אחר צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב

אף פעם אל תעלה לטרמפ שאתה לא יודע איך תרד ממנו

crazy_toast​(שולט){אליס}
לפני 20 שנים • 12 בספט׳ 2003

אף פעם אל תעלה לטרמפ שאתה לא יודע איך תרד ממנו(סופסופ הצליח)

crazy_toast​(שולט){אליס} • 12 בספט׳ 2003
או:מה שקרה אחרי המסיבה
טרילי לי טרילי לי טרילילילילי פיזמתי לי בעודי נוסע הבייתה בשבת לפנות בוקר ממסיבה.אף פעם אתה לא יכול לדעת מאיפה יצמח לך משהו טוב,ככה לפחות למדתי על בשרי באותו לילה.כמו שאמרתי אני נוסע לתומי עם שיר חדש בלב כשלפתע,באחד הצמתים אני רואה שתי בחורות שחבל לכל אלה שקוראים את הכתבה(וגם אלה שלא קוראים) על הזמן.הם עמדו מחוץ לתחנה ואחת מהם עמדה ועצרה טרמפים כמו שכוסיות עוצרות טרמפים,אתם יודעים? עם המבט של "אני אעשה כל מה שתבקש אם תתן לי טרמפ",אז עצרתי את בחריקת בלמים לידם ממלא את שניהן עשן מהאגזוז(דרך אגב יש לי אוטו לא יותר גדול משל מיסטר בין ותזכרו את העובדה הזאת להמשך) הם פתחו את הדלת ועכשיו יכולתי להתבונן טיפה יותר מקרוב…לשניהם היה מחשוף ענקי והם לבשו מכנסיים צמודות שאני קורא להם "מכנסיי רנטגן" כי רואים ממש הכל.. באותו רגע החלטתי שאני לוקח את שתי אלה לאפטר פרטי(אם אתם מבינים למה אני מתכוון)..מפה לשם הם עלו לרכב ואני כבר התחלתי לשמוח..באתי לנסוע ואז אחת מהם צועקת לי:"רגע אל תסע חברים שלנו משתינים פה מאחורי התחנה"….מה אני אגיד לכם…עמדתי לחתוך ורידים מרוב עצבים…לא רק ששני החבר'ה הנוספים הרסו לי את האפטר פרטי או יותר נכון את התיכנונים שלי אני בכבודי ובעצמי עוד צריך להמתין להם!
טוב אמרתי…לפחות אני ככה אעיף מבטים בנסיעה לעבר זאת שיושבת לידי.אבל הלילה הזה כנראה לא עמד להאיר לי פנים כמו שחשבתי כי יש מין חוק מרפי כזה שבחורות יפות הן גם לא משהו מבחינה שכלית אז באורח די מוזר זאת שישבה לידי מסתובבת לחברה שלה שישבה מאחורה ואומרת לה:"אולי אני אעבור לשבת לידך?"…כאילו רבאאאק !!! מה הקשר עכשיו!!!?!?!
שבי לידי וסתמי ת'פה יא כוסית! מפה לשם הדקות שהם השתינו שם בשיחים נראו לי כנצח ואני כמעט עמדתי לחתוך את העיסקת חבילה הזאת.אבל לפתע עלה במוחי רעיון נקמה נפלHEHEHE גיחכתי לעצמי ברשעות..(מייד תבינו).. איך ששני הבנים נכנסו(שיש לציין היו ערסים מצויים) וסגרו את הדלת דפקתי זינוק עם האוטו חת'כת זינוק כמו תינוק שטס החוצה מהבטן של אמא שלו.חחח הבטתי אחורה במראה ..הבעת אימה הייתה על פניהם…הערסים נלחצו אחורה לכיסא והשלושה מאחורה שמו חגורות בטיחות!!כאילו מי בכלל חוגר מאחור!! בכל אופן באותו לילה 2 ערסים מצויים חגרו חגורות מאחור וזאת עובדה..ואפילו שיחקו אותה נהנים מהנסיעה אבל בעינים שלהם ראיתי שהם סובלים.לכל פנייה שיכולתי למצוא נסעתי,אני אומר לכם לא פיספסתי אף אחת בפניות נסעתי לאט ואז בום! גז בדיוק בסיבוב האוטו הסתובב כמו בצנטריפוגה..כמו דלת על ציר..בינתיים אחת הבנות כבר החזיקה את הראש והערס שניסה להפגין סמכותיות והגנה כביכול על האישה הניח על צווארה את ידו מלאת הגורמטים בתנוחה של ליטוף של כלב.למרות שצמד הערסים לא היו אשמים בזעם שלי,החלטתי שהם היו במקום הלא נכון בזמן הלא נכון עם הבחורות (הכוסיות)הלא נכונות באוטו הלא נכון עם הנהג הלא נכון ועם הפניות הכי לא נכונות!(שיכולתי למצוא).ככה נסענו תוך שהם מכוונים אותי לאן לנסוע וכל שנייה מורידים את היד כדי להחזיק בידית מעל הכסא כדי לא לעוף.כשכבר עמדנו להגיע החלטתי להאט כי ראיתי כבר בהבעת פנים של אחד מהם שהוא הולך להקיא עלי את כל מה שהוא שתה באותו ערב.ואם אתם תוהים מה עשו הבחורות באותו ערב…ממ..כמו כל הכוסיות..הם שתקו.כמו שצריךJ בלי ותר מדי שאלות.כשהגענו…עצרתי בכזאת בלימה שכולם כמעט עפו דרך השמשה הקדמית ואני אומר כמעט כי באמצע הדרך אם אתם זוכרים הערסים קיבלו החלטה חכמה ראשונה בחייהם כשהחליטו לשים חגורות.מכל מקום הם עפו קצת קדימה ובגלל האפקט של החגורה הם גפ עפו אחורה לבאגז'.ארבעתם יצאו מהאוטו כשהם חבוטים וממלמלים תודה או משהו כזה..ראיתי אותם נעלמים באיזה סימטה..טוב אז הפעם אין אפטר פרטי…
העפתי מבט של ג'יימס דין קדימה הידקתי חגורה ובום דפקתי ספרינט קדימה עם האוטו במעוף ישיר(חשבתי לעצמי) אל תוך עמוד התומך של הרמזור של הצומת…לי לא קרה כלום..אתם בטח שואלים למה…ממ שכחתי לספר..המהירות המקסימלית של האוטו "מיסטר בין" שלי הוא בערך 25 ק"מ לשעה..בטח אתם אומרים:"הגזמת,לא יכול להיות" ואני אומר שאתם צודקים! נראה לי שפחות..