ערב טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

מאסטר יקיר במעריב

Belisana​(שולטת)
לפני 18 שנים • 22 בדצמ׳ 2005

מאסטר יקיר במעריב

Belisana​(שולטת) • 22 בדצמ׳ 2005
כל מי שמנוי למעריב, קיבל כבר היום את מוסף סופשבוע ובו הכתבה עם מאסטר יקיר, על ספרו החדש, "כן, אדוני". את הכתבה כתב אסי עזר וכרגיל, כמו תמיד כשכותבים על קהילה, הוא נדבק דווקא לדברים שנראו לו סוטים וקיצוניים (ע"ע מסמרים באשכים). הכתבה מעניינת (5 עמודים), מלווה בתמונות ולא נטולת הפוזה של "תראו איזה אנשים יש בעולם". יקיר יצא בכבוד מכל השאלות המכשילות וכל הכבוד גם על הספר וגם על הכתבה.
nerissa​(אחרת)
לפני 18 שנים • 22 בדצמ׳ 2005
nerissa​(אחרת) • 22 בדצמ׳ 2005
עדיין לא קראתי - אבל אני חושבת שזה יקדם אחלה את הספר icon_lol.gif
esty
לפני 18 שנים • 22 בדצמ׳ 2005

נריסתי

esty • 22 בדצמ׳ 2005
את תקראי בערב
כי לי יש ת'כתבה
<אסתי משוויצה>
icon_smile.gif
סוכרת פיה
לפני 18 שנים • 22 בדצמ׳ 2005

קראתי את הכתבה

סוכרת פיה • 22 בדצמ׳ 2005
צר לי לאמר, אך לדעתי, היא אינה תורמת דבר חיובי לא ל"קהילה" ולא לקורא פרט לשניים- העיתונאי שהצליח להכניס יותר צהוב מצהוב בכתבה ובמיוחד בכותרות המשנה ומאסטר יקיר, שעורר עניין ותשומת לב אל ספרו.

מי שקורא את הכתבה, במיוחד דרך עיניים וניליות, נחרד.
הכתבה יוצרת הרגשה של עולם דמוני, מסוכן שיש להרחיק ממנו כל אדם שפוי, גם אם מאסטר יקיר מגדיר עצמו כבעל הגיון בריא.
אין תחושה של כללים , שפיות, בטיחות והסכמה (במיוחד שאין הדברים מאומתים על ידי העיתונאי עם השפחה והעבד המוזכרים בכתבה).
לעומת זאת, כן מועברת תחושה השזורה כחוט השני בין המילים של אכזריות אין קץ לעומת קמצוץ רגש.
רק הפרק האחרון של הכתבה נותן לרגע קט הצצה אל רובד עמוק יותר, כן ואפילו יוצר אמפטיה עד לרגע בו מסיים העיתונאי את הכתבה בהשוואה מצמררת.
מנטרה​(שולט)
לפני 18 שנים • 22 בדצמ׳ 2005

Re: קראתי את הכתבה

מנטרה​(שולט) • 22 בדצמ׳ 2005
סוכרת פיה כתב/ה:
צר לי לאמר, אך לדעתי, היא אינה תורמת דבר חיובי לא ל"קהילה" ולא לקורא פרט לשניים- העיתונאי שהצליח להכניס יותר צהוב מצהוב בכתבה ובמיוחד בכותרות המשנה ומאסטר יקיר, שעורר עניין ותשומת לב אל ספרו.

מי שקורא את הכתבה, במיוחד דרך עיניים וניליות, נחרד.
הכתבה יוצרת הרגשה של עולם דמוני, מסוכן שיש להרחיק ממנו כל אדם שפוי, גם אם מאסטר יקיר מגדיר עצמו כבעל הגיון בריא.
אין תחושה של כללים , שפיות, בטיחות והסכמה (במיוחד שאין הדברים מאומתים על ידי העיתונאי עם השפחה והעבד המוזכרים בכתבה).
לעומת זאת, כן מועברת תחושה השזורה כחוט השני בין המילים של אכזריות אין קץ לעומת קמצוץ רגש.
רק הפרק האחרון של הכתבה נותן לרגע קט הצצה אל רובד עמוק יותר, כן ואפילו יוצר אמפטיה עד לרגע בו מסיים העיתונאי את הכתבה בהשוואה מצמררת.


סוכריה אם נכון הדבר אז כמות הוונילים החרמנים במועדון תפחת ? icon_wink.gif

ואני חושב שלכתוב ספר אוטוביאוגרפי ולצאת אל דפי אחד העיתונים המובילים בישראל עם נושא מורכב כמו BDSM עם האג'נדה הלא מתפשרת של מאסטר יקיר דורשים המון ביצים. ואף כתב כזה או אחר לא יקלקל את הגאווה של קהילה שלמה שמתוכה יוצא אדם יוצר ונותן מעצמו למען כולנו.

בהחלט ראוי להערכה בעניי ומקווה שהספר יהיה רב מכר בכדי שאותו כתב יאכל את הכובע שלו icon_biggrin.gif
Dan_Kap​(שולט){f,yt,D,תכ}
לפני 18 שנים • 22 בדצמ׳ 2005

אם הכתבה בחרה להציג את הדסמ בצורה עוינת - אפשר להגיב במכתבים

Dan_Kap​(שולט){f,yt,D,תכ} • 22 בדצמ׳ 2005
אם הכתבה בחרה להציג את הדסמ בצורה עוינת - אפשר להגיב במכתבים למערכת של מעריב.

הם הרי רגישים למה שכותבים להם קוראים ומנויים - כי מטרתם למכור עיתונים.

אבן הבוחן - אם נחליף את הכתוב על בדסמ בכתוב על כל נטיה אחרת שהיום לא תקין פוליטית לרדוף אותה, האם מתקבלת כתבה שהיתה זוכה לגנאי?

אם קראתם ואתם סבורים שהכתבה עוינת - בואו נמלא את תיבת המכתבים שלהם!

(אני ממתין לראות את הכתבה...)
נוריתE
לפני 18 שנים • 22 בדצמ׳ 2005
נוריתE • 22 בדצמ׳ 2005
אני כבר היגבתי מקווה שזה יפורסם.

גם לעיני המורגלות יצאה הכתבה מוטה לצד אחד ולא לטובתנו או לטובת יקיר.
נסיון לספק את נטיותיו המציצניות של הכתב ולא הראה מה הוא בידסמ, ממש לא.

הסתכלתי באמא שלי שישבה לא רחוק ממני בעוד אני קוראת את זה וחשבתי,בעיניים שלה איך זה יראה?אם היא תקרא???
לא טוב ממש לא טוב.

כתבים מחפשים חומר טוב במרכאות, וסנסציות בברור.
ניראה לי שיקיר ביקש להציג יותר ממה שהכתב היה מוכן להראות.

מקווה שמי שיקראו את הספר שלא לשם כל ה"קטעים" יבינו.
מילא.עיתון זה עיתון ,היום כאן מחר עוטף משהו.
HotQueen​(שולטת){תחת השמש}
לפני 18 שנים • 22 בדצמ׳ 2005
רק בשביל זה שווה לקנות מעריב...

וכמו רוב הכתבות שנעשו על נושא זה,

אין ספק שגם כתבה זו מוציאה אותנו דיי פסיכים...

לפחות כותבים לא?




H.Q