ana |
לפני 18 שנים •
5 במרץ 2006
כנען המלך האהוב ביותר בעולם,הרחום,החנון ארך אפיים ורב החסד
לפני 18 שנים •
5 במרץ 2006
ana • 5 במרץ 2006
כתב -
"אם 'להיות קשוב' פירושו לתת לסאבית שלך כל מה שהיא חושקת בו,אזי מדובר בשליטה מלמטה נטו.וגזר הדין במקרה כזה הינו סקילה בפומפי. " הרשו נא לי להוסיף גם סירוק בברזלים מלובנים, קשירה לגלגל, פלייר לפיטמות, כירסום ע"י חיות טורפות, כריתות איברים בלתי נחוצים , למשל... שהרי באנו כאן להנות כפי שEL-DIABLO בטובו טורח לחזור ולהדגיש ולא להפוך לרובוטים עם מגוון כפתורים אנה הקדושה בסטייל כנעני |
|
knAAn |
לפני 18 שנים •
5 במרץ 2006
אל דיאבלו היקר
לפני 18 שנים •
5 במרץ 2006
knAAn • 5 במרץ 2006
אכן כולנו כאן לשם ההנאה,ואין כמו ההנאה הזאת (בעיני).
ואין לי דבר נגד הנאה של סאבית אני דווקא בעד רק שההנאה שלה תתממש כשאמצא לנכון שהיא ראויה לעונג.כל נושא ה"להיות קשוב" עלה במוחי בסיטואציה של "סשן". בנוגע ללהיות קשוב בכלליות אין ספק שצריך. אני מקווה שהבהרתי את עצמי הפעם כמו שצריך,ולחיי הדומים עם הסטייל נשתה לחיים אנה הקדושה.....אוהב את הסטייל שלך }{ כנען® |
|
מאסטר מיינד(שולט) |
לפני 18 שנים •
5 במרץ 2006
כולנו מסכימים, אבל...
לפני 18 שנים •
5 במרץ 2006
מאסטר מיינד(שולט) • 5 במרץ 2006
כולנו מסכימים לכך שהמאסטר צריך להיות קשוב ורגיש מאין-כמוהו לצרכיה של שפחתו.
אבל (וזה אבל גדול) - מכאן ועד לאותן שפחות-על-פי-טענתן הבאות עם רשימת "עשה" ו"אל תעשה", שהממלא אותה בצייתנות אינו אלא צייתן - הדרך ארוכה מאוד. אני חושב שלגישה הזו התכוון המשורר בתחילת השירשור. גישה שנתקלתי בה כמה פעמים (ובזאת הסתיימה ההיתקלות). כי הקשב והרגישות של המאסטר שונים מן הקשב והרגישות של העבד. האדון חייב להבין את שפחתו, אבל רק הוא יחליט מה לעשות בהבנה הזו, איז צורך לספק ומתי. זה עצם העניין, ואם אין הסכמה על זה אז חבל על הזמן שבזבזתם להכיר זה את זו. |
|
godisafemale(שולטת) |
לפני 18 שנים •
5 במרץ 2006
כנען, בודיגארד, - מחמאותיי.
לפני 18 שנים •
5 במרץ 2006
godisafemale(שולטת) • 5 במרץ 2006
אין לי מה להוסיף..
|
|