בוקר טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

והפעם...הולכים למסיבה!

crazy_toast​(שולט){אליס}
לפני 20 שנים • 12 בספט׳ 2003

והפעם...הולכים למסיבה!

crazy_toast​(שולט){אליס} • 12 בספט׳ 2003
ביום שישי האחרון ישבתי אחר הצהריים ובהיתי בתיקרה,שיעמם לי נורא.אז הרמתי טלפון לגדי חבר שלי שדרך אגב מאוחר יותר תבינו,תמיד מסכים להכל בדרך כלל.הוא ואני נורא רצינו ללכת למסיבה,אבל רצינו שגם רועי(חבר אחר) בוא איתנו אבל מניסיון העבר ידענו שרועי לא בדיוק מת על מסיבות ובכל יום בשבוע היה מעדיף סרט על פניה מסיבה,אז אמרתי לגדי שהוא ידבר איתו כי אני כבר התייאשתי מלנסות לשכנע אותו(דרך אגב הייתה תקופה שימי שישי לא יצאנו פשוט כי ראינו כבר את כל הסרטים בקולנוע) ואני שאחרי שסגרתי שבועיים בצבא כבר לא יכולתי להתאפק ורק רציתי לצאת ולפזז לצלילי מוסיקה רועשת,להכיר בנו וכו'.כאמור הייתי עסוק בבהייה בתיקרה כאשר לפתע הרעים צלצול הטלפון את חלל האויר הפריע לי באמצע הסייסטה הפרטית שלי וגרם לי לזנק כמו נחש באופן כזה שלא פיספסתי את המנורת לילה שמעל המיטה שלי פלטתי צעקת "איייייייייי כוס עמק,למה זה מגיע לי!!!!!" ועניתי לטלפון מעמיד פנים שכלום לא קרה,מהעבר השני רועי היה.באופן די מפתיע הוא שאל אותי אם אני רוצה לצאת למסיבה,אני כמעט השתנקתי.זה לא היה אופייני לו! ודאי שהסכמתי וקבענו שהוא אוסף אותי ואת גדי ב11 וחצי.לאחר שדפקתי מקלחת דפקתי הופעה המתנתי לו בשעה הייעודה במקום המיועד אבל רועי איחר במשהו כמו 15 דקות(כי ,"מעצבן אותו ההילוכים..")בכל אופן נסענו ליקום שם פגשנו בעוד ידידות של רועי מהצבא שהצליחו להכניס אותנו עם קצת קומבינות ומחשופים עמוקים.באורח לא שוביניסטי בכלל לדיסקוטק קוראים "מנוש" משום מה.בכל אופן נכנסנו כולנו וישר הלכנו לעמדות השתייה וכל אחד הוריד לפחות 5 כוסות בירה ופה ושם כמה טקילות(שאגב טקילות זה לילדים לפי דעתי) אני חייב לשתות משהו אחרת אין מצב בעולם שאני מתחיל לרקוד.אני חייב משקה שיכניס אותי ל"ראש טוב".גדי החיה הזה הוריד אותם הכי מהר..בכל אופן בשלב הזה רועי והידידות שלו נעלמו איפושהו בקהל הרב.תפסתי את גדי ביד ואמרתי לו "בוא הולכים למרכז לרקוד" גדי הביט בי בחיוך ואמר "בשביל מה? המוסיקה אותו דבר כמו פה". לא היה לי כח להסביר לו את ההבדל ששם יותר אנשים רוקדים ופה פחות ושם זה יכניס אותנו לאוירה כי יש שם גם מיצבורי כוסיות שפשוט אומרות "דפקתי הופעה אין מצב שאני יוצאת מכאן לבד היום"
נכנסנו לרחבת הריקודים עם מבט של סקס אפיל בעיניים.לפתע מי אני רואה עובר לי מול העיניים ? קצין מהפלוגה שלי! ההוא הלך כאילו הוא לא רואה אף אחד, וכשהוא עבר לידי דפקתי לו כזאת כאפה על הכתף "ירון!,מה קורה אח שלי הכל טוב"..הוא גמגם משהו והמשיך ללכת מוסווה היטב ע"י החושך והאנשים.בעודנו רוקדים במרץ אנחנו קולטים שהדי'גיית היא נעמה יוגב למי שלא מכיר,זאת מחלומות בהקיציס. תמיד אמרתי שהיא מותקקקקק. לא הספקתי להתאושש מהמכה שחטפתי מהמנורת לילה אחרי הצהריים וכבר חטפתי פתאום מרפק בצלעות.מסתבר שהיינו כל כך מסטולים שדרכנו חופשי על אנשים ובמיוחד על בנות שלבשו נעליים פתוחות ובנות אף פעם לא יצעקו עלייך או משהו כזה אבל כשהם ימצאו את ההזדמנות הם יכניסו לך מרפק בצלעות.וחזק.בלעתי את הרוק והמשכתי לרקוד כי אנ'לא מרביץ לבנות.בשלב הזה אומר שאת רועי וידידותיו לא ראינו כל הערב.פתאום נכנסה עגלה של טקילות למרכז הרחבה אני וגדי נכנסנו לנוהל הסתערות,דוחפים אנשים הברמנים שחילקה את הטקילות נראה לי ראתה אותנו כל פעם לוקחים לה מהיד משקה בסוף הבת זונה עשתה לי תרגיל.הביאה לי כוס טקילה דפקתי את הכוס אולי 5 פעמים אבל מה? בכל זאת לא ראיתי שזה תוסס מהספרייט…אבל אמרתי לעצמי יכול להיות שאני שיכור וזה כן תוסס..דפקתי ת'שלוק וירקתי לה הכל על החולצה כשחלק טפטף לה על המכנסיים היא רק צעקה "יא מגעיל" טוב היא בטח רואה את זה כל ערב. אבל לא הייתי מוכן פסיכולוגית לזה שהיה שם רק טקילה!! קיללתי כוס עמק בפעם השלישית היום(כנראה שלא הולך באותו יום אז לא הולך).
לאט לאט התחיל להתרוקן ואז לפתע ראינו את רועי וידידותיו בכלל בצד השני.ככה חזרנו שלושתנו אחד על הכתפיים של השני כמו שלישיית אסקימו לימון לאוטו. אבל אתם יודעים מה אנחנו יותר פארשים ממומו בנצי ויודל'ה כי השורה התחתונה היא שלא השגנו אף מישהיייייי בערב הזה!!! קילללתי "כוס עמק" פעם רביעית והלכתי לישון!