לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

4.

אימפוסיבל
לפני 18 שנים • 20 באפר׳ 2006

4.

אימפוסיבל • 20 באפר׳ 2006
הדומית זזה בעצלות בכסא שלה. "בואי הנה" היא אומרת בחדות לפרה שלה. אשה ערומה לגמרי, שמנה מאד עם חזה ענק זוחלת אליה. החזה שלה כמעט נגרר על האדמה. הוא רפוי ולבן. "המון המון זמן מאז שהיא היתה עם גבר" היא אומרת לאדון, "והנה הבאת לנו גבר אמיתי" היא אומרת בלעג.

"בואי פרה, תראי מי בא במיוחד לזיין אותך" היא אומרת לפרה הנבוכה למוות. "את לא צריכה להתבייש, את צריכה להרגיש נוח בין כולם, בואי אנחנו נכיר להם אותך כדי שתשחררי". היא מסמנת לפרה להגיע למרכז הדשא ואומרת לה "תראי לנו כמה את פרה, את יודעת איך. תתחילי בשדיים". הפרה מרימה שד כבד ומציגה אותו לראווה. האדון מגחך "זה לא שד, זה עטין". "כן" אומרת הדומית, והיום לא חלבנו אותה עדיין, כדי שהיא תוכל להניק את האורחים שלנו" הם מרוצים מעצמם.

מאומנת הפרה מרימה את השד השני ומציגה לראווה. הדומית פוקדת עליה לעזוב אותו כדי שכולם יראו איך הוא נופל בכבדות. היא חוזרת על זה כמה פעמים. הפרה אדומה מרוב בושה. הדומית צוחקת, וחם, שמש, והפרה מזיעה. "היא מפוצצת בחלב" הדומית אומרת. "תתכופפי, תנערי את העטינים, תראי לנו מה את יודעת לעשות". הפרה מתכופפת. יש לה צמיגים של שומן לבן בבטן, צמיגים בשיפולי הגב, הירכיים שלה צמודות לגמרי אחת לשניה והן מזיעות נורא. השדיים שלה תלויים עכשיו כבדים ועמוסים והיא מנדנדת אותם.

"במרץ!" הדומית פוקדת "לא להרדם בעמידה!". גם השלב הזה עובר והפרה מסתובבת אל כולם עם הגב. היא מתכופפת ומפסקת את הישבנים שלה. "חזק" הדומית אומרת לה בחדות "לפתוח הכל!". היא מפסקת בכוח את התחת, אבל השומנים מפריעים לה. "את צריכה עזרה, את לא אשמה" הדומית מרגיעה אותה. "לכו תפתחו אותה, אחד מכל צד", האדון פוקד על הגברית והיצור "ולהחזיק חזק". הפרה מתכופפת עוד בנסיון להקל עליהם. כל אחד מושך בכוח ישבן ענק שלה הצידה. היא מזיעה והידיים שלהם מחליקות.

"תנגבו אותה!" הדומית נובחת עליהם "מהר!". הם מנגבים עם הידיים ואז עם הזרועות. הדומית זורקת להם סמרטוט שהיה זרוק בגינה "קדימה. לייבש ולפתוח!". הם פוערים אותה בסוף, וככה הם עומדים שלושתם, מגוחכים ומזיעים, מתכופפים בפוזה בלתי אפשרית, שלושה יצורים. "איזה יופי" הדומית אומרת, "אל תזוזו."

דקות ארוכות אחר כך האדון מסמן להם להפסיק. לפרה הדומית אומרת: "בואי, תעלי על ארבע לפה" היא מסמנת על שולחן העץ הכבד. הפרה מטפסת בכבדות והדומית מזרזת אותה במכות חזקות על התחת לבן. קשה לה לעלות והם צוחקים בקול. כשהיא עולה הדומית לוחצת על הגב שלה והיא כורעת ככה שהתחת שלה בולט החוצה מהשולחן, הרגליים מקופלות תחתיו. היא נראית גוש בשר לבן שמן. "זהו, תכף תרגעי" הדומית אומרת לה.

מבט של האדון לגברית והיא מגיעה לידו. הוא מלביש עליה סטאפ-און עם דילדו שחור ארוך ודק. "תעלי עליה" הוא אומר לה, "ותעשי את זה בתנועות קצובות. ולא לגמור בתוכה, תתאפקי, אנחנו רוצים שתמשכי הרבה זמן". הגברית נעמדת מאחוריה. היא גבוהה והזין השחור בדיוק מול החור תחת של הפרה. הדומית שופכת שמן בישול על התחת של הפרה. "לעבודה" היא אומרת לגברית, והיא מתחילה לחדור. הפרה גונחת מכאב למטה והגברית עוצרת. האדון מרים קיין ארוך, ומהמקום שלו מצליף בתחת של הסוסה הצלפה חדה. היא נרתעת וחודרת לשמנה. השמנה צורחת. "תשתיקי אותה או שתחטפי" הדומית אומרת לסוסה, והאדון מצליף בה שוב בכל הכוח. השמנה מנסה לא להוציא קול אבל כואב לה. היא מייבבת בשקט והסוסה חוטפת שוב. בפראות היא מושכת לה את השיער ואומרת לה, "תשתקי בהמה". "יפה", אומר האדון, "ועכשיו, בתנועות קצובות, עם כל הגוף, תראי להם מה סוס יודע לעשות".

היא מזיינת אותה עשרים דקות ככה. השמנה מעולפת כמעט. הדומית אומרת "אני חושבת שאפשר לעבור לדבר האמיתי" היא מסמנת לסוס לעצור ומחליפה לסטראפ און ענק. "תכנס בבת אחת, אני אסמן לך את הקצב" האדון אומר לסוס. "ותעמוד בפיסוק, הביצים שלך מלאות". הוא מצליף בה במהירות בכוח כמה מכות עם הקיין והיא חודרת בלי לעצור אל התחת הקרוע של השמנה. השמנה צורחת, הקיין מצליף בסוס, האדון והדומית צוחקים. "קדימה" הוא אומר לסוס". אם ממש ממש תתאמץ, אני ארשה לך לגמור בפנים".

"ואת" אומרת הדומית לפרה, "אני רוצה לשמוע אותך גונחת מהנאה, ובקולי קולות. אנחנו עלולים לחשוב שאת לא נהנית".
Queencie​(שולטת)
לפני 18 שנים • 20 באפר׳ 2006
Queencie​(שולטת) • 20 באפר׳ 2006
ממש גן חיות...
אבל סוס עם פרה? icon_eek.gif
זה מזכיר לי משפט אחד:
"... כי עוף זה ציפור ופרה זו חיה..." icon_wink.gif

אוהבת את הכתיבה הקולחת ואת הדמיון,
מחכה בציפיה לפרק הבא!
שלגי
לפני 18 שנים • 20 באפר׳ 2006
שלגי • 20 באפר׳ 2006
Queencie כתב/ה:
ממש גן חיות...
אבל סוס עם פרה? icon_eek.gif
זה מזכיר לי משפט אחד:
"... כי עוף זה ציפור ופרה זו חיה..." icon_wink.gif

אוהבת את הכתיבה הקולחת ואת הדמיון,
מחכה בציפיה לפרק הבא!


קווינסי icon_lol.gif icon_lol.gif

איזו כניסה מרשימה "בלתי אפשרי".

ממתינה להמשך!