Tame |
לפני 18 שנים •
3 בפבר׳ 2006
לפני 18 שנים •
3 בפבר׳ 2006
Tame • 3 בפבר׳ 2006
אה,
האמת שכשאמרתי "כיבד" התייחסתי לדבריה של זריאל מעלי שדיברה על כיבוד מילת הביטחון. |
|
aka BODYGUARD |
לפני 18 שנים •
3 בפבר׳ 2006
לפני 18 שנים •
3 בפבר׳ 2006
aka BODYGUARD • 3 בפבר׳ 2006
גם אני...
|
|
Tame |
לפני 18 שנים •
3 בפבר׳ 2006
לפני 18 שנים •
3 בפבר׳ 2006
Tame • 3 בפבר׳ 2006
בודיגארד כתב:
"מבחינתי התשובה ברורה ושקופה. אמרה לא? קומי , התלבשי ולכי. לא=לא=לא!" אנג'י כתבה: "קומי, התלבשי ולכי?? רגיש." זריאל כתבה: "אולי זה לא רגיש אבל זה הכי נכון לעשות לקום באותו רגע וללכת אין לך מה לעשות יותר עם דום שלא מכבד את ה"לא" שלך או את המילת הביטחון" טיים כתב: "אבל אם הוא עצר את הכל אז הוא כן כיבד, לא?" בודיגארד כתב: "כבוד לא שייך לכאן, TAME, ממש לא... רק אחריות." - אם תוכל להסביר לי את ההקשר של מה שכתבת לדברים הקודמים אני אשמח |
|
בטי בום(שולטת) |
לפני 18 שנים •
3 בפבר׳ 2006
לפני 18 שנים •
3 בפבר׳ 2006
בטי בום(שולטת) • 3 בפבר׳ 2006
פעם לפני עידן האפרוח היה לי סאב שממש אהב לצעוק לא ולהתחנן שאני אפסיק
הוא היה בוכה תוך כדי וצורח די . הוא הסביר לי שההנאה הכי גדולה שלו היא בתחושה שלא מקשיבים לו ו"כאילו" אונסים אותו . היה לנו ברור (אחרי שיחה וברור ) שעד שלא נאמרת מילת הבטחון לא נפסק הסשן . אז העניין שלא שגורר תתלבשי ותלכי לא נראה לי , תמיד צריכה להיות שיחה שמבררת מאיפה הלא . לא תמיד זה משחק , יש פנטזיות שכשאתה מגיע להגשים אותן הן לא בדיוק מה שחשבת ויש עוד המון סיבות להגיד לא . לי ברור שלא אצל הסאב / סאבית יגרום לי לעצור ולשאול מה קרה ? דום שמתעלם וממשיך הלאה בלי לברר כאילו התעלם ממילת בטחון . |
|
עינבר |
לפני 18 שנים •
3 בפבר׳ 2006
לפני 18 שנים •
3 בפבר׳ 2006
עינבר • 3 בפבר׳ 2006
בטי בום-קטלני כתב/ה: (אחרי שיחה וברור ) לי ברור שלא אצל הסאב / סאבית יגרום לי לעצור ולשאול מה קרה ? דום שמתעלם וממשיך הלאה בלי לברר כאילו התעלם ממילת בטחון .
זה בדיוק העניין, לדבר לפני הסשן ולבדוק עם זאת איזה הנאה שלה. לעצור ולשאול. גם לברר אחרי. יש הבדל בין עם מישהו המשיך בתום לב, למרות שרציתי שיפסיק ואחר כך הוא עושה לי אפקר ארוך, שבו אנחנו מדברים, מתחבקים שעות, הוא מכיר לי תודה על שסבלתי אותו, מתנצל ובדק שוב ושוב שהכל בסדר אצלי. מסתם מישהו שהמשיך ואחר כך אין עם מי לדבר. |
|
Grey / Green |
לפני 18 שנים •
3 בפבר׳ 2006
לפני 18 שנים •
3 בפבר׳ 2006
Grey / Green • 3 בפבר׳ 2006
החוק דווקא די מעניין -- במובן של מיושן וונילי -- בעניין הזה. די בפשטות, צריכה להיות חדירה, והיא צריכה הייתה להגיד לא לפני שהייתה חדירה.
רוצה לומר: מישהו קשר אותך, הצליף בך וגמר לך על האף, ייתכן שאפשר יהיה להגיד עליו, מבחינת החוק, שהוא התעלל בך, אבל אונס זה לא. ולפעמים הבאות: מילת ביטחון מוסכמת מראש. חברה או חבר זמינים בטלפון. וגז מדמיע. |
|
Here And There(נשלטת) |
לפני 18 שנים •
3 בפבר׳ 2006
..
לפני 18 שנים •
3 בפבר׳ 2006
Here And There(נשלטת) • 3 בפבר׳ 2006
יכול להיות שלא הבנתי את השאלה, אבל התשובה נראית לי חד משמעית, אם היא אומרת לא, והוא מבין שהיא רצינית אז הוא צריך להפסיק וזה לא משנה באיזה מצב הם נמצאים. זה שהוא יכול להשתמש בתירוץ הישן נושן ש"היא לא אמרה מילת ביטחון" או ש"הוא לא הבחין במצוקה" נכון, אבל זה עדיין נחשב לאונס.
גם בין שני ונילים, שאז המצב פחות מורכב והרבה יותר ברור, גם אם זה באמצע חדירה, ברגע שהיא אומרת "לא" הוא צריך להפסיק. |
|
המלט |
לפני 18 שנים •
3 בפבר׳ 2006
Re: ..
לפני 18 שנים •
3 בפבר׳ 2006
המלט • 3 בפבר׳ 2006
fairy כתב/ה: יכול להיות שלא הבנתי את השאלה, אבל התשובה נראית לי חד משמעית, אם היא אומרת לא, והוא מבין שהיא רצינית אז הוא צריך להפסיק וזה לא משנה באיזה מצב הם נמצאים. זה שהוא יכול להשתמש בתירוץ הישן נושן ש"היא לא אמרה מילת ביטחון" או ש"הוא לא הבחין במצוקה" נכון, אבל זה עדיין נחשב לאונס.
גם בין שני ונילים, שאז המצב פחות מורכב והרבה יותר ברור, גם אם זה באמצע חדירה, ברגע שהיא אומרת "לא" הוא צריך להפסיק. ונילים זה סיפור אחר. בקונטקסט הבדסמי, "מחנכים" את כולם במפורש לא לבחור ב"לא" כמלת בטחון, בדיוק מהסיבה שעלתה כאן בשרשור הזה -- לפעמים אומרים "לא", ולא רוצים שזה יפסיק, וכאשר נקבעה מראש מילת בטחון, שונה מ "לא", יש להשתמש בה, ולא ב "לא". כאמור, ונילים זה סיפור אחר. שם - חלה משוואת בודיגארד לא=לא=לא, ולו מהסיבה הפשוטה שאין שום אלטרנטיבה. |
|
עינבר |
לפני 18 שנים •
4 בפבר׳ 2006
המלט , מה זה אומר ?
לפני 18 שנים •
4 בפבר׳ 2006
עינבר • 4 בפבר׳ 2006
רע לי, אני מתחרטת, אני רוצה להפסיק, אני בוכה ומבקשת שתפסיק, שאני לא יכולה יותר
בגלל שמתישהו סכמנו על מילת הבטחון, לא תשאל אפילו אם זה אמיתי אני מבינה שאני צריכה, לדעתך, להיות מחונכת להגיד "אדום" או "זוקיני" או "נשברתי" , אבל אם החינוך לא נטמע בי, בגלל שאני חדשה, מפני שמילת בטחון נשכחה או לא טבעית וכל מה שאני יכולה לעשות כרגע , זה להגיד לא, אז אפשר להמשיך ? וגרי / גרין - אם זה לא אונס, אז זה תקיפה מינית או התעללות מינית - חוקי זה לא ! |
|
מאסטר מיינד(שולט) |
לפני 18 שנים •
4 בפבר׳ 2006
Re: המלט , מה זה אומר ?
לפני 18 שנים •
4 בפבר׳ 2006
מאסטר מיינד(שולט) • 4 בפבר׳ 2006
עינבר כתב/ה: רע לי, אני מתחרטת, אני רוצה להפסיק, אני בוכה ומבקשת שתפסיק, שאני לא יכולה יותר
בגלל שמתישהו סכמנו על מילת הבטחון, לא תשאל אפילו אם זה אמיתי אני מבינה שאני צריכה, לדעתך, להיות מחונכת להגיד "אדום" או "זוקיני" או "נשברתי" , אבל אם החינוך לא נטמע בי, בגלל שאני חדשה, מפני שמילת בטחון נשכחה או לא טבעית וכל מה שאני יכולה לעשות כרגע , זה להגיד לא, אז אפשר להמשיך ? ! השאלה ברורה וחדה, אבל התשובה לא כל כך, כי משהו בכל זאת חסר בשאלה: איך הגענו למצב הזה? אם, למשל, זו בדיוק המשאלה של הסאבית: "אתה תכה אותי, אני אצעק 'לא' אבל אתה תהיה קשוח ולא תשמע לי ותמשיך, עד שאומר את מילת הבטחון" (זה לא משהו שהמצאתי, יש משאלות מהסוג הזה שמבטאות צרכים עמוקים) אז אי אפשר להחזיק את המקל בשני קצותיו ולטעון שזו היתה תקיפה. אם, לעומת זאת, האדון הוא שבונה את הסיטואציה כדי לקחת את השפחה למקום שהוא אוהב ושהוא משער שיהיה לה טוב בו, הוא חייב להיות רגיש ביותר לכל תגובה ולבלום אם משהו מאותת על מצוקה, כי ייתכן שהוא טועה מאוד. אם הוא לא רגיש זו בהחלט תקיפה ומן הסוג הגרוע. |
|