אחר צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב

ובקשר למאמר של המלכה לירז...

שיקי​(נשלט)
לפני 21 שנים • 12 באוג׳ 2003

ובקשר למאמר של המלכה לירז...

שיקי​(נשלט) • 12 באוג׳ 2003
אני יודע שיש מקום לתגובות...אבל המקום קטן ולדעתי הנושא ראוי להתייחסות יותר רצינית ולהלן ביקורתי עניינית על המאמר...(יצא לי מעט ארוך...מתנצל מראש)


אני בד"כ משתדל מאוד שלא להכנס לתגובות ולא להכנס לויכוחים מיותרים, אבל יש לי תחושה שבזמן האחרון – הדברים יצאו מפרופורציות, ולמעשה אני חש שיותר ויותר הרוח הנושבת מעיפה את כולנו לכיוון נורמות וניליות לא מעודכנות – ודעות שמרניות מיושנות.

שלא תבינו לא נכון – אינני בא לעודד עברות פליליות – להיפך – אני מהראשונים שירוצו להגיש תלונה במשטרה בגין עבירה פלילית - אם אתקל בכזו.

אבל לא הגזמתם קצת?

דיברת על נערים ונערות...אותו אחד משרת בצבא – אז לקבל אחריות לירות ברובה הוא יכול, לנהוג ברכב הוא מורשה ולבחור עם מי טוב לו להיות – הוא לא מוסמך לבחור? – ומי כן מוסמך? את המלכה לירז?

ובאיזה גיל תרשי לו להחליט? 18? 20? 25? ואולי לעולם לא?

מי קובע מהו טאבו? הרי טאבו הוא תוצר של נורמה חברתית לא כן? האם "טאבו" של חברה ונילית תקף עבור חברה בידי אס אמית? לאף אחת מהשאלות האלו לא הצלחתי לקבל מענה במאמר שכתבת.

אכן – בידי אס אם יכול להיות כלי להרס עצמי ושל הזולת – אך יכול להיות מכשיר אדיר לבניית אישיות, לשיפור איכויות קיימות לשני הצדדים – השולט והנשלט.

בכל המאמר שלך לא הצלחתי להבין כיצד העובדה שלאדון אחד מספר סאביות סותר את האמור בסיפא של משפטי האחרון.

נתת שתי דוגמאות – אחת של "קיסר" "המנצל" לצרכיו שפחות צעירות והשניה של אישה הצמאה לחיזוקים – אז לגישתך –הם לא הגיעו מהמקום הנכון – ואולי התמונה היא אחרת? ואולי הוא מגיע למקום הזה שבו הוא רוצה להעניק ממה שיש לו לכמה שיותר? ואף חושב שהוא יכול לעשות כן? אולי ללמד? או להפיץ את "תורתו" ואולי – הצד השני נהנה בדיוק באותה צורה ואולי אפילו יותר? ואולי הכל נעשה בהסכמה והכל נעשה בין אנשים בוגרים – מה פסול בכך?

אולי בחברה הונילית סביבנו זה ייראה נוראי – אבל כאן? בעיניים של אנשי הקהילה – כמעט שום דבר לא אמור להיחשב "נוראי" מלבד, כאמור לעיל, עבירות פליליות – שכן איננו חיים בתוך בועה.

ומה לגבי אותה גברת? והרי אם תמצא את אותו סאב שיוכל להעריך מה שיש לה לתת לו – שיבושם לה – שיבושם לשניהם. למה למנוע מהם את זה? איזה רע הם עשו למישהו?

כיצד שתי הדוגמאות האלו מוכיחות שאין שם כלל אהבה? והרי אין אהבה גדולה מזו החש עבד למלכתו – ולהיפך - הלא כן?

איך ניתן לקבוע בוודאות את הסיבות בעטיין בחר מאן דהו להיות נשלט, או שולט, או להיות אדון רב נתינים? האם התחלנו לקרא מחשבות?

את התשובות לשאלות האלו – לא את תוכלי לתת – אלא רק הצדדים המעורבים, שהרי הם היחידים שיודעים מהם המניעים שלהם, והם היחידים שיכולים לחוש את הרגשות שלהם.

לכן, קצת נראה לי צורם, וזו בלשון המעטה, לקרא מאמר המתיימר לקבוע מה מותר? מה אסור? עד לאן הגבולות מגיעים? מהו טאבו? מהו אינו טאבו? מיהו נער? מיהו בוגר? – איזו צורת שליטה סבירה? איזו לא? ומי צריך להיות "אחראי חברתי" לכל הנעשה בעולמנו...

תבינו – אינני אומר "עצמו עיניים" ותחיו רק את החיים שלכם – אבל יש גבול, קשה לי לקבל מאנשים המתיימרים להיות בקטע את אותה ביקורת בדיוק שאני מקבל מהחברה המקיפה אותי – זה ממש לא לעניין.

תנסו לקרא את מה שנאמר ע"י המעורבים, תנסו להבין מהו אופי הקשר בין הצדדים – איזו רמה של קשר- ואז תגלו שלא בטוח שמדובר במקרה "מפלצתי" שהינו בגדר טאבו כלשהו.

כשאתם בוחנים קשר כזה – או כל קשר ב"קטע" נסו להשתחרר מאותם "כבלים" חברתיים הקושרים אתכם מאז שנולדתם – או אז תגלו שכמעט הכל יכול להיות אפשרי ולהתגשם.

זו דעתי,

שיקי { L }
רויטל
לפני 21 שנים • 12 באוג׳ 2003
רויטל • 12 באוג׳ 2003
שיקי אני חושבת שאם היית קורא את המאמר קצת ביותר הבנה וסבלנות היית מבין למה התכוונה המלכה לירז.. ( למרות שאיני מבינה גדולה בבדסמ ואפילו קטנה מידי מכולם, אבל החשיבה ההגיונית שלי יכולה להבין את המאמר כביכול שפרשת די מוזר לדעתי) ותן לי להאיר את עיניך ואתרגם לך את המאמר הנ"ל .... אני מדברת וכותבת בשם עצמי בלבד!!! וזאת רק המחשבה שלי:-*)

נתחיל בחלק הראשון
"לאחרונה נתקלנו במבול של סיפורים ותופעות מדאיגות: נערה שהפכה לשפחה, צעיר, ספק נער, אשר הפך לעבד, ויתרה מכך, משמש למעשה כשיפחה ואף כותב בניק נשי בפורומים וכיו"ב. לפעמים הסיפורים הללו נחשפים טיפין טיפין, ומתגלה כי רבים מקרב הקהילה היו שותפים לסוד, ידעו ושתקו. כשהנושא נחשף, אנו עדים לתופעות מכוערות של איומים, השמצות, כתיבה בכינויים בדויים ושאר ירקות. מכל הסיפורים הללו, ומחלק מהדיונים שהתנהלו סביבם בפורומים, עולה תחושה של בלבול מוסרי רציני מאוד ששורה בקרב חלק מאנשי הקהילה, תחושה של גבולות פרוצים והעדר אכפתיות מינימלית לאחר. "

שיקי אל תגיד לי שהיית עיוור ולא ראית מה הלך כאן..בחייך..
ממתי שאני כאן וממה שאני בלבד ראיתי.. זה התחיל עם הלינ'ץ על אדון האור..ואז לבחורה שכתבה בניק של גבר בילבלה נשים ובעצמה היתה מבולבלת.. ואז האיומים על אינפי ואחר כך המכשפה..
ובל נשכח את הביצה..
ועוד בסיפור של אדון האור כתבתי ואצטט " או שתפנו למשטרה אם אתם יודעים שנעשה כאן פשע, או שתסתמו את הפיות שלכם" שיקי אתה פנית למשטרה? כתבת כאן אני הראשון שיפנה אם נעשה כאן עבירה פלילית .. הלא כך?? ובוא לא נשכח את המלכה אשר ניצלה עבד וגרמה לו לחובות ועיקולים על ס"הכ 20 אלף.. כן בתור קהילה קטנה ומצומצמת שהולכת וגודלת מיום ליום חובתכם המוסרית היא לא ליפות את העניין לשתוק מתחת לשולחן ואז בזמן אי הסכמה של משהו או ריב להוציא את החרא בחוץ.. פשוט לא לעצום עינים ולא לתת למעשה הנפשע, הנבזי, או הלא מוסרי הזה לעבור ככה בלי ערף..אבל גם יש דרכים נאותות ונאורות כדי לטפל בעניין בצורה תרבותית ואנושית יותר. ( עד כאן הקטע של החובה המוסרית שלנו כבני אדם )

שנעבור הלאה??

"1..מיניות שונה, אשר יש בה משום שבירת טאבואים ופריצת גבולות ביחס למיניות המיינסטרימית המקובלת.

2.בדס"מ יכול להפוך בקלות מצערת לנתיב להרס עצמי של סאבים וסאביות, שמחליפים שינאה עצמית בתשוקה להישלט ומהצד ההפוך, לצמיחה של אגואים מפלצתיים באמת, אנשים שחיים בתחושה שבאמת, כנראה, מגיע להם הכל, כי הם הריי דום או דומית, לא? "

אל תגיד שזה לא תופעה נפוצה בקהילה ..
והדוגמה הטובה לכך היא ההודעות הפרטיות שאנו הנשים מקבלים מכל מיני מאסטרים ואדונים
שחושבים שאנחנו הריכוש הפרטי שלהם ותו לא!! עם עלבונות, פגיעה באשיות שלנו, בערך שלנו.. שחושבים שבגלל שיש לו את התואר אדון הוא כל יכול .
ונכון הדסמ יכול לגרום למטרה של שיחרור הנפש, יכול לגרום לך לשאוף ולהגיע לשלמות שלך. אבל יכול גם להרוס. אם שפחה נופלת בידים של אדון "מפלצתי" אז כן יכול לגרום להרס.. וכנ"ל גם לעבד אם יפול בידים של מלכה..והיו מקרים לכך..ולא אחת ולא שתיים..

שנמשיך??

"לעניין המיניות השונה, תמיד יכול להיווצר איזשהו בלבול כאשר חוצים קווים ועוזבים אי שם מאחור את המיינסטרים המוכר והבטוח. במיינסטרים, בגדול, חוקי המשחק ברורים וקבועים, וכל צד, יודע פחות או יותר, כיצד מצופה ממנו להתנהג. אשה ואנילית יכולה לחשוב שאתה מטורף, אם פתאום תצנח לרגליה ותתחיל ללקק את נעליה, או לחילופין, אם פתאום תרצה לקשור אותה ולהסביר לה כמה דברים על מהות ה-"גור" והרלוונטיות שלו לימינו-אנו. וכנ"ל, בואריאציה המתבקשת, לגביי גברים ואניליים"

אני חושבת שאנשים שבדסמ אצלהם בנשמה וחיים אם זה .. לא יבינו אבל אנחנו הואנילים יודעים על מה מדובר.. וזה נכון.. המוח האנושי שלנו לא יכול לקבל את זה.. גדלנו על דבר מסוים, חונכנו על דבר מסוים..והנה פתאום אנחנו רואים דברים שונים.
הפעם הראשונה שקראתי חומר על בדס"מ הקאתי את הנשמה שלי..ורציתי לחקור את העניין הזה לעומק..והתחלתי לכתוב ספר " אדונים ומשרתים" לא יצא לפועל כי המוח שלי לא הצליח להבין את זה.. אבל ככל שקראתי ככל שהכרתי אנשים מהעולם ה"מטורף" הזה הצלחתי להבין.
והיום אני יכולה לכתוב לך בראש שקט שלי אין בילבול כמעט לרוב הדברים שימצגים את הבדסמ למרות שעדין איני מקבלת דברים מסוימים וחריגים בשבילי.. אבל זאת רק אני שוב.

שנמשיך?

""חלקנו מוצאים את הכללים האלה לא מספקים לגמרי, ומחפשים אלטרנטיבות. פתאום אנו בעולם, או במרחב כלשהו – וירטואלי, רגשי או אחר, שמאפשר לנו להיות עבדים או מלכות, שפחות או מאסטרים, ועם הסיפוק וההתרגשות, יכול לבוא הבילבול. אז רגע, אם אני כבר שובר את הכללים, האם יש עוד בכלל כללים שחלים עלי? אם אני כ"כ רחוקה, לפחות ברגעים האלה שאני בסשן, או במועדון, מהתרבות המיינסטרימית, האם משהו מהחוקים ומהנורמות שלה עדיין חל עלי, או שהלכתי רחוק מדי? התשובה היא כן. "

כמו בכל מוסד, מימסד מסוים, כמו בחיים עצמם, גם כאן יש חוקים מסוימים שחובה עלינו לקיים אותם.. פשוט חובה!! לכולם ועל כולם חלים החוקים.

"גם אם הלכנו רחוק, וגם אם הכוס תה שלנו שונה מאוד ממה שרוב האנשים היו מעלים על דעתם, אנחנו אנשים כמו כל אחד אחר, עם אותה אחריות מוסרית, חברתית, וחוקית למעשינו ולהשלכות של אותם מעשים על הסובבים אותנו. לא לחינם המוטו של הבדס"מ כולל את המילים : בטוח, ובהסכמה. סיפוק יצר על חשבונו של קטין לעולם אינו מעשה בטוח עבורו או עבורה, ואפילו אם הוא או היא אומרים שכן, וטוענים שהם רוצים, שהם סקרניים, שהם יודעים – זה עדיין לא בהסכמה, כי זו לא הסכמה בוגרת, שוות כח להסכמה שלנו. לנו, כבוגרים, אסור לקחת מהם את הזמן לגדול, לגלות, להתבגר בעצמם. ""

אני חושבת שחבל על כל מילה מיותרת תקרא מה שהיא כתבה ותראה לי כאן משהו שהוא לא מכון או לא מוסרי הא??

ואת ההמשך כבר לא צריך להסביר .. אבל אם תתעקש אסביר לך את ההמשך..כי שאר הדברים חוזרים על עצמם בערך ועל חובתנו כבני אנוש, כחברה מסוימת, כקהילה, כמה שבא לך.. תגדיר את זה כרצונך
מאסטר יקיר​(שולט)
לפני 21 שנים • 12 באוג׳ 2003

ובאותו הקשר...

מאסטר יקיר​(שולט) • 12 באוג׳ 2003
שיקי,

עד לרגע זה, נמנעתי מלהגיב לנושא הזה,
אך אם אתה בחרת להעלות את המהומות מתחתית האוב...

יכולת להגיב למאמר של המלכה לירז,
ממש איפה שהוא פורסם, אבל בחרת לפתוח אשכול חדש,
והרי זה ברור למה...
הרי ברור שמישהו מ"ממלכת האור", או מישהו המקורב אליה,
בדרך של כניעה עקיפה, יקום ויצא להגן.

דיי!
זה מגעיל!!
זה מצחין!!!
זה מעלה באושים!!!!

תפסיקו אתה ושאר החבורה לצבוע את התמונה
בצבעים שרק אתם רואים ושאתם רוצים שאנחנו נראה!

נמאס שבכל שרשור שני
עולה ניסיון לטהר את אדון האור!!!

נמאס, אתם לא מבינים????

מה זה הניסיון הזה להעלות כל הזמן
את הנושא לראש הכותרות???

אנחנו יודעים שהוא קיים,
יודעים שיש לו הרמון,
יודעים הכול!
אבל למה אתם חושבים שצריך להזכיר לנו
את זה בכל כותרת שנייה???

דיי!!!!
שיקי​(נשלט)
לפני 21 שנים • 12 באוג׳ 2003
שיקי​(נשלט) • 12 באוג׳ 2003
רויטל...

רשמתי לעיל מהי דעתי - יכול להיות שהיא אינה עומדת בקנה אחד עם דעתך - וזה היופי שבעניין - אנחנו אנשים שונים - וטוב שכך - הרי לא היינו רוצים עולם מלא רובוטים קטנים וזהים.

משפט אחד קטן אביא מכל מה שכתבת - כי הוא למעשה הבסיס לכל מה שכתבת - והוא המקור להבדלים בין שתי הגישות...וזאת למרות שכתבת אותו בהערת אגב:

"(למרות שאיני מבינה גדולה בבדסמ ואפילו קטנה מידי מכולם, אבל החשיבה ההגיונית שלי יכולה להבין את המאמר כביכול שפרשת די מוזר לדעתי}" (הסוגריים במקור - ש.)

זו בדיוק הסיבה, בעטיה אני לא מצפה ממך להבין את מה שכתבתי - בדיוק כפי שאיני מצפה מאדם ונילי להבין מה שכתבתי ואף ברור לי שאם אחד כזה בטעות ישתרבב לפורום זה - יקבל מייד דום לב..או לכל הפחות ירצה לאשפז 75% מתושבי פורום זה...

"חשיבה הגיונית"? עם חשיבה הגיונית את יכולה להשאר אי שם בעולמך הונילי הבטוח - שם אין אדונים, ואין מלכות, אין עבדים ואין שפחות - שם הכל "נפלא" יש חוקים ברורים, יש נורמות חברתיות די מוכרות ואת אפילו מאוד מאוד רגילה אליו - מרוב שאת רגילה אליו - את מביאה אותו לכאן - וזו הטעות שלך.

לא תמיד הכל "הגיוני" הכל "קר" לפעמים יש דברים שאינם הגיוניים לך ובכל זאת הכי אמיתיים שיש - למשל בעולם ה"הגיוני" שלך עד לפני 100 שנים היו מאשפזים הומואים ולסביות בבתי חולים לחולי נפש - את זה את יודעת?

אם הייתי חושב על כל דבר בהגיון - הייתי נאלץ מזמן לוותר על הקטע ומנסה להדחיק אותו עמוק עמוק - הכי עמוק שאפשר...יותר נמוך מים המלח...ואת הרי יודעת כמה נמוך ים המלח...

ועוד דבר אחד קטן...שלחת אותי למשטרה....ואני רוצה לשאול אותך שאלה קטנה - מדי יום ביומו מתרחשות עבירות פליליות רבות - אונסים, רציחות, עבירות סמים...ומשום מה אני לא מגיע למשטרה מדי יום ביומו להגיש תלונה...אולי, כי אני לא ממש מכיר את הנפשות הפועלות?

אפילו כשיגאל עמיר הנבזה רצח את ראש הממשלה יצחק רבין ז"ל - גם אז לא פניתי למשטרה - היית מאמינה?

אז את יכולה להיות רגועה שלפחות עד עתה לא נתקלתי אישית בעבירות פליליות בקטע.

אגב - מי שיכול להגיש את התלונה במשטרה הם הנפגעים/ות - אני רק אוכל לעודד אותם/ן לעשות זאת ולחזק את ידהם/ן שיעשו כן, אם וכאשר אתקל בסיטואציה שכזו - אך כאמור עם כל הכבוד למה שנכתב כאן - מילים כתובות ורכילויות אינן ראיות קבילות בביהמ"ש...לפחות בפעם האחרונה שאני בדקתי - ואת יכולה לסמוך עלי שבדקתי.

כנ"ל לגבי אותה מלכה שעשקה (אם אכן עשקה) את הבחור המסכן - שוב אין לי כל ראיות שזה קרה - ואם זה אכן ארע - ואותו אדם (בגיר) בחר שלא ללכת להגיש תלונה - מסיבותיו הוא (הוו ויש המון סיבות שיכולות להיות תקפות למקרה כגון דא) = מי אני שאכריח אותו לעשות כן?

אך לפחות לא ישבתי מנגד ושתקתי - ובשביל הסיכוי שאכן ארע מקרה כזה או עשוי לקרות מקרה כזה בעתיד - וישבתי וכתבתי מאמר שלם בענייני שטרות (הוא נכתב באתר פיפ לידיעתך) - משמעות כל סוג שטר וטענות ההגנה שניתן לטעון כנגד שטרות - זה לפחות מעשי ולא תאורטי, כמו הדברים שאת כתבת.

ובאשר לאותם מסטרים - שפונים אלייך לא יפה - תאמיני לי שיש גם עבדים שפונים לא יפה למלכות - והם הרי בהגדרתם כעבדים - אמורים היו לכבד אישה באשר היא - מה לעשות שיש גם כאן קומץ אנשים שאינם מביאים כבוד לקהילת הבי די אס אם...

אגב..אני יכול רק להזכיר לך..ששם בחוץ בעולם הונילי מסתתרים (בין היתר) אנסים, רוצחים, נרקומנים, פדופילים ואונסי גופות....את חושבת ששם כולם היו פונים אלייך בנחמדות ואדיבות? מצטער אנחנו לא גרים בלונדון והרכבת התחתית של תל אביב תיבנה אולי עוד 10 שנים...

בקיצור, מה שאני מנסה לומר לך...וזה דווקא שוב יצא ארוך - שלא את, בכלים שיש לך יכולה לנתח את היחסים המיוחדים שנוצרים בקהילה הזו - ומאנשי הקהילה הייתי מצפה הרבה יותר פתיחות כלפי אנשים אחרים מהקהילה הזו.

אני לא אומר את האמור לעיל חלילה בזלזול - להפך - אני שם לב שאת מנסה להבין ומשקיעה מאמצים להבין - מה שאדם ונילי רגיל לא עושה ופוטר עצמו במשפט "משוגעים צריך לאשפז את כולם..." - אבל צריך להבין את מהות השליטה - ומה שמסתתר מאחוריה כדי לשפוט - ואפילו אז - כשנמצאים בפנים - לא תמיד יכולים לרדת לסוף דעתם שם הנפשות הפועלות - לא תמיד ניתן להבין את הקשרים המורכבים - עד כמה שזה נראה מוזר.

אבל צריך להשאר עם ראש פתוח - לבחון את העניין תחת הפריזמה של "אדם סביר בקטע" ולא בכפוף לנורמות וניליות רגילות.

ולניו בוי - אין לי שמץ של מושג מה אתה רוצה ממני - בחיי, אין ביני לבין אדון האור שום קשר חברי, הוא בטוח לא אמר לי לכתוב את הדברים לעיל - ובאף מילה שכתבתי לא הוזכר אדון האור- מי שהזכיר אותו ולא אחת היה דוקא אתה...עד כמה שמוזר הדבר...

אוסיף ואומר - שבתקופה בה ארע כל הסיפור עם אדון האור - לא היה שמץ לי של מושג מי זה אדון האור - ולמדתי עליו ממה שנכתב כאן.

אז אל תהיה לי רגשני - ואל תפגע ממה שכל אחד כותב - לכל אחד יש את הזכות לדעה משלו - וזו דעתי שלי, אינך חייב לקבל אותה - אבל אתה לא צריך לעשות דרמות מיותרות בעטיה...

כל שעשיתי היה להגיב למאמר של המלכה לירז - מצאתי לנכון להגיב כאן - כי לדעתי הוא מחייב התייחסות יותר רצינית מהמקום המצומצם שיש בתגובות למאמרים - אינך חייב להתייחס למה שכתבתי אם זה ממש מפריע לך - לא אפגע.

שיקי { L }
רויטל
לפני 21 שנים • 13 באוג׳ 2003
רויטל • 13 באוג׳ 2003
אני לא התייחס לכל מה שכתבת.. כרגע
בוקר עכשיו ולא בא לי
אבל דבר אחד לא מוצא חן בעיני מבין המילים שלך

"זו בדיוק הסיבה, בעטיה אני לא מצפה ממך להבין את מה שכתבתי - בדיוק כפי שאיני מצפה מאדם ונילי להבין מה שכתבתי ואף ברור לי שאם אחד כזה בטעות ישתרבב לפורום זה - יקבל מייד דום לב..או לכל הפחות ירצה לאשפז 75% מתושבי פורום זה...

"חשיבה הגיונית"? עם חשיבה הגיונית את יכולה להשאר אי שם בעולמך הונילי הבטוח - שם אין אדונים, ואין מלכות, אין עבדים ואין שפחות - שם הכל "נפלא" יש חוקים ברורים, יש נורמות חברתיות די מוכרות ואת אפילו מאוד מאוד רגילה אליו - מרוב שאת רגילה אליו - את מביאה אותו לכאן - וזו הטעות שלך. ""

סליחה??
אתה לא מצפה ממני להבין משמע אתה קורא לי סתומה?? שאני אבין רק
אם לא ציפית להתייחסות לא היית כותב מה שכתבת.. אני חלק מהפורום הזה כל עוד כלובי לא חסם אותי.. ואני רשאית להגיב על מה שאני רואה לנכון.. וכתבתי לך " זאת רק אני" זה מה שאני חושבת.. זה מה שאני כתבתי..אינך חייב להסכים עם דבריי אבל אל תבוא ותכתוב שאינך מצפה ממני להבין כמו שאינך מצפה מאדם ואנילי..

וכן חשיבה הגיונית שלי..אני אדם הגיוני לפעמים תתפלא..ואם מפריע לך שאני בפורום כאן.. אתה יכול רק להגיד.. תתפלא אפילו אני מקשיבה לפעמים לעבדים
אבל שוב אל תכתוב לי להשאיר כאן או להשאיר שם את ההגיון שלי.. מצטערת הוא מחובר לראש שלי..לא ניתן להפריד בין השנים

אני לא אגיב על כל מה שכתבת בהמשך.. לא בראש שלי על הבוקר
התייחסתי רק לשני הקטעים האלה

אז אודה לך מאוד אם תתקן את מה שכתבת " כדי שחלילה ההגיון שלי לא יחשוב שניסית לפגוע בי"

שיהיה לך אחלה של יום
שיקי​(נשלט)
לפני 21 שנים • 13 באוג׳ 2003
שיקי​(נשלט) • 13 באוג׳ 2003
גם אני איני מתכוון להתנצח איתך - לו זו מטרת הדברים שכתבתי - אך אצטט לך שוב משהו נוסף שכתבתי אולי...לא הספקת להגיע אליו:

"אני לא אומר את האמור לעיל חלילה בזלזול - להפך - אני שם לב שאת מנסה להבין ומשקיעה מאמצים להבין - מה שאדם ונילי רגיל לא עושה ופוטר עצמו במשפט "משוגעים צריך לאשפז את כולם..." - אבל צריך להבין את מהות השליטה - ומה שמסתתר מאחוריה כדי לשפוט - ואפילו אז - כשנמצאים בפנים - לא תמיד יכולים לרדת לסוף דעתם שם הנפשות הפועלות - לא תמיד ניתן להבין את הקשרים המורכבים - עד כמה שזה נראה מוזר. "


את לא צריכה להפגע מזה שאני לא חושב שאת אינך מסוגלת להבין - אין שום קשה לאנטלגנציה - שום קשר בכלל - ולא- זה לא אומר שאני חושב שאת סתומה - זה רק אומר שמאחר ואינך מסוגלת לחוש את עניין השליטה - קל וחומר מהות שליטה - יהיה כמעט בלתי אפשרי שתביני את מורכבות מערכות היחסים בין האנשים.

אגב- האמור לעיל נכון לגבי כל אדם ונילי והרי לא ייתכן שאומר על כל האנשים הונליים שהם סתומים - את מסכימה איתי?

שיקי { L }
רויטל
לפני 21 שנים • 13 באוג׳ 2003
רויטל • 13 באוג׳ 2003
זה לא עניין של התנצחות בכלל.. אני לא במלחמת כוחות איתך או עם כל אדם אחר..

כתבתי את מה שכתבתי והדגשתי שזאת רק אני!! שוב?
אז יש דרכים להתסח בצורה נכונה ושקלית יותר.. ולא לכתוב מה שכתבת..
אתה יכול לכתוב למשל אלף פעמים את המילה "חכמה" ובתוך כל האלף תכתוב "סתומה" אנחנו נקלוט כמובן את "הסתומה" וזה לגבי מה שכתבת שאולי לא ראיתי את ההמשך ..( כמובן שזאת דוגמה ואל תתפוס אותי במילה )

זה לגבי צורת ההתנסחות שלך כביכול
שיקי​(נשלט)
לפני 21 שנים • 13 באוג׳ 2003
שיקי​(נשלט) • 13 באוג׳ 2003
עזבי...לא משנה, ניסיתי להסביר לך שאין מדובר בכלל ב"סתומים" או "חכמים" (אגב אני לא השתמשתי במילה סתומה אלא את.

הסברתי שמדובר בנטיה - שלך פשוט אין ולכן לדעתי לא תוכלי לעולם להבינה - בלי קשר לרמה האנטלקטואלית שלך.

אך משום מה את בוחרת לדבוק בגרסתך המוטעית ולחוש "פגועה" - צר לי אך לא אתנצל על בחירה שלך.

קטונתי.

שיקי { L }