אחר צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב

צביעות וזנות

Morticia
לפני 18 שנים • 23 באפר׳ 2006
Morticia • 23 באפר׳ 2006
הכל טוב ויפה ענבר, רק חבל שבמציאות פלח האוכלוסיה הרחב ביותר שהולך לזונות הוא דוסים...
icon_confused.gif
נויה הל​(לא בעסק){צ}
לפני 18 שנים • 23 באפר׳ 2006
נויה הל​(לא בעסק){צ} • 23 באפר׳ 2006
עינבר כתב/ה:
דני D כתב/ה:
המוסר היהודי נוצרי שמין זה דבר מלוכלך ומקומו רק בחדר המיטןת בין בני זוג וגם זה בהחבא .

אני חושבת שזה בדיוק להיפך, המוסר היהודי רואה במין דבר מקודש שמקומו בחדר המיטות בין בני זוג.
בגלל החשיבות של המין בזוגיות, באינטימיות וגם כפרו ורבו, הוא מיועד רק לבעלך.
זנות , על פי היהודות היא זילות של המושג המקודש הזה, שנקרא בפיך מין.
על כן היהדות רואה בניאוף ובזנות והתנהגות מתררנית הפקרות ולעתים חטא.
(אין לי מושג לגבי מוסר נוצרי, אני יודעת שיש הבדל משמהותי בזרמים השונים).
אני רואה את היופי והקסם במיניות מתפרצת ופתוחה, אבל יש קסם מדהים באינטימיות.


אף אחד לא אמר שאינטימיות זה לא דבר נפלא ומדהים. אבל את בעצמך אמרת "מיועד רק לבעלך" אבל מה עם המיניות של הגבר. הרי בהסטוריה זה היה לחלוטין בסדר שלגבר יהיו מספר נשים אבל אישה מינית שתעז לרצות עוד גבר?! אוי גוואלט... מוות בסקילה מגיע לה. ביהדות העתיקה זנות לא היה דבר רע. כל עוד זאת לא אישתך שיוצאת לזנות.

ובכלל תסתכלי על הציבור החרדי. שם גם הגבר מחונך להתבייש בגופו וגוף האישה נחשב בכלל טמא.

בנוגע לזנות. כמו שאמרו כמה לפני יש נשים שמיניות ומין זה דברים שלא מטרידים אותן. ואם זה לא מפריע להן למה שלא יקבלו על זה כסף אם הן יכולות.
מעבר לזה, אין חוסר כבוד לדעתי אם יש למשל אישה עם ילד שכדי להביא לילד אוכל יוצאת לזנות.

החיים לפני הכל ובפירוש לפני מושגי מוסר שאלוהים יודע מאיפה הם הגיעו והחברה כופה על הסביבה.
Morticia
לפני 18 שנים • 23 באפר׳ 2006
Morticia • 23 באפר׳ 2006
לא לחינם לימדו אותנו בבי"ס שזונה בתורה היא מוכרת מזונות...
להלן: אישה רווקה, אם חד הורית שנאלצת למכור גופה כדי לקיים את בנה.
כמובן שמה שהביאה לשם מלכתחילה זו הנטייה ה"שרמוטית" שלה וזו מאוד בעייתית.

גם בנצרות וגם ביהדות יש רדיפות אחר נשים מיניות מאוד ואני טוענת שהרדיפות האלה כאן עד היום.
זה נכון שיש נשים שקל להן אבל לא כל אישה מינית בנויה למכור את עצמה בזול.
זה אומר שאין מקום לשרוף נשים, להעלותן על המוקד או לסרסר אותן רק בשל היותן מחוברות...
הבחירה היא לגמרי וכולה רק של האישה.
נויה הל​(לא בעסק){צ}
לפני 18 שנים • 23 באפר׳ 2006

מורטישיה

נויה הל​(לא בעסק){צ} • 23 באפר׳ 2006
אני מסכימה עם כל מה שאמרת מלבד העניין של למכור עצמה בזול. מי זה "עצמה". אולי מבחינתה למכור את עצמה זה למכור את הנשמה ולעבוד תחת בוס שרק נותן פקודות בעבודה שהיא לא סובלת. ודווקא הגוף ומכירתו לא מטרידים אותה.

אבל עדיין כמו שאמרת
ציטוט: הבחירה היא לגמרי וכולה רק של האישה.
Morticia
לפני 18 שנים • 23 באפר׳ 2006
Morticia • 23 באפר׳ 2006
גם את זה אמרתי נויה... אנחנו מסכימות על הכל...
ב"זול" התכוונתי לכל הנוקב במחיר...
להבדיל מהסובלנות שיש לי כלפי זונות, יש לי אפס סבלנות כלפי סרסורים.
זו הייתה כוונתי...
The Shield​(שולט)
לפני 18 שנים • 23 באפר׳ 2006
The Shield​(שולט) • 23 באפר׳ 2006
עינבר כתב/ה:
דני D כתב/ה:
המוסר היהודי נוצרי שמין זה דבר מלוכלך ומקומו רק בחדר המיטןת בין בני זוג וגם זה בהחבא .

אני חושבת שזה בדיוק להיפך, המוסר היהודי רואה במין דבר מקודש שמקומו בחדר המיטות בין בני זוג.
בגלל החשיבות של המין בזוגיות, באינטימיות וגם כפרו ורבו, הוא מיועד רק לבעלך.
זנות , על פי היהודות היא זילות של המושג המקודש הזה, שנקרא בפיך מין.
על כן היהדות רואה בניאוף ובזנות והתנהגות מתררנית הפקרות ולעתים חטא.
(אין לי מושג לגבי מוסר נוצרי, אני יודעת שיש הבדל משמהותי בזרמים השונים).
אני רואה את היופי והקסם במיניות מתפרצת ופתוחה, אבל יש קסם מדהים באינטימיות.


עינבר ליהדות יש הרבה גישות וחלקן סותרות לגבי כל נושא שבעולם. לדוגמה במאה ה19 היתה כת משיחית ביהדות שעסקה במין חופשי מיתוך אמונה שזאת ירידה לצורך עלייה והכנה לביאת המשיח. אני לא מכיר פסוק בתנך או בגמרא שמתייחס למין כאל דבר מקודש או אינטימי. הגישה של היהדות היא תכליתית כדי לקיים קהילה שיבטית במינימום מתחים עדיף שהמין ישמש בעיקר לצרכי רביה. וכמה שיותר בצניעות (מדובר כאן בתשוקה חזקה שמאיימת על הסדר בקהילה) והמין חייב להיות רק בתוך בני הזוג כדי לא ליצור תוהו ובוהו בשבט. זאת בתוספת היחס אל האשה כדבר נחות. יצרו את המוסר המערבי ביחס למין. הנצרות הלכה עם זה צעד קדימה מאחר שהנצרות מתייחסת אל הצד החומרי בקיום האנושי כאל דבר נחות ובזויי. כמוכן שהיום עם פריחת הניו אייג' יש רבנים שמוצאים בקבלה השוואה בין האינטימיות של הקשר בין האל למאמין לקשר מקודש בין בעל לאישתו.