לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

2

אימפוסיבל
לפני 18 שנים • 19 באפר׳ 2006

2

אימפוסיבל • 19 באפר׳ 2006
הכלב הנשי מקופל בצד. הוא שקוף כמעט והוא מנסה להעלם. אבל אף אחד לא באמת רואה אותו. האדון יושב ברישול על הכסא. "בואי הנה" הוא אומר לגברית, "את צריכה לצאת לדהירה היומית שלך". לדומית הוא אומר: "צריך להקפיד על זה, לקח הרבה זמן עד שבאתי אותה לדהירה אמיתית". היא מתקרבת אליו על ארבע. יש לה מבט מושפל. הוא שם עליה אוכף קטן וקושר אותו בבטן. הוא טופח לה על התחת כמה פעמים ואומר לה: "תכף תצאי לדהירה, תכף, אנחנו נשים לך את הזנב ואת תוכלי לדהור".

הוא מלטף את הגב שלה בתנועות ארוכות ואז את התחת. הוא לוחץ על הגב שלה ומקער אותו, אומר לדומית: "יש לך מרגרינה באיזור?" "ברור" היא מחייכת חיוך רע ומסמנת לפרה שלה להביא. זה לוקח רגע אחד. התנועות שלו חזקות. המרגרינה ביד, הוא חופר בה ולוקח גוש גדול ובתנועה אחת מורח ומחדיר מה שנכנס לתחת של הגברית. "טוב" הוא טופח לה על התחת חזק, "לפתוח, קדימה, אנחנו נעשה את מהר וכואב" והוא צוחק ודוחף לה בכוח דילדו זנב. עד הסוף. הכאב רצחני. היא עפה קדימה והראש שלה נתקע בדשא. הדומית צוחקת בקול. עם הרגל היא מרימה לה את הראש ואומרת "סוסה עקומה". שניהם צוחקים צחוק משפיל.

"אני אתדלק אותך עכשיו, ואת תוכלי לצאת לדהירה שלך" הוא אומר לה, "את צריכה להזיע נכון?" היא מביטה למטה "נכון?!?!?" הוא מתקרב אליה. "נכון" היא עונה בלחש. הוא אומר: "חמישים, זה צריך להספיק לחמישה סיבובים לדעתך?" היא שותקת. היא נעלמת. הוא מחטיף מכה חזקה עם המחבט: "לא מספיק חמישים!?!?" והיא עונה בלי קול "מספיק אדוני". הוא מחייך ומרים את המבט לדומית: "היא זולה הסוסה, חמישים מספיק לה". מכות קשות היא מקבלת, וחזקות, ואז הוא עוצר ואומר: לא שכחנו משהו?..." היא מגיבה מיד, מנדנדת את השדיים שתלויות ממנה מתנדנדות לכל כיוון. "יפה" הוא אומר. עכשיו אפשר להתחיל". התחת שלה נעשה אדום ומתמלא שטפי דם. הוא מגביר את העוצמה וומכה אותה במהירות. ואז זה נגמר בבת אחת והוא אומר לה "קדימה את יכולה לצאת לדהירה שלך, ולדהור אלגנטי כמו שלמדנו, נכון?"

והיא יוצאת. והיא דוהרת. והם יושבים בנחת וצוחקים. היא דוהרת והוא מעיר לה "ראש גבוה, לדהור באצילות". והוא מעיר: "לא לשכוח את לנענע את הזנב, כן ככה". וכשהיא מתחילה להאיט הוא אומר בחדות: "לדהור מהר, יפה, יותר מהר". היא מזיעה נורא. היא רטובה וזה רק שלושה סיבובים. הוא קם והיא מגבירה שוב. הדומית מגחכת.
Rollercoaster
לפני 18 שנים • 20 באפר׳ 2006

סליחה

Rollercoaster • 20 באפר׳ 2006
אבל זה די מזעזע
    התגובה האהובה בשרשור
Olive
לפני 18 שנים • 20 באפר׳ 2006

דווקא

Olive • 20 באפר׳ 2006
יש מי ששס"ק מזעזע אותו. מחכה לראות מה לעזאזל יקרה בפרק שלוש.
gala
לפני 18 שנים • 20 באפר׳ 2006

זה

gala • 20 באפר׳ 2006
מאוד חזק ומדוייק.
הוא​(שולט)
לפני 18 שנים • 20 באפר׳ 2006

venus חמודה

הוא​(שולט) • 20 באפר׳ 2006
לא אומרים איכס על אוכלicon_smile.gif