בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

מכתב בבקבוק

convert​(נשלט)
לפני 20 שנים • 1 בספט׳ 2003

מכתב בבקבוק

convert​(נשלט) • 1 בספט׳ 2003
אני לא באמת כותב את הדברים לך - גברתי.
אני לא כותב אותם לך, שכן את הרי יודעת אותם היטב. יודעת אותם לבטח טוב יותר ממני. אני למעשה כותב את הדברים לעצמי, על מנת להכניסם לבקבוק, לחתום אותו בשעם ולהשליכו בים שלך.

מהרגע בו הפכתי לשלך, אינני בודד עוד.
בעבר הייתי בודד גם כשהייתי מוקף באנשים. כיום אינני לבד לעולם. גם אם אין אני שומע ממך ימים ארוכים - את נמצאת בחלומותיי, גברתי; את שם כשאני מתעורר; את מלווה אותי בדרכי לעבודה; את מייעצת לי, עוזרת לי ותומכת בי לכל אורך היום; ודמותך הנשגבת היא זו הניצבת לנגד עיניי הטרוטות בערבו.
אינני בודד עוד.

מהרגע בו הפכתי לשלך, התמלאתי בביטחון.
בעבר היה הביטחון שלי בעצמי מותנה בתגובות הסביבה. כיום אני בטוח בעצמי ללא סייג ותנאי. ביטחון הנובע מעצם הכניעה לך, גברתי האחת והיחידה. בטחון הנובע מעצם החולשה המוחלטת שלי מולך, מעצם מקומי - לרגלייך. בטחון הנובע מהביטחון שלי בך, ומכך שבכל פעם אני נשבר מולך מחדש, מתפרק לרסיסים, הופך לעפר ואפר, ואז נבנה על ידך ביד אמונה, שוב ושוב ושוב - טוב יותר. חזק יותר. אמיתי. מלא בביטחון.

מהרגע בו הפכתי לשלך, התחלתי להרגיש.
בעבר יכולתי להרגיש באופן מסוייג. תמיד ערבתי רגש עם מחשבה. ערבתי רגש עם ספק. הרגשתי - אך בתנאים שלי. כיום גברתי, אני מסוגל להרגיש בלי לחשוב, להרגיש ללא כל הסתייגות; יש ביכולתי להתרפק על הרגש, לאמץ אותו, לחבוק אותו חזק ולהתענג עליו, ללא כל צורך בבטחונות. וכל זה גברתי, אך ורק מעצם הידיעה שאת תמיד נמצאת שם, שומרת עלי בכל עת. וכל פעם מחדש אני נפעם לנוכח הגבהים העצומים אליהם את יכולה להרים אותי במבט, ולנוכח התהומות העמוקים אליהם את יכולה להורידני בהנד עפעף. וכל אימת שיורד אני מרכבת ההרים הריגשית שלך, עיניי דומעות מהתרגשות וליבי מלא ברגש. רגש טהור.

מהרגע בו הפכתי לשלך, למדתי מהו סיפוק.
בעבר הייתי מקבל סיפוק מהשגים, אולם הסיפוק תמיד היה מהול באכזבה. אכזבה על כך שלא השגתי יותר. כיום גברתי, אני מרגיש סיפוק כה עז כאשר אני משביע את רצונך, כזה הממלא אותי באנרגיות עד שאני ממריא אל על לחלל, שיכור. כיום גם חולפים ימיי בכמיהה נצחית אלייך, גברתי. אני יכול לשחזר במוחי הקודח כל מגע שאי פעם הענקת לי, אני יכול לשאוף אל קירבי את ריחך האלוהי המרטיט את נימי נפשי כמנגינת נבל, ויכול לראות את דמותך הנשגבת בעיני רוחי כל אימת שאני עוצם את עיניי, כאילו היתה דמותך חקוקה על עפעפיי מאז ומתמיד. לכן כשזוכה אני לרגע נעלה של חסד, ושוהה ולו לזמן קצר בצל הוויתך, או אז מרגיש אני בלב, פנימה, את הסיפוק המוחלט.

יכולתי להמשיך ולכתוב לך גברתי, או בעצם לכתוב לעצמי; שכן מילים לי כחול אשר על שפת הים. יכולתי להמשיך ולספר עד כמה הכניעה לך שיחררה אותי, עד כמה אימוץ רצונך העניק לי עצמאות, עד כמה פרחתי ועד כמה גדלתי. תחתייך גברתי.
אולם כל מילותיי הן כאין וכאפס לעומת המתחולל בקירבי. לכן אסתפק גברתי בלהודות לך בגופי וברוחי, על שלימדת אותי מהי אהבה.

convert
DanaDomme​(שולטת)
לפני 20 שנים • 1 בספט׳ 2003

וואו!!!

DanaDomme​(שולטת) • 1 בספט׳ 2003
כל כך מרגש.
מרגש עד דמעות.
יפה עד כאב.
רחפנית-הדומית המרחפת​(שולטת)
לפני 20 שנים • 1 בספט׳ 2003
convert

כמה רגש מלווה את מילותך , כמה אהבה, הערצה, כניעה, סגידה-וכל זאת מהמקום הכי נכון ושלם אשר נמצא בך - ליבך.

נהנית לקרוא אותך כל פעם מחדש.

רחפנית.
convert​(נשלט)
לפני 20 שנים • 1 בספט׳ 2003
convert​(נשלט) • 1 בספט׳ 2003
תודה,
תודה לשתיכן.

convert
רויטל
לפני 20 שנים • 1 בספט׳ 2003
רויטל • 1 בספט׳ 2003
קראתי ואני עדין בתוך הסרט
הרבה זמן לא קראתי משהו עמוק כל כך ומרגש עד דמעות
השינוי הזה שהפכת להיות שלה, השינוי שהתחיל אצלך בגללה
מדהים