סופשבוע נעים אורח/ת
עכשיו בכלוב

זכויות ואחריות השולט - מאמר

מאסטר יקיר​(שולט)
לפני 20 שנים • 21 במאי 2003

זכויות ואחריות השולט - מאמר

מאסטר יקיר​(שולט) • 21 במאי 2003
זכויות ואחריות של השולט


באחריות השולט לדאוג לקבלת אינפורמציה מרבית לגבי הגבולות וסף הכאב של הנשלט. על השולט לקחת בחשבון שלכל אדם יש סף כאב, וגם אם הנשלט טוען שסף הכאב שלו גבוה במיוחד, עליו לבדוק בזהירות את המצב לאשורו. הנשלט יאמר לפעמים הכל על מנת לרצות את השולט. מצב שני, הנשלט הנמצא בעולם ה-BDSM זמן קצר בלבד אינו יכול לשתף את השולט במידע לגבי סף כאבו, משום שבעצמו אינו יודע, אך מאידך, הוא כן מסוגל להעביר אינפורמציה לגבי הפנטזיות המיניות שלו.

אם השולט או הנשלט אינם זוכים לסוג הטיפוח שהם מעונינים בו, עליהם לבקש זאת מפורשות. השולט זכאי לקבל כל סוג טיפוח שהוא, בין אם זה עיסוי רגליים, סיפוק מיני או כל סוג אחר של טיפול. על השולט לדרוש, אם הוא מצפה לקבל. זכותו של השולט לקבל תשובות ברורות ביחס להרגשת הנשלט. השולט זכאי להורות לנשלט לבקש את רשות הדיבור, לדוגמא: באם הנשלט רוצה לבקש מהשולט הצלפה במקום מסוים והבקשה מצטיירת כחצופה לשולט, זכאי השולט להורות לנשלט לבקש את רשות הדיבור לפני כל בקשה.

השולט אחראי לקיים את כל הבטחותיו לנשלט אלא אם כן יש לו סיבה מצוינת לכך.

השולט אחראי לבטיחותו הגופנית של הנשלט. הנשלט עשוי להיות במצב של ריחוף כה חזק, עד כדי אי יכולתו לחוש בכאב, ולכן מחובתו של השולט לקבל תשובות חד משמעיות לגבי מצבו הגופני של הנשלט.

נושא חשוב ביותר הוא שעל שני הצדדים להיות מפוכחים לגמרי. כמו שלא תנהג במכונית כאשר אתה שתוי לגמרי או תחת השפעת סמים, כך לא תעסוק בפעילות BDSM כאשר אתה באותו מצב. העניין עשוי להישמע מאוד קונסרבטיבי, אך מכיוון שפעילות בדסמ דורשת שיקול דעת מרבי, כל חוסר איזון כימיקלי העלול להיגרם על ידי אלכוהול או סמים אינו יכול לבוא בחשבון.

במידה וזהו מפגש ראשון בין שולט ונשלט, חייבים שני הצדדים ליידע אדם שלישי על מקום הימצאותם, מכיוון שלעולם אינך יודע את מי בעצם אתה הולך לפגוש.

השולט חייב לדאוג לאמצעי זהירות אשר אינם קשורים ישירות לפעילות BDSM, כגון מטפי כיבוי אש, מספרי טלפון חיוניים, תאורה אלטרנטיבית וכדומה.

האביזרים צריכים להישמר בתנאים של ניקיון מרבי וחייבים לעבור חיטוי לאחר כל פעילות. עדיין נבדקת הטענה אם איידס עלול לעבור על ידי אביזרים לא סטריליים, ועד שיגיעו למסקנה זו או אחרת, אל לנו לקחת שום סיכון בעניין.

השולט אחראי לבטיחותו האמוציונאלית האישית שלו ושל הנשלט כאחד. למרות שבחיי היום יום עשוי הדבר להישמע לא הגיוני, משום שכל אדם אחראי למצבו הנפשי, בפעילות BDSM המצב שונה לחלוטין.
השולט והנשלט נמצאים בסצינה משותפת, ועל השולט לקחת אחריות. ייתכן שהנשלט עבר התעללות מינית בילדותו, או אונס. ייתכן שהוא במצב של יגון על אובדן אדם אהוב. כל אלה מצבים שהשולט חייב לקחתם בחשבון.


לסיכום , ככל שהשולט ידאג, יטפל, יפקח ויעניק תשומת לב מרבית לנשלט, כך יגדלו סיכויי ההנאה בפעילות BDSM.
DomDomina​(שולט)
לפני 20 שנים • 21 במאי 2003

הלוואי שכולם .......

DomDomina​(שולט) • 21 במאי 2003
DOM_NB האוחז בשוט ,איזה מאמרים אתה מביא,תענוג.
כולי תקווה,שכמה שיותר אנשים יקראו וייסמו את כל מה שאתה כותב.
במיוחד לקראת סוף המאמר,ואני מצטט:
"השולט אחראי לבטיחותו האמוציונאלית האישית שלו ושל הנשלט כאחד. למרות שבחיי היום יום עשוי הדבר להישמע לא הגיוני, משום שכל אדם אחראי למצבו הנפשי, בפעילות BDSM המצב שונה לחלוטין.
השולט והנשלט נמצאים בסצינה משותפת, ועל השולט לקחת אחריות. ייתכן שהנשלט עבר התעללות מינית בילדותו, או אונס. ייתכן שהוא במצב של יגון על אובדן אדם אהוב. כל אלה מצבים שהשולט חייב לקחתם בחשבון"
צריכים לרשום את זה כ"דיבר"
ולא בתור הדיבר ה11,אלה הראשון.
תודה queen.gif whip.gif
serve_slave​(נשלט)
לפני 20 שנים • 22 במאי 2003
serve_slave​(נשלט) • 22 במאי 2003
אדוני היקר,

טוב לדעת שאני עומד ליפול לידיים בטוחות ומהימנות

אני שמח שנפל בחלקי לפגוש את האדון שהוא קודם כל אדם
שיוכל להביאני לאמת בביטחה

שלך, עבדך הנאמן