שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

"מדליקים את העור"

סאב-לימינל
לפני 18 שנים • 19 באוק׳ 2005

"מדליקים את העור"

סאב-לימינל • 19 באוק׳ 2005
"מדליקים את העור"
מאת: חגית ברונסקי, מערכת וואלה!


קולקציית בגדי העור הסקסית והספורטיבית של נאור יעקובי לא מיועדת רק לאופנוענים ולחובבות סאדו






המחשבה על נשים קשישות במכנסי עור עשויה לזעזע בערך כמו המחשבה על נערות בנות 15 בבגדי עור, בעיקר מפני שבישראל אין תרבות של לבישת בגדי עור. בעוד שבאירופה, נשים בבגדי עור זה לא מראה מגונה, אלא דווקא אלגנטי (למרות שבעניין בנות ה-15, זה עדיין בעייתי), בישראל לעומת זאת, אופנת העור מעולם לא השתרשה, כנראה בגלל מזג האוויר החם.

למרות זאת, ובהתעלם מסטיגמות, אופנת עור איכותית שנלבשת בקונטקסט מתאים, יכולה להיות אלגנטית, קלאסית וסקסית. בישראל אין כמעט ייצור של אופנת עור, ואל הנישה החסרה הזו, נכנס עתה מעצב תיקי העור והאקססוריז נאור יעקובי. אחרי לימודים באיטליה ו-30 שנות עיצוב תיקים בעסק המשפחתי, משיק יעקובי קולקציה ראשונה ומוצלחת של בגדי עור.

יעקובי הצליח ללכת בבטחה על התפר הדק שבין אופנה לאופנוענים ומלכות סאדו, לבין אופנת עור מצועצעת וחסרת טעם. זאת הוא עושה באמצעות קו ספורטיבי וקו אלגנטי. הקו הספורטיבי כולל בין היתר חליפה של מכנסיים וז'קט בשחור עם פס אדום, בהשראה של נהגי מירוצים או חליפה של ז'קט וחצאית מיני בצבע קאמל במראה אופנועני.

הקו האלגנטי יותר כולל מבחר ז'קטים בגזרות מחוייטות, חצאיות מיני, ואף חולצות מכופתרות מעור דק. לשני הקווים האלה מצטרף קו שובב יותר ושגרתי פחות שכולל וסטים ופונצ'ואים. יעקובי גם אינו חושש להשתמש בצבעים נועזים שחורגים מהשימוש הרגיל בשחור, לבן ואדום, והוא עושה שימוש גם בעורות בצבעים ורוד פוקסיה, כתום וזהב.


כאילו נמר






לדברי יעקובי, הוא משתמש רק בעורות של בקר, וגם הפריטים שנראים כאילו עשויים מעור נמר, בעצם תפורים מעור בקר שעליו הודפסו דוגמאות של חיות ג'ונגל נדירות כמו קרוקודילים ונמרים. זה אולי לא נחמה גדולה לצימחונים, אבל זה בהחלט חצי נחמה לחובבי בעלי החיים.

המחירים של הבגדים בקולקציית העור סבירים לגמרי, וייתכן שבעקבות כך יסייעו להחדרת תרבות בגדי העור לישראל. אחרי הכל, בגדי עור איכותיים מחזיקים מספר שנים ולא משמשים רק לעונות בודדות. בעניין זה יש להדגיש שיעקובי כלל בקולקציה גם בגדי עור לגברים, שכאמור עשויים להיות סקסיים לחלוטין אם הם עשויים היטב, איכותיים ונלבשים בקונטקסט הנכון".

מחירים:
מכנסי עור: 1,100-1,398 ש"ח
חצאיות: 488-678 ש"ח
ז'קטים: 998-678 ש"ח.

http://fashion.walla.co.il/?w=/2120/794527