שבת שלום אורח/ת
עכשיו בכלוב

השפלה

המלט
לפני 18 שנים • 14 בפבר׳ 2006
המלט • 14 בפבר׳ 2006
לא כל כך ברור מקריאת שרשור זה, האם 'השפלה' יכול שתהיה סיטואציה רצויה, או לא רצויה, חוץ מהאבחנה הטריביאלית, שהענין אינדיבידואלי.

ברגע שמנסים להפקיע מהמושג 'השפלה' את המשמעות הרגילה שלה בשפה, ז"א, להגדירה
מחדש בכל דרך שנראית לנו, ממילא מתרוקן מתוכה תוכנה המהותי, שהרי כל אחד רואה ב'השפלה'
משהו אחר. אבל בעצם, 'השפלה' הינה סיטואציה של מצוקה. כאשר אדם מושפל, הוא מרגיש
חרא, אפילו אם זה קורה בסשן בדסמי. נכון אמנם שיש שימוש רגיל ושגור של המלה "השפלה"
בשפה הבדסמית, אבל הרוב המוחלט של שחקני הבדסמ לא מרגישים מושפלים
בסיטואציות שעל פניהן נראות כהשפלה -- כמו שתית פיפי, יריקות לפרצוף, בליעת פלוצים, ליקוק
נעלים, וכו.. אלה כבר מזמן הפכו להיות אלמנטים אירוטיים טהורים של הסקס הבדסמי - ואין
כל קשר בינם לבין השפלה. אז אולי המתבונן מהצד יאמר: "יואו, איך הוא משפיל אותה, או איך היא
משפילה אותו", אבל למעשה אין שום תחושת השפלה. ובכל זאת, בתוך הסקס הבדסמי, אכן יש
סיכון רב יותר להיחשף לסיטואציות משפילות מאשר בסקס ונילי -- ואז באמת ההשפלה היא
אמיתית, חריפה, ומובילה מהר מאד למצוקה שדורשת את פתרונה כמה שיותר מהר. למשל - מקרה
אופייני הוא כאשר מנסים "לשבור" גבולות -- למשל -- הצד הנשלט מודיע שאינו רוצה חדירה
מאחור, אבל כשהוא קשור בכל גפיו לעמודי המיטה, הצד השולט בטקסיות רבה מחדיר מאחור --
השניות הספורות שעוברות מרגע החדירה ועד ההחלטה האם לעצור את הסשן או לא (נניח,
עם מילת בטחון) -- שניות אלה ספוגות בהלם והשפלה, והן יכולות להיות די קשות. וכאלה סיטואציות
יש עוד רבות. הצד השווה בהן הוא, שבכולן יש גורם אמיתי של השפלה, שכרוך במצוקה אמיתית.
קשה להגיד שסיטואציות כאלה הן ארוטיות. אני בספק אם יש כלל השפלה בתוך ארוטיקה. על פניו נראה שאין שום ארוטיקה בהשפלה.
צפי בי מחדיר לעצמי​(נשלט)
לפני 18 שנים • 15 בפבר׳ 2006
emilyo כתב/ה:
אנדרפוט כתב/ה:
מה משפיל?

אתה שוכב על הגב והיא יושבת לך על הפנים. אתה מלקק לה את התחת בניגוד לרצונך, רק משום שהיא בקשה, ותוך כדי ליקוק היא מכה בביצים וצובטת את הפטמות ומבקשת שתלקק יותר עמוק.
ואז היא מפליצה תוך כדי שאתה מלקק. זה משפיל במיוחד אם היא גם מתייחסת לפלוץ באופן מילולי וצוחקת עלייך תוך כדי שהיא מכריחה אותך ללקק את הפלוץ מהתחת שלה.

יש משפיל מעפן ויש משפיל אירוטי, ההבדל בינם הוא חשוב מאוד כי משפיל מעפן הוא סתמי ומגעיל ומשפיל אירוטי הוא נדיר וקשה להשגה, ברוב המקרים השפלה היא עניין מאוד אישי, אבל לא בהכרח קשור לאהבה או זוגיות.


פלוץ ?
אם זה יקרה לי אני אמות במקום
מאוד רגיש לריחות














אין שום אקט שיכול להיקרא משפיל ובכלל זה גם האקט שצוטט מעלה , דוחה ככל שיהיה תמיד ימצא המישהו שזה עבורו החלום הרטוב שלו והאקט המצוטט מעלה אינו יוצא דופן בהקשר זה .
תמיד ימצא העבד שמשאת נפשו היא בדיוק התיאור הזה ואפילו קיצוני יותר , ולראיה ישנם לא מעט עבדים שמסיבות השמורות עימם משאת נפשם הוא ביזאר קשה ברמות שהצג אינו סובל תיאור .


ולשם הבהרה אני לא שולל מאף אחד את הזכות להפיק הנאה ממשהו שבעיני נראה דוחה חולני ביותר ללא תקנה מהטעם הפשוט שהפוסל במומו פוסל .
ואני אבאר :
אי אפשר לאחוז את המקל מ 2 קצותיו מצד אחד לעסוק ב BDSM לקיים אקטים שחורגים מהנורמה ולצפות להבנה .
ומאידך כאשר מישהו עוסק בדברים חריגים דוחים מזעזעים לטעמנו האישי לשלול ממנו את הזכות לאותה מידת הבנה שאנו דורשים לעצמנו על משקל של נאה דורש נאה מקיים.


ואם נעזוב לרגע את הדוחה והחריג בצד ונתמקד בדיון אף אחד (כך לפחות אני מקווה) לא מגיע ל session כזה או אחר באיום של אקדח לרקתו .
הדברים נעשים מבחירה חופשית מתוך ידיעה ברורה וחד משמעית שיתכן והחוויה עלולה להיות כואבת או "לא נעימה" עם דגש על המירכאות .
.
דגש משום שבמבחן השכל הישר ועם יד על הלב אם כל הסיטואציה הזאת לא הייתה נעימה עבורנו לא הינו שם , בראש ובראשונה אנחנו בחרנו להעמיד את עצמנו במצב של נשלטים את זה איש לא עשה עברנו.
אם מישהו הגיע ל session ולא ידע לקראת מה הוא הולך בקווים כלליים יש פה בעיה קשה של תיאום ציפיות .

אם מישהו בחר שלא לתאם ציפיות מתוך כוונה אמיתית וטהורה לשרת את המלכה בכל אשר תחפוץ ועבר דברים שהיו קשים מבחינתו הוא עדיין עשה זאת מתוך בחירה והמטריה של השפלה לא תעמוד לו.
הוא בחר להיות שם ולעשות הכול מבלי לתהות מה הכול אומר לפלונית אלמונית כי לטעמו כך יאה לשרת מלכה ומכך הוא מפיק הנאה וכול דבר אחר אינו יאה .

נשאלת השאלה המתבקשת מדוע אנשים מניחים לאחרים להצליף בהם לקשור לטפטף נרות וכיו"ב
מה התועלת בכך מה הם מפיקים מכך ?.
על מנת להבין את זה יש לבחון את הדברים ברבדים עמוקים יותר ולא להתמקד במישור הפיזיולוגי נטו.
בניגוד למקובל לחשוב אבר המין הראשי של האדם מצוי לא באזור חלציו , המיקום המדויק הוא במעמקי הגולגולת .
גירוי נכון של אבר זה ופתיחות לקבל את הרעיון שסקס עושים במגוון צורות שלא כולן בהכרח באות לידי ביטוי בחדירה או בקיום מגע מיני קונבנציונאלי עשוי להביא לשיאים חדשים .
מכאן אני מסיק שאם העמדתי את עצמי בסיטואציה שכזאת זה משום שאני מפיק מכך משהו , משהו שאולי לא ניתן לכמת בסמ"ק כגון פליטה אבל בהחלט מפיק מכך משהו שמהנה אותי .
מהו אותו משהו ? זאת שאלה שקשה להסביר במונחים רציונאליים הלכה למעשה הצלפה כואבת טפטוף נרות שורף וכך הלאה .
אבל בכל זאת אני ועוד רבים אחרים בוחרים בחירה חופשית ומודעת לשים את עצמם שם , כי הם מפיקים מכך את אותו משהו שלא תמיד ניתן לכמת ולא תמיד ניתן להצביע עליו באצבע ולומר הנה זה המשהו שאנחנו מפיקים .


נשאלת רק השאלה מדוע אנשים רבים כל כך מתעקשים לקרוא לאותו משהו השפלה בזמן שלמעשה מדובר בעונג מסוג שונה ?.
עונג מהסוג שעבד מפיק כאשר הוא משרת את גברתו עונג מהסוג שמלכה מפיקה מעבד צייתן לרגליה שנתון לגחמותיה שלה .


הסיבות מדוע אנשים מתעקשים לקרוא לכך השפלה יכולות להיות נעוצות איפה שהוא בחינוך שכולנו קיבלנו :
פיפי זה פויה , ללקק נעלים זה איכסה , גבר שאוהב בתחת הוא הומו , הומו זה קללה וכיו"ב .
ויכול מאוד להיות שהמילה הזאת נוסכת בקרב אנשים הילה של מסתורין של התעסקות בדבר שעל פניו אסור וכיו"ב .
אבל שאף אחד ממש אף אחד לא יבוא ויטען שהוא ליקק נעל של דומית והושפל , ואם יבחר לעשות זאת שישיב על השאלה מדוע הוא בחר לעשות זאת אם לכאורה זה משפיל אותו מה הוא מפיק מכך.
ואם ישיב שהוא נהנה מהשפלה נהנה לשרת מלכה אז התשובה מדוע לא מדובר בהשפלה נעוצה במילה נהנה.
Grey / Green
לפני 18 שנים • 16 בפבר׳ 2006
Grey / Green • 16 בפבר׳ 2006
אני אנסה לתת את שתי הסנט שלי, למרות שיכול להיות שאני לא הקנדידט המושלם לענות על זה. כן, יכול להיות אלמנט נפלא של השפלה בבדסמ -- למרות שזה מחייב אותך לחוות את המעשים ברמה רגשית קצת יותר מחודדת, וכנראה שזה גם דורש סוג מסויים של מערכת יחסים בינך לבינה. היא צריכה להיות מרוחקת מעט, ואתה צריך קצת לפחד ממנה.

אבל אני מסכים עם כולם שההשפלה עצמה לא באה מאיזה מעשה ספציפי. אפשר ללקק בהרגשה של חברות שוויונית, ואפשר ללקק בהרגשה של סאביות חברמנית, ואפשר ללקק ולהרגיש קטנים מאוד, מושפלים, דואבים ומגורים. לא -- ההשפלה עצמה היא בדינמיקה, היא בהרגשה שאתה מזועזע החוצה מהעולם החמים שלך, שבו אתה לא רק בשליטה אלא מרגיש נוח, ונמצא, קצת כנגד רצונך וקצת לא, בסיטואציה מבלבלת, מטרידה, שגורמת לך להסתכל על עצמך באור שונה. כן -- השפלה, במדרג של תחכום, נמצאת רמה אחת מעל סתם כאב.
צפי בי מחדיר לעצמי​(נשלט)
לפני 18 שנים • 16 בפבר׳ 2006
Grey / Green כתב/ה:
אני אנסה לתת את שתי הסנט שלי, למרות שיכול להיות שאני לא הקנדידט המושלם לענות על זה. כן, יכול להיות אלמנט נפלא של השפלה בבדסמ -- למרות שזה מחייב אותך לחוות את המעשים ברמה רגשית קצת יותר מחודדת, וכנראה שזה גם דורש סוג מסויים של מערכת יחסים בינך לבינה. היא צריכה להיות מרוחקת מעט, ואתה צריך קצת לפחד ממנה.

אבל אני מסכים עם כולם שההשפלה עצמה לא באה מאיזה מעשה ספציפי. אפשר ללקק בהרגשה של חברות שוויונית, ואפשר ללקק בהרגשה של סאביות חברמנית, ואפשר ללקק ולהרגיש קטנים מאוד, מושפלים, דואבים ומגורים. לא -- ההשפלה עצמה היא בדינמיקה, היא בהרגשה שאתה מזועזע החוצה מהעולם החמים שלך, שבו אתה לא רק בשליטה אלא מרגיש נוח, ונמצא, קצת כנגד רצונך וקצת לא, בסיטואציה מבלבלת, מטרידה, שגורמת לך להסתכל על עצמך באור שונה. כן -- השפלה, במדרג של תחכום, נמצאת רמה אחת מעל סתם כאב.



אף אחד לא נמצא שם כנגד רצונו ואם כן מדובר באונס על כל המשתמע מכך
Grey / Green
לפני 18 שנים • 16 בפבר׳ 2006
Grey / Green • 16 בפבר׳ 2006
צפי בי, אני חושש שאמרתי דברים אחרים ממה שהבנת. הנה מה שאמרתי, עוד פעם, עם צבע אחר:

...קצת כנגד רצונך וקצת לא...
צפי בי מחדיר לעצמי​(נשלט)
לפני 18 שנים • 17 בפבר׳ 2006

איפה בדיוק הקצת הזה ?

מי שלא רוצה להיות שם לא נמצא שם.
מי שנמצא שם רוצה לעשות את אותם דברים .
הכריחו אותו ? באקדח ? באיומי סכין ? בסחיטה ? (לא תלקק את המגף אני מגלה לאשתך)

הכריחו אותו בפנטזיה שלו whatever make you happy אם זה עוזר למישהו לעבור את היום אז
ב'סדר הכריחו אותו ללקק את נעלים/ישבן/לבלוע וכיו"ב .

אני לא אעמוד בדרכו של אף אחד לפנטז על שום דבר .
שורה תחתונה הנשלט שם כי הבחירה הראשונית להיות נשלט באה ממנו הוא נתן את הסכמתו להיות נשלט , אף אחד לא הכריח אותו להיות נשלט הוא הגיע לסשן מרצונו החופשי .


אין פה אפילו קורטוב של קצת כנגד רצונך אתה רוצה להיות נשלט אתה רוצה "שיכריחו" אותך לעשות את כל אותם הדברים אתה רוצה להתמסר אתה מפיק מזה ריגוש וכך הלאה .
וברגע שנאמרה המילה רוצה אין מקום למילה לא , יש או כן או לא אין אפור יש שחור ויש לבן .


האינטלקט מחייב לבחון דברים במבחן התוצאה , והתוצאה היא שנשלט מפיק מזה הנאה כלשהי לפעמים היא במישור האינטלקטואלי לא דווקא הרציונאלי .
רציונאלית הצלפה כואבת ולא מהנה , נר שורף מחט דוקרת וכיו"ב .
אינטלקטואלית הפנטזיה מתגשמת אתה נשלט אתה נחות אתה בידיה שלה נתון לרצונותיה ודחפיה אתה אפס אתה כלום אתה מושפל וכיו"ב בדיוק כמו שרצית .
אז איפה ההשפלה אם רצית בזה ?


היה מעניין לי לשמוע דעה מהצד שלמעלה איך הוא/היא מרגישים שהשפילו נשלט/ת בכך ש so call הכריחו אותם לעשות משהו .
איך זה יושב בכפיפה אחת עם עצם ההסכמה של הנשלט/ת להיות כאלה להתמסר במידה כזאת או אחרת לחקור גבולות ביחד ולהרחיב אותם.
איפה בדיוק הם מרגישים שהם עושים משהו כנגד רצון הנשלט ומשפילים אותו אגב כך