שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

האלימות בכבישים

עבודת מאסטר{lori}
לפני 18 שנים • 30 בספט׳ 2005

האלימות בכבישים

עבודת מאסטר{lori} • 30 בספט׳ 2005
שלום לכולכם.

אתחיל בסיפור קצר:
היום (יום שישי) בשעה 13:00 נסעתי על הכביש המוביל מצומת מכבים-רעות, לאורך מודיעין ולכיוון מכבים-רעות. מדובר בכביש מסוכן יחסית משום שקיימים בו שני צמתים לא מרומזרים המהווים כניסות ויציאות לעיר מודיעין.

ליד אחד הצמתים האלו הבחנתי ברכב (סליחה על הגזענות - הרכב היה ההגדרה המדוייקת לערסמוביל) חותך בפראות ג'יפ שנסע לו לאיטו על הכביש. הערסמוביל זרק את הג'יפ לנתיב השמאלי ונעצר לפניו, גורם לו לעצור. כאן בלמתי את הרכב ליד השוליים וממרחק בטוח הסתכלתי על המתרחש.
ממושב הנהג יצא בחור מגודל, מזוקן, גלוח ראש, בגופיה, ג'ינס וכפכפים, וכמובן - שרשרת זהב.
אותו בחור ניגש לג'יפ, שלף מתוכו את הנהג, גבר שנראה תושב רעות, בערך בן 50, והכניס לו מכות שנראו כמו נסיון לרצח בידיים ריקות. אגרופים לראש, הפיל אותו לרצפה, בעט בו בבטן ובראש, כשהוא מקלל ממיטב אוצר הקללות הערבי. בשלב מסויים המפלצת הזה חזר לכיוון הרכב שלו, מה שהיה הזדמנות טובה לגבר המוכה לברוח חזרה לרכבו ולנסוע משם. למזלו הוא עשה זאת בזמן משום שהערס הוציא מהמושב האחורי אלת עץ גדולה. כשבעל הג'יפ החל לנסוע אותו ערס הספיק במכת אלה אחת לנפץ את חלון הנהג של בעל הג'יפ שברח משם כל עוד נפשו בו.

כמובן שהמשטרה עוד לא הגיעה למרות שהתקשרתי אליהם.
בשלב זה אותו ערס שם לב שאני יושב ברכב ומסתכל עליו, וניגש אלי עם האלה בידו. כמובן שלחצתי על דוושת הגז ונסעתי משם.

20 דקות לאחר שפניתי אל המשטרה קיבלתי טלפון - "איפה אתה? הניידת הגיעה עכשיו וכל מה שמצאו שם זה זכוכיות על הכביש".

חברים יקרים - השמרו לכם בכבישים, השמרו לכם בכל מקום.
החזיקו בכלי להגנה עצמית (תמיד טוב להחזיק בקבוקון גז מדמיע בתיק, עולה 40 שקלים ויכול להציל את חייכם) אך אף פעם אל תשאו נשק בלתי חוקי (סכין, אגרופן), רב הסיכויים שהוא יגרום לכם רק נזק.
אל תיעלבו ואל תרגישו רע אם סביבתכם לועגת לכם במידה ואתם נוהגים לשאת בקביעות נשק חם או קר (גז מדמיע). היו בטוחים בעצמכם תמיד.

וחשוב מכל
משחק השולטים והנשלטים הוא נחמד מאוד, אבל לא משנה כמה אתה מרגיש דומיננטי, חזק, חסון וגברי, אף אחד מאתנו לא גיבור גדול. אל תהיו גיבורים ואל תכניסו את עצמכם לקטטה בה לא אולצתם להשתתף.

שמרו על עצמכם. אף אחד לא יעשה את זה עבורכם.

בברכת שנה טובה וחג שמח.
Aleph
לפני 18 שנים • 12 באוק׳ 2005

עבודת מאסטר! אם את שואל אותי

Aleph • 12 באוק׳ 2005
אתה צודק לגמרי