שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

המלכה המתפנקת רוצה לצאת במקום השולטת המתאמצת

מיתוסית​(שולטת)
לפני 18 שנים • 11 באוק׳ 2005

המלכה המתפנקת רוצה לצאת במקום השולטת המתאמצת

מיתוסית​(שולטת) • 11 באוק׳ 2005
פעם, לפני הרבה זמן, כשעוד הייתי זאטוטית בבדסמ, הייתה לי מעין פנטזיה ורודה על איך זה אמור להיות. בערך משהו כזה:

אני שוכבת על הצד על מעין ספה כזאת עם משענת- צד, לבושה באיזה סדין רומאי כשעבד מס' 1 עושה לי רוח עם כפות תמרים, עבד מס' 2 מאכיל אותי בענבים ותותים עם קצפת ועבד מס' 3 מעסה את כפות רגלייי. כמובן ששלושתם יעשו כל דבר שאני רק אגיד, נכון יותר ארמוז בהינף אצבע, בגלל שאני אהיה מפונקת בכדי לדבר...
icon_smile.gif

אבל אז התנפצה הבועה וגיליתי שמשום מה, למרות שנדמה שמלכה=שולטת, מסתבר שזה לא נכון. מלכה היא מפונקת, כמו שפינטזתי... כולם רודפים אחריה והיא על תקן אלילה. ויש את השולטת שהיא מכרכרת סביב הנשלט: דואגת לו, מטפלת בו, מענישה אותו, מצליפה עליו, בקיצור הוא זה שמתפנק ולא עושה כלום חוץ מלמלא את הפקודות שלה. ואם זה לא מספיק, בסיומו של סשן סוחט ומאמץ נפשית ופיזית, השולטת עוד עושה אפטר קייר למרות שכל מה שבא לה לעשות עכשיו זה לנוח ולישון.

אז אומנם זה לא פחות כיף ומענג לשלוט בעבד, להוביל אותו, להדריך אותו ולדעת שבסשן מהסוג הזה בעצם את רוכשת את אמונו וביטחונו בך, בסשן כזה אתם מגיעים לרמת אינטימיות גבוהה יותר, אבל עדיין בא לי לפעמים להיות מלכה אמיתית מהסוג שמתפלש במיטה ומחכה שיפנקו אותו ללא הרף...
icon_redface.gif

ולכן מידי פעם אני אוהבת לעשות סשן פינוק שהוא ממולץ מאוד, הרי זה פשע לא לנצל את העבדים למטרה שלשמה הם נועדו- לשרת אותנו ולסגוד לכפות רגלינו ועל המרצפות עליהן אנחנו דורכות...
icon_smile.gif

אז ככה, אחרי יום עבודה מתיש, את הולכת לחדר המקלחת. העבד מפשיט אותך ומקלח אותך כולל הכל: שמפו, סבון, מרכך, מסיכת שיער. המהדרות גם ידרשו ממנו פילינג והסרת שיער (אישית לא אוהבת להיראות ליד גבר עם שיער מיותר).
הסרת עור קשה בכפות הרגליים רצויה אף היא.
העבד כל אותו זמן לבוש ואסור שיירטב אפילו בטיפה אחת...
את יוצאת מהאמבטיה תוך שהוא מנגב אותך בעדינות מכפות רגליים ועד השיער. אם אין לך שיער עבות ומקורזל כמו שלי, את יכולה להרשות לו לסרק אותך, אלא אם כן את ממש מאזוכיטית ורוצה שחצי שיער שלך יוותר על המברשת....
כשאת כולך יבשה, הסאב מניח לכפות רגלייך הענוגות נעלי בית.
את מתיישבת עליו כשהוא על ארבע וכך הוא מוביל אותך לחדר השינה שלך המואר בנרות ומדיף ריח קטורת. ברקע תתנגן המוזיקה האהובה עליך וטמפרטורת החדר תהיה בהתאם למזג האוויר (חדר מוסק בחורף וקריר בקיץ).

את יושבת על המיטה ונשענת על הקיר, שומעת מוזיקה או אפילו קוראת איזה מגזין או ספר מעניין. בזמן הזה, העבד שלך מנקה עם אציטון את הלק שעל ציפורנייך, משייף אותן (רצוי לוודא קודם שהוא יודע לעשות את זה בציפורניים הראשונות!) ומניח שכבת לאק חדשה לפי טעמך.
כשהלאק יבש, הסאב יטפח ויעסה בעדינות כל פיסת עור בגוף שלך עם קרם גוף ריחני תוך כדי עיסוי עמוק ומענג עד ששרירייך יתרפו ואת תרגישי קלילה כעננה ביום אביבי ובהיר...

עכשיו תתהפכי על הגב, תני לו להביא לך ארוחת ערב שהוא הכין מבעוד מועד במגש למיטה. בצירוף לסלט ולחביתה (או ארוחת שחיתות של ממש), תהיה גם כוס שתיה חמה לבקשתך. את הארוחה תאכלי על השולחן הנייד- הוא. לאחר שישטוף כלים ואת תשכבי פרושת איברים על המיטה עצומת עיניים, הוא יגיע ויתחיל לענג אותך לשונית וידנית עד שכבר לא תוכלי יותר. בנקודה זאת, כבר תהיי עייפה מידי מיום הפינוק הארוך הזה ולכן את תרצי לישון.
אם הוא בנזוגך או סאב קרוב במיוחד, תרשי לו לישון איתך במיטה תוך כדי חיבוק מחמם. אם את לא רוצה שיסתובב יותר מידי בשינתו, דחפי לו נרות שינה בתחת...
icon_twisted.gif
אם את עדיין רוצה דיסטאנס או שהוא סאב באימונים, שיישן על השטיח לרגלייך ואם פשוט בא לך שקט, את יכולה לבעוט אותו בעדינות החוצה (קצת לא מומלץ כי זה בעצם יגרום לך לקום מהמיטה החמה כדי לנעול אחריו את הדלת).

לילה טוב, מלכה, היה לך יום קשה ומגיע לך לנוח אחרי המאמץ הרב שעשית...
icon_razz.gif

מלכות ועבדים, מה אתן מעדיפות להיות (שיהיה לכם)? מלכה או שולטת?..
שילוב של שתיהן?
TigerLili
לפני 18 שנים • 11 באוק׳ 2005
TigerLili • 11 באוק׳ 2005
אח אח כחולה, אני חושבת שחצי מהחיים הייתי יכולה להעביר ככה, כמו שתארת icon_smile.gif
Lilu-FemdoM{Pon}
לפני 18 שנים • 12 באוק׳ 2005
Lilu-FemdoM{Pon} • 12 באוק׳ 2005
rffl.gif rffl.gif rffl.gif rffl.gif rffl.gif

חצי מהחיים ?
למה לא כל החיים ? icon_cool.gif

כחולה יא מדליקה }{
פייה{O}
לפני 18 שנים • 12 באוק׳ 2005
פייה{O} • 12 באוק׳ 2005
אפשר אולי
להיות סאבית מלכה ככה?

scratchead.gif
TigerLili
לפני 18 שנים • 12 באוק׳ 2005
TigerLili • 12 באוק׳ 2005
"חצי מהחיים ?
למה לא כל החיים ? "

כל החיים ? זה כבר לא יהיה כל כך נעים ומפנק ברגע שזה יהיה הרגל .



"אפשר אולי
להיות סאבית מלכה ככה? "

בטח אפשר , רק תחליפי את השולחן עבד בשולחן הגשה למיטה , את ההסעה למיטה אפשר בזרועותיו במקום עליו, ובואי נראה המממ אה נו, בלי נרות בתחת icon_lol.gif
מממ כן , נראה לי שזה יעבוד יופי פיה icon_smile.gif
OMEN{בובת זונה}
לפני 18 שנים • 13 באוק׳ 2005

לא יודע כמה ההבדלה הזו נכונה

OMEN{בובת זונה} • 13 באוק׳ 2005
מדובר בסמנטיקה בלבד לדעתי, מכיוון שאין סיבה שמי שמגדירה עצמה מלכה לא תעניש את העבד שלה אם יש צורך בכך, ואין סיבה ש"שולטת" לא תשתמש בכוח השפעתה על מנת ליצור לעצמה בועה אוטופית שכזו.

האפשרות היחידה שאני רואה לנכון להפריד בין ההגדרות הנ"ל היא במידה והשליטה מגיעה ממקומות שונים. לפי תאורך את ההגדרות הנ"ל העבד של המלכה משרת אותה מתוך הערצה ורצון לפנק אותה , הוא שואב את הנאתו מהנאתה של מלכתו וזה כל רצונו. לעומת זאת הנשלט של השולטת מבצע את פקודותיה מתוך פחד להיענש ומתוך הכרה שהיא הבוס והיא מחליטה.
לפעמים זה הפוך, לפעמים הנשלט מבצע זאת מתוך הערצה והעבד מתוך פחד כי כשהמלכה לא מרוצה הוא חוטף. לפעמים הסאב אוהב את המסגרת הקשה ולפעמים הוא לא אוהב אותה וזה ממש עונש בשבילו.

אמנם במקרה שתיארתי כאן על נשלט ושולטת נדמה שמערכת היחסים לא באה "מהמקום הנכון" , אבל זה לא מדוייק מכיוון שאם זה מה שעושה טוב לנשלט, משמעת קשה, אז זה בסדר. יש הרבה עבדים שמרגישים טוב תחת מסגרת שכזו, בה כל פעולותיהם נשלטות באופן טוטאלי, ומותר להם לבצע משהו בשביל עצמם רק אם יקבלו רשות. המסגרת הלוחצת הזו לפעמים יכולה להיות מוגדרת יותר כשולטת-נשלט מאשר מלכה-עבד, אבל אנחנו כבר יודעים שכל מערכת יחסים והבדסמ שלה. (כידוע יש גם עבדים שנהנים מההשפלה והכאב, וגם כאלו שלא נהנים מכך באופן אקטיבי אך יהיו מוכנים לזה בעבור מלכתם או בשביל להרגיש שהם מכפרים על התנהגות בלתי הולמת)

אני לא באמת יודע אם ההבדלה בין שולטת למלכה היא נכונה .
נכון, יש מערכות יחסים בהן מתקיים רק מה שהוגדר כאן כ"מלכה", ויש כאלה שבהן מתקיים רק מה שהוגדר כאן כ"שולטת", אך מערכות יחסים אלו הן לדעתי הן מערכות יחסים שחסרות את אחד מאלו, ולא להיפך. כלומר, מערכת בה מתקיימים כל האלמנטים הנ"ל הינה לדעתי המערכת האידאלית והטבעית ביותר, ואי אפשר להגדיר אותה כשתי מערכות שונות, (חלק מהזמן אני מלכה וחלק אני שולטת).

מלכה\שולטת\דומית טובה יודעת לשלב את כל מה שדובר עליו בפוסט הזה בצורה שהכי תתאים לה, כמו גם לעבד\נשלט\סאב שלה. אם יש התאמה של ציפיות ורצונות של בני הזוג יהיה לה ממש קל לעשות זאת.

לסיום אחזור ואומר שיש מצבים (לגיטימים כמובן) בהם מישהי היא רק מלכה או רק שולטת ע"פ ההגדרות שצויינו כאן, אך זה בעיקר עניין של סמנטיקה כי יש מערכות יחסים שמשלבות את שני ההיבטים ומבחינתי אלו מערכות השליטה הטובות ביותר (גם בשליטה גברית, אגב).
יש גם מערכות יחסים ששני ההיבטים נמצאים אבל יש נטייה יותר לכיוון ה"שולטת" או ה"מלכה". מה שמתאים לזוג - הולך.

אגב, לפי התיאוריה הזו היכן נכנסת ההגדרה "דומית"? icon_question.gif
מיתוסית​(שולטת)
לפני 18 שנים • 13 באוק׳ 2005
מיתוסית​(שולטת) • 13 באוק׳ 2005
אני חושבת ש"דומית" כוללת בתוכה הכל כי זה מהמילה דומיננטית ולכן לא משנה איך תתנהג, עצם זה שהיא בעמדת שליטה מעל לסאב, כבר אומר שהיא דומית וזה לא משנה מה היא עושה.
ככה בעצם אני רואה את זה...
Queencie​(שולטת)
לפני 18 שנים • 14 באוק׳ 2005
Queencie​(שולטת) • 14 באוק׳ 2005
ממש לא מתחברת לכל ההגדרות האלה - דומית, מלכה, שולטת, וכו'. את לא מורידה מסיכה אחת ולובשת אחרת כשאת מעוניינת להפסיק לנהצליף ולהתחיל להתפנק.
מלכה? כל אישה היא מלכה.... אם רק תרגיש ככה - מצרפת (שוב, וסליחה למי שכבר קרא את זה) את הלינק למאמר הנפלא על הנושא "העת להיות מלכה":

http://ahava.netfirms.com/Ilana_Ilan_Nov_03.htm

ומשפט המפתח מתוכו:
"מלכות היא תחושה. מלכות היא משהו פנימי שאנו יכולות להרגיש אותו בכל רגע ורגע אם נרצה בכך. איננו זקוקות לבגדי פאר, או לממון רב, לאנשים שישתחוו לנו או לנתינים מכל סוג שהוא כדי שנרגיש מלכות. כל שאנו זקוקות לה היא החלטה כי כך אנו מרגישות. מלכות היא אור. כאשר אנו מרגישות מלכות, אנו מפיצות אור. כאשר אנו מרגישות מלכות אנו מנהלות באופן שונה את חיינו."

מעבר לזה כחולית - מה שעולה על דעתך, איך שעולה על דעתך, כל זמן שזה בהסכמה בטוח ושפוי...
ליידי מפונקת​(שולטת)
לפני 18 שנים • 15 באוק׳ 2005
אני מאד מתחברת למלכה המפונקת, משתדלת מאד ליישם את זה icon_lol.gif
אחרי הכול אני
ליידי מפונקת.
לא ממש חשוב לי הכינוי שיבוא ליד הפינוק, למרות שזה בדרך כלל, גברתי.
מלך הארץ​(לא בעסק)
לפני 18 שנים • 17 באוק׳ 2005

שלום לכולם

מלך הארץ​(לא בעסק) • 17 באוק׳ 2005
שלום לכולם,
אחרי תקופת המתנה קצרה החלטתי לקחת חלק בחגיגה ולהצטרף לכלוב,
ולדעתי השירשור הזה די מתאים כדי להתבטא לראשונה.
אז אם יורשה לי,
מה שיש לי להגיד בנושא זה כך:
מלכה היא מלכה ועבד הוא עבד, אלו הן עובדות בלתי ניתנות לשינוי,
אם תרצו מלכה היא שמש ועבד הנו ירח הסובב אותה,
השמש לעולם תהא חזקה, מאירה, גדולה וכיו"ב מהירח.
הירח לעולם יתרוצץ לו סביב השמש.
גם אם לפעמים הירח מסתיר את אור השמש ונראה אפילו שהוא יותר גדול ממנה, תכ'לס זו אשליה.
וחזרה לכדור הארץ,
מלכה צריכה להורות ולכוון את העבד לעשות כל מה שבא לה,
היום אנאלי, מחר אוראלי וכיו"ב. אם העבד מתחיל לאבד פורפורציה אז צריך להעמידו במקום,
כך למשל לא לתת לו לגמור אחרי שעינג את גבירתו אנאלית.
חג שמח.