אחר צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב

התמורה עבור השרות

שפחה אישית​(נשלטת)
לפני 18 שנים • 13 בדצמ׳ 2005

התמורה עבור השרות

שפחה אישית​(נשלטת) • 13 בדצמ׳ 2005
שאלה לעבדים ולמלכות..
האם עבד שבא למלכה בדרישה לתמורה עבור השרות,האם זה מקובל?
כל אחד מצפה לתמורה,ואל תבלבלו לי את המוח שאתם לא מצפים לתמורה,האם סשן בתמורה לשרות הוא תמורה ראוייה?
למה רק לתת ולא לקבל?
לכל אחד יש קוים אדומים,יש רצון של הנותן והמקבל,זה סחר חליפין,תן שרות וקבל משהו במקום,האם זה לגטימי?האם זה נחשב לרשימת קניות כשבאים בדרישות ובתנאים?
שרות ללא תנאי,יש כזה דבר?
האם מלכה שרק מקבלת ולא נותנת כלום,האם זהו הניצול?
זאלופון​(שולט)
לפני 18 שנים • 13 בדצמ׳ 2005
זאלופון​(שולט) • 13 בדצמ׳ 2005
כל שולט יתעצבן על נשלט שיבוא אליו בדרישות ותנאים, וברוב המקרים יזרוק אותו לכל הרוחות. צירוף המילים "נשלט דורש" לא נשמע לך מוזר?
ברור שאין סיבה לשרת ולא לקבל כלום בשביל זה. אף אחד לא מכריח אותך. אם השירות כשלעצמו לא גורם לך עונג והשולטת שאותה אתה משרת לא נותנת לך שום דבר, למה לך להשאר איתה? זרוק אותה אתה לכל הרוחות ותמצא אחרת. אם בחרת להשאר ולהמשיך לשרת אותה למרות שאתה יודע שאתה לא מקבל ממנה כלום, אין לך מה לבוא בטענות.
בירדי
לפני 18 שנים • 13 בדצמ׳ 2005
בירדי • 13 בדצמ׳ 2005
משרת יקר,

אל תשכח שמדובר במשחק. אף אחד לא באמת שולט, ואף אחד לא באמת נשלט, הכל תמיד במרכאות כפולות. מדובר קודם כל בבני אדם שוויים עם זכויות בסיסיות ודרישות טבעיות שמחליטים לשחק משחק.

באתר שכל כך מרוחק מהזרם המרכזי, גם המיני וגם הרוחני, הייתי נזהר מאוד מלהקשיב לאנשים שמשתמשים במילה מוזר, ושמשתמשים במרכאות כפולות רק כאשר מדובר בדברים שלא מדברים אליהם. "נשלט דורש" זה מוזר בדיוק כמו נשלט שאינו דורש. בדיוק כמו אדם שמחדירים לבשרו קרסים כדי להרים אותו מהם.

זה משחק, בנאדם, ואתה יכול, רשאי וחייב לקבוע לו את החוקים. כל מה שנותר לאחר מכן, הוא למצוא אדם שיסכים לשחק איתך.
DanaDomme​(שולטת)
לפני 18 שנים • 13 בדצמ׳ 2005

ניצול

DanaDomme​(שולטת) • 13 בדצמ׳ 2005
ובהמשך למה שזאלופון כתב, אני טוענת שאין מלכות מנצלות יש עבדים שבוחרים להיות מנוצלים או לפחות מרגישים כך ואם בחרתם בזה לפחות תהיו גברים מספיק כדי א. לקחת אחריות על זה ב. ללמוד מטעויות - במקום לבכות שניצלו אתכם.
זאלופון​(שולט)
לפני 18 שנים • 13 בדצמ׳ 2005
זאלופון​(שולט) • 13 בדצמ׳ 2005
ביל!!! פייר - התגעגעתי.

כתבת: "זה משחק, בנאדם, ואתה יכול, רשאי וחייב לקבוע לו את החוקים. כל מה שנותר לאחר מכן, הוא למצוא אדם שיסכים לשחק איתך."

אני מסכים לחלוטין. השאלה היא אם החוקים שקבעת הם כאלה שמאפשרים לך סיכוי כלשהו למצוא מישהו שיסכים לשחק איתך. אם לא, אתה יכול לנפנף בחוקים שלך כאוות נפשך ולהיות מאד גאה בהם, אבל לשחק לבד עם יד ימין.

לצורך העניין, הנה אתגר עבורך: מצא לי שולטות שתאמצנה להן נשלט שבא אליהן בדרישות ומציב להן תנאים נוסח "אם אנקה לך את הבית את חייבת לסשן אותי!"
בהצלחה icon_twisted.gif

אגב, אם היית פחות להוט לתקוף, היית שם לב שמה שכתבתי הוא בעצם: כללי המשחק לא מוצאים חן בעיניך? אל תשחק! תמצא מישהי שמשחקת עם כללים שמתאימים לך.
ודאי תשים לב שרוב מה שכתבת לא סותר זאת כלל. התוספת שלי, שאני מוכן להעמיד לבחינה אמפירית בכל עת שתחפוץ, היא שאופי המשחק הנהוג כאן מכתיב לרוב כללים מסוימים.
zboy{זאתי}
לפני 18 שנים • 13 בדצמ׳ 2005

בהמשך למה שכבר נרשם פה

zboy{זאתי} • 13 בדצמ׳ 2005
הרי התמורה שלנו היא עצם השירות עצמו אז אני לא מבין עוד איזה תמורה אתה רוצה...
slu
slu
לפני 18 שנים • 13 בדצמ׳ 2005

אין תמורה בעד...

slu • 13 בדצמ׳ 2005
לגבי שאלתך והתגובות כאן, זה בילתי אפשרי "לתת" דבר מה, מבלי לקבל תמורה.
גם אם התמורה היא לא מה שציפית, או שבאמת נעשה הדבר מתוך רצון לעזור גרידא וללא רווח אישי (ואני לא מתייחסת רק לבדס"מ) הרי עצם העובדה שעשית מה שרצית לעשות ומידת הסיפוק שקיבלת גם הם ולא משנה איך תגדיר אותם, בגדר תמורה...
אשר ל"דרישות", הגם שאני באופן אישי לא הייתי משתמשת בנוסח זה במקומותינו..זה לחלוטין לגיטימי שתבקש למצוא את זה/זו אשר יוכלו גם להענות לצרכיך וקשה לי להאמין שבאתר "מגוון" כמו שלנו (לטוב ולרע) לא תוכל למצוא את שאתה מבקש.

אף פעם אל תתן לאיש לגרום לך לחשוב שלא מגיע לך מה שאתה רוצה.
T O M​(שולט)
לפני 18 שנים • 13 בדצמ׳ 2005

Re: ניצול

T O M​(שולט) • 13 בדצמ׳ 2005
DanaDomme כתב/ה:
ובהמשך למה שזאלופון כתב, אני טוענת שאין מלכות מנצלות יש עבדים שבוחרים להיות מנוצלים או לפחות מרגישים כך ואם בחרתם בזה לפחות תהיו גברים מספיק כדי א. לקחת אחריות על זה ב. ללמוד מטעויות - במקום לבכות שניצלו אתכם.


ממה שאני הבנתי מדברייך:
אם יש סיטואציה של ניצול ביחסי מלכה-עבד, הרי שאוטומטית האישה פטורה מאחריות או
מוסריות כלשהיא ואילו הגבר הוא "הטמבל" שהצליחו לעבוד עליו - ולכן הוא האשם וכמו שאומרים "בעיה שלו".
האם היית אומרת אותו דבר על סיטואציה של ניצול ביחסי אדון-שפחה?
מה קרה ל-לבחון כל מקרה לגופו?

לפעמים ניצול יכול לבוא גם בתוך הסכמה.
אמנם פה אין כפייה אבל כן יש לא מעט הטעיות מצד אנשים.


---------------

אם לא לזה התכוונת, אנא הסבירי לי שוב למה כן התכוונת (רצוי עם דוגמא)
56790
לפני 18 שנים • 13 בדצמ׳ 2005
56790 • 13 בדצמ׳ 2005
תדאג שלא ינצלו אותך מתוק הרבה מלכות באות בדרישות כאילו היו מלכת אנגליה תדאג שיהיו בניכם יחסי גומלין הוגנים והדדים ואני אומר לך אם זה לא הדדי ואין לך מקור הנאה פשוט תעזוב
DanaDomme​(שולטת)
לפני 18 שנים • 13 בדצמ׳ 2005

תשובה לתום

DanaDomme​(שולטת) • 13 בדצמ׳ 2005
תום,

בתשובה לשאלתך, כן, בהחלט הייתי אומרת את אותו דבר בדיוק גם על שיפחה ואדון.
אני אלך איתך יותר רחוק, אישה מוכה לפי דעתי בוחרת להיות בסיטואציה כזו, עם כל האמפתיה למצבה, כמה נשים מוכות ראית שעדיין נמצאות בתוך המערכת? באיזשהו מקום הן בוחרות להישאר שם וסיבותיהן עימן. גברים מכים ימשכו לנשים שירשו להם להכות אותן ואני יודעת שאני לא ממש פוליטיקלי קורקט כרגע אבל ככה זה.

אז אנחנו עושים את הבחירות שלנו, גם אם אלה בחירות שלאחרים לא מובן למה אנחנו עושים אותן, הכי קל לזרוק את האחריות על מישהו אחר.

ודרך אגב – בקהילה שלנו, דווקא המלכות "מופלות לרעה"בכל מה שקשור לעסק הזה שקוראים לו ניצול כי בכל פעם שעבד בא ומספר על מישהי שניצלה אותו מיד מפנים כלפי אותה מלכה אצבע מאשימה, ברוב הפעמים מבלי לבדוק את העובדות כלל.

וככה יוצא שכל עבד שקצת מתוסכל מזה שהיא לא נתנה לו משהו שהוא רצה אחרי שעשה כל כך הרבה למענה (ובסתר ליבו קיווה לתמורה) יודע היטב שאם יתחיל לפרסם בפורומים פוסטים מתבכיינים מיד יחבקו אותו ויאמצו את גירסתו.

משמע: כשהוא היה מוכן לעשות בשבילה המון, כל עוד היתה לו תקווה, לא היתה לו בעיה עם"הניצול" אך כשדברים לא הסתדרו כפי שרצה וקיווה אז התיסכול צף ועלה וכל פעולה שעשתה אותה מלכה, גם אם קיבלה משהו שבכלל לא ביקשה, מתורגמת לניצול.

מעניין, יש כאן עבדים כל כך אינטליגנטיים, לא פראיירים של אף אחד ואף אחת, מאוד דעתניים אז מה קורה להם כשהם פוגשים מלכה? המח שלהם מפסיק לתפקד? הם מפסיקים לחשוב באופן זמני? מה קורה? איך אפשר להסביר את המעבר הזה מאנשים בוגרים ואחראים למעשיהם לאמבות נטולי עמוד שידרה?

זו ממש תעלומה בעיניי.

מקווה שתשובתי סיפקה אותך תום icon_smile.gif