אחר צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב

על קונספירציה שהפעם לשם שינוי מאלדר וסקאלי לא מעורבים בה

crazy_toast​(שולט){אליס}
לפני 20 שנים • 11 בספט׳ 2003

על קונספירציה שהפעם לשם שינוי מאלדר וסקאלי לא מעורבים בה

crazy_toast​(שולט){אליס} • 11 בספט׳ 2003
בסיפורנו יסופר כיצד נקלע רובי וויליאמס להרפתקה,וכיצד מצא את עצמו עושה ואומר דברים בלתי צפויים לחלוטין.אולי בכך איבד את יחס הכבוד של שכניו,אך לעומת זאת זכה ב-ובכן,עוד תוכחו לדעת אם הוא זכה בכלל במשהו,בסופו של דבר.
היום קמתי בבוקר עם תחושה כזאת שאני שונא את רובי וויליאמס.אני פשוט שונא את הבריטי המעצבן הזה!
אתם מבינים, יש לי מין תיאוריית קונספירציה שכזאת שמאז שרובי עזב את טייק דאת' בזמנם הוא עסוק בפעילו אינטנסיבית שמטרתה להציק לנו,למרר לנו את החיים,לבלבל לנו בעיניים כשאנחנו רואים טלוויזיה,להגעיל אותנו כשאנחנו אוכלים ועוד כהנה וכהנה מזימות שטניות.
אז היום בעת שהכנתי לי את הנס קפה של הבוקר,הדלקתי ככה את הטלויזיה וכמעט נחנקתי כשראיתי את המגעיל הזה ממזמז איזה בחורה תמימה בעוד אחד מהקליפים שלו…מה הוא חושב לעצמו?!
והחום הכבד ששורר באזורנו לא הוסיף ללחץ הדם הגבוה ממילא שלי..
אז מה גורם לבן אדם פתאום לקום ולעזוב הצלחה וכסף(טייק דאת'),ולפרוש לחיים עצמאיים,אתם בטח שואלים.. טוב אז זה הולך ככה.רובי המגעילול יושב ערב אחד בביתו כשלפתע נקישה בדלת העץ שלו.בנונשאלנטיות האופיינית רק לו הוא קם לפתוח את הדלת כשבפתח מתגלה לא אחר מאשר ג'יימס בונד! כן כן ומה עושה ג'יימס בונד בפתח דלתו של רובי יקירנו בשעה מאוחרת זו של הערב..מממ…טוב אז האמת שמאז ששמעון פרס הביא לנו מזרח תיכון חדש..ו"אין" לנו כל כך בעיות בטחוניות ג'יימס בונד עבר לחלטר כאיש קשר של שירות החשאי הבריטי של המלכה שמטרתו לגייס סוכנים חדשים לשירות.לרובי שלנו לא היה הרבה מה להפסיד אבל היה לו הרבה מה להרויח.ג'יימי שלנו לאחר שהוריד 2 כוסיות של מרטיני מעורבב לא בחוש כיאה לסוכן מזדקן של הארגון,התפנה לעורר במר וויליאמס רגשות פטריוטים בעודו זורק ססמאות לחלל האויר כמו: FOR KING AND COUNTRY ו…GOD SAVE THE QUEEN רובי רק ישב פעור פה והבין שלזה הוא נועד כל חייו.חופש פעולה מוחלט עם "רישיון לדפוק לאנשים ת'שכל" זה מה שהוא חלם עליו כל חייו.אז כיום רובי פועל במסווה של סוכן בריטי ממולח,ועם כל הבחורות בקליפים..אי אפשר שלא להתעלם מההשוואה לג'יימי שלנו..מה שקורה עכשיו,ידידים זה שרובי מקבל את כל הכסף והתמלוגים שהוא תמיד רצה וגם-מחדיר לתודעתנו מסרים סמויים של MAKE LOVE NOT WAR .אז כל פעם שאתם רואים את רובי במצעד של אם טי וי, תחשבו על זה,ובאשר לג'יימס בונד שלנו,הוא כנראה ימשיך לעבוד בעבודות מזדמנות כגון האיש שבא להתקין לך מזגן כשאתה מזמין או אינסטלטור עם חריץ.והכל אבל הכל עם מבטא בריטי! ואתה תמיד אבל תמיד תציע לו CUP OF TEA!
T O M​(שולט)
לפני 20 שנים • 11 בספט׳ 2003
T O M​(שולט) • 11 בספט׳ 2003
הפוסט הזה גרם לי להוריד שיר של רובי וויליאמס שאני אוהב

תודה