בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

תסלחו לי אבל זה קצת מרגיז...

דיר פרודנס
לפני 18 שנים • 26 בינו׳ 2006

תמימות מטעה....

דיר פרודנס • 26 בינו׳ 2006
אז אולי שהמלכה אלונה תהיה בורר והזונה לשעבר שלה תהיה התליין. אחר כך נלך כולנו לאכול גלידה.
בורר, בורר, בורר. בררר, קר. אני הולכת לישון. קחו לכם איזה בורר שתרצו, מצידי את המלך זרובבל החמישי, ופרסמו את תוצאות מסקנות ועידת אור על גבי הפורום ואז סוף סוף נדע מיהו הצדיק ומיהו הרשע.
כעת תמימות את יכולה לכתוב את המילה בורר עוד מאה פעם. אם זה יעזור לך לשחרר אגרסיות - אני בעד. אני הלכתי לראות סרט. בבקשה תני לי להאמין בך ולדעת שאני יכולה לראות סרט בלי לחשוב שאת ממשיכה לשרשר פה עוד הבלים. אניגמטית וקלייר אולי בחופשה אבל כמה נחמד שהשליטה ותמימות מטעה ממשיכות לעשות עבורן את העבודה.
תמימות מטעה
לפני 18 שנים • 27 בינו׳ 2006

Re: תמימות מטעה....

תמימות מטעה • 27 בינו׳ 2006

פרודנס, ללא ספק ניחנת בחוש הומור משובח שאכן גרם לי להתגלגל פה מצחוק לרגע,
אבל בסופו של דבר גם השנינות, גם הנחישות וגם הודעותיך החוזרות ונשנות לא יכולים לחפות על עובדה אחת פשוטה -


- עשית ככל יכולתך כדי להכתים את שמן של אור, קלייר ואניגמטית במשך שנה וחצי אך כשנותנים לך את האפשרות לברר את טענותייך מול טענותיהן באופן אובייקטיבי ולהציגן באותו מקום ציבורי בו חשפת מלכתחילה, את מעדיפה להמלט מכך ולהמשיך לפגוע בדרכך הבזויה. ובסופו של דבר, זו הרי מטרתך היחידה. -
דיר פרודנס
לפני 18 שנים • 27 בינו׳ 2006

תמימות מטעה...(כמה מטעה? המון)

דיר פרודנס • 27 בינו׳ 2006
תודה על המחמאות בהתחלה (נסיון נחמד לאיזון שכביכול מעיד על כושר שיפוט מהיימן)

זה ממש מפריע לי שאני רוצה לראות סרט אבל כל הזמן מנקרת בי התחושה שמישהו הולך להתקיף אותי. אני שוקלת להתלונן על הטרדה. ספרתי כבר חמש עשרה הודעות שלך שעניין כולן הוא בי. אני חוששת שאת אובססיבית ועל כן מהווה סיכון לסביבה. אני שוקלת להגיש תלונה במשטרה נגדך. בעצם לא, אני רוצה בורר. מה? את לא רוצה בורר? אז את מודה שאת אשמה? צאי מהחיים שלי. לא, בעצם צאי מהחיים שלנו. תודה. לילה טוב.
Tame
לפני 18 שנים • 27 בינו׳ 2006

אוך

Tame • 27 בינו׳ 2006
טוב שיקי,
השרשור הזה מת כבר (הוצא להורג?)
אולי תפתח שרשור נוסף כדי שנוכל לשוחח קצת?
בעצם אני לא בטוח שיש טעם..

מה דעתך?
teacher​(שולט)
לפני 18 שנים • 27 בינו׳ 2006

אם כבר כולכן כאן...

teacher​(שולט) • 27 בינו׳ 2006
בכלל מעניין אתכן האתר הזה?
מעניין אתכם שיש פה עוד אנשים בשכונה?

כי מה שאתן עושות כעת זה לא אאוטינג - זה טרוליות.
רפאל
לפני 18 שנים • 28 בינו׳ 2006
רפאל • 28 בינו׳ 2006
תמימות מטעה כתב/ה:
ההתחמקות שלך מבורר אמיתי ואובייקטיבי מעלה תהיות.

סליחה? הדרישה של דיר-פרודנס שהבורר יבוא מחוץ לקהילה היא התחמקות? במה ההתעקשות של השליטה, שהבורר יבוא מתוך הקהילה, כלומר מתוך המקום שבו היא מנצחת על דעת הקהל, תורמת לאובייקטיביות של הבוררות?
סוכן משנה מבנה
לפני 18 שנים • 28 בינו׳ 2006

לרפאל,

סוכן משנה מבנה • 28 בינו׳ 2006
דרישה לפסיכיאטר מחוץ לקהילה - אכן נשמעת כהתחמקות.
מה הסבירות למצוא פסיכיאטר (אולי שופט עליון בדימוס? סקאליה עדיין בארץ, אולי נבקש ממנו?) מחוץ לקהילה שיסכים להתעסק בנושא בחינם ובזמנו הפנוי? ההנחה שלי, ואולי אני טועה, שזה קרוב לבלתי אפשרי ולכן, מישהיא כאן מתחמקת. האם אין אמון באחריות של כלובי לקהילה הזו וביכולתו לשמש בורר? אך האם בכלל יש צורך בבורר? הרי אף צד לא חייב כלום לצד השני - לכל אחד יכולה להיות אמת שונה. ואם מישהו מאמין במשהוא, אז בעבורו זה לא שקר, כך ג'ורג' קונסטנזה לימד אותי.

מעבר לכך, האם באמת יש צורך בפסיכיאטר (בהנחה שאינך פוסל אותו ואת חבריו ואת האסטרולוגים ושות' על רקע אפיסטמולוגי), או שניתן להסתפק במקרה הזה בקצת שכל ישר?
לו אניגמטית ובליסאנה, וקלייר ואור כל כך מנוולות - לא הגיוני לעזוב אותן, להתעלם, להתרחק ולהתרכז בחיים החדשים עליהם שמענו כל כך הרבה? לא פשוט יותר לנתק מגע עם אנשים כל כך נבזיים? או שאולי קייסי צודקת, וזו אינה אלא דרך להישאר בחיים של אניגמטית - גם בניגוד לרצונה?

ומה זה הסילוק הזה מהאתר? זה בכלל אפשרי טכנית? שתחליף ניק ותיצור קשרים חדשים, בריאים יותר עם כאלו שיאהבו אותה - זה מה שהשכל שלי היה אומר לי לעשות, לו הייתי אני חווה את הפגיעה אותה היא תיארה. יכול להיות שהשכל שלי אינו ישר, אולי. אבל משום מה, אני מאמין שאני יודע לחשוב. לו ידידתך היתה צודקת - השבוע האחרון היה מתנהל אחרת לגמרי.

אתה אומר שאני משוחד? יכול להיות מאוד. אני חולה על הפנטזיות של קלייר שאישיותה יותר מלאה ואמיתית מהרבה חלולים - לא, אתה בוודאי שאינך חלול, כתיבתך מעוררת הקנאה יכולה להעיד על כך, אבל אתה יודע שהחלולים הם הרוב.. ראבאק, הן מנוולות? שתמחוק אותן מהחיים שלה. ההתנהגות ההפוכה מלמדת יותר מכל בוררות חסרת טעם. זה השכל הישר שלי. אולי לך יש שכל ישר משלי, אולי פתלתל משלי. אולי באמת אני זה שטועה, אך איני חושב כך. למדתי לסמוך ואף להתפרנס מההיגיון שלי.
לולא היית אדם שמצטייר כנחמד, לא הייתי טורח להבהיר לך עד כמה אנחנו חושבים אחרת. ואני מסכים איתך, זה לא רע לחשוב אחרת, אבל במקרה זה, השכל הישר זועק..