שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

חובתו של דום

nerissa​(אחרת)
לפני 18 שנים • 7 בפבר׳ 2006
nerissa​(אחרת) • 7 בפבר׳ 2006
שיח חרשים אילמים. בחיי.

אני מנסה לעשות קצת סדר. בשבילי.

מה שאני מבינה מהממתין הלא ממש סובלני הוא שמדובר לא על פניה כזו או אחרת, ברת ניטרול ואיגנור..
מדובר על משהו הרבה יותר עמוק.

הטרדות סידרתיות. על מישהו אובססיבי שלא מוכן לקבל דחייה וממשיך להטריד את הסאבית.
במקרה כזה בהחלט אותה אישה חייבת לערב את כל מי שקרוב אליה ויכול לעזור. מאסטר, חבר, חברה, בעל האתר וכו'.
אני אישית הייתי מתייחסת לזה כהטרדה רק במידה וננקטו כל האמצעים לנטרל את האיש - והוא מוצא דרכים חלופיות להמשיך ולהציק:
הוא נחסם בכל מקום (גם ממסנג'ר או אי סי קיו אפשר לחסום)
הוא נחסם בתא המסרים
הוא הוכנס לאיגנור בצ'טים

אם אותו דום מוצא דרכים נוספות להטריד את אותה אישה (מצליח להשיג טלפון שלה וכו'.. ולצערי כבר היו מקרים כאלה) - זה כבר הרבה מעבר לויכוח הקטן שהתפתח כאן.
זו הטרדה לשמה. זה הרבה מעבר ל"וואי! תראה מאסטרי! הוא מתחיליתי ויש לי קולר! אני המומית לגמרי! תצילותי, הו מאסר גדול וחזק שלי??"

צ'מעו. עם כל הריצות האלה כאן סביב הזנב, אנחנו מפספסים את הגרעין של הבעיה. קורה בהחלט שיש כאן בסביבה מטרידנים סדרתיים.. אבל זה לגמרי לא קשור לקולר כזה או אחר.

העובדה שהמוטרדת נושאת קולר לא הופכת אותה חסינה יותר או "מורמת מעם" או "מוגנת על פי חוקי יסוד הבי די אס אמו וקודי האתיקה של מאסטרים בעלי ותק של 10 שנים ומעלה ועם קוטר של 4 ס"מ מינימום" (סתם תוספת קטנה שלי.. icon_wink.gif ).

כל אישה המוטרדת כאן אמורה לקבל הגנה! ונשבעת לכם שאין קשר לעובדה שיש או אין קולר. כל הנשים כאן נתונות ל"חיזורים" בלתי פוסקים. לא חשוב הסטטוס שלה, צבע השיער, המשקל שלה בגוף, המשקל שלה בקודקוד - היא נקבה ומעצם זאת נתונה לחיזורים. (יעידו על כך, סאביות פנויות, סאביות מקולרות, מלכות, סוויצ'יות ומחלקת התה)

ולא - מוטרדת זה לא אומר איזו התעקשות בתא המסרים של דום השולח שני מסרים ברצף למרות שאמרת לו "די!". כי לזה יש פתרון. חוסמים. מי שלא עושה זאת - נהנית מתשומת הלב ורותמת את זה לעשות חיינד'לה למאסטר שלה. ככה @שוט.

וכן. במידה וישנם מטרידנים אובססיביים - יש צורך לטפל בנושא לעומק.
זה כבר מתקשר עם נושא אחר שהעלה Boazz , שזה קצה של פיתרון.
http://www.thecage.co.il/phpBB/viewtopic.php?t=13274
מUחדת
לפני 18 שנים • 7 בפבר׳ 2006
מUחדת • 7 בפבר׳ 2006
ממתין בסבלנות כתב/ה:
...9 לגבי כל יפי הנפש.. חכו חכו אני רוצה לראות את היום בו, אחד האדונים יטריד את שפחתכם, ובסופי של דבר יקח אותה מכם. מה אז תגידו? היתה אז תהיי אחרת? וגם היא תלך ,,,ותבוא אחרת...ומעגל זה יימשך לעד?

תודה תודה לכולכם...מקרב לב..

ממתין בסבלנות.



א. אני אצטט אותי בתגובה הראשונה לפוסט הזה:
בחרתם לכם סאביות שנוחות למניפולציות?- תאכלו את הדייסה שלכם.


ב. אין לי בעיה שגברים נשואים ונשים נשואות יעשו ככל העולה על רוחם מחוץ ובתוך מסגרת הנישואין.
כן יש לי בעיה עם מוסר כפול {רומא- ישראל?...נו באמת}.
אתה מתעסק {כן זוגיות- לא זוגיות} עם אישה נשואה ומטיף נגד פניה {!!!} למקולרת-
זה מריח רקוב.
doctor strangelove​(שולט)
לפני 18 שנים • 7 בפבר׳ 2006

המנגינה אולי לא אותה המנגינה, אבל המוסיקה אותה מוסיקה . . .

doctor strangelove​(שולט) • 7 בפבר׳ 2006
ממתין בסבלנות כתב/ה:
ראשית אני מודה מקרב לב, לכל מי שענה , כתב, והעלה את דעתו.
דעתכם חשובה , גם אם היא לא כדעתי. כי אני גם לומד את הכלל דרך היוצא מהכלל. או להיפך.
תלוי מנקודת מבטי.

אז מה למדתי.


רגע, זה אותו ממתין בסבלנות שהכרנו? נשמע קצת... הממ... שונה? מעודן כיופלה? אכן, עברנו כברת דרך. ואתה יודע מה? סבבה, בוא נראה באמת מה למדת.

ציטוט:
2. למדתי שלרוב, אף אחד לא מוכן לקבל עליו כללים. אותי למדו את הפתגם "ברומא התנהג כרומאי". אז מה אם אני נשוי, נישואי הינם בישראל, ואילו הבדס"מ הוא ברומא, ושם אני רומאי. אני ברומא מוכן לקבל עליי את הכללים של שמור לי ואשמור לך.


שתי אמירות, שתי טעויות.

1- מה שרבים מאיתנו ניסו לומר, זה שאין לנו בעיה עקרונית עם כללים. יש לנו בעיה מאוד ספציפית עם כללים מאוד ספציפיים, שהם פשוט כללים לא טובים, שאנחנו, משביתי שמחת שרשורים שכמונו, לא מסכימים איתם. למעשה, אם לא שמת לב, אפילו הצענו כלל נגדי לכלל שלך: מותר לפנות לכל אחד ואחת, ללא הבדל דת, גזע, מין, לאום ודום, אסור להטריד, וחובה לקבל לא בתור תשובה, גם ללא הבדל דגמלו"ד. מעתה אמור: כולנו ממש מתים על כללים, אבל על כאלה שהם כללים ראויים בעינינו. למה להגביל 7 מיליארד סוטים מלפנות, רק בגלל שיש איזה 3 שקשה להם לקבל לא בתור תשובה?

2- אתה אולי מרגיש עצמך קיסר, אבל מה לעשות, wake up, כולנו פה, אפילו הדומים, סתם פאקינג אזייאתים. ובאמת אין שום צורך לטרנספר את ה-BDSM שלנו לרומא, רק כדי שאתה תוכל לבגוד באשתך אבל אני לא אוכל לפנות לסאבית שלך. לידיעתך, מוסר, להבדיל מפורנוגרפיה, אינו שאלה של גאוגרפיה. וגם ברומא היו עונים לך את אותו דבר. ביררתי...

ציטוט:
4. כתבתי את הפוסט הזה, בעקבות שיחת טלפון שהיתה לי עם דום, שדום אחר פגע בסאבית שלו, מילולית, הטרדות, וכיוצא בזה. אני אישית, הייתי פונה אליו בנימוס ואומר לו את דברי. זה ששוחחתי איתו היה מוכן לרצוח אותו תרתי משמע. ומכאן שהייתי חייב להעלות את הפוסט הזה.


לא השתגעתי, בלשון המעטה, על הנסיון שלך להציל את עמדתך בשרשור על ידי ספין פופוליסטי.
הנושא שאיתו פתחת, היה מאוד מוגדר ומצומצם, הכותרת (אל תתבייש, תציץ) הינה "חובתו של דום", והרעיון העיקרי הוא "דומים חייבים לשמור על הטריטוריה שלהם בדיוק כשם שהם צריכים לשמור על הטריטוריה של דומים אחרים". כלומר, הנושא שהתחלת איתו היה הזכות לפנות לסאבית מקולרת, וחובת הדום שלה להגן עליה מפני פניית-חטא שכזו.
הנושא שאיתו סיימת, לעומת זאת, אינו המוסריות שבסתם פניה לסאבית מקולרת, נושא שבו ראית שאתה במיעוט על גבול דעת יחיד, אלא נושא אחר לגמרי, של הזכות לפגוע מילולית ולהטריד, עניין כללי שאין לו ולא כלום עם דומים, סאביות, יחסי שליטה וכו', ושהוא הכי טריויאלי בעולם - ברור שאסור לפגוע מילולית ולהטריד, לא? צריך בשביל זה שרשור?
ספינינג - רק במכון כושר. לא בדיונים.

ציטוט:
7. דר' סריינג'לאב, כבר מיד לאחר שהעליתי את הנושא תיקנתי במידית את שגיאת הכתיב, ולא לא אחסוך ממך את העברית שלי, אני מוכן להתמודד איתך בהבנה בכתיבה, או בפרשנות בלשנית של העברית על כל, סוגיה מקורותיה, וצורותיה. לעיתים תוך כדי כתיבה מהירה יוצאת טעות הקלדה, וזה בסדר במיוחד שישלי מקלדת שהמקשים בה מאד קשים, ואז לצערי ישנן טעויות, שאינני יכול להמנע מהן. לא לא תפשת אותי בקלקלתי..מצטער.


תשמע דבר מעניין. כשקראתי את הסעיף הזה, התגובה הספונטנית שלי היתה לכתוב לך שאם היה מדובר בטעות כתיב, אז אני מתנצל. לא מחזיק מעצמי אדם קטנוני, להיפך, וטעויות קורות לכולם. יצא שעד שהגעתי בתגובה לסעיף 7, הצצתי שוב בפוסט הראשון שלך, ואז... ראיתי את ה"תיקון"...

ציטוט: והייתי רוצה שהחברים יוקיעו, ויקיעו מתוכם מקרים שהם מכירים


סליחה, אבל מה זה "יוקיעו, ויקיעו"???...."יורידו, וירידו"? "יושיעו, וישיעו"? אל תכעס, אבל זו כאילו כפילות של אותה מילה, אלא שהמילה השניה היא טעות.... אם כבר, היה מקום לכתוב "יוקיעו, ויקיאו". יצא שיותר ממה שתיקנת, קלקלת. מרגיש לי לגמרי לא נוח להתעסק עם העברית שלך, אבל נראה שיחסי השליטה שלך עם העברית לא משהו. זו לא מגרעה, לשלוט בעברית ברמה ממוצעת, לא גבוהה, ובחיים לא הייתי מעז לרדת על מישהו שהוא עולה חדש או סתם ישראלי עם עברית מצ'וקמקת. מה שפה קצת צורם, זה הנסיון שלך לדבר בשפה גבוהה, שמתרסק כל כמה משפטים באופן שיוצר רושם שסופר הצללים שלך הוא האוירון, אלון ("אליעזר בן יהודה") מזרחי. לתשומת ליבך, אודה.

ציטוט:
9 לגבי כל יפי הנפש.. חכו חכו אני רוצה לראות את היום בו, אחד האדונים יטריד את שפחתכם, ובסופי של דבר יקח אותה מכם. מה אז תגידו? היתה אז תהיי אחרת? וגם היא תלך ,,,ותבוא אחרת...ומעגל זה יימשך לעד?


אהבתי את הרצף הלוגי והמחשבתי של "יטריד... ובסופו של דבר ייקח אותה מכם". תחליט: מדובר במטריד, אחד שרוצים להפטר ממנו, או בדום שרמנטי עם קסם לטיני שיכול לקושש סאביות משוייכות כלקט ביצים עזובות משל היה הדום שלהן אפר ואבק?

ובכלל, כל הפרופגנדה הזו, כאילו מדובר בתופעה נוראה, ב-vicious circle, כאילו מדובר בהשלמת ציוד בטירונות, היום לקחו לך את החגור, מחר אתה תגנוב לאחרים, נשמעת לי קצת מופרכת. זה גם קצת מזכיר שאלות אחרות שתמיד שואלים את יפי הנפש,מסוג "אם מחר הילדים שלך ייהרגו בפיגוע, גם תהיה בעד החזרת שטחים?". ובכן, תתפלא, אבל אני לא מפחד מכך שיום אחד תהיה לי שפחה שתתפתה, עד כדי כך שאני אהיה בעד לבנות קרינולינה של גדר הפרדה מסביב לכל סאבית. האשה, הסאבית התפתתה? צריך לסמוך עליה שהיא יודעת יותר טוב מכל אחד אחר מה טוב לה.

******

ואחרי שאתה היית יומרני והכתרת את ההודעה הזו שלך בתור "מילות סיכום", עלק, אז גם בא לי להיות קצת יומרני ולומר לך מה בעיני עובר כחוט השני לאורך כל ההודעות שלך, זו התפישה שלך את עצמך כפטרון, כמושיע, כשומרוני הטוב, כזה שיודע טוב מכולם מה נכון ואיך צריך:

* אתה פותח שרשור בשם "חובתו של דום", שבו אתה רוצה לחוקק לנו חוקים, קומפלט עם מערכת ענישה אפקטיבית.

* לא רק כשמדובר בסאבית שלך, אלא גם כשמדובר בחבר שלך שהוא דום בעצמו, אתה רואה את זה לחובה שלך דוקא לעשות מעשה ולפתוח דיון "הייתי חייב להעלות את הפוסט הזה". דהיינו, לא רק שאתה יודע יותר טוב מהסאביות מה נכון, את הגם יודע יותר טוב מהחבר הדום.

אמיתי אמיתי? גם אני די wise ass, בטח שמת לב. גם אני די מעורב, ולא אדיש לדברים שאני נתקל בהם ונראים לי לא בסדר. ועדיין, צריך לפעמים לתת לעולם הזדמנות להתנהל בלעדינו, בלי שנגיד לו מה לעשות. וזו לא החובה שלך לתקן את העולם. ואם אתה כבר מנסה לעשות את זה, אז בבקשה עם קצת יותר כבוד אמיתי ולא מעושה לאחרים, ועם פחות הו-הא ויומרנות ועם שטיח אדום ליפי-נפש, סך הכל, בינינו, אתה הרי חושב שאתה בעצמך יפה הנפש מספר אחת, אבי כל הסאביות והחמורבי של ה-BDSM.

ציטוט:
נ.ב אם מישהו "נפגע" מעוקצנות , או מדברי ..עימו הסליחה.


כנ"ל.

ולהתראות בשרשור אחר.... אני לא אמחק את מה שכבר כתבתי, אבל כתבתי פאקינג נאום. too much. סורי.
זרה מוכרת
לפני 18 שנים • 7 בפבר׳ 2006
זרה מוכרת • 7 בפבר׳ 2006
מיוחדת. כתב/ה:
ממתין בסבלנות כתב/ה:
...9 לגבי כל יפי הנפש.. חכו חכו אני רוצה לראות את היום בו, אחד האדונים יטריד את שפחתכם, ובסופי של דבר יקח אותה מכם. מה אז תגידו? היתה אז תהיי אחרת? וגם היא תלך ,,,ותבוא אחרת...ומעגל זה יימשך לעד?

תודה תודה לכולכם...מקרב לב..

ממתין בסבלנות.



א. אני אצטט אותי בתגובה הראשונה לפוסט הזה:
בחרתם לכם סאביות שנוחות למניפולציות?- תאכלו את הדייסה שלכם.


ב. אין לי בעיה שגברים נשואים ונשים נשואות יעשו ככל העולה על רוחם מחוץ ובתוך מסגרת הנישואין.
כן יש לי בעיה עם מוסר כפול {רומא- ישראל?...נו באמת}.
אתה מתעסק {כן זוגיות- לא זוגיות} עם אישה נשואה ומטיף נגד פניה {!!!} למקולרת-
זה מריח רקוב.



אני יודעת שאני נשואה (בינתיים)
ויודעת גם ש...

אבל חייבת לחזק את דבריה של קמיצתי הסוררת.

עם כל הכבוד לכולנו... בני האדם (שולטים נשלטים ועציצי קקטוס פוטנציאליים) - סאבית/שפחה שהינה ברת דעת ומאפשרת ל"מטרידן" זה או אחר לקחת אותה מאדונה.... הרי זה אומר משהו על הקשר מלכתחילה.

ותאמין לי ממתינוש...
אם מישהו יצליח להפריד בין שפחה לאדונה במניפולציות למיניהן... קרוב לודאי שעדיף לו בלעדיה.


זרונת
שפחה שאינה רכוש
בעלת הרכוש המיוחד ביותר. - אלפקה בת זרש לבית בליעל.
בטי בום​(שולטת)
לפני 18 שנים • 7 בפבר׳ 2006
בטי בום​(שולטת) • 7 בפבר׳ 2006
ד"ר סטריינג לאב , אני לא מכירה אותך אבל קח נשיקה ממני }{
הוצאת לי את המילים מהפה .

הוא היה צריך לכתוב , אני מזיין מהצד ובגלל שאני יודע שאפשר להגיד לאישתי שאני כותב חוזר מנכ"ל אבל בעצם להתחיל עם סאביות ברשת ואני יודע כמה קל לרמות אז בוא נתאגד אנחנו ה"גברים האמיתיים " ונשמור על הנשלטות האילו שלא יברחו לנו מהידיים .
ובגלל שאין לי הערכה לנשים , בכלל אני באופן אישי משקר לאישתי והיא המפגרת הקטנה עדיין מאמינה לי ומכבסת לי את התחתונים אז אני יודע שקל לרמות נשים אז הן עלולות להיכנע לפיתויים
לכן צריך חוקים במקום הזה (רומא לעניים ) ונכין רשימות שחורות .

לי יש רעיון תתאגדו ותפנו לכלובי שיארגן פה שלכל סאבית עם קולר יהיה מנגנון מפקח שכל הודעה אליה תצטרך אישור מה"דום" שלה . אחלה רעיון נכון ?

וואלה כאילו סטנדרטים כפולים כבר לא ראיתי מזמן .
שלום לצביעות!
זרה מוכרת
לפני 18 שנים • 7 בפבר׳ 2006
זרה מוכרת • 7 בפבר׳ 2006
בטי בום-קטלני כתב/ה:
ד"ר סטריינג לאב , אני לא מכירה אותך אבל קח נשיקה ממני }{
הוצאת לי את המילים מהפה .

הוא היה צריך לכתוב , אני מזיין מהצד ובגלל שאני יודע שאפשר להגיד לאישתי שאני כותב חוזר מנכ"ל אבל בעצם להתחיל עם סאביות ברשת ואני יודע כמה קל לרמות אז בוא נתאגד אנחנו ה"גברים האמיתיים " ונשמור על הנשלטות האילו שלא יברחו לנו מהידיים .
ובגלל שאין לי הערכה לנשים , בכלל אני באופן אישי משקר לאישתי והיא המפגרת הקטנה עדיין מאמינה לי ומכבסת לי את התחתונים אז אני יודע שקל לרמות נשים אז הן עלולות להיכנע לפיתויים
לכן צריך חוקים במקום הזה (רומא לעניים ) ונכין רשימות שחורות .

לי יש רעיון תתאגדו ותפנו לכלובי שיארגן פה שלכל סאבית עם קולר יהיה מנגנון מפקח שכל הודעה אליה תצטרך אישור מה"דום" שלה . אחלה רעיון נכון ?

וואלה כאילו סטנדרטים כפולים כבר לא ראיתי מזמן .
שלום לצביעות!


בטינקה.

מצטערת אבל בקולר שלי אין מקום להכניס את הכתובת "הדום שלי יראה לך מה זה אם תתעסק" icon_smile.gif

וקמיצתי עוד לא ראויה.

}{
l.w
l.w
לפני 18 שנים • 7 בפבר׳ 2006

:)

l.w • 7 בפבר׳ 2006
ואולי.. רק אולי.. אם הסאבית המקולרת מתפתה ללכת
זה לא אומר שהדום המקורי לא הפסיד איזו סאבית סאבבית.
אבל אולי היא הרוויחה דום דובדבן? icon_rolleyes.gif

ההסתכלות הזו שאם היא עזבה לאחר אומר שהיא מראש לא הפסד גדול היא חד צדדית
יכול להיות שהדום המקורי הוא לא הפסד גדול.

והדבר היחיד שהביאני עד הלום.. עמוד 5 וסופרת icon_smile.gif של ערמות גיבוב דו פרצופיות.
היה החן של הדוקטור, דוקטור סטריינג'לאב שסיפק זרעי תירס מתפוצצים בחן טבול בחמאה ומלח.

תענוג של שירשור.
מUחדת
לפני 18 שנים • 7 בפבר׳ 2006
מUחדת • 7 בפבר׳ 2006
כתבה הזרונת:
ציטוט: מצטערת אבל בקולר שלי אין מקום להכניס את הכתובת "הדום שלי יראה לך מה זה אם תתעסק"

וקמיצתי עוד לא ראויה.



מי יתן ולעולם לא אהיה "ראוייה".

בטי- למה להסתפק בבקשה לכלובי שהודעותיה הפרטיות
של נשלטת זו או אחרת- תשלח קודם לדום שלה,
אם אפשר במקום לקלר- לשים שבב אלקטרוני?

אני שנים {9 חודשים בלחץ} טוענת שרכוש זה לא הפקרות-
וחייבים להגן עליו מגנבה.

הכי עצוב/פאתטי- שיש כאן יותר מדום {?} אחד שהיה חושב שהרעיון מהפכני.



אגב. סאבית גנובה גם מעבירים לרשות הפליסטינאית לפרוק {והרכבה}?


ל'- נחמדה לסירוגין, קמיצה פסולת קילור {"לא ראוייה"}, אי תימני ואלפקה גם.
זרה מוכרת
לפני 18 שנים • 7 בפבר׳ 2006

Re: :)

זרה מוכרת • 7 בפבר׳ 2006
l.w כתב/ה:
ואולי.. רק אולי.. אם הסאבית המקולרת מתפתה ללכת
זה לא אומר שהדום המקורי לא הפסיד איזו סאבית סאבבית.
אבל אולי היא הרוויחה דום דובדבן? icon_rolleyes.gif

ההסתכלות הזו שאם היא עזבה לאחר אומר שהיא מראש לא הפסד גדול היא חד צדדית
יכול להיות שהדום המקורי הוא לא הפסד גדול.

והדבר היחיד שהביאני עד הלום.. עמוד 5 וסופרת icon_smile.gif של ערמות גיבוב דו פרצופיות.
היה החן של הדוקטור, דוקטור סטריינג'לאב שסיפק זרעי תירס מתפוצצים בחן טבול בחמאה ומלח.

תענוג של שירשור.


את יודעת מה ? קבלי תיקון.

אם הסאבית הסבבית מתפתה ללכת עם אחר... אולי מקומם של השניים לא היה חזק מלכתחילה.
כן. זה בהחלט הדדי.



זרונת