שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

חובתו של דום

צ'יטה​(שולט)
לפני 18 שנים • 10 בפבר׳ 2006

לדוקטור

צ'יטה​(שולט) • 10 בפבר׳ 2006
תשמע
נעמת לי עד מאד. אני ממש מתנצל ולוקח חזרה את כל דבריי הקודמים. בחיי.
נגעת בי, וכנראה אני בך, בוודאי בתיווכה של לא דומה.
תשמע, ברצינות תהומית עכשיו.
אני לא בקטע התנצחותי, בכלל לא. למרות שללא דומה, אגיד שאני לא מרגיש פחות, בשום סיטואציה. בחיי. אני מרגיש שווה ביותר. אבל מה, אני משוחח עם כולם, בגובה העיניים. עם כולם. ואת לא דומה. עשית לי פה משהו מאד חשוב לי. ואני מוקיר לך תודה על כך. לא הייתי מגיע לכך בלעדייך. בחיי. סופרלטיבים חיובים מדי, מטבעם גורמים לתחושה של חוסר אמינות. אבל בחי אלוהים ספר התורה. תודה. ממעמקי ליבי.
ואגיד לך על מה התודה. את יצרת דו שיח שאני יכול, אולי בעצם מסוגל לשוחח בו. ושוב תודה.
ולדוקטור
תשמע. יש לי חולשה, מודה. סנוביזם אצלי שורף את כל הפיוזים. אני מאמין ומקבל את דברייך שלא משם זה הגיע. כאמור, נגעת בי, בתגובתך.
אני לא מנסה לכפות סיגנון דיבור אחיד פה. אני בשלי מנסה לגרום לחיוביות. ונלחם על כך. ואגב מסכים שלא יסכימו לדעתי. אני חוויתי אותך כך, מתנשא, וסנוב וזה מה שהקפיץ אותי כל כך. לא בגלל שאני מרגיש פחות שווה. אני מרגיש שווה שבעולם. בגלל שלזלזל באנשים מקפיץ אותי. זה לא מקום טוב. ואני מקבל שלא היית בו. אני כנראה התבלבלתי.
ציניקניות חריפה, היא מעניינת ואיכותית.
לגבי הציטוטים ממני.
זה היה הומור ציני. אופס, גם אני כך לפעמים. וזה יפה לדעתי. ואמרתי כבר שיש לי הומור בעייתי, גם, אולי.
אני דווקא לא מרגיש שולט מלמטה. אני מרגיש נותן טון, חיובי, נלחם עליו, ממעמקי, וזה לגיטימי. אני באופן די ברור, לוקח תפקיד מנהיגותי כאן. וואללה לא ממקום נארקסיסטי, למרות שאני מודה שכזה. ואתה מוזמן לקרוא ממה שכתבתי, ולראות שתמיד, אבל תמיד, בגובה העיניים, של כולם. זה נאצל בעיני. ואני שואף לכך.
אפרופו שירה, אצטט מז'ק ברל, גדול בעיני, כפי שתורגם על ידי יוסי בנאי, גדול בעיני. את השיר הגברת מהגז. שיכולה להסתכל בגובה העיניים לכולם. למרות שהיא עיליתה.
אני מאמין, שלתת מעצמך, עליך, על מה שאתה מרגיש בדיונים שכאלה, מוציא את המיטב.
יהיה לי לכבוד לשוחח איתך באישי. ואכן אזום זאת בקרוב.
וכפי שאמרתי באיזה שירשור, תן לי להלחם על לעשות שלום, ואני אתן לכם גם, ולו בשם הסובלנות, לעשות ריבים, או ציניקניות קוטלת, או איך שלא תבחר לקרוא לזה. נחייה בשלום, הריב, והשלום.
כבוד
צ'יטה​(שולט)
לפני 18 שנים • 10 בפבר׳ 2006

האיש מהגז / יוסי בנאי / ז'אק ברל

צ'יטה​(שולט) • 10 בפבר׳ 2006
את גרה ברחוב הקדושים
בבית מזדקר מאוד
בנוי מאבן וקרשים
עם מדרגות לוליניות
קטן הבית אך מרשים
מכל זוית ובכל מפלס
את גרה ברחוב הקדושים
אבל אני, אני באתי רק לתקן את הגז

לך יש סלון מלא ספרים
על בודהה,יוגה ועל זן
והנרות הבוערים
יוצרים ריקוד של אור וצל
וצילומים שלך יפים
גם בפרופיל גם באנפס
מן המראות הם משתקפים
אבל אני באתי רק לתקן את הגז

לך יש ספת קטיפה כפולה
כזאת שיש רק למלכים וטעם טוב
את מגלה גם ביינות
משובחים
לך יש כלבלב וחתולה ותקליטים
טובים של ג'אז
לך יש ספת קטיפה כפולה
אבל אני אני באתי רק לתקן את הגז.

ויש לך זוג שדיים גם
כמו מדרכות כמו מבצרים
שדיים כמו גלים של ים
כמו שמש כמו צוקי הרים
וכשחושפת את אותם
כולי צוהל כמו סןס קרקס
כן יש לך זוג שדיים גם
אבל אני באתי רק לתקן ת'גז.

אצלך נמצא גם הרופא
גם השרברב גם המשורר
עורך הדין מוזג קפה
והדוור את הליקר חצי פלוגה
של תותחנים אלייך באו במרוכז
עם כל היתר הם ממתינים
כדי לתקן לך את הגז.

אז רוצו כולכם לרחוב הקדושים
על כל היתר שימו פס
אימרו לבתולה מרחוב הקדושים
שבאתם לתקן ת'גז....
לא דומה
לפני 18 שנים • 12 בפבר׳ 2006

Re: לדוקטור

לא דומה • 12 בפבר׳ 2006
צ'יטה כתב/ה:

. ואת לא דומה. עשית לי פה משהו מאד חשוב לי. ואני מוקיר לך תודה על כך. לא הייתי מגיע לכך בלעדייך. בחיי. סופרלטיבים חיובים מדי, מטבעם גורמים לתחושה של חוסר אמינות. אבל בחי אלוהים ספר התורה. תודה. ממעמקי ליבי.
ואגיד לך על מה התודה. את יצרת דו שיח שאני יכול, אולי בעצם מסוגל לשוחח בו. ושוב תודה.


לכבוד ולעונג לי לתרום ולו במעט להבנה שלך את עצמך או את אחרים.

בסופו של דבר, כל תודה צריכה להיות מופנית חזרה לעצמך.
אתה בחרת להסתכל מחדש על השיח ועל כך נתונה לך הערכתי הרבה.

<רק ביננו... חשבתי שקשה להביך אותי. מסתבר שטעיתי...icon_smile.gif >
ANINVERSAIRE​(אחרת)
לפני 17 שנים • 22 בספט׳ 2007

ממתין בסבלנות

ANINVERSAIRE​(אחרת) • 22 בספט׳ 2007
כתבת

עכשיו לך עגל.

חשבתי לענות או לא לתגובתך..
שקלתי היטב..אם בכלל שוה..
ואני חייב לומר לך משהו אחד.
צר לי שאת תקועה איפה שהוא בבדיחות של הגשש החיור.
להשתין ממקפצה?
היי בייב זה לא סגנוני..
כאילו המשתמע מדבריך שאני עושה כדבר הזה?
לא ולא..
טעות חמורה בידך..
אני אחייך אלייך.
אשוחח איתך בנימוס .. אביט לך בעיני העגל שלך..
אראה אותך מזילה ריר..
ואם אכנס לפנטזיה שלך ללא כל קשר אם יש לך טבעת על האצבע או לאו..
אם תחליטי שכל מה שאת רוצה בעולם זה את המחייך אלייך..
את זה שנגע בנשמתך..הפצועה. הסוערת הסוררת..

אז רק תליני על עצמך..
אל תאשימי אותי..
וכן אני יודע שאת רווקה..

ומקוה בשבילך..שתמצאי את שביל הזהב..
בין הגשש החיור..
בין השתנות קינקיות..
בין בעל לעתיד
בין דום או סאב בהתאם לנטיותייך..
ומקוה הכי בעולם..
שתלמדי לקבל גם דעה של אחרים



הערת הבהרה, אין אתה יודע דבר אודותיי אם היית טורח לקרוא בפרופיל שלי היית נוכח לקרוא\לדעת , אני גרושה . גרושה אינה רווקה .

הומור ממתין, או ציניות לחילופין. הבנת הנקרא כנראה שאתה לוקה בזאת.

פתחת שרשור שיש עימו שאלות חשובות . הדרדרת לתגובות לא רציניות כלל.

כמו שכתבתי בפרופיל שלי "אני רועה באחו של חוכמה" כל תגובה לשאר דבריי "החוכמה" לגבי מה שכתבת אודותיי, אין לי עניין להגיב.

אין אתה יודע דבר אודותיי.
jem's
לפני 17 שנים • 22 בספט׳ 2007

Re: חובתו של דום

jem's • 22 בספט׳ 2007
[quote="ממתין בסבלנות"]רציתי להעלות כאן נקודה שלאחרונה אני נתקל בה יותר ויותר, בין אם בצאטים או בין אם בפורומים שונים.

מהי חובתו , אם בכלל קיימת חובה כזו, של דום, אמיתי , או כזה שמכנה עצמו דום, לשמור על תחומי המחיה של דומים אחרים בכל הקשור לסאביות שלהם.
ואסביר.

כל דום שיש לו שפחה, או סאבית, הצהיר על כך בצורה זו או אחרת, קיימים קודים לקילור וירטואלי
בין הדום/ דומית לבין הנשלט/ת.
לפי מיטב הבנתי, דומים חייבים לשמור על הטריטוריה שלהם בדיוק כשם שהם צריכים לשמור על הטריטוריה של דומים אחרים.
לשמור על הטריטוריה הכוונה היא, לדעת לקבל עובדתית את שיוכו או שיוכה של נשלט/ת לדומ/ית, ולהתיחס אליהם כאל מוקצים, מחמת השייכות. זכותו של דום להשתמש בסאבית שלו ככל המוסכם בינהם לרבות, השאלה לדום זה או אחר, בהתאם לכללים ובהתאם למוסכמות בינהם, אבל אין בכך משום יצירת זכות כלשהיא לגבי הנשלטת על ידי הדום האחר.

לאחרונה אני נקלע לסיפורים , שבהם דומים לוקחים לעצמם זכויות על סאביות השייכות לדומים אחרים, והדבר בעיני מוקצה מחמת המיאוס.

דום צריך לדעת לשמור על הזין שלו במקום סגור ככל שנוגע הדבר לשפחתו של אחר. כך אני דורש מעצמי וכך הייתי מצפה מאחר. דום צריך לדעת לשלוט על יצרו,ולקבל את הקודים של המקום של העולם המופלא הזה.
זה שעולמנו עולם שבסטיה יסודו אין בכך משום להעלות או להוריד מחשיבותם של כללי התנהגות, נהפוך הוא הכללים נועדו לעשות סדר. ולשמור על שפיותו ועולמו הפנימי של כל אחד וחד מאיתנו.

והדבר נכון דו צדדית, הכוונה היא שלא כל סאבית, רשאית לפתות אדון שיש לו סאביתמשלו. קיימים מקרים של ריבוי שפחות, או ריבוי עבדים לאדון או מלכה, אבל הכל נעשה בהסכמה בין כל הצדדים, אין גזילת גזל, אין לקיחת שפחה או עבד שלא מרצונם, הכל נעשה בהסכמה מראש.

אני מאד הייתי רוצה לשמוע דעתם של החברים כאן, לגבי הנושא, והייתי רוצה שהחברים יוקיעו, ויקיעו מתוכם מקרים שהם מכירים, על התנהגות שאינה הולמת.

בכל מקרה כלובי, אם תסכים, אוכל לתת רשימה חלקית של דומים, שאני יודע, בודאות, שטבלו ידם במרכולתם של אדונם אחרים.


ועל כך תבוא הברכה.

ממתין בסבלנות[/quote


אמממ אני רק לא מבין משהו ממש בסיסי ,
הרי הכל כאן בהסכמה , ומן הסתם אם מישהו מהצדדים רוצה "לבגוד" או לנסות עם אחר\ת זאת זכותו כמובן שתהיה על כך סנקציה כזו או אחרת ויהיה לכך מחיר אבל כמו בעולם הונילי לדעתי גם כאן יש זכות לשפחה או עבד לללכת לרעות לשדות זרים בתור היותו אדם אינדיוידואל ברמה הכי בסיסית שלו ,
ובאשר לאתיקה של דומים אני לא מאמין שיש חיה כמו שאין באמת אתיקה בין גברים , או בין נשים , כי בסך הכל כולנו אנשים ולכולנו יש חולשות ויש חסרונות
אמורה להיות אתיקה ושמירה על "טריטוריות" אבל שוב ישנה זאת מלאה לדעתי לנסות את מזלו מול כל אחד ואחת
יום נפלא
jem's
לפני 17 שנים • 22 בספט׳ 2007

Re: חובתו של דום

jem's • 22 בספט׳ 2007
[quote="ממתין בסבלנות"]רציתי להעלות כאן נקודה שלאחרונה אני נתקל בה יותר ויותר, בין אם בצאטים או בין אם בפורומים שונים.

מהי חובתו , אם בכלל קיימת חובה כזו, של דום, אמיתי , או כזה שמכנה עצמו דום, לשמור על תחומי המחיה של דומים אחרים בכל הקשור לסאביות שלהם.
ואסביר.

כל דום שיש לו שפחה, או סאבית, הצהיר על כך בצורה זו או אחרת, קיימים קודים לקילור וירטואלי
בין הדום/ דומית לבין הנשלט/ת.
לפי מיטב הבנתי, דומים חייבים לשמור על הטריטוריה שלהם בדיוק כשם שהם צריכים לשמור על הטריטוריה של דומים אחרים.
לשמור על הטריטוריה הכוונה היא, לדעת לקבל עובדתית את שיוכו או שיוכה של נשלט/ת לדומ/ית, ולהתיחס אליהם כאל מוקצים, מחמת השייכות. זכותו של דום להשתמש בסאבית שלו ככל המוסכם בינהם לרבות, השאלה לדום זה או אחר, בהתאם לכללים ובהתאם למוסכמות בינהם, אבל אין בכך משום יצירת זכות כלשהיא לגבי הנשלטת על ידי הדום האחר.

לאחרונה אני נקלע לסיפורים , שבהם דומים לוקחים לעצמם זכויות על סאביות השייכות לדומים אחרים, והדבר בעיני מוקצה מחמת המיאוס.

דום צריך לדעת לשמור על הזין שלו במקום סגור ככל שנוגע הדבר לשפחתו של אחר. כך אני דורש מעצמי וכך הייתי מצפה מאחר. דום צריך לדעת לשלוט על יצרו,ולקבל את הקודים של המקום של העולם המופלא הזה.
זה שעולמנו עולם שבסטיה יסודו אין בכך משום להעלות או להוריד מחשיבותם של כללי התנהגות, נהפוך הוא הכללים נועדו לעשות סדר. ולשמור על שפיותו ועולמו הפנימי של כל אחד וחד מאיתנו.

והדבר נכון דו צדדית, הכוונה היא שלא כל סאבית, רשאית לפתות אדון שיש לו סאביתמשלו. קיימים מקרים של ריבוי שפחות, או ריבוי עבדים לאדון או מלכה, אבל הכל נעשה בהסכמה בין כל הצדדים, אין גזילת גזל, אין לקיחת שפחה או עבד שלא מרצונם, הכל נעשה בהסכמה מראש.

אני מאד הייתי רוצה לשמוע דעתם של החברים כאן, לגבי הנושא, והייתי רוצה שהחברים יוקיעו, ויקיעו מתוכם מקרים שהם מכירים, על התנהגות שאינה הולמת.

בכל מקרה כלובי, אם תסכים, אוכל לתת רשימה חלקית של דומים, שאני יודע, בודאות, שטבלו ידם במרכולתם של אדונם אחרים.


ועל כך תבוא הברכה.

ממתין בסבלנות[/quote


אמממ אני רק לא מבין משהו ממש בסיסי ,
הרי הכל כאן בהסכמה , ומן הסתם אם מישהו מהצדדים רוצה "לבגוד" או לנסות עם אחר\ת זאת זכותו כמובן שתהיה על כך סנקציה כזו או אחרת ויהיה לכך מחיר אבל כמו בעולם הונילי לדעתי גם כאן יש זכות לשפחה או עבד לללכת לרעות לשדות זרים בתור היותו אדם אינדיוידואל ברמה הכי בסיסית שלו ,
ובאשר לאתיקה של דומים אני לא מאמין שיש חיה כמו שאין באמת אתיקה בין גברים , או בין נשים , כי בסך הכל כולנו אנשים ולכולנו יש חולשות ויש חסרונות
אמורה להיות אתיקה ושמירה על "טריטוריות" אבל שוב ישנה זאת מלאה לדעתי לנסות את מזלו מול כל אחד ואחת
יום נפלא