לוליפוט |
לפני 19 שנים •
23 בנוב׳ 2005
נגה
לפני 19 שנים •
23 בנוב׳ 2005
לוליפוט • 23 בנוב׳ 2005
נגה, כל הכבוד על העמידה שלך לצד זכותה של דמות חדשה כאן להגיד את דברה.
ומנצלת את ההזדמנות להציג את עצמי כראוי במקום החביב הזה, ובכן, כפי שכתבתי קודם, אני כאן בגלל הבדסם, עולם אפל ומרגש, קראתי וניסיתי ואהבתי... |
|
נתנאלה(לא בעסק) |
לפני 19 שנים •
23 בנוב׳ 2005
לפני 19 שנים •
23 בנוב׳ 2005
נתנאלה(לא בעסק) • 23 בנוב׳ 2005
הכל נורא יפה
באמת באמת באמת רק דבר אחד חזר וצרם לי למה הוא ראוי להיות זה שאהיה להיות לרגליו וכל אלה הוא ראוי???? הוא ראוי???? סליחה באמת... זה מקסים מה שכתבת |
|
Dark Artist(שולט) |
לפני 19 שנים •
23 בנוב׳ 2005
האם דום ראוי לשמו מספיק?
לפני 19 שנים •
23 בנוב׳ 2005
Dark Artist(שולט) • 23 בנוב׳ 2005
קראתי בשקידה את תגובותיהם של לוליפוט ומאסטר מינד לשרשור זה ואפשר לומר ששניכם מסכימים על כך שדום צריך להיות "ראוי" והיה ניתן לומר שאולי ההבדל פה הוא רק עניין של סמנטיקה. אולם נגה בשילוב תגובות מאוחרות יותר של לוליפוט חידדו את ההבדלים והוסיפו משמעות נוספת למילה "ראוי לשפחתו". המשמעות הינה "התאמה". אני מסכים איתך מיינד שדום חייב להיות ראוי לשמו אך אין זה אומר שהוא מתאים לשפחה שעימו. ייתכן כי המניפסט הבדס"מי שלו יכול להיות מנומק היטב ומאחוריו שנות עשייה רבות ועשרות שפחות,אך יהיו שפחות רבות שכל זה יהיה בשבילן שווה כקליפת השום ודווקא את מבוקשן הן ימצאו בדום "ירוק" יותר.
מלבד זאת אף דום איננו מושלם ובהחלט יכול להימצא דום מהסוג שנגה ציינה. יכול להיות דום מעולה אבל חסר רגש. יכול להיות דום מצויין אבל אובסיסיבי יתר על המידה. ועל כן כשנאמר "דום ראוי לשפחתו" בהחלט ניתן לפרש זאת במובן הרחב של המשפט,אחרת מה יש לאותה שיפחה לעשות עם אותו דום. איש בשחור,ומאסטר מיינד הנכבדים,אתם מדברים על הBDSM שלכם בתור BDSM קשוח,נטול פשרות,דיקטטורי וחסר שוויון. אתם עומדים מאחורי BDSM כזה ללא סייג אולם גם בBDSM שצויין לעיל יש פשרות ויש גם "שוויון". הרי כשדום מתחיל לסשן סאבית הוא אינו יכול ישר להשית עליה את חוקיו ואת רצונותיו מבלי להתחשב בגבולותיה,רגשותיה ורצונותיה שלעיתים עליו יהיה להתחשב בהם כל משך תקופת הקשר ביניהם. שיפחה "בוחרת" לקבל על עצמה מרות של אדון וגם יכולה "לבחור" מתי שהיא רוצה לעזוב את אותו אדון. היא גם יכולה לומר לאדונה שהיא לא מרוצה מאי אילו דברים,לומר מילת ביטחון ולהתלונן לפני אדונה על התנהגותו כי הרי הוא לא אלוהים ורחוק מלהיות אדון לשפחות כפי שהיה עד לפני 200 שנה לערך. זה משול לשלטון דמוקרטיה. אתה יכול "לבחור" את אותו ראש ממשלה/נשיא שלמעשה "ישלוט עליך". במידה ואתה לא אהבת את אותו ראש ממשלה,אחרי תקופה מסויימת אתה תצביע עבור מישהו אחר. ולכן הקביעה כי בBDSM יש דיקטטורה ויש חוסר שוויון היא רק נכונה חלקית. מנסיוני עם סאביות באתר אני יכול לומר שסאביות רחוקות מלבחור אדון רק בגלל שהוא "ראוי לשמו",או שהוא אדון מנוסה ורב הוד אלא פעמים רבות דום נבחר גם על פי מראה,שפת גוף,כריזמתיות,הדרך בה הוא מדבר וכד'. ובסופו של דבר,סאביות באתר בוחרות את האדון "הראוי" להן,כלומר המתאים להן |
|
venus in our blood(שולטת) |
לפני 19 שנים •
23 בנוב׳ 2005
לפני 19 שנים •
23 בנוב׳ 2005
venus in our blood(שולטת) • 23 בנוב׳ 2005
''קיבלנו חיים לחיות אותם, לא להירצע לאליל שקר.
אני הבנתי שאין דבר כזה עוד טרם נכנסתי לעולם האפל והמקסים של הבדסם, אבל לא כולן, לא לכולן ישנו החוסן הנפשי ולא כולן נפלו לרשתו של בן אל שקרי. '' ''אני כאן בגלל הבדסם, עולם אפל ומרגש, קראתי וניסיתי ואהבתי...'' תודה לך. הישארי. |
|
ליהי_(נשלטת) |
לפני 18 שנים •
3 בדצמ׳ 2005
לפני 18 שנים •
3 בדצמ׳ 2005
ליהי_(נשלטת) • 3 בדצמ׳ 2005
לוליפוט כתב/ה: אין דבר כזה אדון שראוי ששפחתו תהיה באמת נחותה ממנו, זה לא אחראי מבחינה אישית שאשה (או איש) תתן את רצונה לאחר או יכולת שיקול דעתה.
מצחיק איך הרבה אנשים נוטים לראות בסאביות יצור חלש ונטול דעת שכל משוב רוח בין ערביים יכנס לראשן מאוזן ימין, יסחף עימו את תכולת מוחן ויצא מאוזן שמאל. כשכל מה שהוא מותיר אחריו זה חלל ריק. נו באמת. היינו נשים הרבה לפני שהכרנו את הדום, נישאר נשים גם הרבה אחרי שהוא יעלם. בתוך המערכת איתו, אני בכל אופן, לא רוצה שום זכות, לא רוצה שום דעה, לגבי כלום, מלבד דבר אחד - הזכות לקום וללכת, השיקול אם טוב לי או רע לי. זה שאני נותנת את רצוני לאחר לא גורם לי לאבד את שיקול דעתי, בעיקר כי אני עושה זאת מתוך שיקול דעת, מתוך בחירה. מתוך בחירה יום יומית, מתוך שיקול דעת שמופעל כל בוקר מחדש. |
|
electro-z |
לפני 18 שנים •
3 בדצמ׳ 2005
לפני 18 שנים •
3 בדצמ׳ 2005
electro-z • 3 בדצמ׳ 2005
ליהי_ כתב/ה: לוליפוט כתב/ה: אין דבר כזה אדון שראוי ששפחתו תהיה באמת נחותה ממנו, זה לא אחראי מבחינה אישית שאשה (או איש) תתן את רצונה לאחר או יכולת שיקול דעתה.
מצחיק איך הרבה אנשים נוטים לראות בסאביות יצור חלש ונטול דעת שכל משוב רוח בין ערביים יכנס לראשן מאוזן ימין, יסחף עימו את תכולת מוחן ויצא מאוזן שמאל. כשכל מה שהוא מותיר אחריו זה חלל ריק. נו באמת. היינו נשים הרבה לפני שהכרנו את הדום, נישאר נשים גם הרבה אחרי שהוא יעלם. בתוך המערכת איתו, אני בכל אופן, לא רוצה שום זכות, לא רוצה שום דעה, לגבי כלום, מלבד דבר אחד - הזכות לקום וללכת, השיקול אם טוב לי או רע לי. זה שאני נותנת את רצוני לאחר לא גורם לי לאבד את שיקול דעתי, בעיקר כי אני עושה זאת מתוך שיקול דעת, מתוך בחירה. מתוך בחירה יום יומית, מתוך שיקול דעת שמופעל כל בוקר מחדש. מי שרואה באדם אחר יצור נטול דעת בשל החלטתו להציב את עצמו במקום מסויים אינו דום בעיני, ואם לדייק, אינו חכם בלשון המעטה. לגבי שאר דבריך, תתפלאי לדעת ששיקול הדעת היום יומי הזה שאת דברת עליו כולל בתוכו כמעט כל ניואנס שקשור למערכת היחסים שלך עם שולט או לחייכם בכלל, לרבות דיעותיך בכל פן שתתקלי בו. צריך דעה כדי לשקול דעה. |
|
נוריתE |
לפני 18 שנים •
3 בדצמ׳ 2005
צודקת.
לפני 18 שנים •
3 בדצמ׳ 2005
נוריתE • 3 בדצמ׳ 2005
ליהי_ כתב/ה: לוליפוט כתב/ה: אין דבר כזה אדון שראוי ששפחתו תהיה באמת נחותה ממנו, זה לא אחראי מבחינה אישית שאשה (או איש) תתן את רצונה לאחר או יכולת שיקול דעתה.
מצחיק איך הרבה אנשים נוטים לראות בסאביות יצור חלש ונטול דעת שכל משוב רוח בין ערביים יכנס לראשן מאוזן ימין, יסחף עימו את תכולת מוחן ויצא מאוזן שמאל. כשכל מה שהוא מותיר אחריו זה חלל ריק. נו באמת. היינו נשים הרבה לפני שהכרנו את הדום, נישאר נשים גם הרבה אחרי שהוא יעלם. בתוך המערכת איתו, אני בכל אופן, לא רוצה שום זכות, לא רוצה שום דעה, לגבי כלום, מלבד דבר אחד - הזכות לקום וללכת, השיקול אם טוב לי או רע לי. זה שאני נותנת את רצוני לאחר לא גורם לי לאבד את שיקול דעתי, בעיקר כי אני עושה זאת מתוך שיקול דעת, מתוך בחירה. מתוך בחירה יום יומית, מתוך שיקול דעת שמופעל כל בוקר מחדש. |
|
ליהי_(נשלטת) |
לפני 18 שנים •
3 בדצמ׳ 2005
לפני 18 שנים •
3 בדצמ׳ 2005
ליהי_(נשלטת) • 3 בדצמ׳ 2005
electro-z כתב/ה: ליהי_ כתב/ה: לוליפוט כתב/ה: אין דבר כזה אדון שראוי ששפחתו תהיה באמת נחותה ממנו, זה לא אחראי מבחינה אישית שאשה (או איש) תתן את רצונה לאחר או יכולת שיקול דעתה.
מצחיק איך הרבה אנשים נוטים לראות בסאביות יצור חלש ונטול דעת שכל משוב רוח בין ערביים יכנס לראשן מאוזן ימין, יסחף עימו את תכולת מוחן ויצא מאוזן שמאל. כשכל מה שהוא מותיר אחריו זה חלל ריק. נו באמת. היינו נשים הרבה לפני שהכרנו את הדום, נישאר נשים גם הרבה אחרי שהוא יעלם. בתוך המערכת איתו, אני בכל אופן, לא רוצה שום זכות, לא רוצה שום דעה, לגבי כלום, מלבד דבר אחד - הזכות לקום וללכת, השיקול אם טוב לי או רע לי. זה שאני נותנת את רצוני לאחר לא גורם לי לאבד את שיקול דעתי, בעיקר כי אני עושה זאת מתוך שיקול דעת, מתוך בחירה. מתוך בחירה יום יומית, מתוך שיקול דעת שמופעל כל בוקר מחדש. לגבי שאר דבריך, תתפלאי לדעת ששיקול הדעת היום יומי הזה שאת דברת עליו כולל בתוכו כמעט כל ניואנס שקשור למערכת היחסים שלך עם שולט או לחייכם בכלל, לרבות דיעותיך בכל פן שתתקלי בו. ברור שיהיו לי דעות אפילו לגבי סוג משחת השיניים שהוא משתמש בה. אך אני מאוד רוצה שבדעות האלו לא תהיה שיפוטיות או ביקורת כלפיו. ברור לי גם שבמבחן המציאות אף שפחה לא חסינה מלהיות ביקורתית או שיפוטית כלפי הדום, גם בקשר בו אינה רוצה להיות ביקורתית, לכן גם השתמשתי במילים "לא רוצה דעה" ולא במילים "לא תהיה לי דעה". |
|