צהריים טובים אורח/ת
עכשיו בכלוב

על YKINMK ותרבות דיבור

גלתיאה
לפני 18 שנים • 10 במאי 2006
גלתיאה • 10 במאי 2006
אני חושבת שמי שכותב על הפנטזיות שלו, לא רוצה להגעיל אנשים, ואני גם חושבת שאין כאן עניין של ריטינג. אני חושבת שיש אנשים שהמקום היחידי שלהם שהם יכולים לכתוב על הפנטזיות שלהם הוא כאן. וזה מה שהם מנסים לעשות.

אין קשר לפנטזיות ונורמה. אלילת הבית של האנשים בחוץ היא הנורמה. כאן יושבים אנשים
שהפנטזיות שלהם הם אחרות. ואחרות זה כל מיני דברים שלא תמיד מתחברים לפנטזיות שלנו.
מותר שזה יקרה במקום כמו האתר הזה?

מי שלא מבין שיש התנשאות, ושיפוטיות במילה כמו איכס, לא באמת מקבל את העובדה שיש עוד אנשים שיש להם פנטזיות אחרות משלו ומשל הרוב. ומי שבאמת מקבל את העובדה הזו שיש גם אחרים, והם גם יושבים כאן, אפילו לא חש צורך לכתוב את המילה הזו איכס. אם יש לו מה להגיד הוא יגיד את זה באופן ענייני. בין אם הפנטזיה מדברת אליו, ובין אם לאו.

אין כאן עניין של סתימת פיות, זכותו של כל אחד לומר את דעתו, אבל ברגע שאתה מוכן לקבל את העובדה שיש אנשים כאלו, ולא נבהל מזה, אז אין לך אפילו צורך לשבת ולהקליד את המילה הזו.
אבל מי שמרגיש שדחוף לו לכתוב את האיכס, והוא עוטף את זה בטענת חופש הביטוי, אז אני יכולה להצטער בשבילו, ובשביל מי שכתב את הפנטזיה שלו.


והערה קטנה לביל- מי אמר לך שפנטזית מכירה של שפחות קשורה לסחר בנשים?
אתה חייב לפתוח שרשור לגבי זה icon_wink.gif
RIS
RIS
לפני 18 שנים • 10 במאי 2006
RIS • 10 במאי 2006
מי שלא מבין שלהגיד איכס הוא אקט של שיתוף בדיוק כמו הפנטזיה שילדה את האיכס הוא הוא שלוקה בשיפוטיות והתנשאות.

אם מחר מישהו יכתוב פנטזיה על אונס קטינות או על חטיפת בחורות וביתורן למוות גלתיאה תהיה הראשונה לקפוץ ולזעוק חמס.

חלאס עם הצביעות.
כאן זה לא בית תמחוי לכל מיני חלכאים ונדכאים ביישנים שצריך לעטוף את הפנטזיות השרוטות שלהם בשמיכות צמר גפן עם בקבוקי מים חמים כדי שחלילה לא יתביישו ויימנעו מלפרסם.

כאן זו במה שמעליה אנשים יכולים לפרוש, כן, גם את הפטנזיות הכי יפות וגם את הפנטזיות הכי דפוקות. שהרי היופי הוא בעיני המתבונן.
אבל יושבים כאן אנשים שקוראים, שעוברים על השרשורים ומגיבים, מגיבים מהבטן, מהלב, מהראש מהביצים ומהשחלות.
וכמו שחשוב שלאלה תהיה במה לבטא את עצמם כך חשוב שלאלה תהיה במה להגיב.

אם מישהו רוצה להגיד כמה זה נגע לליבו - יופי.
ואם מישהו רוצה להגיד שזה הגעיל אותו - גם יופי.

כמה צביעות ומשוא פנים יש בנסיון להגיד למי שנגעל - שתוק! חפש מקום אחר להביע את הגועל שלך, כאן רק מוחאים כפיים.

הסיבה לזה, כמובן, היא שישנם אנשים שחושבים שהבמה הזו היא סוג של קבוצת תמיכה.
שלא לדבר על העובדה שכל זב וכל מצורע שמפרסם כאן פרובוקציה קיצונית ומתגרה נעטף מיד בעטיפות חמות ורכות כאילו היה ציפור שבורת כנף שחס וחלילה מלגעת בנוצה הכי קטנה מנוצותיה.

אני לא יודע אם הייתי אומר על קינק של חרא שהוא מגעיל.

אבל אני יודע שעל צביעות אני אומר שהיא מגעילה אותי.

ובין כל סוגי הצביעות הכי מתועבת בעיני היא הצביעות של הצדקנים.
בל{SK}
לפני 18 שנים • 10 במאי 2006
בל{SK} • 10 במאי 2006
...
RIS
RIS
לפני 18 שנים • 10 במאי 2006
RIS • 10 במאי 2006
בל, אני מבין מה את אומרת.
נדמה לי שאת מתפרצת לדלת פתוחה. נדמה לי שהצגת את העמדה שלי בצורה מעוותת.
מכל מקום, הדרך בה אני קראתי מפיך את לא מייצגת את העמדה שלי.
במקום שבו את רואה התנשאות אני רואה שוויון מוחלט.
במקום בו את רואה התקפה אני רואה חיזוק.
איפה שאני פותח את סוגרת.

זו זכותך.
רק שאני מרגיש שאת מתקיפה עמדות אחרות לא את אלו שלי.

ואגב, הזכות להביע גועל היא לא זכות קדושה בעיני ואף לא פרה קדושה.
המשמעות שלה בין השאר שמותר להעביר ביקורת על מי שאומר "איכס".

כל מה שאני אומר הוא ש:
א. מותר להגיד "איכס" שכן גם האמירה הזו היא ביטוי עצמי וחלק מהדיון הלגיטימי.
ב. הפורום הזה איננו קבוצת תמיכה שבה מותר רק להגיד בראבו אלא יותר כמו במה לדיונים, אולי קצת כמו הייד פארק קורנר, במה שמוקדשת להחלפת דיעות בעניני בדסם, לפרסום סיפורים ושירים בעניני בדסם ואפילו להחלפת מירשמים למי שרוצה.
מה הבעיה בזה?
RIS
RIS
לפני 18 שנים • 10 במאי 2006
RIS • 10 במאי 2006
ועוד מילה.
יש לא מעט אירוניה בשרשור הזה.

אף אחד לא אוהב ששורקים לו בוז.
גם אם ההופעה חלודה והזמר מזייף - לא יפה לשרוק לו בוז, לא כל שכן לזרוק עליו עגבניות.
אבל בין "לא יפה" ובין "אסור" יש מרחק אדיר. זהו כל המרחק שבין בולשביזם וחופש.

מה גם שישנם מקרים שבהם אף אחד לא מתפלא על שריקות הבוז והעגבניות הרקובות.

למשל, אם הזמר מתחיל לקלל את הקהל. או לזרוק עליו גללי חרא יבשים. או מה שעוד יותר גרוע - גללי חרא לא יבשים......

בין כך ובין כך - האירוניה היא בזה שדן קאפ ועקרון ה - YKINMK מציגים כאן עמדה כביכול סובלנית שכביכול דוגלת בפתיחות ובאדיבות ודרך ארץ אך למעשה מתחת לכסות הרכה והמילים היפות זו עמדה של סתימת פיות, עצירות מחשבתית וצנזורה.

והעמדה שלי שצומחת מתוך עקרונות של מתן זכות לכל אחד להוריד מהלב מה שמעיק עליהם - נתפסת כשיפוטית, מתנשאת ומה לא.

מוזר.
גלתיאה
לפני 18 שנים • 10 במאי 2006
גלתיאה • 10 במאי 2006
RIS כתב/ה:

אם מחר מישהו יכתוב פנטזיה על אונס קטינות או על חטיפת בחורות וביתורן למוות גלתיאה תהיה הראשונה לקפוץ ולזעוק חמס.


כאן זה לא בית תמחוי לכל מיני חלכאים ונדכאים ביישנים שצריך לעטוף את הפנטזיות השרוטות שלהם בשמיכות צמר גפן עם בקבוקי מים חמים כדי שחלילה לא יתביישו ויימנעו מלפרסם.

כאן זו במה שמעליה אנשים יכולים לפרוש, כן, גם את הפטנזיות הכי יפות וגם את הפנטזיות הכי דפוקות.


כאן רק מוחאים כפיים.

שלא לדבר על העובדה שכל זב וכל מצורע שמפרסם כאן פרובוקציה קיצונית ומתגרה נעטף מיד





.



ריס, קודם כל אני לא מבינה למה אתה חושב שזה משהו אישי נגדך שמישהו כאן פורס את הפנטזיה האחרת שלו ( גם ניקים פיקטיבים לא נפתחו כדי להרגיז אותך )

איכס זו תגובה שמסתירה לפי דעתי פחד.
אתה מדבר על שבחי האיכס, בזמן שבעצם אתה מפחד שמישהו מחר יכנס לכאן ויכתוב על ביתור גופות.

אז למה אתה לא אומר שזה מה שמפחיד אותך, ואתה לא רוצה לחשוב על עצמך במקום שיש אנשים
עם פנטזיות זרות ומוזרות?

ריס- עולם הפנטזיות הוא עולם שמותר לפנטז על הכל. אנחנו לא מדברים על מציאות, אנחנו מדברים על פנטזיות. ההתיחסות שלי צריכה להיות שונה כשמדובר בפנטזיה, וכשמדובר במשהו שקרה.

בכל מקרה אני יכולה לכתוב

- פנטזיה נהדרת, אבל לא תצליח\תצליח לעבור את ssc ואפשר להסביר גם למה.

- פנטזיה מאוד קשה, וכנ"ל.


למה לא לדבר באמת על הדברים? כי אם אתה מתעקש דווקא על מילת האיכס, זה כאילו להגיד- זכותי להגיד איכס, ואף אחד לא יגיד לך מה לעשות. אבל אתה לא שם לב שאנחנו בדיון ואף אחד אחר
לא מכריח אותך לא להגיד את האיכס. זכותך לכתוב את האיכס. אנחנו דנים בעד ונגד.


עכשיו ריס אני חושבת שאנחנו באמת מדברים.
ורגיליוס
לפני 18 שנים • 10 במאי 2006

Re: שנחזור למטרות ההצעה שלי

ורגיליוס • 10 במאי 2006
Morticia כתב/ה:
Dan_Kap כתב/ה:

האם כל אומרי ה"לאו" יכולים להציע פיתרון קונקרטי לבעיה?


חבל שהתייחסת רק לגברים האומרים "לאו" כי נדמה לי שבתשובה שלי תמצא פתרונות קונקרטיים לבעיה (למרות שנראה לי שאני לא היחידה). אז למרות שאני "רק" אישה, אתה מוזמן לקרוא שוב...

ולכל אלו שחושבים שהוצאת SSC מתוך סיפור היא הפיכתו למשהו לא נורמטיבי, אמרתי את זה שם ואני אומרת את זה שוב פה:


Morticia כתב/ה:

אני קוראת את חלק מהתגובות ונראה לי שהפכתם SSC לאיזה קוד מוסר מציק ושכחתם או לא הבנתם מה זה אומר.
מה זתומרת אין פנטזיות עם SSC? מה זתומרת SSC כמחסל סיכוי לפנטזיה טובה? האם כל הדומים והדומיות הם אנשים אכזרים המפנטזים על שבירת כל המוסכמות, ניצול מוחלט וחסר התחשבות, פשיזם וכיבוש בניגוד לרצון המטרה?
האם אין בינינו כאלו המפנטזים על סאב/סאבית המתמסרים אליהם מתוך רצון מאוד גדול ואישי ומסכימים הסכמה מלאה לנעשה להם?
זה בולשיט.

SSC אומר: שפוי, בטוח ובהסכמה. זהו. לבוא ולומר שאין מקום לזה בפנטזיה זה מגוחך כי זה בעצם לבוא ולומר שכל הדומים הם פשיסטיים מסוכנים שיעשו מה שבא להם, איך שבא להם, ללא שום התחשבות בצד הנשלט. אם הם רק יוכלו...
ובכן, לא כולנו רואים כך את החיים.
מעבר לכך, תגידו מה שתגידו, במציאות, בדס"מ שלא שומר על כללי הSSC הוא לא בדס"מ אלא התעללות והתאכזרות לשמה.
בדיוק כמו שחדירה ונילית לחלוטין לאישה שאמרה לא היא אונס, אין שום הבדל.

אני לא יודעת מי קבע שמדובר כאן בפנטזיה, נכתב שכך היו הדברים. ת'אמת, הייתי מעדיפה לגלות מפי הסוסה בסיפור שזה קרה באמת מתוך הסכמה ורצון הדדי ועד כמה היא נהנתה מזה מאשר לגלות שזו פנטזיה במוחה הקודח של אישה די פשיסטית.

עכשיו, בקשר לכל נושא הנשים, עלה כאן משהו מאוד בעייתי ואני רוצה לנסות לעשות סדר.
פייה, את צודקת בזעמך לדעתי. לבוא ולומר שהתייחסות משפילה לנשים זה חרא מסוכן זה סוג של מסוכן בפני עצמו.
מצד שני, גם אני לא משתגעת על סיפורי זוועה המבוצעים בנשים ואני אישית מאמינה שנשים שולטות.
עם זאת, אני חושבת שהסיפור היה מזעזע לא פחות גם אם היה מסופר על גבר וכמו שאמרתי, אם תבוא שפחה שפויה שתאמר לי שמתוך הסכמה אכלה חוקן עצבני בחיק הטבע לצד בעיטות (מסוכנות) ברחם, אהיה שקטה יותר.

זכותו של כל אדם להביע את דעתו וזכותו של כל אדם לפנטז מה שיפנטז אבל SSC זה חלק בלתי נפרד, הומני ומבורך מהבדס"מ, בוודאי במציאות וזה גם בסדר אם זה בפנטזיה.
לא כולנו פשיסטים שחולמים על קריעת גופו ונפשו של הזולת ללא רחמים ומאחר ולא חסרים מקרים רעים של נשים מנוצלות ואנוסות הסובלות מנזקים גופניים ונפשיים קשים, אפשר להבין את התרעומת במידת מה.

כי אני עוד לא הכרתי את הבחורה שאמרה שהיא רוצה ששני דומים יתעללו בה עד לכדי בעיטות באזורים מסוכנים העלולים לעשות לה נזקים בלתי הפיכים ולא יראו אותה ממטר בזמן שהם עושים זאת ואם יש כזו, אני מאחלת לה מכל הלב למצוא דומים שיעשו את זה ממקום הרבה יותר אחראי ורגיש מזה שממנו זה נעשה בפנטזיה הפשיסטית הזולה הזו שכל קשר בינה לבין בדס"מ כפי שאנו מכירים אותו, די מקרי...

פנטזיה כזו יכלה להופיע גם באתר ניאו נאצי כשבתפקיד הסוס והפרה היו שני יהודונים. גם אז היינו חושבים שזה בדס"מ? למה? כי יש כאן התעללות פיזית באחרת?
האם במציאות אנחנו מתפשרים על הצורך הפנטסטי שלנו להתעלל באחרים?
האם זה מה שעומד באמת מאחורי הדומיות שלנו?

צר לי, אני מתקשה לקבל את המסקנה הזו.
עם זאת, אני באמת חושבת שיש מקום לדעותיהם של כולנו ושכולנו צריכים לגלות מעט יותר סובלנות כלפי דעות שונות משלנו.


אם מגיעה פתאום באמצע החיים בחורה עם ניק מאתגר, מחסור בפרופיל וחוסר עניין מוחלט בכל נושא דיון באתר, רק מפרסמת סיפורים (אנחנו בכלל יודעים בוודאות שזו בחורה?), אז אני לא מבינה בכלל באיזו זכות מישהו כאן מנסה לסתום את הפיות של אלו שחושבים שזה מגעיל.
אבל גם אם היה מדובר בדמות מוכרת וותיקה, זה לא משנה. יש לנו את הזכות להיגעל ויש לנו את הזכות לומר את זה.
אם לא היה ברור, אז דרך נאותה תהיה להסביר למה זה מגעיל ואם אפשר, גם בנחמדות.

מצד אחד, אתם אומרים שאנחנו כקהילה צריכים להיות יותר סובלניים לפנטזיות ומצד שני אתם מנסים להשתיק אותנו כקהילה כשהSSC, אבן היסוד לשפיות של הקהילה שלנו, נמצא תחת ערעור?

באמת??


גלתיאה, לא התעמקתי בפנטזיה שהובילה לכל הדיון אבל לפי מה שמורטישיה כתבה מדובר בפנטזיה שבה התיחסו לאישה כבהמה, ללא התיחסות אליה כאדם, הלעיטו אותה בכוח במזון בלי לתת לה אפשרות לצרכים במשך ימים, עשו לה חוקן בכפיה, ובעטו בה בכוח ברחם וצחקו כאשר הם בועטים בה ברחם ובאבריה הפנימיים.
אני מודה שהתגובה שלי לפנטזיה הזאת לא היתה "איכס" אבל היא היתה זעזוע וזוועה מתוך המעמקים שלי כאדם ולא "פנטזיה נהדרת אבל היא לא תצליח לעבור את הSSC".
אני רוצה לשתף את הכותב או הכותבת בדברים שפגעו בי כאדם שהיו מתוך המעמקים שלי.
אי אפשר לומר לאנשים כיצד לכתוב.
אנשים הבינו שאמירה שוללת היא פוגעת אבל תרצי לראות פנטזיה על בעיטות ברחם של אישה ולכתוב "פנטזיה נהדרת אבל היא לא עוברת SSC"?
מי שהפנטזיה נהדרת מבחינתו יכול לכתוב שהיא נהדרת אבל מי שמזועזע מההתיחסות לאישה כבהמה יכול לכתוב שהוא מזועזע.
RIS
RIS
לפני 18 שנים • 10 במאי 2006
RIS • 10 במאי 2006
אנחנו אולי מדברים, גלתיאה, אבל זה לא נראה שאת באמת מקשיבה.
לפעמים נדמה לי שלא שמעת ולו מילה אחת מדברי.

במאמר מוסגר - את מתעלמת לחלוטין מהעובדה שאני לא אמרתי איכס. שאני כאן כדי להגן על זכותם של אנשים להגיד איכס.

ועוד מאמר מוסגר - מאיפה לך ממה אני פוחד וממה אני לא פוחד? אני הבאתי את הדוגמא ההיא במחשבה שסביר ביותר שאת היא זו שהיתה קמה וצועקת אלף איכסים על דבר כזה.

ואני לא בטוח שאיכס נובע מפחד. אבל אם כן - אז מה? את לא מרשה לאנשים לבטא את הפחד שלהם? ואת עוד קוראת לעמדה שלי עמדה מתנשאת ושיפוטית?


גלתיאה כתב/ה:

ריס, קודם כל אני לא מבינה למה אתה חושב שזה משהו אישי נגדך שמישהו כאן פורס את הפנטזיה האחרת שלו ( גם ניקים פיקטיבים לא נפתחו כדי להרגיז אותך ).

אני ממש לא מבין את הטענה הזאת. מצידי שכולם יפרסו כאן הכל. כל מה שאני מבקש הוא שלא יסתמו לאף אחד את הפה. בטח שלא בשם עקרון אמריקאי רדוד, צדקני ופאשיסטי במסווה של סובלנות ופתיחות.

גלתיאה כתב/ה:

אתה מדבר על שבחי האיכס, בזמן שבעצם אתה מפחד שמישהו מחר יכנס לכאן ויכתוב על ביתור גופות.


כאמור, עדיף שתניחי לי לומר ממה אני מפחד או לא מפחד כדי שלא יתעורר הרושם שאת מדברת כאן עם עצמך.

גלתיאה כתב/ה:

אז למה אתה לא אומר שזה מה שמפחיד אותך, ואתה לא רוצה לחשוב על עצמך במקום שיש אנשים
עם פנטזיות זרות ומוזרות?


מה לעשות ואני אומר בדרך כלל מה שאני חושב ולא מה שגלתיאה חושבת שאני חושב?

גלתיאה כתב/ה:

למה לא לדבר באמת על הדברים? כי אם אתה מתעקש דווקא על מילת האיכס, זה כאילו להגיד- זכותי להגיד איכס, ואף אחד לא יגיד לך מה לעשות. אבל אתה לא שם לב שאנחנו בדיון ואף אחד אחר
לא מכריח אותך לא להגיד את האיכס. זכותך לכתוב את האיכס. אנחנו דנים בעד ונגד.


שוב, למען הדיוק ההיסטורי והיושרה והכנות וכל זה - בכל פרשת האיכס אני מדבר על העקרון לא על עצמי.
אבל הדבר הכי חשוב הוא שאת מסכימה שיש לאנשים הזכות לכתוב איכס. זה כל מה שרציתי לשמוע.

דן קאפ, לעומתך, קורא תגר על הזכות הזאת. נכון שהוא עדיין לא הציע אמצעים קונקרטיים איך למנוע מהסוררים את הזכות הזאת, בינתיים הוא רק מטיף וממליץ, אבל מן הסתם משטרת המחשבות כבר בשלבי ארגון ואימון.
גלתיאה
לפני 18 שנים • 10 במאי 2006
גלתיאה • 10 במאי 2006
ריס, אני אומרת את דעתי, אבל אתה לא באמת חושב שאם מישהו לא יסכים איתי אני הולכת לירות לו מחר כדור בראש. מי שאומר איכס מפחד וזו דעתי. זה העניין, וזה הרבה יותר מאשר רק חופש הדיבור. כי תקרא את התגובות האחרונות שלך. מה, אני המצאתי את זה?

אני בכוונה צוטטתי דברים שמעידים על המון כעס ופחד.

בהנחה שאתה לא מכיר אותם השתמשת במילים מאוד קשות. זב, מצורע, פנטזיות שרוטות,
חלכאים ונדכאים, כאן זה לא בית תמחוי וכו'. יש כאן המון כעס ופחד מהשונות של האחר.

כמה הן נשמעות באמת ענייניות? יש כאן המון אמוציות, זה מאוד ברור.
וגם המון שפיטה והתנשאות.

ההתיחסות שלי לפנטזיות, היא כאל משהו שהוא בגדר פנטזיה. אני לא רוצה לראות כאן פנטזיות כבקשתך. או לא כבקשתך, אני רוצה שאנשים ירגישו את החופש לדבר על הפנטזיות שלהם.
בלי שיחשבו שהם זבים ומצורעים.

השאלה היא לא מה אני רואה, כי אותי לא מפחידים היותר שונים, והם לא גורמים לי לצאת מהכלים.

השאלה כאן אם אתה רואה.
RIS
RIS
לפני 18 שנים • 10 במאי 2006
RIS • 10 במאי 2006
גלתיאה, המילים, פחד, כעס, שיפוטיות, התנשאות, מתרוצצות אצלך למכביר.
אני לא חושב שאת באמת מבינה מה הן אומרות.
די לי בכך שאת מבינה שלאנשים יש הזכות להיגעל ולהביע את גועלם כאשר משהו מעורר בהם גועל.
אם את גם מבינה שזה מחזק ולא מחליש את הפורום כפורום ואת הקהילה כקהילה פחות חשוב כרגע.

מה שחשוב הוא שלא תתני יד למסע של צנזורה וסתימת פיות.

זה הכל.