בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

תרבות הזיונים החינמים ממש להיט

מUחדת
לפני 18 שנים • 6 בינו׳ 2006

האמת מאחורי "לה"

מUחדת • 6 בינו׳ 2006
ל"ה אלו ראשי תיבות של "לאישה המצויה". icon_eek.gif
Yosefus​(שולט)
לפני 18 שנים • 6 בינו׳ 2006

Re: אווטינג.

Yosefus​(שולט) • 6 בינו׳ 2006
מיוחדת. כתב/ה:
לה היא סאביתו החדשה של אל. icon_biggrin.gif


יש לו ?
יוס
(בר מזל, לי אפילו קובנה אין)
מUחדת
לפני 18 שנים • 6 בינו׳ 2006

רוצה קובנה?

מUחדת • 6 בינו׳ 2006
ת ש ל ם.
נמש, תגידי לו.
נמש
לפני 18 שנים • 6 בינו׳ 2006

בואו ונחכים -

נמש • 6 בינו׳ 2006
זנות היא קיום יחסי מין תמורת תשלום. מרבית העוסקים במקצוע זה הן נשים, אך גם גברים עוסקים בזנות, בין אם עבור גברים אחרים, ובין אם עבור נשים. יש המחשיבים את הזנות כמקצוע, והיא זכתה לכינוי "המקצוע העתיק ביותר בעולם".




על פי פשט התנ"ך זונה היא זו אשר מקבלת תשלום עבור השירותים המיניים שהיא מציעה ככתוב "לא תביא אתנן זונה" "וינאפו ובית זונה יתגודדו" ובעוד הרבה מקומות בתנ"ך. הזונה המקראית הייתה קרויה גם קדשה, וגבר העוסקה בזנות ("ג'יגולו") נקרא קדש, כנראה בגלל הזנות הפולחנית שהייתה נהוגה במקדשי אלילים שונים כמו אשרה, ששליחה במיתולוגיה כנענית נקרא קדש-אמרר. היו שרצו לטעון שקדשה משמעותו מלשון סגי נהור או מלשון הקדשה לזנות, אך ההסבר הראשון נראה סביר יותר. התנאים עצמם במסכת יבמות (סא/ב), התלבטו כיצד יש להגדיר זונה, אף שהיה מי שטען שכל אישה שמקיימת יחסים מחוץ לנישואין תכנס למעמד זה הוא נדחה, ולבסוף הם מכריעים בדעת הרוב לבחור את האופציה הקלה ביותר, ולהגדיר זונה כאישה שקיימה יחסים עם אדם שאסור לה להנשא לו באחד מאיסורי העריות, כפי שפוסק הרמב"ם, (איסורי ביאה י"ח). אולי בכדי לא להרבות בני כהן פסולים.

על פי המסופר בתקופה הקדם מקראית והמקראית הזונות היו יושבות בצידי דרכים, ומכסות את פניהן, לבל יזהו אותן בשלל החשש להתנכלות החברה. במקרא העונש על בת כהן שירדה לזנות היה שריפה באש, היה גם איסור על אב להוריד את בתו לזנות. ובין הנשים שהיו אסורות בחיתון עם הכהן הייתה הזונה, לצד החללה והגרושה. (ויקרא כ"א ז') עם זאת נראה שיהודה הולך לזונה, ואף מפקיד בידה את סממני מעמדו ללא כל הסתייגות, אך כאשר מתברר היא הרתה לזנונים, היא נידונה למוות בשריפה. סיפור ידוע נוסף על זונה בתקופת התנ"ך, היה הסיפור על רחב הזונה, שסייעה ליהושע בן נון לכבוש את עיר החומה יריחו. ביוון לעומת זאת, הזנות היה מותרת וחופשית. הרומאים פיתחו את נושא הזנות, ואף עשו מזה עסק כלכלי, מכיוון שמיקמו בתי זונות בסמוך לשווקים, וכך היה אפשר לשלב מסחר בתענוגות.




ברוב מדינות העולם המערבי הזנות חוקית אולם היא אינה ממוסדת ועל כן הסרסרות, מכוני הליווי, והשידול לזנות אינם חוקיים ברוב המדינות לפחות מבחינה תיאורטית. לעומת זאת כמעט בכל מדינות ערב שבהן שולט האיסלאם ובמדינות עולם שלישי רבות גם הזנות עצמה אינה חוקית ויכולה לגרור אחריה עונשים כבדים ואף עונש מוות.

באירופה הזנות נהוגה ואף ממוסדת בחלק מהארצות. באמסטרדם שבהולנד מוכר וידוע רובע ה"חלונות האדומים" שבו זונות יושבות בחלון ראוה. טעות מקובלת היא שביפן הזנות מתכנסת תחת מוסד הגיישה, אך לא כך. מעמד הגיישה אינו כולל שירותי מין באופן כללי, למרות שבעבר היו גיישות שמכרו את הזכות לקטוף את בתוליהן.




העוסקים במלאכה נאלצים לחפש לקוחות כשהם עומדים במקומות ציבוריים ידועים כגון לאורך כבישים ראשיים, בין עירוניים, או במקומות בשולי ערים. בתור שכאלו, העוסקים בזנות חשופים לסכנות רבות, ופעמים רבות נרצחו זונות על ידי לקוחותיהן, נאנסו או הוכו (מקרה מפורסם הוא זה של ג'ק המרטש).
קיימים גם מקומות מיוחדים (שאינם חוקיים ברוב הארצות) הנקראים בתי בושת. בשנים האחרונות נפוצו בישראל הביטוים "מכון ליווי" ו"מכון בריאות" שהם שמות כיסוי לבית בושת. אף שלכאורה הם אמורים לתת הגנה לעוסקות בדבר, לרוב הם מנצלים את הזונות, ומעסיקים אותם בתת תנאים, תוך שהם גורפים את רוב הרווחים. מכונים אלו הביאו לידי תופעת הסחר בנשים, וניצולן המחפיר.

יש הטוענים כי זנות גורמת, בין היתר, להפצת מחלות מין, אולם אין הוכחות מוצקות לטענה זו במדינות המערב. לעתים קרובות הזנות מלווה או באה כתוצאה מפשעים אחרים. נשים לעתים מאולצות לעסוק בזנות עקב סיבות כלכליות וחברתיות. אילוץ נשים (או גברים) לעסוק בזנות ושידול לזנות נחשבים לפשע כמעט בכל מדינות העולם ורבים חושבים שזנות משפילה את העוסקים בה.

בעשורים האחרונים גוברים הקולות הקוראים למיסוד הזנות או הקלת המגבלות המוטלות עליה, בנסיון להגביל את הנזקים שהיא גורמת. התומכים ברעיון זה טוענים המערכת הנוכחית הופכת את הזונות אוטומטית לפושעות, דוחקת אותן לשולי החברה ולזרועות הפשע המאורגן, ובכך שוללת מהן הגנה מינימלית שכל אזרח זכאי לה. מצד שני, לא נראה כי האיסורים החוקיים על הזנות מצמצמים את שיעור התופעה. התומכים בחקיקה המתירה זנות טוענים כי בדרך זו תיפתח בפני העוסקים בשירותי מין הגישה לשירותים רפואיים וסוציאליים, ויהיה קל יותר לפקח על בריאותן של הזונות ולקוחתיהן ולמנוע תופעות של עבדות או סחר בנשים. באופן זה ניתן יהיה גם להגביל את התחום הגיאוגרפי בו עובדות הזונות לאזורים מסוימים, כדי למנוע זנות רחוב או התפשטות הזנות לשכונות מגורים. במדינות מערביות שונות כמו גרמניה, הולנד, שווייץ ומדינת נבדה בארצות הברית, הזנות ממוסדת ומוכרת כמקצוע לכל דבר ועניין. בגרמניה על הזונה להיות בת 16 ומעלה; בהולנד עליה להיות בת 18 ומעלה ועל לקוחותיה להיות בני 16 ומעלה, לעומת זאת בנבדה על לקוחתיה של הזונה להיות בני 21 ומעלה.





היחס לזנות ביהדות הוא שלילי, עם נימה מעט אמביוואלנטית. במקרא יש איסור להיות קדשה או קדש, ואף לקבל אתננם לבית המקדש. (דברים כ"ג 18-19) על פי הפשט קדשה הוא מושג שונה מזונה, וקשור לזנות פולחנית של עבודת אלילים. בנוסף יש איסור על אב להוריד את בתו לזנות. "אַל תְּחַלֵּל אֶת בִּתְּךָ לְהַזְנוֹתָהּ וְלֹא תִזְנֶה הָאָרֶץ וּמָלְאָה הָאָרֶץ זִמָּה." (ויקרא י"ט 29) ויש איסור על בת כהן להיות זונה. "וּבַת אִישׁ כֹּהֵן כִּי תֵחֵל לִזְנוֹת - אֶת אָבִיהָ הִיא מְחַלֶּלֶת, בָּאֵשׁ תִּשָּׂרֵף"(ויקרא כ"א 9). אף שבמקרא אין איסור לאו מפורש, שאומר שאסור לבקר אצל קדשה או זונה, בנביא עמוס מתואר חטא של הליכת אב ובנו ביחד לבקר אצל הנערה, (עמוס ב' 7) "וְאִישׁ וְאָבִיו יֵלְכוּ אֶל הַנַּעֲרָה - לְמַעַן חַלֵּל אֶת שֵׁם קָדְשִׁי". מכאן אפשר ללמוד שהזנות מגונה, ויתכן שהגנאי הגדול הוא בעיקר בזה שאב הולך עם בנו.

חז"ל מצד אחד רואים אותו כתופעה מכוערת ומגונה שיש להרחיק ממנה את האנשים, ויש ביניהם מי שטוען שזנות מביאה לאנדרלמוסיה, (בראשית רבה פרשה כו, ה). אבל מצד שני בתנאים מסוימים הם מתירים ללכת לזונה. בתלמוד בבלי, כתוב בשני מקומות, שאם ייצרו של אדם מתגבר עליו והוא לא יכול לו, שילבש שחורים וילך לעיר אחרת ויעשה מה שחפץ לבו, ואל יחלל שם שמים ברבים. והדבר לא יחשב לו כמי שדחק רגלי שכינה. (מסכת קידושין דף מ/א, מסכת חגיגה דף טז/א). דבר שלא נאמר על שום איסור אחר.

הרמב"ם נחשב למחמיר והוא שמבין שקדשה היא סתם זונה, פוסק שאין להתקרב לד' אמות של פתח זונה, (איסורי ביאה כ"א כ"ב), אף שבהלכות איסורי ביאה ברשימה הארוכה של המשגלים האסורים (36 במספרם), הוא איננו כולל את הביאה על הזונה. (איסורי ביאה א') לעומתו ישנם ספרי שו"ת מימי הביניים, שדנים בשאלה האם ישנה עדיפות שנשים בבית זונות יהודי יהיו יהודיות או גויות. כמו כן, ישנה עדות בשו"ת הרב יצחק עראמה על קהילות שהייתה בהן זנות ממוסדת וממומנת על ידי הקהילה ובהיתר רבניה, בכדי להציל את הרווקים מאיסורים חמורים יותר כמו אשת איש, דבר שהרב עראמה התנגד לו בתוקף.

היחס המקל לתופעת הזנות ניכר גם אצל הרמ"א, שפוסק כמו רבים, שאיסור זנות המקראי הוא על נשים שמקיימות יחסים עם אנשים שאסורים עליהן לחיתון, אבל זונות פנויות שמקדישות את אתננן לדבר מצוה כמו בית כנסת או ספר תורה, מותר לקבל מהן (שו"ע, אורח חיים סימן קנ"ג כ"א). התייחסות מעניינת נוספת נמצאת בריב"ש (סימן מ"א), שפוסק שזונה שתבעה לאחד, שנדר לה דבר באתננה - והוא כופר, צריך להשבע, כמו בשאר תביעות.




בישראל הזנות חוקית, אבל השידול לזנות אינו חוקי. בהתאם לכך אסורה הפעלתם של בתי בושת ומכוני ליווי המספקים שירותי מין בתשלום, ואסור פרסום שירותי זנות בעיתונים. חרף זאת מתפרסמות בעיתונים מודעות המציעות שירותי זנות, בעבר הרחוק עיתונים אחדים הורשעו בשל כך.

(לקוח מויקיפדיה)
מUחדת
לפני 18 שנים • 6 בינו׳ 2006

ציטוט כיחידת אורך

מUחדת • 6 בינו׳ 2006
נמש כתב/ה:
זנות היא קיום יחסי מין תמורת תשלום. מרבית העוסקים במקצוע זה הן נשים, אך גם גברים עוסקים בזנות, בין אם עבור גברים אחרים, ובין אם עבור נשים. יש המחשיבים את הזנות כמקצוע, והיא זכתה לכינוי "המקצוע העתיק ביותר בעולם".




על פי פשט התנ"ך זונה היא זו אשר מקבלת תשלום עבור השירותים המיניים שהיא מציעה ככתוב "לא תביא אתנן זונה" "וינאפו ובית זונה יתגודדו" ובעוד הרבה מקומות בתנ"ך. הזונה המקראית הייתה קרויה גם קדשה, וגבר העוסקה בזנות ("ג'יגולו") נקרא קדש, כנראה בגלל הזנות הפולחנית שהייתה נהוגה במקדשי אלילים שונים כמו אשרה, ששליחה במיתולוגיה כנענית נקרא קדש-אמרר. היו שרצו לטעון שקדשה משמעותו מלשון סגי נהור או מלשון הקדשה לזנות, אך ההסבר הראשון נראה סביר יותר. התנאים עצמם במסכת יבמות (סא/ב), התלבטו כיצד יש להגדיר זונה, אף שהיה מי שטען שכל אישה שמקיימת יחסים מחוץ לנישואין תכנס למעמד זה הוא נדחה, ולבסוף הם מכריעים בדעת הרוב לבחור את האופציה הקלה ביותר, ולהגדיר זונה כאישה שקיימה יחסים עם אדם שאסור לה להנשא לו באחד מאיסורי העריות, כפי שפוסק הרמב"ם, (איסורי ביאה י"ח). אולי בכדי לא להרבות בני כהן פסולים.

על פי המסופר בתקופה הקדם מקראית והמקראית הזונות היו יושבות בצידי דרכים, ומכסות את פניהן, לבל יזהו אותן בשלל החשש להתנכלות החברה. במקרא העונש על בת כהן שירדה לזנות היה שריפה באש, היה גם איסור על אב להוריד את בתו לזנות. ובין הנשים שהיו אסורות בחיתון עם הכהן הייתה הזונה, לצד החללה והגרושה. (ויקרא כ"א ז') עם זאת נראה שיהודה הולך לזונה, ואף מפקיד בידה את סממני מעמדו ללא כל הסתייגות, אך כאשר מתברר היא הרתה לזנונים, היא נידונה למוות בשריפה. סיפור ידוע נוסף על זונה בתקופת התנ"ך, היה הסיפור על רחב הזונה, שסייעה ליהושע בן נון לכבוש את עיר החומה יריחו. ביוון לעומת זאת, הזנות היה מותרת וחופשית. הרומאים פיתחו את נושא הזנות, ואף עשו מזה עסק כלכלי, מכיוון שמיקמו בתי זונות בסמוך לשווקים, וכך היה אפשר לשלב מסחר בתענוגות.




ברוב מדינות העולם המערבי הזנות חוקית אולם היא אינה ממוסדת ועל כן הסרסרות, מכוני הליווי, והשידול לזנות אינם חוקיים ברוב המדינות לפחות מבחינה תיאורטית. לעומת זאת כמעט בכל מדינות ערב שבהן שולט האיסלאם ובמדינות עולם שלישי רבות גם הזנות עצמה אינה חוקית ויכולה לגרור אחריה עונשים כבדים ואף עונש מוות.

באירופה הזנות נהוגה ואף ממוסדת בחלק מהארצות. באמסטרדם שבהולנד מוכר וידוע רובע ה"חלונות האדומים" שבו זונות יושבות בחלון ראוה. טעות מקובלת היא שביפן הזנות מתכנסת תחת מוסד הגיישה, אך לא כך. מעמד הגיישה אינו כולל שירותי מין באופן כללי, למרות שבעבר היו גיישות שמכרו את הזכות לקטוף את בתוליהן.




העוסקים במלאכה נאלצים לחפש לקוחות כשהם עומדים במקומות ציבוריים ידועים כגון לאורך כבישים ראשיים, בין עירוניים, או במקומות בשולי ערים. בתור שכאלו, העוסקים בזנות חשופים לסכנות רבות, ופעמים רבות נרצחו זונות על ידי לקוחותיהן, נאנסו או הוכו (מקרה מפורסם הוא זה של ג'ק המרטש).
קיימים גם מקומות מיוחדים (שאינם חוקיים ברוב הארצות) הנקראים בתי בושת. בשנים האחרונות נפוצו בישראל הביטוים "מכון ליווי" ו"מכון בריאות" שהם שמות כיסוי לבית בושת. אף שלכאורה הם אמורים לתת הגנה לעוסקות בדבר, לרוב הם מנצלים את הזונות, ומעסיקים אותם בתת תנאים, תוך שהם גורפים את רוב הרווחים. מכונים אלו הביאו לידי תופעת הסחר בנשים, וניצולן המחפיר.

יש הטוענים כי זנות גורמת, בין היתר, להפצת מחלות מין, אולם אין הוכחות מוצקות לטענה זו במדינות המערב. לעתים קרובות הזנות מלווה או באה כתוצאה מפשעים אחרים. נשים לעתים מאולצות לעסוק בזנות עקב סיבות כלכליות וחברתיות. אילוץ נשים (או גברים) לעסוק בזנות ושידול לזנות נחשבים לפשע כמעט בכל מדינות העולם ורבים חושבים שזנות משפילה את העוסקים בה.

בעשורים האחרונים גוברים הקולות הקוראים למיסוד הזנות או הקלת המגבלות המוטלות עליה, בנסיון להגביל את הנזקים שהיא גורמת. התומכים ברעיון זה טוענים המערכת הנוכחית הופכת את הזונות אוטומטית לפושעות, דוחקת אותן לשולי החברה ולזרועות הפשע המאורגן, ובכך שוללת מהן הגנה מינימלית שכל אזרח זכאי לה. מצד שני, לא נראה כי האיסורים החוקיים על הזנות מצמצמים את שיעור התופעה. התומכים בחקיקה המתירה זנות טוענים כי בדרך זו תיפתח בפני העוסקים בשירותי מין הגישה לשירותים רפואיים וסוציאליים, ויהיה קל יותר לפקח על בריאותן של הזונות ולקוחתיהן ולמנוע תופעות של עבדות או סחר בנשים. באופן זה ניתן יהיה גם להגביל את התחום הגיאוגרפי בו עובדות הזונות לאזורים מסוימים, כדי למנוע זנות רחוב או התפשטות הזנות לשכונות מגורים. במדינות מערביות שונות כמו גרמניה, הולנד, שווייץ ומדינת נבדה בארצות הברית, הזנות ממוסדת ומוכרת כמקצוע לכל דבר ועניין. בגרמניה על הזונה להיות בת 16 ומעלה; בהולנד עליה להיות בת 18 ומעלה ועל לקוחותיה להיות בני 16 ומעלה, לעומת זאת בנבדה על לקוחתיה של הזונה להיות בני 21 ומעלה.





היחס לזנות ביהדות הוא שלילי, עם נימה מעט אמביוואלנטית. במקרא יש איסור להיות קדשה או קדש, ואף לקבל אתננם לבית המקדש. (דברים כ"ג 18-19) על פי הפשט קדשה הוא מושג שונה מזונה, וקשור לזנות פולחנית של עבודת אלילים. בנוסף יש איסור על אב להוריד את בתו לזנות. "אַל תְּחַלֵּל אֶת בִּתְּךָ לְהַזְנוֹתָהּ וְלֹא תִזְנֶה הָאָרֶץ וּמָלְאָה הָאָרֶץ זִמָּה." (ויקרא י"ט 29) ויש איסור על בת כהן להיות זונה. "וּבַת אִישׁ כֹּהֵן כִּי תֵחֵל לִזְנוֹת - אֶת אָבִיהָ הִיא מְחַלֶּלֶת, בָּאֵשׁ תִּשָּׂרֵף"(ויקרא כ"א 9). אף שבמקרא אין איסור לאו מפורש, שאומר שאסור לבקר אצל קדשה או זונה, בנביא עמוס מתואר חטא של הליכת אב ובנו ביחד לבקר אצל הנערה, (עמוס ב' 7) "וְאִישׁ וְאָבִיו יֵלְכוּ אֶל הַנַּעֲרָה - לְמַעַן חַלֵּל אֶת שֵׁם קָדְשִׁי". מכאן אפשר ללמוד שהזנות מגונה, ויתכן שהגנאי הגדול הוא בעיקר בזה שאב הולך עם בנו.

חז"ל מצד אחד רואים אותו כתופעה מכוערת ומגונה שיש להרחיק ממנה את האנשים, ויש ביניהם מי שטוען שזנות מביאה לאנדרלמוסיה, (בראשית רבה פרשה כו, ה). אבל מצד שני בתנאים מסוימים הם מתירים ללכת לזונה. בתלמוד בבלי, כתוב בשני מקומות, שאם ייצרו של אדם מתגבר עליו והוא לא יכול לו, שילבש שחורים וילך לעיר אחרת ויעשה מה שחפץ לבו, ואל יחלל שם שמים ברבים. והדבר לא יחשב לו כמי שדחק רגלי שכינה. (מסכת קידושין דף מ/א, מסכת חגיגה דף טז/א). דבר שלא נאמר על שום איסור אחר.

הרמב"ם נחשב למחמיר והוא שמבין שקדשה היא סתם זונה, פוסק שאין להתקרב לד' אמות של פתח זונה, (איסורי ביאה כ"א כ"ב), אף שבהלכות איסורי ביאה ברשימה הארוכה של המשגלים האסורים (36 במספרם), הוא איננו כולל את הביאה על הזונה. (איסורי ביאה א') לעומתו ישנם ספרי שו"ת מימי הביניים, שדנים בשאלה האם ישנה עדיפות שנשים בבית זונות יהודי יהיו יהודיות או גויות. כמו כן, ישנה עדות בשו"ת הרב יצחק עראמה על קהילות שהייתה בהן זנות ממוסדת וממומנת על ידי הקהילה ובהיתר רבניה, בכדי להציל את הרווקים מאיסורים חמורים יותר כמו אשת איש, דבר שהרב עראמה התנגד לו בתוקף.

היחס המקל לתופעת הזנות ניכר גם אצל הרמ"א, שפוסק כמו רבים, שאיסור זנות המקראי הוא על נשים שמקיימות יחסים עם אנשים שאסורים עליהן לחיתון, אבל זונות פנויות שמקדישות את אתננן לדבר מצוה כמו בית כנסת או ספר תורה, מותר לקבל מהן (שו"ע, אורח חיים סימן קנ"ג כ"א). התייחסות מעניינת נוספת נמצאת בריב"ש (סימן מ"א), שפוסק שזונה שתבעה לאחד, שנדר לה דבר באתננה - והוא כופר, צריך להשבע, כמו בשאר תביעות.




בישראל הזנות חוקית, אבל השידול לזנות אינו חוקי. בהתאם לכך אסורה הפעלתם של בתי בושת ומכוני ליווי המספקים שירותי מין בתשלום, ואסור פרסום שירותי זנות בעיתונים. חרף זאת מתפרסמות בעיתונים מודעות המציעות שירותי זנות, בעבר הרחוק עיתונים אחדים הורשעו בשל כך.

(לקוח מויקיפדיה)
icon_chickkiss.gif

וחוצמזה, בדיחה:
אישה אחת נכנסת לחנות חיות ומבקש מהמוכר תוכי מדבר.

המוכר מביא לה תוכי יפייפה אך לפתע הוא החל להגיד לאישה, "זונה... זונה... זונה..."

"מה זה", שאלה האישה המבוהלת, "אני לא רוצה את התוכי הזה, תראה איך הוא מקלל אותי."

"טוב בואי", אמר המוכר, "מחר אני יביא לך תוכי מחונך יותר."

למחרת חזרה האישה לחנות החיות והמוכר הראה לה את אותו התוכי.

הוא אמר לה, "תראי איך חינכתי אותו, אם תרימי את יד ימין הוא יתיישב לך על יד ימין. אם תרימי את יד שמאל הוא יתיישב לך על יד שמאל. אם תרימי את רגל ימין הוא יתיישב לך על רגל ימין. אם תרימי את רגל שמאל הוא יתיישב לך על רגל שמאל."

האישה שאלה, "ואם אני אפתח את הרגליים?"

פתאום התוכי קפץ, "אמרתי לך שהיא זונה..."


icon_confused.gif
godisafemale​(שולטת)
לפני 18 שנים • 6 בינו׳ 2006

נמש, האירי נא...

godisafemale​(שולטת) • 6 בינו׳ 2006
את חושבת שמדובר בזנות? או שידול לזנות?

בעיניי התמות, הבחור פשוט לארג' ורוצה שקט.

או שבגלל שאני באדום כהה אבדתי אותך..?

שבת טובה לך,

מקסימונת!
מUחדת
לפני 18 שנים • 6 בינו׳ 2006

קחו, תאכלו.

מUחדת • 6 בינו׳ 2006
http://lib.cet.ac.il/pages/item.asp?item=3121

מתוך הטקסט: "הזנות נחשבת כסטייה, ועל כן הרבו לחקור אותה ולהתחקות אחר מאפייניה. אחת השאלות החוזרות ונשנות היא מה מאפיין את הזונה, האם יש לנשים העוסקות בזנות תכונות וקווי אופי משותפים. אין ספק, כי העיסוק והחיפוש אחרי סיבות מעידים על סטנדרד ההתייחסות הכפול של החברה לזונה וללקוחותיה. האישה נשפטת בחומרה על מעשה שהגבר הוא שותף מלא לו." icon_rolleyes.gif
נמש
לפני 18 שנים • 6 בינו׳ 2006

Re: נמש, האירי נא...

נמש • 6 בינו׳ 2006
godisafemale כתב/ה:
את חושבת שמדובר בזנות? או שידול לזנות?

בעיניי התמות, הבחור פשוט לארג' ורוצה שקט.

או שבגלל שאני באדום כהה אבדתי אותך..?

שבת טובה לך,

מקסימונת!


אם הבחור לארג' ורוצה שקט - שימצא מישהי נחמדה ושקטה.
אם הוא רוצה לקנות לה מתנות או לממן אותה או לשלם לה על סקס איתו - זה בסדר.

עד פה אין לי בעיה עם זה.

אבל, הוא יצא בקריאה שמי שמקיימת יחסי מין ללא תמורה כספית היא זונה ומי שלוקחת על סקס כסף היא מקיימת את יעודה כאישה.
וזה כבר משהו אחר!!!

ולא איבדת אותי רק בגלל שאנחנו לא מסכימות על משהו icon_lol.gif
מקבי​(מתחלף)
לפני 18 שנים • 7 בינו׳ 2006
מקבי​(מתחלף) • 7 בינו׳ 2006
"כל הנשים זונות, וחלק אפילו לוקחות כסף."
עינבר
לפני 18 שנים • 7 בינו׳ 2006

Re: אוי אלוהים!! כמה הצחקתם אותי בבוא שבת מלכה

עינבר • 7 בינו׳ 2006
defluo כתב/ה:
אל עיר הקודש.

בחיי, כמה שאנחנו דפוקים.

מי אמר כולן זונות- החכמות לוקחות כסף?

icon_rolleyes.gif


בסוף עמוד 2
Blondie the good כתב/ה:
הליצן הזה לקח את המשפט הצבאי הידוע
"כל הבנות זונות החכמות לוקחות כסף"
והפך אותו לפוסט, אני ממש לא מבין על מה המהומה...


והלילה שוב בעמוד 5
מקבי כתב/ה:
"כל הנשים זונות, וחלק אפילו לוקחות כסף."


והאל בכלל התכוון לאמר:
"כל הנשים זונות , מלבד אלו שלוקחות כסף"
הן לא רק חכמות, הן גם נשים אמיתיות, לא כך?


_____________________________________________________
עינבר - א' סיכומי ביניים ביחידה לשירשורים מיוחדים