שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

טיפים לסשן ראשון עם בן/בת זוג חדש/ה

זאלופון​(שולט)
לפני 20 שנים • 29 באוג׳ 2003

טיפים לסשן ראשון עם בן/בת זוג חדש/ה

זאלופון​(שולט) • 29 באוג׳ 2003
כמעט כולנו היינו במצב הזה. מכירים פרטנר חדש, בדרך כלל בנבכי הרשת, היחסים מתהדקים ומתחממים, ומגיע הרגע בו עוברים לפסים מעשיים - הסשן הראשון, שהוא לפעמים גם הפגישה הראשונה. אירוע מרגש ומשמעותי לכל הדעות והצדדים הנוגעים בדבר.

מה לדעתכם ומנסיונכם כדאי לעשות לפני ובמהלך האירוע על מנת שיהיה נחמד, מרגש ובטוח יותר? איך לגשת לעניין, דרכים להתאים את עצמנו לפרטנר החדש והבלתי מוכר ואותו אלינו, באיזו אינטנסיביות כדאי לנקוט, אילו אקטים הולמים, ממה כדאי להזהר, הצעות, טיפים, כל מה שעולה לכם לראש.
shiri​(לא בעסק)
לפני 20 שנים • 29 באוג׳ 2003
shiri​(לא בעסק) • 29 באוג׳ 2003
אני חושבת שדבר ראשון, ולפני הכל - לדבר ולדבר הרבה. לנהל המון שיחות בהיכרות הראשונית , כאן ברשת, בטלפון, ואפשר גם כשכבר נפגשים פנים אל פנים (כן כן, לא חייבים לעשות סשן כבר בפגישה הראשונה). את השיחות האלה בתחילת הקשר צריך לדעתי לנצל גם להיכרות באופן כללי וגם (ובעיקר אם המטרה היא מפגשים לצורך סשנים ותו לא) להיכרות אחד עם ההעדפות, הנטיות, הציפיות, החששות והגבולות של השני. אני חושבת שאי אפשר "לבזבז" יותר מדי זמן על זה, וכמובן שהתאמת הציפיות הזו צריכה להימשך גם לאורך כל הקשר, אבל היא בהחלט חיונית עוד לפני שמתחילים. באופן כללי, ואת זה אני גם ממליצה לכל סאבית מתחילה שפונה אלי כדי לשאול או להתייעץ, אני מאוד לא בעד סגנון הפגישה הראשונה לצורך סשן כבר על ההתחלה, ובטח לא לפגישה ראשונה בסגנון של - "חכי לי ערומה על ארבע וקשורת עיניים בחדר במלון"...
אני חושבת שגם אם דיברתי עם מישהו ואני חושבת שאני מכירה אותו, והוא נראה אמין בעיניי, זה דבר מאוד מסוכן לעשות. פגישה ראשונה לדעתי צריכה להתקיים בבית קפה או מקום ציבורי אחר, ואם משם רוצים להמשיך הלאה - אחלה.
mr. hyde​(שולט)
לפני 20 שנים • 29 באוג׳ 2003
mr. hyde​(שולט) • 29 באוג׳ 2003
- ללכת על האיטואיציות באותו הרגע ולא לנסות לבנות בדיוק לפני הציפיות שלפני
- לזכור שזו רק ההתחלה ככול שההכרות והאמון ההדדי ילכו ויעמיקו ככה האיכויות רק תשתפרנה
- סבלנות, כמובן כלפי הפרטנר/ית אבל לא פחות חשוב גם כלפי העצמי
    התגובה האהובה בשרשור
pam
pam
לפני 20 שנים • 29 באוג׳ 2003
pam • 29 באוג׳ 2003
אין כזה דבר, לדעתי, לדבר על זה יותר מידי. אני חושבת שצריך לטחון את האמא של השיחות בקטע הזה. כולנו ראינו את הכתבה בעיתון השבוע.

להסתכל בעיניים. לא להוריד את המבט מהעיניים של הפרטנר. עמוק. הכל נמצא שם.
מלכה מלקה​(אחרת)
לפני 20 שנים • 29 באוג׳ 2003

מסכימה , כן , לא

מלכה מלקה​(אחרת) • 29 באוג׳ 2003
פאם - על איזו כתבה בעיתון את מדברת ?
שירי - בגדול אני מאד מסכימה איתך
מנסיוני האישי ככל שמדברים יותר יותר יודעים מה עושה את זה ומה לא
יכולים לדעת נקודות רגישות לטובה וכאלו שיכולות להרוס סאשן
בכלל לאו דווקא בקטע מיני - מאמינה ששיחה זה א ב של קשרים גם אם זה רק מין משובח
באשר לבית המלון ולהיות עירומה על 4 אז אני אישית חושבת שזה דבר מדליק עם אנשים מאד ספציפיים , אנשים שזאת המטרה איתם ואחרי שנוצרו שיחות שהובילו למקום הזה
קשה לי לדמיין את זה מהצד השני - שלך כנשלטת אז אולי מהמקום הזה זה קשה יותר
אבל נראה לי שזאת יכולה להיות חוויה מדהימה ככל חויה אחרת
תאיר​(נשלטת)
לפני 20 שנים • 29 באוג׳ 2003
תאיר​(נשלטת) • 29 באוג׳ 2003
סבלנות.
זאת לא הפגישה האחרונה שלכם (לפחות לא אמורה להיות אם אתם עושים דברים נכון) לא צריך להשתמש בכל הציוד שיש לכם, לא צריך לעבור בכל התנוחות ולנסות כל מעשה שקראת עליו.
סבלנות גם מבחינת העוצמות. אני לא חושבת שאי פעם סאבית נטשה דום כי הוא לא הצליף בה מספיק חזק בפגישה הראשונה.

אם אתה (הדום) נהנה מזה שהיא מלקקת לך את הרגליים או עושה מסאז', אל תמהר להפסיק את זה כדי לעבור להצלפות או לכל פעילות אחרת. מצד שני, שים לב. יש סאביות שללקק רגליים זאת לא פנטזיה מבחינתן אלא רק משהו שהן מוכנות לעשות, רצוי לא לשעמם את הסאבית מידי בפגישה הראשונה.

אני חושבת שרצוי שהסשן הראשון (וכפי ששירי העירה הוא לא חייב להיות בפגישה הראשונה) יהיה מאוד אירוטי ומאוד מהנה לסאב/ית. את היכולת להשאיר את הסאב נטול סיפוק או לעשות סשן שיענג בעיקר את הדום כדאי לשמור לשלב בו הסאב כבר מרגיש מתוכו צורך לתת בצורה כזאת לדום הספציפי הזה.