לפני 18 שנים • 3 באוק׳ 2005
מייפל​(לא בעסק) • 3 באוק׳ 2005
ואני דווקא חשבתי שזו מיזוגניות מזוקקת.
אבל מה זה בעצם משנה..
שנה טובה ומתוקה לכולם.
Tame
לפני 18 שנים • 3 באוק׳ 2005
Tame • 3 באוק׳ 2005
מה זה מיזוגניות?
בכוח המוח-אשה
לפני 18 שנים • 3 באוק׳ 2005
בכוח המוח-אשה • 3 באוק׳ 2005
מייפל כתב/ה:
ואני דווקא חשבתי שזו מיזוגניות מזוקקת.
אבל מה זה בעצם משנה..
שנה טובה ומתוקה לכולם.


איך את אומרת דבר כזה..?
תראי איך הוא מבין אותן, את הנשים.
רק אהבה ותשומת לב יכולים לגרום להבנה כזו..icon_smile.gif)))))

שנה נהדרת לכולם, אמן.
אנפת לילה
לפני 18 שנים • 3 באוק׳ 2005

פירוש רש'י

אנפת לילה • 3 באוק׳ 2005
מיזוגניות= שנאת נשים.
OMEN{בובת זונה}
לפני 18 שנים • 3 באוק׳ 2005

מעולה!! מצויין!!

OMEN{בובת זונה} • 3 באוק׳ 2005
הביקורות מהללות!!!

בעיתונים הכותרות מהדהדות!!!!!

גדולי מבקרי הספרות מחפשים את הסופרלאטיבים שיתארו את פרץ הצחוק הנועז שמשתחרר מן הקורא!!

סאטירה מצויינת שמערבת הומור שנון במציאות קודרת!

קורא אלמוני בזמן שקורא את הקטע הנ"ל:
"נכון, נכון..."
"חחחח..."
"וואלה כמה שזה נכון"
"נכון!! "
"חחחח...."
"נכון...!"


ועכשיו ברצינות, איש:
זה אחד הקטעים הסאטירים הטובים ביותר שקראתי באתר, ואני מזכיר לכולם שיש כאן לא מעט ציניקאנים. נהניתי מאוד!!

ואכן, מצפים למדריך המקביל למין השני.



תודה על סאטירה מעולה שמעלה חיוך ובו בזמן משאירה טעם מר של מציאות מחורבנת.

bowdown.gif
FrozenLips
לפני 18 שנים • 3 באוק׳ 2005
FrozenLips • 3 באוק׳ 2005
מממממ...

אני באותה תחושה כמוך...

אבל אני חייבת לציין בכל זאת שעם כל הסרקזם, עדיין אפשר למצוא אנשים שהם פנינים כאן - ולהנות באמת.

שנה טובה,
אלי