ערב טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

פניה אמיתית, ורצינית לכל המלכות

מלכה ועבד מחפשים מלכה
לפני 18 שנים • 17 באוק׳ 2005

פניה אמיתית, ורצינית לכל המלכות

שלום לכם
אני מאוד מאוד רוצה לסשן את העבד שלי אבל באופן שונה מבדרך כלל.
הפנטזיה האולטימטיבית של העבד שלי היא צירוף מלכה נוספת לסשן חד פעמי.
אמנם יש לי חששות אבל אני אשמח לקיים לו אותה.
אני אשמח לשמוע מה דעתכן בנושא, או חוות דעת ממי שחוותה כזה סשן משולש.
כמובן שגם הצעות יתקבלו באהבה ושמחה בתיבת ההודעות האישית שלי
חג סוכות שמח.
ממני
מלכתו
שמנמונת סקסית​(אחרת)
לפני 18 שנים • 17 באוק׳ 2005
שלום לך
אשתף אותך באחת החויות המופלאות שחויתי.
לפני מספר חודשים, ביודעי שזו פנטזיה גדולה של קרמיטון היקר שלי
פניתי לאחת מחברותי פה בכלוב וביקשתי ממנה לקחת חלק בהגשמת הפנטזיה הזו.
היה מדהים
אותו הערב קירב ביני לבין אהובי מאוד, והושגה בו תוצאה שאני לא בטוחה שיכולתי להשיג לבדי מכיוון שמול שתי נשים ההשפלה גדולה יותר, וגם העובדה שהיא יותר "זרה" וקרה תרמה לא מעט.
עצתי לך: הגשימי לו את הפנטזיה שלך, הוא מאוד יעריך זאת.
רק הקפידי על היותה חד פעמית או לפחות נדירה ולא כחלק משגרה, הציבי גבולות לפני כן, כי בכל זאת אני מניחה שישנם דברים שאת תרצי לשמור רק לכם.
והכי הכי חשוב , שתהני מזה גם את ולא תראי בזאת הקרבה עצמית שלך.

חג שמח

שס"ק


http://www.thecage.co.il/phpBB/viewtopic.php?t=10011&start=0&postdays=0&postorder=asc&highlight=
מלכה ועבד מחפשים מלכה
לפני 18 שנים • 17 באוק׳ 2005
תודה שמנמונת סקסית
אני אשמח לעוד תגובות מיתר הקוראות, ואפילו העבדים שחוו חוויה דומה.
מלכתו
לאסי​(מתחלף){עע}
לפני 18 שנים • 19 באוק׳ 2005

פנטזיה אולטימטיבית

לאסי​(מתחלף){עע} • 19 באוק׳ 2005
מה העניין של כל העבדים עם עוד מלכה? ועוד שתהיה זרה לחלוטין...

אני מנדנד לעטלפית שלי כבר זמן מה שאני מת שהיא תופיע יום אחד עם מישהי לצידה ותבשר לי שהלך עלי הערב icon_rolleyes.gif

והיא גם נתנה את הסכמתה ואף אמרה לי לארגן את העניין, ושאדאג שהצלע השלישית תתעניין גם בה ושיהיה לה חזה מכובד (זה מה שעטלפית אוהבת - מי אני שאשפוט?) אני מצידי כבר מזמן נתתי את הסכמתי לכך שתהיה לה מאהבת. לא מלכה ולא בענייני בכלל - רק הן. אין לי בעיה עם זה כל עוד היא לא תחליף שלי - לכן אין לי בעיה עם אישה אחרת, רק לא גבר אחר.
אז... איך עושים את זה? ממש לא בא לי להתקשר למלכה בתשלום ולא בגלל התשלום, אלא כי אני רוצה שזה יגיע מתוכה ולא שתעשה מה שמבקשים ממנה.

יצא לי להריץ בראש אפילו סתם מישהי ונילית מסוקרנת - עצם החשיפה והצחקוק שלה למראה ההשפלה שלי מעצים את החוויה, מובן שאני מעדיף שהיא תהיה אקטיבית ואפילו רעה ואכזרית. האמת היא שהייתי רוצה לקבל חום ורחמים מעטלפית-על אהבתי האמיתית בעוד היא משתפת פעולה עם זרה שמענה אותי קשות.
חשבתי אפילו לשתף מישהי שאנחנו מכירים - חברה שלי או חברה שלה - אבל עניין כזה יורד מהפרק מייד עם עלייתו ולו בשל הצורך העז בדיסקרטיות שקשה לשמור עליה כשיש כל כך הרבה מכרים משותפים.

אם כך - זו חייבת להיות מישהי שלפחות אני לא מכיר, ועדיף שתהיה מישהי חיצונית לגמרי.
בחג סוכות ממש לפני ימים בודדים אזרתי אומץ ויצרתי קשר עם נסיכה אמיתית (לפחות זה הרושם שקיבלתי מקריאת מילותיה) והיא גם בטח קוראת את מה שאני כותב עכשיו (היי).
בכל מקרה נתקלתי בחיוביות מפתיעה מצידה לנוכח הגישה הישירה בה נקטתתי. וכמעט שיצא לנו להיפגש אך לבסוף נסוגנו עטלפית ואני מהרעיון והחלטנו להמתין עם זה מעט עד שנברר בינינו לבין עצמנו מהם הקווים האדומים של כל אחד מאיתנו.

חשוב לראות את העניין הזה כמשפיע על מערכת הזוגיות - צירוף צלע שלישית (אפילו באופן חד פעמי) לאקט אינטימי מעין זה, (אינטימי יותר מסקס אם הוא מתבצע בעומק הנכון ומהמקום הנכון), עשוי להיות מה שבונה זוגיות אך באותה מידה הזוגיות עלולה לסבול מכך מכה שיהיה קשה להשתקם ממנה.
היחסים בין שני בני זוג מורכבת מאיך כל אחד תופס את השני - ואסור לתת פתח להמעטה בערך הזה - לכן חשוב מאד להגדיר מראש מה מקובל ומה לא מקובל ולתת לכל אחד מהצדדים זכות וטו שאינה ניתנת למיקוח - הכל על מנת להגן על הזוגיות.
מצד אחד המלכה רוצה לתת לאהובה הגשמה של חלום - מצד שני החלום הוא מלכה אחרת - זוהי הליכה על חבל דק שהיא לא בלתי לגיטימית אבל יש לפשפש עמוק ולהבין מה הצורך, מה יספק אותו, ומה יישאר בתום ההגשמה.
האם העבד רוצה מלכה אחרת כי מלכתו לא עומדת בציפיותיו? האם היא לא יפה מספיק? הוא לא אוהב אותה? מה פתאום להביא מישהי אחרת?
מצד שני אולי הרצון הזה בא לספק פנטזיה שאינה קשורה למי היא מלכתו וכיצד היא נוהגת בו - עצם הצורך בעוד מלכה ייתכן שאינו בא להחליף את הקיים וגם לא לשפר אותו - אלא לגוון אותו והכי הכי חשוב - ליצור חוויה משותפת! ואפילו יכול להיות שהעבד רוצה מלכה שאינה אוהבת אותו רק על מנת שיוכל להעריך את מידת החסד של מלכתו שיודעת גם להעניש וגם לאהוב ללא סתירה בין השניים.

האמת היא שאני לא עוצר בעוד מלכה לסשן - הייתי רוצה להיות העבד היחידי במפגש מלכות או מסיבת שולטות, לשרת להתחנף להענש ולהאנס שוב ושוב להנאתן של הבנות icon_smile.gif אולי אני צריך להציע את עצמי בחינם כאטרקציה למסיבות רווקות... icon_twisted.gif יש ביקוש?

בכל מקרה, תחגגו ותשתובבו - אבל לעולם שימו את האהבה בראש ובראשונה ותזכו לחיים טובים ומאושרים יחד.