יהלום |
לפני 18 שנים •
26 בנוב׳ 2005
לפני 18 שנים •
26 בנוב׳ 2005
יהלום • 26 בנוב׳ 2005
laila כתב/ה: וגם אם הן נימשכות לעולם שלנו זה לא נותן לגיטימציה אוטומטית,לאותם אדונים במילים הנדושות " היא רצתה " ,או לאחרים בסיגנון ה זב''ש שלעייל. זה כבר עיניין לבדיקה אישית למה. היום הן נימשכות לסאדו ועוד שנתים הן תרצנה טיול במיזרח או באנדים.ויעבור להן הסאדו או שהן תהיינה קצת יותר מבוגרות ושקולות להחליט ראציונלי ולא מהבטן. (וכל יומיים נשמע על ישראלים צעירים בתקלה זאת או אחרת בעולם השלישי) ואם יזרקו פה שגם בת 30 יכולה לפול ברשת..תעשו ססטיסטיקה.מהסביבה הקרובה. רוב הגברים יוצאים מנקודת הנחה שאם נערה בת 18 19 מקיימת יחסי אישות (לרוב עם חבר או ידידים מטווח הגילאים הזה) מגיל 16 הרי שזה המכשיר אותה עקב אותו "נסיון מיני מופלג" להיות שפחה נסיון מיני אינו משוואה ל"בשלה לעסוק בסאדו". וזה שגברים בוונילה בני 50 יוצאים עם נערות בגיל הזה זה לא נותן לגיטימציה לקחת אותן ולהפוך אותן לשפחות כי "ככה זה וככה כולם עושים". אנחנו זה לא הם. אני לא ידעתי שיש כזה דבר לגיטימציה אוטומטית. אני לא ידעתי שיש כזה דבר שנקרא תעודת הכשר והסמכה לסאדו - מאזו. איפה הבית ספר? מי מנהל /ת אותו? ומי כותב/ת את המבחנים, ומחלק/ת תעודות? ועל איזה קריטריונים צריך לסמן וי כדי להיות "בשל לעסוק בסאדו" ? האם גיל הוא אחד מהם? החל מגיל 18 - אדם - גבר ואישה - עומד ברשות עצמו. חלקם יהיו בשלים לעניין, וחלקם לא. חלקם יתחילו להתנסות וללמוד, ויגיעו לשלמות שלהם כעבור זמן מה... יתגבשו על עצמם. וחלקם לא יגיעו לשם לעולם. ולחלקם גם יתכן ו"יעבור" הסאדו, ויתכן שלא. ואיכשהו לא נראה לי שלהגיד "לקחת ולהפוך לשפחות" זה אותו הדבר כמו מישהי שמוצאת סוג של הגשמה, סיפוק וביטוי עצמי ( וכל אותם הדברים היפים, שנכתבו פה באחד מהשרשורים). יש הבדל בין משהו שהוא ניצול גרידא, לבין משהו שמגיע ממקום טוב ואוהב ( מה שלא ממש נראה ברור לעין כשניצול מגיע בעטיפת צלופן זוהרת - אבל זה קיים בכל גיל, ובכל תחום חיים שהוא). דבר נוסף : להגיד "אנחנו" זה לא "הם" זה מאוד מתחסד לדעתי. כשמדובר באנשים, אנשים נשארים אנשים. יש זבלים, ויש מלאכים. ויש גם באמצע. |
|
נוריתE |
לפני 18 שנים •
26 בנוב׳ 2005
יהלום, חומד
לפני 18 שנים •
26 בנוב׳ 2005
נוריתE • 26 בנוב׳ 2005
ה"אנחנו זה לא הם"
אם זה לא הובן מתייחס לפיסקה האחרונה שלי שם, על הוונילים המבוגרים שמסתובבים עם נערות צעירות. כי כמה שזה לא מוצא חן בעיני אישית, גבר בן 50 ובחורה בת 19 לא מתחבר לי לא בוינילה ולא כתרוץ של כמה גברים שאם הונילות למה לא אנחנו? זה מובן?עכשיו. ורק על זה היתייחסתי. זה א. ב. לא מדובר פה בנערות עצמן למרות מה שכתבתי למעלה,הן אכן בוגרות וברשות עצמן ע''פ חוק. (הן גם מפרנסות את עצמן ושוכרות דירה,לוקחות אחריות על חייהן הכל ..חופשיות לדרכן בעולם הגדול לעשות כרצונן.-סליחה על הציניות כי אני, בגילן לא עשיתי כך.) . מדובר פה ואני כיוונתי יותר על ,כי ישנם "דומים"(כך הם מכנים עצמם) סידרתים. עם מודוס אופרנדיס(שיטת פעולה קבועה) -משמעו ניצול מניפולטיבי חסר בושה המכוסה בדאגה ואהבה כביכול ורצון לעזור, לצרכייהם הם. אותם ה"מנטורים" ה"מדריכים לחיי סאדו" מטעם עצמם, נוטלים את הצעירות הסקרניות שרוצות לממש ולהגשים עצמן בלי לדעת מעשית במה מדובר, וסיבותיהן עימן לגיטימיות ככל שיהיו בנות הגיל החוקי של 17 וחצי 18 ועשרים גם,ו"מכשירים"אותן לכדי שפחה על פי דרכם ורצונם באין מפריע. רובם, לא עושים את זה למען הנערות אלא למען עצמם, הם לא יקחו אף פעם כימעט,ולרוב,שפחה מבוגרת יותר ומנוסה שכבר היו לה כמה אדונים בחייה ויש לה כבר דעות משל עצמה ויודעת דבר,אלא את הצעירות בין אם בנות 18 או 22 והלא מנוסות בכלל, ושממשיך כך לאורך כל דרכו,עיניין של אופי ולא ניכנסת לניתוח פסיכולוגי, כי אין לי לא הכשרה ולא תואר מוסמך. זה מה שמכונה, "מודוס אופרנדיס" שיטת פעולה מובניית. צעירות ולא מנוסות, בלבד. אין אקדמיה , יודעים מה, לצערי. כי הכשרת שפחה באמת רצינית תעשה רק על ידי אישה מנוסה ממנה בצד אדון מכל האספקטים והצדדים של העינייןשתראה את כל המיכלול ולא רק את מה שהאדון שלה מורה לה אותו דבר גם לאדונים.קריאה והשתתפות בפורומים לא עושה בן אדם לשפחה/אדון,מיצטערת.גם לא רצון אמיתי ועז. אבל זה לא יקרה ,לכן יש קהילות לכן מיתייעצים דנים שואלים ומייעצים ומעלים נושאים,בנוסף ל שירת אהבה לאדון שגם אני בגילי אחרי שעברתי הרבה בחיים עדיין רושמת ללא בושה כמו צעירה ממני בעשר שנים ויותר.. מה "עושה" שפחה לשפחה? חמדתי ,הנסיון.... אומנם כל בת 30 או 18 יכולה להרשם לאתר ולסמן עצמה או לציין שהיא שפחה אבל עד שלא יהיה לה אדון ועד שהיא תתנסה ממש, לצערי חומד,זה יהיה בגדר רוצה או מישתוקקת בלבד עם כל הצרכים והרצונות הכרוכים בכך שאני לא מבטלת בהינף יד. אני בגיל 26-7 רציתי מאוד להיות שפחה בדיוק כמו בת ה 18 19 של היום והצגתי עצמי כך אבל עד שלא היה לי אדון ועד שלא חוויתי על בשרי ונפשי ,שפחה, לא הייתי.לא. אני לא פוסלת צרכים ורצונות, לא אתיימר ואמר שכל בת 18 מנוצלת בידי אדונה אולי ישנם אלו האמיתיים בעלי החסד,לא יודעת,הלוואי. מה שאני ראיתי וקראתי עד היום הם הנדונים שלעייל לא הבנות אלא האדונים. את עניין של הצעירות וכל הרצונות השונים שלהן ואת דרך החשיבה, אני מכירה מאוד מקרוב ואני גם מכירה את הנחישות להשיג את שהן רוצות,בתחומים אחרים.והיסברתי אותו מנקודת מבט שלי שמלווה לא רק את הבת שלי אלא גם חלק מבנות כיתה ושיכבה כימעט מכיתה א'. כי אני מכירה נערות צעירות וגם הייתי פעם כזאת. |
|
יהלום |
לפני 18 שנים •
26 בנוב׳ 2005
לפני 18 שנים •
26 בנוב׳ 2005
יהלום • 26 בנוב׳ 2005
הבעיה עם הכללות, הן שהן קודם כל הכללות. ולא נוגעות לגופו של אדם.
לגבי גילאים, החוק הגדיר וקבע קו לגבי מה מותר ומה אסור. אפשר לנסות ולהגדיר מה זה שפחה, מה זה אדון, מה זה עבד, מה זו גבירה, הכל טוב ויפה. אפשר לנסות לכמת ניסיון הכרחי ,שיטות הכשרה וכו' , על מנת לזכות בתארים הנכספים שיוכרו על ידי הקהילה כלגיטימיים ותופסים. אפשר לקחת את כל המאסות האלה, ואת כל ההכללות, לאגד בספרים לקרוא להם "התנ"כ הביד"סמי". בעיה קלה: בדס"מ , זו לא דת. בדס"מ זו עוד נטיה אנושית, עם קשת וגוונים, ואופי ביטוי שונה, גם אם זה קיים תחת הגדרת גג מסויימת. אי לכך, כל מסקנה שתוכלי להגיע אליה בדיון כמו "אדונים מבוגרים-שפחות צעירות" היא בסופו של היום הכללה גסה, גם אם היא תופסת עבור מקרים מסויימים. |
|
גלתיאה |
לפני 18 שנים •
26 בנוב׳ 2005
לפני 18 שנים •
26 בנוב׳ 2005
גלתיאה • 26 בנוב׳ 2005
אני חושבת שהקהילה צריכה למתוח קו אחד ברור, בין קטינים ללא קטנים. 18 זה לא קטין, אני גם לא מתה על הגיל הזה, בהקשר בדסמי, אבל זה מה שיש. מי שרוצה להסתובב עם בת 18, שיסתובב, אני רק מקווה בשבילה שהוא יודע מה שהוא עושה. מאוד מקווה.
לא שאין כאלו שמבינים, אבל אם רובם המוחץ מדווח על פגיעה, נזק או התעללות, כנראה שאין יותר מדי שמבינים. מי שמבין שבבדסמ האזיקים והשוט הם החלק האחרון, ולא הראשון, לא יתעסק עם קטינים. |
|
aka BODYGUARD |
לפני 18 שנים •
26 בנוב׳ 2005
Re: אנשים שטוחבים את אפם לעסקים של אחרים....
לפני 18 שנים •
26 בנוב׳ 2005
aka BODYGUARD • 26 בנוב׳ 2005
DEVIL EYES כתב/ה: אם הבחורה בת 20, והדום בן 25 זה בסדר?
ואם היא בת 20 והוא בן 50 זה לא בסדר? זה אומר שהוא מבוגר, סוטה, אשמאי זקן שרק רוצה להניח את אצבעותיו השומניות והשעירות על עור צעיר ותמים..? ואם הוא בן 20, והיא בת 50... זה אומר שהיא זקנה חרמנית שרק רוצה לנצל? אני לא יודע מאיפה אתם מביאים את כל הקביעות האלו. אני תופס מאוד...מאוד...מדומים ומלכות (רציניים) מבוגרים. ז"א אם יש לבן אדם נסיון ממשי. אני לא אזכיר שמות, אבל יש פה באתר מספר אנשים שאני מאוד מאוד תופס מהם. והגיל הוא ממש לא פאקטור. אם אחד בן 27 והשני בן 50 עוד מעט, זה גיל. מה שקובע זה האישיות של הבן אדם. ראיתי מלכה "מלכות" פלצניות בנות 18...שעושות קוצי מוצי פלוצי בשביל שטר של 200. בלי שהם מבינות מהחיים שלהם בבדס"מ וראיתי מלכות בנות 40+, שרק המבט בעינהן הקפיא את דמי בעורקי. יש הבדל עצום בין אדם/אשה שחשים את הבדס"מ בדמם לבין אלו שעושים את זה מתוך אינטרס כספי, או אינטרס מיני בסוף הערב. למה מסתכלים בצורה עקומה על זוגות בעלי הפרש גדול? או זוגות שהאשה בוגרת מהגבר..? זה עסקם הפרטי, ואם הם ביחד, זה אומר רק דבר אחד - טוב להם וזה עסקם הפרטי ואני לא יכול לתחוב את אפי לעסק שלהם! מי שראה אותי בחמישי בלילה בדאנג'ן , הייתי עם בחורה חדשה, בת 18 ... נו אז? זה אמור להפריע למישהו שהיא צעירה ממני? מה אני מנצל אותה , מנצל את תמימותה? תאמינו לי שהיא לא כזאת תמימה... בחורים ובחורות היום הרבה יותר אופן מינדד מאשר בזמנים עברו, אני מניח שמפה הטעות של הרבה אנשים שעברו את גיל ה...35.. בזמנם הדברים היו אחרים לחלוטין. לא לדבר על זה שלא היה הפתיחות שיש כיום באינטרנט אתר הכלוב... המועדון וכו'... טוב לי, טוב לה אם לא, לא היינו ביחד , נכון? זה ענייננו הפרטי ? יש לנו את הSSC שלנו...סבבי.. תפסיקו לרחרח בשדות זרים. תתעסקו בעניינים שלכם. ואם אין לכם כאלה, תארגנו לכם. לכו לקורס שזירת פרחים, מקרמה או גובלנים.. תעשו משהו - עם עצמכם. תפסיקו להיות קטנים-יפי נפש-קטנוניים. לא נוגע לכם, עזבו, המשיכו הלאה. אם יש למישהו מקרה קונקרטי, שהבת שלך למשל שהיא בת 16 יוצאת עם מישהו בן 40... ואתה חושש שהוא רק מנצל אותה מינית. אתה יכול לשבת ולהסביר לה סביר להניח שהיא לא תבין, או לא תרצה להבין או דווקא עצם העובדה שזה אסור תדליק אותה עוד יותר.. אבל רק ככה לומדים. אני סמכתי על אנשים, עד שמישהו תקף אותי מינית בגיל צעיר.. אין מה לעשות החיים שלנו הם דרך האבנים הצהובות של ארץ עוץ. לעולם אתה לא יודע לאיפה תגיע זאת דרך של ניסוי וטעיה. מילים כדורבנות ,DEVIL..... חושב שזה בעצם ממצה ומסכם את השירשור הזה.. מיינד יור און פאקינג ביזנס.. |
|
האיש בשחור(שולט) |
לפני 18 שנים •
27 בנוב׳ 2005
ומזווית אחרת
לפני 18 שנים •
27 בנוב׳ 2005
האיש בשחור(שולט) • 27 בנוב׳ 2005
כל הכותבים שהגיבו עד כה מתייחסים לנושא מהצד של הסאבית הצעירה ומתעלמים מהצד של השולט הבוגר.
כאחד שכל שפחותיו בעבר היו צעירות למדי, אני מגלה לאחרונה בפעם הראשונה את סוד הקסם של שפחה נשואה בוגרת, בשלה ושלמה לחלוטין עם עצמה ועם כניעותה. תגידו בוודאי, אין לזה גיל - הכל אינדיבידואלי ותנסו לתת לי דוגמאות ויוצאים מן הכלל לכאן או לכאן. הכל ידוע אבל... מנסיוני, ואני מודע לעובדה שלא מדובר כאן על מדגם מייצג, לבנות "הגיל הרך" אין לרוב את הבשלות שאני דורש משפחה ואני לא מתכוון ליכולות פיזיות של ספיגת כאב או תעוזה-לזה באמת אין גיל, אלא על משאבים נפשיים הכרחיים של כניעות והשלמה עצמית הבאים מהמקום הכי עמוק מתוך הלב והנשמה. ומה לעשות? כמו שחכמת חיים נצברת עם השנים כך נצברת גם הבשלות. |
|
venus in our blood(שולטת) |
לפני 18 שנים •
27 בנוב׳ 2005
Re: ומזווית אחרת
לפני 18 שנים •
27 בנוב׳ 2005
venus in our blood(שולטת) • 27 בנוב׳ 2005
האיש בשחור כתב/ה: כל הכותבים שהגיבו עד כה מתייחסים לנושא מהצד של הסאבית הצעירה ומתעלמים מהצד של השולט הבוגר.
כאחד שכל שפחותיו בעבר היו צעירות למדי, אני מגלה לאחרונה בפעם הראשונה את סוד הקסם של שפחה נשואה בוגרת, בשלה ושלמה לחלוטין עם עצמה ועם כניעותה. תגידו בוודאי, אין לזה גיל - הכל אינדיבידואלי ותנסו לתת לי דוגמאות ויוצאים מן הכלל לכאן או לכאן. הכל ידוע אבל... מנסיוני, ואני מודע לעובדה שלא מדובר כאן על מדגם מייצג, לבנות "הגיל הרך" אין לרוב את הבשלות שאני דורש משפחה ואני לא מתכוון ליכולות פיזיות של ספיגת כאב או תעוזה-לזה באמת אין גיל, אלא על משאבים נפשיים הכרחיים של כניעות והשלמה עצמית הבאים מהמקום הכי עמוק מתוך הלב והנשמה. ומה לעשות? כמו שחכמת חיים נצברת עם השנים כך נצברת גם הבשלות. ------------------------------------------------------------------------------------------------------ מבלי להביע את דעתי בשלב זה , ברצוני רק לציין שתגובות בדומה לזו של האיש בשחור, מעוררות בי הערכה ולא רק בגלל תוכנן והקשרן, אלא מפני שהוא מציג את התפיסה של הצד השולט בעניין, שהינה לא פחות משמעותית, ואולי הקובעת בנושא הנ''ל. דרוש אומץ וכנות ועומק כדי להביע דיעה כזו, ועוד מהצד השולט ! תודה לך. כן ירבו ! |
|
נוריתE |
לפני 18 שנים •
27 בנוב׳ 2005
לפני 18 שנים •
27 בנוב׳ 2005
נוריתE • 27 בנוב׳ 2005
כן MIB
אני עם נוגה לגבייך. ובאשר לדוויל ודחיפת אף אם אביא לפה אי פעם סיפור אמיתי שכזה אולי זה יחשב כדחיפת אף אבל אני לא אביא כזה אמיתי אם אני אגלה מישהי במצוקהה אעשה הכל מאחורי דלתים סגורות לוודא שתחושתי היא נכונה וצודקת ואז את מיירב המאמצים לעזור גם אם היא לא תרצה עזרה, ולמה היא לא תרצה עזרה כולנו כבר מבינים. אין בטופיק כזה משום שום תחיבת אף ומי שחושב כך אולי יש לו סיבות??? אולי הוא נשמע כהכללות אבל כל עוד אסור להוציא כאן לאור אנשים ולהביא סיפורים אמיתיים עם שמות, מה לעשות ואותן הכללות גסות כביכול הן ההכרח בכל הכבוד לכל אדון שנוטה לצעירות מסיבותיו הוא תמימיות ככל שיהיו ושלא מרצון להזיק כמו הנדונים שבכאן ואל תקחו כל דבר כל כך אישי כי מי שצריך לקחת את זה אישי אילו לא יגיבו כאן. תהיו בטוחים. לא אותם הגברים ולא אותן הנערות. |
|
מלך הארץ(לא בעסק) |
לפני 18 שנים •
27 בנוב׳ 2005
לפני 18 שנים •
27 בנוב׳ 2005
מלך הארץ(לא בעסק) • 27 בנוב׳ 2005
סתם בשביל הדיוק:
Tom. כתב/ה: למה דווקא צעירות? אותם גברים אוהבים צעירות. זו ההעדפה שלהם, לגיטימי. ההגבלה הרי נעשית כבר. היא מגיל 18 ומעלה (הגיל החוקי) . למען הדיוק בואו לא נשכח שעפ"י חוק העונשין אין כל מניעה חוקית (אני לא מדבר על ההיבט המוסרי ושיקולים אחרים), לקיים יחסי מין גם עם מי שמלאו לה שש עשרה, וזאת בתנאי שלא מדובר במורה שלה, הבוס, המפקד הרופא וכיו"ב. דומים שימו לב! אם טרם מלאו לה ארבעה עשרה שנים יחסי המין יחשבו לאונס גם אם היא מאוד רצתה. "בועל" - המחדיר איבר מאיברי הגוף או חפץ לאיבר המין של האישה; 346. בעילה אסורה בהסכמה (תיקון: תשמ"ח, תש"ן, תשס"ד) (א) (1) הבועל קטינה שמלאו לה ארבעה עשרה שנים וטרם מלאו לה שש עשרה שנים, והיא אינה נשואה לו, או הבועל קטינה שמלאו לה שש עשרה שנים וטרם מלאו לה שמונה עשרה שנים, תוך ניצול יחסי תלות, מרות, חינוך או השגחה, או תוך הבטחת שווא לנישואין, דינו - מאסר חמש שנים. |
|
זאלופון(שולט) |
לפני 18 שנים •
27 בנוב׳ 2005
לפני 18 שנים •
27 בנוב׳ 2005
זאלופון(שולט) • 27 בנוב׳ 2005
לעניין "תחיבת האף" - נורא פי סי להגיד היום ברוח הפוסט מודרניזם "תתעסקו בשלכם ותנו לאחרים להתעסק בשלהם". נורא פי סי, אבל גם נורא משהו שרובנו לא באמת מקבלים, גם אם אנחנו משתמשים בטענה הזו כשנוח לנו.
למה הכוונה? אם תעברו ברחוב ותראו גבר גבר קורע לאשתו את הצורה במכות, לא תתערבו? מן הסתם כן, כי אתם אנשים טובים. ואיפה עקרון ה"לא לדחוף את האף?" מן הסתם תגידו שכאן זה לא בהסכמה וכאן ברור שאדם אחד גורם נזק לאדם אחר, וזה שונה. ההסבר הזה יהיה נכון למדי, אך מה שהוא בעצם אומר הוא שלא קיים "תתעסקו בעניינים שלכם" אלא "תתעסקו בעניינים שלכם כל עוד לא קורה משהו רע שצריך להפסיק בעניינים של האחרים". זה הופך את טענת הלא לדחוף אף ללא רלוונטית, כי אין יותר שאלה אם כן יש מקום לדחוף אף או אין, אלא מתי צריך לדחוף אף. כלומר השאלה היא בעצם האם יחסים מהסוג שהוא נושאו של השרשור הזה הם בהסכמה תקפה והאם הם גורמים נזק. לשאלה הזו כמובן אפשר לתת כל מיני תשובות (את שלי כבר נתתי קודם ואין לי מה להוסיף עליה), אבל mind your own business היא לא אחת מהן. (אלא אם אתה אדם פוסט מודרניסטי במיוחד). |
|