בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

מה אתה אוהב ?

ורטיגו
לפני 18 שנים • 12 באוק׳ 2005
ורטיגו • 12 באוק׳ 2005
גם אצלי הפוסט שלך הגיע בזמן כל כך נכון
הזדהתי כמעט עם כל מילה.
אני מקווה שלא תכעס אם אצטט חלק אחד, הוא פשוט הכי נגע בי.


ציטוט: ודי כבר עם הפרוק המעצבן הזה לגורמים של תפאורה חסרת תוכן – קחי מה שבא לך, מה שאחשוש או לא אוכל לתת לך אגיד זאת במלוא הכנות – עמתי אותי, חקרי, התריסי, אני ילד גדול ולא סמרטוט. מה שלא אוכל לתת לא תקבלי, מה שיסכן אותי מעבר לנכונותי לסכן אני אגיד...זה שאני מוכן מרצון ומתשוקה אלייך לעמוד בכל ההשפלות, הכאב והמבחנים לא אומר שאני חסר אופי ואישיות – אני יודע איך לשמור על עצמי... את תתרכזי במה שאת רוצה, ואני אנסה לתת לך הכל.

לא מפחיד אותי שתדרשי יותר מדי. כן מפחיד אותי שאת רק משחקת...
קחי כבר מהמקום הכי עמוק שלך כי אני זקוק לך שתקחי...בבקשה תביני כבר.



מדהים כמה שזה מרגיש לי נכון!


אני חושבת שאתה מיוחד מאוד וללא ספק יודע מה אתה רוצה וצריך
מאחלת לך המון הצלחה }{
Artemis^
לפני 18 שנים • 12 באוק׳ 2005

קוראת את התגובות של כולם

Artemis^ • 12 באוק׳ 2005
ואכן מה שכתבת מגיע ישר מהבטן. הוא אמיתי מאד.

קראתי את הפוסט הזה ותיארתי לעצמי שיהיו אליו הרבה תגובות אבל חשבתי שיהיו יותר מאשר איזו כתיבה יפה. ותסלחו לי, אני ממש לא מתכוונת להעביר ביקורת או משהו אבל הייתי שמחה לקרוא מה דעתם של אחרים על המהות של מה שנכתב כאן.

זה עלה כאן היום בצורה זו או אחרת בכמה פוסטים (למשל הפוסט של Snow white, ואם אני לא טועה גם בזה של המלכה הכחולה) זאת אומרת שהמהות מעסיקה אנשים.

ועכשיו לפוסט עצמו. אתה כותב שאם תגיע האחת שתקח אותך אל מחוז חפצך הרי שתלך אחריה באש ובמים, תספוג ממנה כל מה שהיא תתן וזה מהמקום העליון שלה. השאלה היא איפה באה לידי ביטוי ההדדיות ביניכם? האם בתוך עליונותה מותר גם לה מדי פעם להניח את הראש ולנוח? האם את זה תוכל לתת לה? שהרי ברגע שהיא נשענת עליך נוצרת אנטי תיזה לעליונות שלה.

ברור לי שגם בגובה העיניים אתה רוצה אותה עליונה ממך, האם זה משהו שאפשר לראות במבט ראשון? האם זה לא תוצר של הכרות עמוקה יותר ? ככל שמעמיקה ההכרות כך ברורה יותר העליונות?

אשמח לשמוע ממך תגובה. אשמח אם הדיון הזה בכלל יתפתח.
יערית
לפני 18 שנים • 12 באוק׳ 2005
יערית • 12 באוק׳ 2005
נפלא.
איכותי ומרענן.

בא ממקום נקי.
יהלום
לפני 18 שנים • 12 באוק׳ 2005
יהלום • 12 באוק׳ 2005
קודם כל. וואו. הדברים מהבטן שלך, הזיזו משהו בבטן שלי . אני חושבת שלדעת לקחת מישהו ולהוביל ללא עכבות, זו אומנות מסויימת. אומנות מתפתחת מתוך נטייה מסויימת. וזה יפה.
כל אחת יכולה להביע את עצמה בצורה שונה, כמו גם שאתה כנשלט תביע את עצמך בצורה הייחודית לך.
הצורך שמובע ממה שכתבת הוא כל כך יפה בעייני.

אני חושבת, שיש כל מיני דברים.
יש את הפנטזיה... ואת הצורך, להישלט בצורה אותה תארת.
יש את המקום המציאותי, ,שבו הפנטזיה לא תמיד מתגשמת במלאותה... או לא מתגשמת.

או כן מתגשמת. צריך להכיר את הבנאדם הנכון עבורך.
Stranger
לפני 18 שנים • 13 באוק׳ 2005
Stranger • 13 באוק׳ 2005
ברצוני דבר ראשון להודות לכולכם על התגובות גם כאן וגם בפרטי:

, real-one, Artemis, she, יהלום, מיוחדת, מאי, ורטיגו, היפוליטהTame, Aragorn, Snow White, LILU27, - תודה לכולכם.

Artemis,
''ועכשיו לפוסט עצמו. אתה כותב שאם תגיע האחת שתקח אותך אל מחוז חפצך הרי שתלך אחריה באש ובמים, תספוג ממנה כל מה שהיא תתן וזה מהמקום העליון שלה. השאלה היא איפה באה לידי ביטוי ההדדיות ביניכם?''

הדדיות ? אולי אני מאוד נאיבי אבל חשבתי שזה משהו ששני הצדדים חופצים בו, קרי, הדדיות.
חשבתי ששנינו מתמלאים יחד כל אחד מהמקום שלו. אני חושב שאני מבין מה את אומרת (ותקני אותי אם לא) אבל כל עוד שני הצדדים מגיעים ממקום אמיתי ההדדיות מתקיימת – אמנם בצורה מאוד ניגודית אבל עדיין מתקיימת. אני לחלוטין מבין איך לא קיימת הדדיות ואיך הצד המוביל יכול להתרוקן במידה ומה שעומד מול עיניו היא משימה ולא זרימה טבעית. משימה של סימון וי על רשימות מכולת, משימה של להיות הטכנוקרט/ית הכי "טוב/ה" ומשימה של לתת ולתת ולתת – ראיתי פה בהמון שרשורים את המילה להכיל.
המוביל מכיל את המובל. לזאת נידונו מובילים ? מה הם כלי בלבד ? כלי שמכיל ? הוא לא מתמלא ? אני אישית לא מחפש כלי...אני כן מבין איך אדם לא מתמלא אם השליטה לא באה ממקום טבעי או מצורך חזק (לא פחות חזק משל הצד השני). זה קורה לדעתי במשחקים – כשמעמידים פנים למשהו שאתה לא.


''האם בתוך עליונותה מותר גם לה מדי פעם להניח את הראש ולנוח? האם את זה תוכל לתת לה? שהרי ברגע שהיא נשענת עליך נוצרת אנטי תיזה לעליונות שלה.''

לא ! מה פתאום לנוח היא באמצע עבודה, לא ? לא מבין את השאלה ? כאילו מותר לה להשתמש ולעשות מה שתרצה חוץ מלנוח ? היא ממלאת משימות ואסור להפסיק באמצע ? היא משרתת את צרכיי בלבד וחסר לה שתפסיק ?
אנטי תיזה לעליונות שלה ? למה ? כי היא בן אדם ?
תראי, אני לא אעמיד פנים שיש לי את כל התשובות אני חושב שדי ברור שממש אין לי, בנוסף, אני יודע שהדברים מורכבים אבל דבר אחד אני משוכנע בו לחלוטין וזו העוצמה.
אותה עוצמה שמתפארים בה מה היא בעצם ? הרי היא לא נקנית, היא גם לא טכניקה, והיא בטח לא תבוא משכנוע עצמי או מאביזר מפחיד ביד אחת ומילה משפילה שיוצאת מהשפתיים. היא שמה... כחלק ממנה, בדיוק כמו שהעוצמה שלי והרצון למסור אותה לאחר היא חלק ממני. אותה עוצמה לדעתי מכוונת מתי אפשר לשחרר, איך לשחרר ועד כמה לשחרר וכל זאת מבלי לוותר על ה''עליונות שלה''. לדעתי, אותה ''אנטי תיזה'' לעליונות שלה שאותה הזכרת יכולה להגיע אך ורק ממנה במידה ואינה שלמה לחלוטין עם מי שהיא ואם היא מובלת מהחשש שיום בהיר אחד אגלה שאוי ואבוי היא בן אדם.


''ברור לי שגם בגובה העיניים אתה רוצה אותה עליונה ממך, האם זה משהו שאפשר לראות במבט ראשון? האם זה לא תוצר של הכרות עמוקה יותר ? ככל שמעמיקה ההכרות כך ברורה יותר העליונות?''
אכן כתבתי שההתמסרות היא תהליך, ברור שהכרות עמוקה יותר תוביל לרמות אחרות כמו בכל יחסים.
אבל אני אישית כן חושב שניתן להרגיש די מהר בעוצמות של זה/זאת שעומד/ת מולך. אם במבט, אם בנוכחות (שפת גוף) ואם סתם בתחושה שקשה לפרוט אותה בצורה רציונלית.

יהלום,
מסכים איתך לחלוטין, אכן אומנות ולכן לדעתי חשוב לא להגביל את האומן...והכי חשוב שהאומן לא יגביל עצמו – מה קרה אסור ל''שולטים לטעות ? '' הפחד מטעות כל כך משתק ? עוצמה !!!

לגבי מציאות ופנטזיה, השאלה היא כמה רחוק תלך בכדי לבדוק האם זו רק פנטזיה או שאכן קיים אדם כזה.
הפוסט הזה נכתב בין השאר בכדי לנסות להבין עם עצמי האם זו באמת רק פנטזיה. כי אם כן, מאוד הייתי רוצה לדעת על זה עכשיו – אם את מבינה למה אני מתכוון...

גמר חתימה טובה ושנה טובה
מUחדת
לפני 18 שנים • 13 באוק׳ 2005

יודע, כבר מקריאה ראשונה של הפוסט היתה לי הרגשה

מUחדת • 13 באוק׳ 2005
שמה שאתה מחפש זו בעצם אהבה.

חכה רגע.
לא התכוונתי שאתה משתמש בכלים בדס"מים למצוא כלה.
לאורך כל הפוסט הבאמת כנה שלך היתה לי ההרגשה שאתה מחפש יותר ממישהי לקבל ממנה הוראות. אלא לקשר אמיתי בין שתי נשמות שהצרכים הנפשיים הכי בסיסיים ועמוקים מתקיימים באינטימיות שלהם.
תיארת משהו שבעיניי יכול להתקיים רק במקום בו אין בכלל מקום להגדרות.
שם היא, "החזקה", להיות במקום הכי עוצמתי ונח, גם אם היא תחליט שזה על הרצפה תחתייך ושעדיין שניכם תרגישו בדיוק כמה עוצמה יש בשליטה הזו, גם ואולי בעיקר כשהיא מרשה לעצמה לנוח, לשחרר.

ותן לי לגלות לך סוד.
סוג של שליטה כזה, שבא מאהבה וקרבה ומשיכה וללא הגדרות, חושף, אבל ממש, את שני הצדדים. לא רק את הצד הדומיננטי פחות.
אנשים חוששים ממפגשים כאלו ברוב המקרים כי הם חושפים שם את הקרביים של עצמם.
ואני מבינה את הצורך של רבים לעשות איזושהי הפרדה בין מערכת זוגית {בעיניי אתה מתאר יותר מ"זוגיות"} ובין קשר שליטה. לתחום גבולות. הכלוב נועד למי שלא בדיוק שייך, בהרגשתו, למסגרות ה"נורמאליות". אבל בני אדם יוצרים לעצמם חוקים גם, ובעיקר במקומות שהחוקיות בהם מעורפלת.

שם בחדר, כשזה רק אתה והיא, מבט למבט {כן, בלי שתשפיל ראש ועדין תרגיש הכי קרוב לעפר רגליה}, כשאתה הכי חשוף שאפשר, היא נחשפת מולך לגמרי. לא כל אחד, גם לא שולטת מנוסה וקשוחה, מסוגלים לוותר על תואר החזק ולחשוף גם חולשה (שזה בעיניי כוח גדול מאוד מאוד).

בברכת מה אני מבלבלת במוח על הבוקר. מ'
יהלום
לפני 18 שנים • 13 באוק׳ 2005
יהלום • 13 באוק׳ 2005
כל הסיסמאות של "בדס"ם עושים מאהבה או לא עושים בכלל" קורמות עור וגידים לאור הפוסט הזה.
כמיהה של אדם אחד שנחשפת בצורה מרגשת כל כך. חושפת משהו שקיים בקרביים של חלקנו, מזוית זו או אחרת.

עוד חזון למועד.
דום31​(שולט)
לפני 18 שנים • 7 בנוב׳ 2005

סטריינג'ר

דום31​(שולט) • 7 בנוב׳ 2005
ביטאת יפה מאוד צרכים. מודעות עצמית זו יכולת מאוד חשובה. אותה יכולת לתרגם את מאוויי הנפש לכללים ואיך שהם אמורים להתיישם בחיים.

עם דבר אחד אני לא מסכים.

יש לך איזשהו יחס שלילי לא מוצדק כלפי אותן מלכות שחוששות מכך שהן עושות דברים מחוץ לגבולות של הסאב. זו דאגה לגיטימית לדעתי, וצפוי שבתחילת קשר יהיה רצון ללבן דברים מראש. פשוט יש שתי גישות. האחת אומרת שעד כמה שאפשר נסביר אחד לשני את ה-Manual שלנו והשנייה היא שנאפשר לנו לגלות אותו.

הגישה השנייה מאוד סביר שלא תתאים להרבה שס"קים, כי להביא למישהי סטירה מצלצלת ולצפות שאם זה לא מתאים לה אז שהיא תגיד את זה אחרי שכבר ניחתה עליה הכאפה תיתכן כגישה מאוד לא בריאה. לך אין בעיה לספוג פגיעות מסויימות ואח"כ לדווח על כך אבל מאוד סביר שאנשים ירצו קודם לברר עם בני זוגם האם באה בחשבון התנהלות של ניסוי וטעיה או שקודם צריך לפרט גבולות.

בסה"כ היית צריך להגיד לאותן מלכות שאתה מעוניין שיעשו לך מה שבה להן כל עוד זה לא משהו ממש אקסטרימי ואתה כבר תדע להיות אסרטיבי. לא כל האנשים אסרטיבים מספיק כך שגישתן הזהירה של אותן המלכות היה לה הגיון.

גם זה שהן חשבו שהן מראש צריכות לוותר על רצונות שלהן כי יש איזשהם כללי משחק זו בסך הכל טעות לגיטימית של כאלו שבאו מחברה שיש בה איזושהי אווירה שלילית כלפי דברים מסויימים, ולכן אנשים קודם ינסו להיות זהירים ולאתר קודם חוקים. גישה מאוד סבירה אבל שגם יכולה להיות שגויה כי החוקים האמיתיים הם רק ה-C של Consensual. אפילו ה-Safe וה-Sane הם בעיני המתבונן בלבד. יש בהם אפילו איזה אלמנט של חוסר ביטחון מצד אנשי הקהילה שמכריזים עליהם כעל ערכים עליונים. כאילו שהם בסדר רק אם הם מכבדים את חוקי השפוי והבטוח של החברה הוונילית. הרי של מי ה-Safe וה-Sane אם לא בעיני החברה הונילית.
גלתיאה
לפני 18 שנים • 7 בנוב׳ 2005
גלתיאה • 7 בנוב׳ 2005
לכל חברה וקבוצה יש את החוקים והקווים האדומים שלה. ה ssc הם חלק מהקווים האדומים שלנו כחברה. הסכמה היא הסכמה, שפוי הוא שפוי לפי שיפוטם של האנשים המשתתפים במע' היחסים וזה לא קשור לווניליות. בטחון פיזי ונפשי הוא בטחון פיזי ונפשי, בלי קשר לווניליות.
זה קשור לכך שכל פעילות שתתבצע בתוך יחסי השליטה תבטיח שבטחונו של הנשלט ישמר.


ועוד לגבי מה שנכתב- אכן, יש עבדים שמה שעושה להם את זה לדוגמה הערצת רגליים ונעלים, ומחמת המחסור החמור במלכות, הם פונים למלכה ובדרך גם חוטפים נניח סוג של סאדו שבכלל לא עושה להם כלום וזו כאילו איזו עסקת חבילה רק כדי למממש מעט ממה שעושה להם באמת.
וזה בהחלט מצב מתסכל, בעיקר לעבדים בעלי פטיש מסויים שמתפשרים ומוצאים את עצמם במצבים שמבחינתם הזויים לגמרי.