בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

תגובה קצרה למסע ההכפשות נגדי

דיר פרודנס
לפני 18 שנים • 23 בינו׳ 2006

אור/קלייר/רוני/תום/אורלי/מה שיבוא לך בעתיד

דיר פרודנס • 23 בינו׳ 2006
הגעת לשיאים חדשים.

סידרת שימחקו לי את החשבון אז את מרגישה מוגנת שאני לא יכולה להראות את פרצוף הדוחה.

ויחד עם זאת מה שחשפת בקול תרועה אינו מראה דבר למעט ההפרעה הקשה שלך ואת המצב הנואש בו הייתי. מספיק נואשת כי לחזות בחולי הזה, רק כדי להיות קרובה לאניגמטית. אז העתקת קטע מנותק מהקשר, אז? אז גיליתי חמלה כלפייך, אז? זה סותר את עובדך היותך בן אדם שרלטן ומזיק?

כתבי עוד כמה פוסטים חמודים בתור קלייר. אני בטוחה שיסלחו לך הכל.

ויופי לך שאת יכולה לחסות בצילו של כלובי. אין לי ספק שהוא עוד ימשיך להנות משרותייך המקצועיים.


את החולי הזה את חשפת בעצמך אחרי הולכת שולל ארוכה. אז מה את מוכיחה? שהייתי מבולבלת? שהיו קיימים בי עוד רגשות? מה זה מגלה בעצם? שהצלחתי לאבחן אותך בתור פיצול אישיות?


אין לי רצון להיות שוב בדכאון העמוק שהייתי מצויה בו במשך יותר משנתיים.

כל הסאדיסטים פה למיניהם יכולים ללעוג לאובססיביות או לזה שניסיתי לאשפז את עצמי (רק בשביל הרקורד: באף מקום לא חשבו שאני מתאימה לאישפוז ואף לא שקלו את זה על הפרק. רק בדבר אחד היו בטוחים הפסיכאטרים שנפגשתי איתם: שמדובר בשתי בחורות חולות נפש וששומר נפשו ירחק מהן).


הדבר העצוב במקום הזה, שהוא מקבץ אנשים חולים במגוון מחלות רק שיש פה כמה שמחלותיהם כל כך קשות שהם הופכים אנשים אחרים, חולים גם כך, לחולים עוד יותר. המחלה שלהם כבר לא יכולה להיות יותר קשה ממה שהיא. הם מחוסנים.


אומר בפשטות את הדברים הבאים:

יחד עם כל המחשבות האובססיביות שלי והכאב והדכאון שממנו אני סובלת וסבלתי בעבר - מעולם לא איימתי על אף אחד, בטח שלא סחטתי. החשיפה של ההפרעה המזופטת שלה מעולם עמדה על הפרק.

קצת מצחיק לחשוב שהפכתן אותי לחולה בכל הסיפור. אבל אולי זה ההגיון במקום שבו דקירת מחטים, חניקה בניילונים וקשירת בייצים נחשב כמעשה אהבים.

אני כבר לא מתרגשת מהתמיכה העיוורת בשתי הבחורות הללו. ואני גם לא ציפיתי שיקרה ההפך. פשוט אמרתי את אשר על ליבי ולא הייתי כותבת אלמלא מי שפגעו בי כל כך טרחו להפעיל מניפולציות ולסלק אותי מהאתר (והיה מדובר בשתי הודעות. לא אני ביקשתי לזיינך בתחת, בליסנה. ייחלתי שמישהו אחר יעשה זאת. רצוי עם כלי עבה במיוחד. את כבר לא בעולם הפנטזיות שלי)

ובליסנה, המשיכי לעודד את משחק התפקידים שלה באיצטלה של הפרעה. אין לי ספק שהיא מאמינה לעצמה. אין לי ספק שגם מאמינה ויתר חברייך המופרעים.
המשיכי לעודד את פיתוח ההפרעה המדומה בכסות של הטיפול הבי די אס אמי שאת כל כך אוהבת להתפאר בו.

כשהקשר הזה יסתיים. האובססיביות שלי תהיה כאין וכאפס למה שמצפה לך.

אבל אולי אז, בליסנה, תקבלי את עונשך. ואת תהיי ראויה לו.
כלובי
לפני 18 שנים • 23 בינו׳ 2006
כלובי • 23 בינו׳ 2006
יש גבול להכפשות הבלתי נסבלות שלך ולשקרים "דיר" פרודנס.

היו לי ולך הרבה שיחות...
הבנת את מניעי ההגיוניים והאובייקטיבים אבל את ממשיכה לבלבל את המח בשקרים, שאף אחד לא מאמין להם. שכחת גם שכשלך היו טענות השהתי את הבלוג של בליסאנה עד שהעניין שם נפתר. אני שוב ושוב החזרתי אותך לאתר וניסיתי להגיע איתך להבנות הגיוניות וסבירות (התנאי היחיד שהצבתי היה שתפסיקי להתנכל אל החבורה הזאת על גבי האתר). את עברת על זה פעם אחר פעם ובכל פעם הוחזרת.

אני לא צריך לספוג את דברי הבלע המסריחים, סליחה על הביטוי אבל הם באמת מסריחים, של כמה מידידותיך. קיבלת את האפשרות להגיב כאן גם אחרי שעברת על החוקים היסודיים ביותר באתר בצורה ברורה וביודעין. מוטב שתחשבי פעמיים כי אני עוד שקרים ועוד קשקושים פשוט לא מוכן לשמוע ממך. כל דבר הגיוני וסביר שנעשה איתך הפך לשקרים ועיוותים. אז או שיש לך בעיה נפשית בתפיסת המציאות או שאת פשוט טיפוס מגעיל. בכל מקרה לא נותרה בי סבלנות לדברי הבלע והשקרים שלך כאן כלפי. אני יודע לענות, השקרים המעוותים שלך אמנם ברורים לעין כל ולא שווים תגובה. אבל נמאס לשמוע אותך. אף פעם לא שפטתי אותך ולא אמרתי שמישהו בסיפור הזה הוא הצודק אך עם זאת כל מילה נוספת שאת כותבת כאן רק מדגישה כמה עלובה את וכמה אומללים מעשיך. בלי קשר למעשיו של הצד השני.
השולט אור​(שולט)
לפני 18 שנים • 23 בינו׳ 2006
השולט אור​(שולט) • 23 בינו׳ 2006
בסופו של דבר פרודנס, כל השקרים שלך נחשפו.
כל הנסיונות שלך להציג את עצמך כקורבן עלו בתוהו מול המציאות.
בסופו של דבר כל מה שנשאר לך זו הקטנוניות המרושעת שלך, צרות העין, הקנאה. ובסופו של דבר הרי בזה מדובר. נכון?
בסופו של דבר אנחנו לא דנים פה באמת בשאלה האם פגעו בך. הפגיעה היחידה והבלתי נסלחת מבחינתך היא שאניגמטית המשיכה בחייה, שהיא מאושרת, נאהבת ושכל מה שנשאר לך, אישה קטנה ומרושעת שכמותך, זו ההתפלשות הבלתי נסלחת כמעט בקורבניות שלך.
זה נגמר פרודנס. את הפסדת.
הפסדת את האהבה, הפסדת את החברות, הפסדת אפילו את הרחמים.
מול רוע וצרות עין, אפילו האנשים שמנסים להאחז בשארית כוחותיהם באמון הבסיסי שלהם בבני אדם כושלים.
העליבות שלך אפילו לא גורמת לי לשנוא אותך. היא גורמת לי רק לצער ולבוז.
הצלחת לחשוף את מי שאת באמת בפני כולם. אני לא חושבת שנשאר אדם אחד שלא מבין שבסופו של דבר כל מסכת הרדיפות, ההטרדות והאיומים שלך הם תוצאה לא של מה שעשו לך, הרי את יודעת להאשים אפילו אנשים, כמו כלובי, שביקשו עשרות פעמים שתשני את התנהגותך כדי שלא תיפגעי.
לא פרודנס, בסופו של דבר, הרי לא משנה מה יעשו לך, כמה טוב ינסו להכניס לחייך. הדבר היחיד שאת מסוגלת לראות הוא גועל. את כל כך עמוסה בו שהוא מציף אותך, מעוור אותך.
בסופו של דבר, כל מה שנשאר לך לקוות לו הוא שאני וזוגתי ניפרד. אבל את יודעת, הרוע, הקטנוניות והקנאה שלך לא יוכלו לאהבה שלנו.
לא עכשיו, לא אף פעם.
כי את מבינה, גם אם ניפרד יום אחד, זה יהיה מתוך כבוד למה שהיה, מתוך אהבה והערכה למה שידענו להעניק האחת לשניה. דברים שאת לא יכולה להתחיל אפילו להבין.
את מבינה, לעומתך, כל מי שנפרדתי ממנה, ואפילו אם נפרדתי כשעוד הייתי מאוהבת, יכולה לבוא ולהעיד איך נפרדתי. כל מי שנפרדתי ממנה היא חברה שלי היום. אני לא את עלובה מרושעת שכמותך, לעולם אל תעזי להשוות אותי אלייך.
האמפרי
לפני 18 שנים • 23 בינו׳ 2006
האמפרי • 23 בינו׳ 2006
אההההההההההההה
אז ככה ....

עכשיו אני מתחיל להבין.

שוב,
מי היה הרוצח?
אה, זה בעצם ההוא עם התרבוש?


(אתנחתא קומית. רעה, אבל אתנחתא).

יאללה ביי.
דיר פרודנס
לפני 18 שנים • 24 בינו׳ 2006

כלובי והשליטה

דיר פרודנס • 24 בינו׳ 2006
קראתי בריפרוף את דבריכם. "מרשעת, שקרנית, קטנונית, מרושעת" וכו'.

באיזשהו שלב זה שיעמם אותי אז הפסקתי. אני לא מתעמקת ברשימת הקללות שלכם.

אם היה לי את החשבון שלי הייתי מצטטת את הודעת האזהרה שלך מבלי שאפילו פנית לברר איתי דבר. רק על סמך שיחה עם חברות קהילה ותיקות אלה.

עצם היותך מנהל האתר או אור השליטה דומית מסוקסת, בעלת חגורה שחורה בקרטה עם קצת זיפים וזקנקן קטן (בדוק) אינה גורמת לי להתרגש יתר על המידה.

אתכם זועקים "הוכחנו" כל פעם שאתם קוראים לי מגעילה וכו.

מה שיוכיח לי אם אני מגעילה או לא זה לא אתם, חברות סאדיסטים, אלא האנשים שאוהבים אותי במציאות.
דיר פרודנס
לפני 18 שנים • 24 בינו׳ 2006

ואגב

דיר פרודנס • 24 בינו׳ 2006
אה, וכלובי, מאד נחמד שאתה תומך בהעתקת הודעות פרטיות, כל עוד מדובר כמובן בחברותייך (סליחה על חוסר הדיוק, לא בליסנה אלא אור/קלייר - את יכולה להאשים שגם כאשר אני כותבת את ניקך בצורה כזאת אז אני מכירה בקיום הפיצול).

כמה נחמד לבליסנה שיש אנשים אחרים (הדמויות שלה ושל אור, אלונוש- שפחה לשעבר של השליטה, תמימות מטעה - שפחה לשעבר של שתיהן, זרה-מוכרת - חברתה הטובה של בליסנה, מיוחדת- חברה טובה של זרה מוכרת, דומי- חברה טובה של זרה מוכרת וכו' - וכמובן שלכולן יש עוד חברות טובות) שיכולים כולם לתמוך בהן בזמן שהן "מושמצות" ו"מותקפות".

אני ציינתי שהן התחזו כלפי בניקים שונים. זה לא היה הכרח המציאות. פיצול האישיות, גם אם הוא אמיתי, לא נתן לה את הזכות להוליך אותי שולל (בייחוד של ההפרעות שלה מודעות לקיומן זה של זה).

במקום זה, אור , מתוך ידיעה שהיא תזכה לתמיכה מרובה, בחרה להסיט את הנושא ליציאתה מהארון ולזכות במחיאות כפיים סוערות. והחליטה לחשוף עלי מידע, שאלמלא היה כה מעוות, הייתי קוראת לו אישי.

כל הכבוד שיש לך את תמיכתו של כלובי, שכמובן אינו נוקט צד בענין, אלא שלח אלי איומים בשמכן, כל אימת שצייתתן שמא אעשה לכן אאוטינג. (קיבלתי אזהרה מגוחכת לא לפנות ל"זרה-מוכרת" כשעניתי לה על פניה שהיא שלחה אלי בעקבות משהו שכתבתי בבלוג ודיבר אמנם אליה אך לחלוטין לא פנה אליה. לעומת זאת, בליסנה ואור פנו חדשות לבקרים ל*נגה* תוך נסיונות לשכנע שאני טיפוס מסוכן. אתמול בליסנה פנתה למיתרנדיר. אמרתי לו שיתעלם ממני - כי התעלמות זה העונש הקשה ביותר. יכותי לזעוק לכלובי שהיא מציקה לחברים שלי, כמו שהיא עשתה. אבל כלובי חושב שאני טיפוס מגעיל...)

אז מנהל האתר חושב שאני טיפוס קטנוני (אני לא זוכרת כרגע את יתר הקללות). ניחא, אז המנהל חושב כך. עכשיו יש אישור לכל האשמותיכן.

כלובי, אתה מוזמן לצטט את ההודעות ששלחתי לך.


בליסנה, הצלחת להוכיח שאני בן אדם מה זה מופרע. אהובתך (אם את בכלל יודעת מה זאת אהבה) היא סמל השפיות. את ודאי מנהלת מוסד לחולי רוח. עלי והצליחי.
דיר פרודנס
לפני 18 שנים • 24 בינו׳ 2006

ועוד הערה לפני שאני חוזרת לישון

דיר פרודנס • 24 בינו׳ 2006
כמו כל יום מאז העליהום שלכם, אתם מוזמנים לתקוף אותי במשך כל היום. לשמחתי לא אהיה פה כדי לקרוא ואני לא מתכוונת לאחר פעם שלישית לעבודה גם היום.

רק לסיכום אומר לאור וחבורתה שלא הוכחתם דבר מלבד:

אתן חברות טובות ונאמנות ותומכות זו בזו, בייחוד כשיש מושא תקיפה אחד משותף (מסתבר שכל האישיות של אור אוהבות מישהו אז היא מסוגלת לקיים קשרים טובים)

החשבון שלי נמחק, אור מצטטת חופשי דברים מנותקים מהקשרם בחסות כלובי, מתוך ידיעה שאיני יכולה להביא ציטוטים כנגדה. מצידי תצטטי את כל ההודעות. זאת לא קלייר שמצטטת נכון? זאת אור. זאת לא את שהולכת אותי שולל במשך חודשים בצ'אט, זאת קלייר. אז הכל בסדר.

כשיהיה לי זמן אכתוב מכתב פרידה מהאתר הזה, אם יואיל מר כלובי לא למחוק גם את חשבוני זה.

ואז תהיה לבליסנה וקלייר אורה ושימחה ואהבתן תזכה למימוש שכמובן נמנע עד כה בגלל נוכחותי המאיימת.

אני מניחה שבסוף השבוע אעשה זאת אם אמצא לי כח.

(אני בן אדם מרושע חבלז)
Tainted​(לא בעסק)
לפני 18 שנים • 24 בינו׳ 2006
Tainted​(לא בעסק) • 24 בינו׳ 2006
תסלחי לי על החוסר רגישות:
אבל עוד מעט תגיעי בכוחות עצמך ל-4 דפים.

אני עד עכשיו אמרתי לנוגעים בדבר הכל בפרטי.

אבל אל תבכי שמגדפים אותך שאת עושה את אותו הדבר בשיתוף עם החברים שלך.


אני במקומך ובמקום כל המעורבים בנושא הייתי מפסיקה את הטררם הזה ונותנת לכולם לחזור לבתים שלהם לחיות בשקט


אגב, תבדקי עובדות לפני שאת מקיאה אותם על הדף וכותבת.

אני לא חברה טובה של זרונת ולכן הגבתי. אני תומכת לגמרי באור ישירות
galia​(לא בעסק)
לפני 18 שנים • 24 בינו׳ 2006
galia​(לא בעסק) • 24 בינו׳ 2006
פרודנס

חשבתי לא להגיב יותר לכל הפרשה הזאת, אבל חייבת לומר לך משהו ואני מבקשת ממך לקרא עד הסוף ולא חייבת להגיב רק תחשבי על זה.
לדעתי, כלובי עשה לך טובה שסגר לך את הכניסה לכלוב. חבל באמת שחזרת לכאן. זה המקום האחרון שאת צריכה להיות בו כרגע. בשביל מה לך? את חושבת שכל האנשים שכאן באמת אכפת להם משהו, חוץ מעצמם? (לא כולם, אבל הרוב). יש כאלה שמנצלים את הסיפור כדי לנעוץ בך עוד כמה סכינים, לא כי הם באים להגן על חבריהם, אלא כדי לנצל את ההזדמנות להחזיר לך על משהו-לך תדע.
את כל הזמן נסחפת לענות לכולם, את ממשיכה להפגע, אני בכנות חושבת שאת מסכנת שוב את בריאותך הנפשית. לעניות דעתי הבלתי קובעת, תעשי לעצמך טובה, תגידי לכולם שילכו לעזאזאל ותתנתקי מכאן.
דבר אחרון וקטן, אני סומכת על כלובי שלא העיף אותך בגלל מישהו שהשפיע עליו. אם העיף בצדק או לא זה רק בגלל שחשב בעצמו שצריך להעיף אותך. דווקא כלובי היה יכול להיות ידיד טוב , חבל שאת מעבירה אותו לצד השני.

בכבוד
גליה.