לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

האם גם פוסט ריק לחלוטין יכול להוביל למלחמת בוץ קהילתית?

עינבר
לפני 18 שנים • 23 בפבר׳ 2006

בחרתי שלא להיות ממלכתית ולקחת צד חד משמעי

עינבר • 23 בפבר׳ 2006
הניק_הכפול_של_קיחוטה כתב/ה:
נמאסת.


אתה משחק אותה לא קשור, בא הנה פעם בחודש כדי עלק להרעיף עלינו מחוכמתך הנשגבת, כאילו אנחנו נתינים מסכנים שאין לנו מה לעשות חוץ מלחכות שאתה תגיע להושיע אותנו. ואז כל הלקקנים האלה שלך שתא אפור אחד אין להם בשכל מתחילים להתחרע "קיחוט אתה מלך!" עד שכולנו חוטפים הרעלת סוכר. זה עושה לך טוב, אה? זה עושה לך טוב שיש לך בריכת כלבי ים לחזור אליה כל פעם שאתה רוצה להרגיש כאילו אתה מישהו? אתה פשוט הדוגמה הקלאסית לראש לשועלים, סליחה, לקרפדים, שבחיים לא יהיה אפילו זנב לנמיות. כי זה כל מה שאיכפת לך - התגובות והליקוקים וזה שכולם חושבים שאתה גאון במקום האחד שאין לך בו מתחרים פשוט משום שכל יודעי הקרוא וכתוב בו מזמן מתו מחנק בסשן לא מבוקר שלא היתה להם מילת ביטחון. ואתה מסתכל בכלל התגובות המביכות האלה של כל הילדות הקטנות שמעריצות אותך פה, ואתה אשכרה לא רואה כמה אתה נלעג ופתאטי. ואתה יודע מה, אני מודה, לפעמים זה מרגיז אותי, מרגיז אותי שאתה בכלל לא מבין כמה אתה מעורר רחמים, שבגילך, בלי שיהיה אפשר לזקוף לזכותך סגולה ראויה אחת, כל הילדות המפגרות האלה רצות אחריך וכותבות שאתה האחד והיחיד וסוף סוף הן מצאו את נחלתן המובטחת, וזאת בזמן שאפילו בדג הזהב שלך זצ"ל אתה לא מסוגל לטפל. אבל בסופו של יום, קיחוטה, זה כל מה שאי פעם יהיה לך. ילדות קטנות וטפשות שלא מסוגלות להבחין כמה אתה עלוב, תגובות מביכות באתר לא חשוב <סליחה כלובי, זה נחוץ בשביל הסאטירה - נ.כ.ש.ק) מאותם מתלהבים חסרי חשיבות, וכפי הנראה גם צמיד עם ניטים או שניים. אתה יודע מה? אם זה מספיק לך בשביל להרגיש שעשית משהו בחיים - אשריך. חבל שאני לא יכול להתחלף איתך.


אתה מגעיל אותי, תחזור כבר מתחת לאבן שלך.

בוז,
נכש"ק

אריך הפוסט (C):

סליחה-מקוראינו-לפוסט-הנ"ל-שורבבה-בטעות-המילה-


כל מילה אמת חקוקה בסלע!
Venus in Furs​(מתחלף)
לפני 18 שנים • 24 בפבר׳ 2006
Venus in Furs​(מתחלף) • 24 בפבר׳ 2006
Venus in Furs כתב/ה:
קיחוטה, אתה ענק. אתה המלך, אתה הגדול מכולם. אתה מדהים. אתה יפה. אתה חתיך. אתה חזק. אתה חכם. אין כמוך. לא יאמן כמה שאתה מעולה. הלוואי שהייתי כמוך. bowdown.gif

קיחוטה, אתה זבל, מנייאק, חרא, אידיוט, ילדותי, מטומטם, רדוד, צומי, מכוער, בלתי שנון בעליל, יש לך זין קטן, ובאופן כללי אתה המיץ של הזבל של האנושות. אפילו גולד יותר שווה ממך.
הניק הכפול של ונוס.