לילה טוב אורח/ת
עכשיו בכלוב

כושר

אימפוסיבל
לפני 18 שנים • 24 באפר׳ 2006

כושר

אימפוסיבל • 24 באפר׳ 2006
היא מונחת על המתקן עכשיו כבר כמה זמן והוא מסתובב באולם בלי לשחרר אותה. זה נעצר פתאום והיא חשבה שעכשיו הוא ישחרר אותה. כבר נגמר לה הכוח לצעוק וכבר הפסיקה לחשוב איך היא נראית, רק לסיים את זה.

הוא מתקרב אליה והיא שומעת, הוא מציב עמוד תאורה לידה, ואחר כך מביא מצלמת וידאו על מתקן מיוחד ומעמיד בצד השני. הוא מלטף לה את הראש ומחייך אליה. הוא אומר לה "אנחנו לא רוצים שתלכי מפה בלי מזכרת נכון?...אנחנו רוצים שתמיד תוכלי להיזכר, ושגם אחרים יוכלו להנות ממך נכון?..". והיא מבינה מאד, שגם כשהיא תרד מהמתקן, היא לא תהיה חופשיה.

"ועכשיו", הוא אומר לה, "עכשיו אנחנו צריכים להכיר קצת, את תספרי לי עליך קצת, כדי שנוכל להתאים לך טיפול, נכון?" הקול שלו רגיל ורגוע, והוא מדבר אליה כאילו זו שיחה בין רופא לחולה. המוח שלה נמס מהשפלה.

בבת אחת הוא מפשיל את המכנסיים שלה למטה, קצת, כך שהתחת שלה גלוי ובולט. "את כל כך מזיעה" הוא אומר לה,"והכל פה דחוס, בואי נפתח אותך קצת" והוא פתוח את הישבנים שלה בכוח, קורע אותם לצדדים והיא חושבת שהיא תמות מבושה. הרבה זמן הוא מביט שם מותח לצדדים והיא מיובשת. הוא חופר עם האצבעות לצדדים ופותח אותה יותר. "איזה חור" הוא אומר "יש לו כל כך הרבה מה להגיד. אני אשאל אותך עכשיו כמה שאלות, ואת תעני לי מהתחת" והיא לא יכולה להוציא הגה מפה, ולא לחשוב.

מכה חזקה נוחתת על התחת שלה ומבעיתה אותה. ואז עוד אחת חזקה יותר. "ספרי לי, מתי אכלת בפעם האחרונה?" הוא שואל בשלווה. "לפני שבאתי" היא מגמגמת וחוטפת מכה נוראית. "מהתחת אמרתי" הוא אומר בשקט, והיא מנסה לכווץ את החור תחת שלה ומרגישה שכלום לא קורה. "עוד מכה נוראית: "אני מחכה לתשובה". הרבה זמן היא מתאמצת לפתוח ולסגור, להזיז שם משהו, והוא מלווה את הנסיונות שלה בעידוד ומכות חזקות במחבט לסרוגין, מבלבל אותה בקול השקט והמכות האיומות.

כשהיא בוערת מכאב, הוא עוצר פתאום ואומר, "את רואה איזה יופי? את יודעת לדבר מהתחת, ואת אפילו עונה יפה. למה לא ענית ישר דובונת? את כל כך ביישנית" הוא מלטף את התחת שלה ברוך, והיא מרגישה שהיא משתגעת. הוא ממשיך לשאול שאלות טפשיות על היומיום שלה והיא עוברת לאוטומאט, מכווצת ומרפה בכל הכוח "דובה טובה" הוא אומר "ספרי לי עכשיו מה שבא לך" תוך כדי ליטוף והיא מנסה לכווץ במהירות ולפתוח, כשהוא מלטף. "אני לא מבין" הוא אומר, "שוב, בקול רם" והוא מלטף מסביב והיא נלחצת נורא כדי לכווץ מאד ולהרפות מאד. היא מנסה והלחץ שלה הולך ועולה והליטופים שלו מבעיתים אותה יותר מהכאב. "את מאד עצורה" הוא אומר לה בשקט, "את חייבת להשתחרר, יש לך כל כך הרבה מה להגיד"

"אני אגיד לך מה נעשה" הוא אומר פתאום, "אנחנו נחמם אותך, ואחר כך נפתח אותך כדי שיהיה לך קל יותר לדבר, את לא צריכה להילחץ, אני פה כדי לעזור לך, נכון דובונת?" והוא טופח מהר על הבטן המתנדנדת שלה מלמטה "איזה דובה" הוא אומר וצוחק, "עוד מעט נאכיל אותך".

כאב רצחני פוגש את התחת שלה, היא לא יודעת מה זה אבל זה לא משאיר לה רגע לנשום. מכה ועוד מכה ועוד מכה. "הנה את מתחממת" הוא אומר לה, "עוד מעט כשתהיי אדומה ובשלה, נוכל לשחרר את החור תחת שלך, ואת תוכלי לספר לי כל מה שרצית". היא צורחת בכל מכה והוא עוצר מידי פעם מלטף בכוח את המקום הכואב ואומר לה "איזה יופי., את מאדימה, את עוד מעט ותהיי בשלה". המון זמן עובר והיא מאבדת את התחושה. הוא עוצר מתישהו והיא מרגישה שהוא מסתכל מקרוב. "כן, את בשלה" הוא אומר בשביעות רצון, תכף דובונת, תכף נפתח אותך".

הוא מפסק ביד אחת את התחת שלה ובשניה מחדיר אליה משהו חלק. זה לוחץ בהתחלה, ואז זה כואב, וזה ממשיך להיכנס ונעשה כואב יותר יותר. הוא עושה עוד תנועה מהירה והיא נחרדת מכאב. צרחה בורחת מהפה שלה והדבר שבתוכה נעצר. "אוי מסכנה שלי" הוא אומר בצער "אנחנו מזניחים לך את הפה" הוא ניגש אל הראש שלה ומושך אותו מהשיער לאחור בכוח. "את יודעת" הוא אומר בטון רציני כאילו הוא מסביר לה משהו הגיוני, "יש קשר חזק בין הגרון שלך לחור תחת שלך, ידעת את זה? בואי תראי, אני ארחיב פה, ואת תרגישי איך את נפתחת שם".
דילדו נכנס לפה שלה, הוא עבה מידי ואין לה אפשרות לארגן את הראש מולו. הראש שלה מתוח לאחור והדילדו חונק אותה כמעט.

"תראי איזה יופי" הוא אומר לה ודוחף לה את הדילדו לגרון. היא נחנקת ומרגישה את הסוגרים שלה מרפים בבת אחת. שתן בורח לה והבאט פלאג בתחת זז לרגע. "את יבשה" הוא אומר באכזבה "אבל אני אעזור לך". הוא טובל את הדילדו בקופסא גדולה ומחזיר אותו לפה. טעם שומני של וזלין חונק אותה. "עכשיו זה עובד" הוא אומר בהתלהבות ודוחף את הדילדו בכוח. דקות ארוכות הוא דוחף ומוציא בכוח, היא כמעט נחנקת שוב ושוב, השתן ממשיך לברוח ממנה והבאט פלאג כמעט עף החוצה. "את רואה איזה חיבור יש לגרון שלך עם התחת?" הוא שואל ומחכה לתשובה. "אה וואלה, את לא יכולה לדבר, יש לך באט פלאג בתחת" הוא צוחק ומכניס את הדילדו לתוך הגרון שלה עד הסוף. כשהוא מוציא הגוף שלה רפוי לגמרי ואין בה בדל התנגדות יותר.

הוא הולך מאחוריה, שולף את הבאט פלאג החוצה ואומר לה "ועכשיו, בואי נאכיל לך את התחת קצת, תראי כמה הוא רעב" משהו עבה נורא נדחף לתוכה, והכאב נוראי. הוא דוחף ודוחף והיא מתפללת להתעלף. כשהוא מגיע פנימה הוא מוציא ודוחף שוב "תכף זה ישתחרר" הוא מרגיע אותה, ומגביר את הקצב. המון זמן הוא טוחן אותה בכוח, והכאב הופך להיות חלק ממנה. התחת שלה פעור והיא משופדת על דילדו ענק.

את דובה טובה" הוא אומר לה בחיוך, אני ארשה לך לדבר מהפה קצת, תעשי קולות של דובה" והיא נוהמת בשקט, ואחר כך שואגת כשהדילדו קורע אותה. "כן" הוא אומר, כאילו לעצמו "עוד מעט נפתח אותך לגמרי, ואז יהיה אפשר להתחיל לעבוד."
barbarella
לפני 18 שנים • 24 באפר׳ 2006

מעלעלת בך בעקביות

barbarella • 24 באפר׳ 2006
בתחילה היה נחמד, כמעט מבדר.
הפכת להיות רפטיטיבית.
לפחות אצלי, פגה הרעננות, אבד העניין.

-אלנה.
gala
לפני 18 שנים • 24 באפר׳ 2006
gala • 24 באפר׳ 2006
"המוח שלה נמס מהשפלה"

הרגת אותי.