בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

שאלה בקשר לבעיטות בביצים ודריכות

sqweezmeball
לפני 18 שנים • 26 בנוב׳ 2005
sqweezmeball • 26 בנוב׳ 2005
Aragorn:
(קטע לכולם ואז שאלות לך. אנא ענה עליהם ברצינות כמה שתוכל)
אני ישראלי שהרבה זמן בCBT בעיקר מהסוג של בעיטות. אני מבין אותך ואת הגישה שלך, זו הגישה בארץ. הנושא פשוט בחיתוליו, כשבחו"ל יש כבר קהילות שלמות. אני מאמין שעוד ועוד עבדים יגלו שהדבר מרגש אותם.
אני בכלל לא הגעתי מהכוון של הסאדו, אלא פשוט מעיון בספר קלאסי תמים: everything you have(המקורי האמריקאי משנות ה-70) allways wanted to know about sex and never .....ספר כאילו מדעי. אחד הדברים של היו ש76% מהגברים חושבים שלחיצה על האשכים לפני ובמהלך אורגזמה מגבירים אותה. אם לא ניסית את זה על היום אז תרשה לי לתת לך טיפ : האורגזמה הכי טובה שתהיה לך אי פעם!!!!!!!!!!!! ניסיתי ...ומשם, יחד עם משיכה למאבק בין מינים, הדרך הייתה קצרה. לא אוהב מלכות , לא השפלות, ולא שליטה (אולי כן אחרי האבקות F/M).
1. תמיד הטרידה אותי ה שאלה: מהו הגבול? כמה אפשר לקחת לפני שנוצר נזק של קרע באשך? לא כולל נזק של ירידה ברמת הזרע = לא משנה לי כבר (נשוי + כמה שצריך). אנא ספר מהם הסיפורים ששמעת על תאונות שנגמרו לא טוב(מה ניסו לעשות)? מתי מישהו נפל מבעיטה ומתי יכול היה להמשיך בקרב(עוצמה וסוג)? מה עוצמת הבעיטה שהסתיימה בכריתה? מתי היה רק שטפי דם או התנפחות שנגמרו בטוב?
2. מדוע מגן לא עוזר בבעיטה חזקה או ברכיה? ניסיתי בעיטה חזקה ישירה והמגן רק הכאיב לאגן. אולי מדובר בגודל אשכים מול גודל הCUP? למה בדיוק אתה מתכוון בחוסר הגנה שבברכיה? הברכיה דחפה את המגן למעלה ולמרות שמרגישים כאב מסויים המגן בהחלט מאפשר לאשכים להשאר שלמים (אפילו נראה לי להמשיך קרב בכיף...)
3.קראתי המון חומר רפואי בנושא. בעיקר פתולוגיות של פגיעות אשכים. האשך עשוי מסלילים המלופפים בצפיפות עטופים בתוך 3 שכבות. יתכן ויווצו נזקי שטפי דם תוך אשכיים או נזק לכלי הדם לאשך. בכך יש סבירות טובה שיהיה נזק לפוריות. כל עוד בפגיעה אין קרע ממשי בשכבות העוטפות אין "שפיכה" החוצה של ה"סלילים" ולכן אין איבוד אשך ברב המקרים. לאשך ממוצע יש יכולת לספוג עד 50 ק"ג לחץ לפני שהשכבה העוטפת נקרעת. לגבי הנזק מפגיעה בתוך האשך - כמה נזק בדיוק? לא ברור. על עצמי אני יכול להגיד שאחרי 8 שנים שאני מקבל בעיטות בסגנון חופשי אך לא אכזרי בחוזקו, ספגתי אינספור שטפי דם: בכלי הדם בדרך לאשך, בעילית האשך ונפיחויות באשך כתוצאה בשטף פנימי. והיום , טפו טפו, בבדיקת מעבדה (!)- אני פורה בתחום הנורמלי (לא יודע כמה זה היה לפני 8 שנים אבל העסק לא משתפר עם השנים....).

לסיום קליפ פרסומת לאתר בסיגנון:
http://rapidshare.de/files/8163041/tk01c1-wmv.wmv.html